معرفی ۵ روش کسب درآمد از متاورس
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. جابه‌جایی‌های بزرگ نهنگ بیت کوین قبل از افشای چهره ناکاموتو
  2. محکومیت ۱۰ ساله موسس طرح پانزی IcomTech
  3. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  4. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  5. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  6. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  8. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  9. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  10. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  11. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  12. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  13. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  14. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

نحوه کسب درآمد از متاورس؛ ۵ روش کسب درآمد از متاورس

 
۱۰ مهر ۱۴۰۳   ۹ مهر ۱۴۰۳
  4 دقیقه
شخصیت‌های دیجیتالی متاورس در حال حرکت در دنیای متاورس

متاورس یک دنیای دیجیتالی است که کاربران با انجام فعالیت‌های مختلف می‌توانند به درآمد برسند. این درآمدها در قالب ارز دیجیتال ارائه می‌شوند. برای مثال اموری مانند فعالیت در دنیای NFT، انجام بازی‌های متاورسی، خرید و فروش ملک و معامله سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند موجب کسب درآمد از متاورس شود. حال در ادامه این مقاله به بررسی ۵ روش کسب درآمد از متاورس پرداخته‌ایم. 

چگونه به درآمد از متاورس برسیم؟

در کنار خرید ارز دیجیتال که یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در رمز‌ارزها محسوب می‌شود، حضور فعال در دنیای متاورس نیز می‌تواند موجب کسب درآمد شود. این درآمد از متاورس می‌تواند شامل فعالیت‌های گوناگون شود. از بازی‌ها گرفته تا انجام اموری مانند دعوت دوستان به برخی پلتفرم‌های متاورسی، می‌توان از این فناوری نوین به درآمد رسید. حتی فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز متاورسی می‌تواند به کسب درآمد منجر شود. حال در ادامه به معرفی ۵ روش کسب درآمد از متاورس کسب درآمد از متاورس پرداخته‌ایم. 

۱. املاک و مستغلات متاورسی

فردی در حال تماشای دنیای متاوریس
برای کسب درآمد از متاورس حتما باید در این دنیا فعالیت مستمر داشته باشید.

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد از متاورس، فعالیت در حوزه املاک در متاورس است. در این روش کاربران با سرمایه‌گذاری در املاک در پلتفرم‌های مانند اکسی اینفینیتی و دیسنترالند می‌توانند درآمد کسب کنند. اما روش‌های کسب درآمد از املاک در متاورس به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

  • کسب کارمزد به عنوان یک مشاور املاک در متاورس می‌تواند سودآور باشد. کافی است بتوانید از طریق شبکه‌های اجتماعی خریداران را به فروشندگان معرفی و سود خود را از این معامله کسب کنید.
  • طراحی و ساخت املاک در متاورس می‌تواند سودآور باشد. کافی است خانه‌هایی زیبا و مدرن طراحی کنید تا بتوانید خریداران را مجاب به سرمایه‌گذاری کنید. 
  • مدیریت و ارائه خدمات به افراد مختلف در متاورس می‌تواند منجر به سود شود؛ زیرا خیلی از افراد زمان کافی برای مدیریت املاک خود را در متاورس ندارند. 

۲. انجام بازی‌های متاورسی

بازی‌های متاورسی در دسته بازی‌های ارز دیجیتال رایگان قرار می‌گیرند که کاربران بدون سرمایه‌گذاری اولیه می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند و به درآمد برسند. برای مثال بازی اکسی اینفینیتی یک سرگرمی جنگی است که کاربران با ساخت شخصیت‌های مختلف با قدرت‌های متنوع به نبرد یکدیگر می‌روند. کاربران با پیروزی در این مبارزه می‌توانند ارز اکسی اینفینیتی کسب کنند و قدرت شخصیت خود را ارتقاء دهند. 

۳. خرید و فروش NFT

کاربران در متاورس می‌توانند با استفاده از NFT ها کسب درآمد کنند. به این صورت که هر یک از NFT ها مخصوص یکی از پلتفرم‌های متاورسی است. بازیکنان با استفاده از این توکن‌های کاربردی می‌توانند شخصیت بسازند، قدرت شخصیت خود را ارتقاء دهند، دارایی خرید و فروش کنند و از همین روش‌ها به درآمد برسند. 

۴. تدریس آنلاین

فردی در حال آموزش در متاورس
با شرکت در کلاس‌های متاورسی، در وقت و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد.

یکی از مزیت‌های متاورس که در دوران کرونا پدیدار شد، تدریس آنلاین بود. تدریس آنلاین در متاورس با استفاده از پلتفرم‌های مختلف امکان‌پذیر است. دانش آموزان برای شرکت در کلاس‌ها باید ارز دیجیتال مخصوص آن پلتفرم را پرداخت کنند. همچنین با توجه به نزدیک بودن متاورس به دنیای واقعی، معلمان می‌توانند از عناصر سه بعدی برای نمایش مفاهیم علمی استفاده کنند. 

۵. شرکت در مراحل ساخت پلتفرم جدید

پلتفرم‌های متاورسی پیش از عرضه خود یک نسخه آزمایشی با تعدادی محدود کاربر ارائه می‌دهند. این کاربران در پلتفرم متاورس می‌توانند با خرج کردن توکن بومی و انجام فعالیت‌های مختلف، در پلتفرم به درآمد برسند. البته درآمد در این پلتفرم‌ها منوط به شرکت مداوم و انجام امور خواسته شده است. همچنین کاربران می‌توانند بعدا توکن‌های خود را به پول نقد تبدیل و از سود خود لذت ببرند. 

حال در ادامه در قالب یک جدول، روش‌های کسب درآمد از متاورس را بیان کرده‌ایم.

روششرح
املاکخرید و فروش و معامله املاک
بازیانجام بازی‌های مختلف و کسب درآمد از آن‌ها مانند اکسی اینفینیتی
خرید و فروش NFTتبادل NFT در پلتفرم‌های مختلف برای ارتقاء شخصیت یا قدرت‌ها
تدریستدریس آنلاین در پلتفرم‌های متاورسی
شرکت در مراحل پیش ساختپیش از عرضه پلتفرم‌های جدید، برای آزمایش به کاربران پاداش داده خواهد شد.
شرحی کوتاه در رابطه با نحوه کسب درآمد از متاروس

جمع‌بندی

روش‌های متعددی برای کسب درآمد از متاورس وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برای کسب درآمد از متاورس حتما باید از یک کیف پول معتبر ارز دیجیتال که قابلیت پشتیبانی از فضای متاورس را دارد استفاده کنید. در کنار این ولت، باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی را نیز در نظر داشته باشید که درآمد خود را به تومان تبدیل کنید. برای این که درآمد رمز‌ارزی خود را از متاورس به تومان یا ریال تبدیل کنید، کافی است در رمزینکس حساب کاربری ساخته و از کیف پول امن داخلی رمزینکس برای این‌کار استفاده کنید. 

سوالات متداول

آیا امکان انجام بازی‌های متاورسی در ایران وجود دارد؟

برخی از بازی‌های متاورسی در ایران به دلیل وجود محدودیت‌های امکان اجرا ندارند اما اکثر بازی‌های متاورسی قابلیت اجرا در ایران را دارند. 

آیا حتما باید رمز‌ارز بومی بازی متاورسی مورد نظر را داشته باشیم؟

می‌توان گفت اکثر بازی‌های متاورسی برای حیات اکوسیستم خود، از گردش رمز‌ارز بومی‌شان کمک می‌گیرند. پس باید از توکن بومی بازی‌های متاورسی برای اجرای آن‌ها استفاده کرد.

منبع: pangea

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر