ارز سیلی دراگون (Silly Dragon) چیست؟ + مزایا و معایب آن
۵ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کمبو کارت های امروز همستر جمعه ۵ مرداد
  2. سه کارت امروز راکی ربیت جمعه ۵ مرداد
  3. جواب سوال تایم فارم امروز جمعه ۵ مرداد
  4. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز جمعه ۵ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۵ مرداد + آموزش ویدئویی

همه چیز درباره ارز سیلی دراگون؛ از تاریخچه تا مزایا و معایب

پوستر سیلی دراگون
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

ارز سیلی دراگون میم‌کوین محبوب این روزهای بازار ارز دیجیتال با روند رشد چشمگیر خود مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته است. این ارز دیجیتال با نماد اژدهای بامزه به‌‌عنوان شخصیتی سرگرم‌کننده در دنیای بلاکچین سولانا به شهرت رسیده است. ارز Silly Dragon با یک میلیارد توکن در گردش حداکثر ارزش بازار رقیق شده ۳۵,۳۸۵ میلیون دلار را داراست.

حضور سیلی دراگون در بازار ارزهای دیجیتال با استقبال نسبتاً خوبی همراه بوده و پیش‌بینی می‌شود این رمزارز در آینده‌ای نزدیک به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب تبدیل شود. در سال ۲۰۲۴ ارز سیلی دراگون به‌عنوان میم‌کوینی نوظهور در بلاک‌چین سولانا سروصدای زیادی در بازار رمزارزها به پا کرده است. اگر می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال سیلی دراگون چیست و آیا این کریپتوکارنسی صرفاً یک میم‌کوین زودگذر است یا می‌تواند به گنجی ارزشمند در دنیای کریپتو تبدیل شود؟ تا انتهای این مطلب از رمزینکس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تحلیل ارز سیلی دراگون؛ روش‌های پیش‌بینی قیمت ارز SILLY

ارز سیلی دراگون چیست؟ رمزگشایی اژدهای احمق ارزهای دیجیتال

ارز سیلی دراگون (Silly Dragon) با نماد اختصاصی SILLY میم‌کوینی در بلاکچین سولانا است که در سال ۲۰۲۳ توسط آناتولی یاکوونکو یکی از بنیان‌گذاران سولانا در یک کنفرانس معرفی شد. این رمزارز فقط دو روز پس از عرضه شاهد افزایش حیرت‌انگیز ۹۰۰ درصدی در ارزش خود بود و ارزش بازار آن تنها در چند هفته از صفر به تقریباً ۱۰ میلیون دلار (۸ میلیون پوند) رسید. ارز سیلی دراگون که در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۳ رونمایی شد، تنها دو روز پس از راه‌اندازی شاهد افزایش قابل توجهی بود و به حجم معاملات ۳۰ میلیون دلاری در صرافی غیرمتمرکز Swap |Jupiter دست یافت.

هم بنیان گذار سولانا با لباس اژدها
ارز دیجیتال سیلی دراگون تا تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ توانست به ارزش بازار ۱۴۰ میلیون دلار برسد.

در حال حاضر، ارز دیجیتال سیلی دراگون در حال گذراندن سیر تکاملی خود است و هنوز کاربرد خاصی ندارد. این رمزارز صرفاً یک میم اینترنتی از یک اژدهای بامزه است که برای اولین بار توسط آناتولی یاکوونکو در یک کنفرانس با لباس اژدهای احمقانه ظاهر و به عنوان نماد آن نیز انتخاب شد.

سخنرانی بنیانگذار سولانا با لباس اژدها
آناتولی یاکوونکو در لباس اژدهای سبز به معرفی نماد این سیلی دراگون اقدام کرد.

ویژگی‌های کلیدی ارز سیلی دراگون

برخلاف ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین و اتریوم که به‌دلیل داشتن فناوری پیچیده و کاربرد در دنیای واقعی معروف هستند. ارز دیجیتال سیلی دراگون به غیر از قرارگیری در بلاکچین سولانا و حمایت یکی از بنیان‌گذاران این بلاکچین هیچ ویژگی و کاربرد قابل توجهی ندارد و قدرت خود را بیشتر از میم‌ها و جوک‌های اینترنتی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: انواع ارز دیجیتال؛ راهنمای جامع انواع رمز ارز

سازندگان ارز SILLY با به‌کارگیری جوک‌ها و ارجاعات آنلاین این رمزارز به مواردی همچون نام‌گذاری سال ۲۰۲۴ با عنوان «سال اژدهای احمق»، توجه نسل جوان و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را جلب کرده‌اند. بنابراین، نباید انتظار زیادی از کاربردی شدن یا ویژگی‌های بالقوه ارز دیجیتال سیلی دراگون داشته باشید. این رمزارز با رشد سریع توجه‌ها را به سمت دیگر پروژه‌های بلاکچین سولانا جلب کرده و جامعه‌ای قوی از طرفداران کریپتو را به خود جذب کرده است.

در جدول زیر می‌توانید در یک نگاه با مشخصات ارز دیجیتال سیلی دراگون آشنا شوید.

بلاکچین

Solana

نوع ظهور

پوشیدن لباس اژدها توسط آناتولی یاکوونکو در یک کنفرانس فناوری

زمان عرضه

۵ دسامبر ۲۰۲۳

نماد

SILLY 

مجموع عرضه

۹۹۹,۹۷۵,۷۲۶ توکن SILLY

حداکثر عرضه

۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن SILLY

عرضه در گردش

۹۹۹,۹۷۵,۷۲۹ توکن SILLY

توزیع توکن‌ها

تمامی توکن‌ها (۱۰۰٪) به استخر نقدینگی (LP) اضافه شده‌اند.

توکن‌های LP

برای تضمین عدالت و امنیت سوزانده شده‌اند.

مالکیت

این پروژه غیرمتمرکز است و هیچ مرجع مرکزی ندارد.

ارزش کل بازار رقیق‌شده

۳۵,۳۸۵,۶۲۱ میلیون دلار

رتبه در بازار

۶۱۸

اوج قیمت دلاری

۰.۱۶۰۲

پایین‌ترین قیمت دلاری

۰.۰۳۱۸۴

مزایای ارز سیلی دراگون

میم‌کوین‌هایی مانند ارز دیجیتال سیلی‌دراگون نشان‌دهنده دوره‌ جدیدی از بازار ارزهای دیجیتال هستند که به‌سرعت محبوبیت بالایی کسب می‌کنند و سود بالایی نیز برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورند.

 این رمزارز یک میم اینترنتی است که نباید توقع فناوری پیچیده یا کاربرد خاصی از آن داشته باشید. در عوض، باید منتظر اخبار و اتفاقات جدید باشید تا ببینید آینده سیلی دراگون چه خواهد شد. ارز دیجیتال سیلی دراگون مانند سایر میم‌کوین‌ها پتانسیل رشد بالایی دارد.

 این ارز به‌عنوان یکی از اولین میم‌کوین‌ها روی بلاکچین سولانا می‌تواند روند رشد خوبی را تجربه کند. در آینده با افزایش محبوبیت ارز SILLY می‌توان از آن برای انواع کاربردها از جمله خرید و فروش محصولات و خدمات، پرداخت هزینه‌ها و حتی بازی‌های بلاکچینی استفاده کرد.

به دلیل قرارگیری روی بلاکچین سولانا این رمزارز کارمزد پایینی دارد و با توجه به لیست شدن در اکثر صرافی‌ها به راحتی قابل خرید و فروش است. ارز سیلی دراگون به دلیل سرعت بالای تراکنش‌ها و توانایی بلاکچین سولانا در پردازش تعداد زیادی تراکنش در ثانیه برای استفاده در مقیاس بزرگ گزینه ایدئالی است. به طور کلی، ارز دیجیتال SILLY مزایای بلاکچین سولانا از جمله امنیت بالا، شفافیت و تمرکززدایی را به‌همراه دارد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست؟ رمز ارز چیست؟

آیکن ارز SILLY با پس زمینه مشکی
ویژگی‌های ارز دیجیتال سیلی دراگون باعث می‌شود که این ارز برای کاربردهای مختلف مانند توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) در آینده مناسب باشد.

 خطرات سرمایه‌گذاری در ارز Silly Dragon

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نوپا به‌ویژه میم‌کوین‌ها مثل ارز سیلی دراگون خطرات و ریسک‌های ذاتی خود را دارد. ارزش این نوع ارزها صرفاً بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود و نبود پشتوانه قوی ریسک سرمایه‌گذاری در آن‌ها را به‌طور قابل‌ توجهی افزایش می‌دهد.

