AppChains در اتریوم چیست و چه کاربردی دارد؟

معرفی AppChains در اتریوم، سرویس کاربردی Ankr

لوگو AppChains
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سیستم AppChains در اتریوم (Ethereum) این فرصت را به شما می‌دهد تا برنامه‌های قراردادهای هوشمند را به طریقی متمرکز در شبکه اجرا کنید. شرکت‌های بزرگ به دلیل برخی مشکلات با اتریوم، استفاده از فناوری بلاک چین را که نوعی فناوری جدید است، دشوار می‌دانند. درحالیکه اتریوم محبوب‌ترین سیستم برای فناوری بلاک چین است و برای پروژه‌های دیجیتال مهم است. با این حال، مشکلات آن در مدیریت تعداد زیادی از تراکنش‌ها و کاربرپسند بودن، شرکت‌ها را برای استفاده بیشتر از آن مردد کرده است. شرکت Ankr این مشکلات را درک کرده است و AppChains را برای اتریوم معرفی کرده است. این روش جدید برای کمک به شرکت‌های بزرگ برای استفاده آسان‌تر و مطمئن‌تر از اتریوم است.

معرفی Ankr و مفاهیم مرتبط با آن

Ankr یک پلتفرم ارز دیجیتال و بلاک چین با تمرکز منحصر به فرد بر ارائه راه‌حل‌های رایانش ابری و خدمات غیرمتمرکز است. هدف Ankr ایجاد انقلابی در رایانش ابری با استفاده از فناوری بلاک چین است. این پلتفرم یک بازار غیرمتمرکز محاسبات ابری را فراهم می‌کند، که به کاربران اجازه می‌دهد تا از قدرت محاسباتی اضافی خود کسب درآمد کنند.

زیرساخت بلاک چین

 Ankr یک راه‌حل زیرساخت بلاک چین ارائه می‌دهد که از شبکه‌های مختلف بلاک چین پشتیبانی می‌کند. این زیرساخت به توسعه‌دهندگان و مشتریان سازمانی این امکان را می‌دهد تا به راحتی گره‌های بلاک چین را با هزینه کمتری در مقایسه با ارائه‌دهندگان ابر عمومی، مستقر کنند.

ارز دیجیتال ANKR 

شبکه Ankr از توکن بومی خود، ANKR، برای عملکردهای مختلف استفاده می‌کند. با خرید ارز دیجیتال ANKR می‌توانید از آن برای پرداخت‌های درون پلتفرم، مانند پرداخت برای خدمات رایانش ابری یا برای شرکت در رای گیری‌های شبکه استفاده کنید.

AppChains در اتریوم، شبکه‌های مخصوص اپلیکیشن که بر روی اتریوم ساخته شده‌اند

AppChains روش جدیدی برای بهبود اتریوم است که آن را سریع‌تر کرده و انجام فعالیت‌های بیشتر را در آن ممکن می‌کند. کارشناسان Ankr از فناوری‌های پیشرفته‌ای به نام WebAssembly (WASM) و Zero-Knowledge (ZK) استفاده کردند تا AppChains بتواند برای کسب‌وکارهای بزرگ به خوبی کار کند.  AppChains مشکل اتریوم را درمورد مدیریت تعداد زیادی از تراکنش‌ها حل می‌کند و فرصت‌های جدیدی را برای برنامه‌های تجاری باز می‌کند.

appchains در اتریوم
AppChains یک لایه بر فراز اتریوم است که از زیرساخت‌های موجود زنجیره بلوکی استفاده می‌کند. این سیستم قابلیت‌هایی را برای اجرای برنامه‌های متمرکز ارائه می‌دهد.

AppChains چه کاری را بهتر از سایر راه‌حل‌های اتریوم انجام می‌دهد؟

۱. به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا برای ایجاد کدهایی استفاده کنند که بسیار سریع‌تر اجرا می‌شوند.

۲. AppChains امکان ساخت برنامه‌های Web3 را نیز می‌دهد که نه تنها مانند اتریوم ایمن و قابل اعتماد هستند، بلکه می‌توانند تراکنش‌های بیشتری را نیز انجام دهند.