 سیلی دراگون به عنوان یک ارز نسبتاً جدید ممکن است در تمام صرافی‌ها پشتیبانی نشود. این موضوع می‌تواند نقدشوندگی آن را کاهش داده و در زمان فروش چالش‌هایی را برای شما به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: مزایا و چالش‌های استفاده از ارز دیجیتال Curve DAO

نماد ارز سیلی دراگون روی چارت
قبل از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال سیلی دراگون ریسک‌های آن را در نظر بگیرید و سپس اقدام به معامله کنید.

از سوی دیگر اطلاعات و داده‌های کافی در مورد تیم توسعه‌دهنده Silly Dragon و نقشه راه پروژه در دسترس نیست. این موضوع شفافیت پروژه را کاهش و ریسک سرمایه‌گذاری در آن را افزایش می‌دهد. از ریسک بزرگ نوسانات بازار نیز نمی‌توان به‌راحتی چشم‌پوشی کرد. قیمت Silly Dragon می‌تواند در عرض چند ساعت یا چند روز به‌طور قابل توجهی افزایش یا کاهش یابد. این نوسانات می‌تواند منجر به ضررهای هنگفتی برای سرمایه‌گذاران شود.

نحوه خرید و فروش ارز سیلی دراگون

معامله ارز دیجیتال سیلی دراگون (SILLY) مانند سایر رمزارزها در صرافی‌های معتبر امکان‌پذیر است. شما می‌توانید برای خرید سیلی دراگون به صرافی‌های معتبر پشتیبان این رمزارز مراجعه کنید. در رمزینکس خرید و فروش آسان ارز دیجیتال سیلی دراگون با کمترین کارمزد فراهم شده است. بنابراین، پس از ثبت‌نام و احراز هویت در رمزینکس برای خرید یا فروش ارز Silly Dragon می‌توانید به یکی از بخش‌های معاملات آسان، حرفه‌ای یا API مراجعه کنید.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال سیلی دراگون در صرافی‌های معتبر مانند کوکوین، بای‌بیت، کوینکس و رمزینکس لیست شده و با حجم معاملات بالا توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این میم‌کوین جدید که بر بستر بلاک‌چین سولانا فعالیت می‌کند با توجه به روند صعودی خود پتانسیل رشد بالایی دارد و گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری است.

وب‌سایت رسمی سیلی دراگون امکان استفاده از این رمزارز در DAppهایی مانند PRAYDIUM ،Jupiter و Birdeye را تایید می‌کند. در این مطلب از بلاگ رمزینکس ارز دیجیتال سیلی دراگون را معرفی کردیم. نظر شما درباره این رمزارز چیست؟ فکر می‌کنید آیا سیلی دراگون پتانسیل تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال محبوب مانند دوج‌کوین و شیبا اینو را دارد؟ نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

سوالات رایج

آیا سرمایه‌گذاری در ارز سیلی دراگون سودآور است؟

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال سیلی به‌دلیل نوسانات قیمتی بالا با ریسک قابل توجهی همراه است. ازاین‌رو، پیش از معامله آن باید با احتیاط کامل عمل کرده و تمام جوانب را به دقت بررسی کنید. وضعیت کلی بازار و همچنین نقشه راه و برنامه‌های آینده پروژه سیلی دراگون نقشی کلیدی در سودآوری سرمایه‌گذاری ارز SILLY ایفا می‌کنند.

بالاترین قیمت ثبت شده برای ارز SILLY چقدر است؟

در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ ارز دیجیتال سیلی دراگون به بالاترین قیمت ثبت شده خود یعنی ۰.۱۶۲۶۶۱ دلار رسید.

توکن SILLY چیست؟

SILLY قلب تپنده اکوسیستم Silly Dragon با عرضه کل ۱ میلیارد واحد نقشی حیاتی در این پلتفرم ایفا می‌کند. مزیت عدم وجود مالیات تراکنش در این توکن معاملات را برای کاربران آسان‌تر و سودمندتر می‌کند. سوزاندن استخر نقدینگی (LP) برای توکن SILLY نیز گامی موثر در جهت ایجاد یک اکوسیستم منصفانه و پایدار برای همه فعالان در این پلتفرم محسوب می‌شود.

منبع: yahoo | bybit | sillydragon

به این مقاله امتیاز دهید
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