۳. این امکان را فراهم می‌کنند که برنامه‌ها با سیستم‌های مختلف بلاک چین کار کنند و با شبکه‌ها و پروتکل‌های مهم Web3 ارتباط برقرار کنند.

تمرکززدایی و امنیت نهایی اتریوم

Ankr قصد دارد استفاده از فناوری بلاک چین را با AppChains خود در اتریوم برای شرکت‌های بزرگ آسان‌تر کند. هدف حل مشکلاتی است که بلاک چین در حال حاضر دارد و این شرکت‌ها نمی‌توانند به طور کامل از مزایای آن استفاده کنند. AppChains به کاربران امکان می‌دهد با اتریوم کارهای بیشتری را انجام دهند و همینطور به رشد کسب‌وکارها نیز کمک می‌کند.

وصل کردن الزامات سازمانی به فناوری بلاک چین

Ankr استفاده از فناوری بلاک چین را برای شرکت‌های بزرگ آسان‌تر کرده و تمام کارهای سخت را انجام می‌دهد تا یک سیستم بلاک چین در اتریوم برای شما راه‌اندازی کنند. این کار انکر باعث صرفه‌جویی در زمان، انرژی و منابع شما می‌شود.

Ankr سیستمی را ارائه می‌دهد که می‌تواند بسیاری از معاملات را انجام داده و برای شرکت‌های بزرگ مناسب است. این سیستم برای رفع نیازهای خاص صنایع مختلف بسیار قابل تنظیم و شخصی‌سازی نیز هست.

Ankr خدمات زیادی برای مدیریت و حفظ بلاک چین و ارتباطات آن ارائه می‌دهد. سیستم آن به گونه‌ای طراحی شده است که عملکرد خوب، با هزینه‌های کم برای تراکنش‌ها، امنیت بهتر و پردازش بسیار سریع تراکنش‌ها امکان پذیر باشد.

Ankr در واقع از ساخت تا حفظ این زیرساخت بلاک چین مراقبت می‌کند. این سیستم به مالکان شرکت‌ها امکان می‌دهد بدون اینکه کارمندان و هزینه‌شان را درگیر کنند، از امنیت بالا و ماهیت غیرمتمرکز اتریوم بهره ببرند و بتوانند با فراغ بال کارهای مربوط به شرکت‌شان را انجام دهند.

تصویر گرافیکی ارز دیجیتال ankr
بنیانگذاران Ankr با ارائه یک پلتفرم ساده برای استفاده از منابع محاسباتی بلاکچین، سعی در ایجاد یک بستر متمرکز برای دسترسی به این منابع را دارند.

جمع‌بندی

به طور خلاصه، AppChains در اتریوم فرصت طلایی برای شرکت‌های بزرگ برای استفاده واقعی از فناوری بلاک چین است. Ankr بر روی مقیاس‌پذیری، ایمنی و آسانی در استفاده تمرکز دارد و هدف آن جذب افراد بیشتری به Web3 است. این یک تغییر بزرگ در نحوه کار شرکت‌ها با Web3 است. Ankr از همه دعوت می‌کند تا به این تغییر هیجان انگیز بپیوندند.

سوالات رایج

آیا استفاده از AppChains تضمینی برای امنیت برنامه‌ها در اتریوم ارائه می‌دهد؟

AppChains از زیرساخت‌های امنیتی اتریوم بهره می‌برد و با ایجاد زنجیره‌های برنامه مجازی مستقل، امنیت برنامه‌ها را تضمین می‌کند، اما استفاده صحیح از این تکنولوژی و پیاده‌سازی مناسب برنامه‌ها نیز نقش مهمی در امنیت آن‌ها دارد.

آیا هر برنامه‌ای می‌تواند در یک AppChain اجرا شود؟

بله، تقریباً هر برنامه‌ای می‌تواند در یک AppChain اجرا شود، با این حال باید توجه داشت که محیط‌های مجازی مستقلی که توسط AppChains ایجاد می‌شوند، ممکن است برای برخی از برنامه‌ها مناسب نباشند.

منبع: ankr

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید