آموزش استیک آربیتروم (Arbitrum) و کسب درآمد از آن

چگونه با استیک آربیتروم درآمد داشته باشیم؟

استیک آربیتروم
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۳

آربیتروم (Arbitrum) مجموعه‌ای از فناوری به حساب می‌آید که برای مقیاس بندی اتریوم طراحی شده است. با کمک آربیتروم، هر کسی می‌تواند از برنامه‌های وب ۳ استفاده کند و همچنین قراردادهای هوشمند و غیره را با تراکنش‌های ارزان‌تر و سریع‌تر اجرا کند. استیک آربیتروم یکی از موضوعاتی است که فعالین حوزه دیجیتال به آن می‌پردازند و آن را سودده می‌دانند. در این مقاله با رمزینکس همراه باشید تا درمورد آموزش استیک آربیتروم و چگونگی انجام آن بدانیم.

استیک آربیتروم چیست؟

به طور کلی، آربیتروم یک راه حل L2 Optimistic Lollup به شمار می‌آید که برای تقویت بلاک چین اتریوم از طریق تسهیل تعاملات و استقرار قراردادهای هوشمند با کارمزد تراکنش‌های بسیار کمتر طراحی شده است. آربیتروم از مکانیسم‌های امنیتی زیربنایی بلاک چین L1 اتریوم استفاده کرده و تضمین می‌کند که تمام داده‌های تراکنش به‌طور دقیق ثبت و در L1 قرار داده می‌شوند. آربیتروم همچنین سازگاری با رابط RPC اتریوم را حفظ می‌کند و تجربه‌ای یکپارچه و کارآمد را برای کاربران و توسعه دهندگانی که به دنبال فعالیت و استیک آربیتروم در اکوسیستم اتریوم هستند، ارائه می‌دهد.

استیک آربیتروم شامل سپرده‌گذاری یا قفل کردن ارز دیجیتال برای دریافت جوایز است و راهی بی‌نقص برای رشد دارایی‌های دیجیتال کاربران ارائه می‌دهد. از طریق رابط کاربر پسند پلتفرم DappRadar، کاربران می‌توانند به راحتی فرآیند استیک آربیتروم را طی کرده و در کمترین زمان شروع به کسب پاداش کنند.

استیک آربیتروم با پلتفرم DappRadar

تصویر نمودار و فلش زرد رنگ با چند سکه
DappRadar استیک آربیتروم را به سادگی ممکن کرده است.

DappRadar یک پلتفرم پیشرو است که بینش و تجزیه و تحلیل دقیقی را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در حال اجرا روی بلاک‌چین‌های مختلف ارائه می‌دهد. از طرفی دیگر، داده‌های جامعی در مورد استفاده از dApp، حجم تراکنش‌ها و فعالیت کاربر به کاربران ارائه داده و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه کجا ارزهای دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند، بگیرند. رابط کاربر پسند DappRadar ردیابی عملکرد dAppهای مختلف، مقایسه جوایز استیک آربیتروم و به روز ماندن در آخرین روندها در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) را برای مبتدیان آسان می‌کند.

وقتی صحبت از انجام استیک آربیتروم می‌شود، اطمینان از امنیت دارایی‌های شما باید در اولویت قرار گیرد. تحقیق و انتخاب پلتفرم‌های سهام‌داری معتبر مانند DappRadar که اقدامات امنیتی را در اولویت قرار می‌دهند و پروتکل‌های سهام‌داری شفاف ارائه می‌دهند، برای استیک آربیتروم ضروری است. با انتخاب پلتفرم‌های قابل اعتماد با سابقه اثبات شده امنیت و قابلیت اطمینان، می‌توانید خطرات را کاهش دهید و از سرمایه‌گذاری‌های خود به طور موثر محافظت کنید.

پلتفرم DappRadar این امکان را ایجاد کرده تا علاقه‌مندان بتوانند به استیک آربیتروم بپردازند. استیک آربیتروم فرآیندی است که شامل مشارکت در اعتبارسنجی تراکنش در شبکه بلاک‌ چین است. برخلاف استخراج سنتی، که در آن از سخت‌افزار قدرتمند برای حل الگوریتم‌های پیچیده استفاده می‌شود، استیک آربیتروم کاربران را ملزم می‌کند که مقدار مشخصی ارز دیجیتال را در یک کیف پول سازگار نگه دارند. استیکینگ به دلیل پتانسیل بازدهی ثابت و نقش آن در حفظ امنیت بلاک‌چین، در حال افزایش بوده و DappRadar این کار را برای استیک آربیتروم فراهم کرده است. برای انجام این فرآیند، ابتدا باید چند کار را انجام دهید.

ایجاد کیف پول و اتصال به DappRadar

برند DappRadar با پس زمینه آبی
برای استیک آربیتروم، یک کیف پول امن انتخاب کنید.

اول از همه، برای به اشتراک گذاشتن ARB خود در DappRadar و شروع استیک آربیتروم به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. یک کیف پول امن انتخاب کنید که از ارز دیجیتال ARB پشتیبانی کرده و امکان استیک آربیتروم را فراهم می‌کند. هنگامی که کیف پول خود را راه اندازی کردید، به پلتفرم DappRadar بروید و یک حساب کاربری بسازید. کیف پول خود را به طور ایمن به پلتفرم متصل کرده تا شروع به گشت و گذار در فرصت‌های استیک آربیتروم کنید.

داشتن توکن ARB برای استیک آربیتروم

قبل از اینکه بتوانید ارز دیجیتال آربیتروم را به اشتراک بگذارید، باید مقداری از آن را خریداری کنید. شما می‌توانید ARB را از طریق صرافی‌ها یا پلتفرم‌های مختلف ارزهای دیجیتال بخرید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی Arbitrum در کیف پول خود دارید تا در فرآیند استیک آربیتروم در DappRadar شرکت کنید. پیشنهاد می‌شود روندهای بازار را زیر نظر داشته باشید و در بهترین زمان خرید آربیتروم را انجام دهید.

انتخاب استخر مناسب در DappRadar

وقتی صحبت از استیک آربیتروم در DappRadar می‌شود، انتخاب استخر استیکینگ مناسب بسیار مهم است. با در نظر گرفتن عواملی مانند پاداش استخر، هزینه‌ها، شهرت و عملکرد کلی، در مورد استخرهای مختلف موجود در DappRadar تحقیق کنید. به دنبال استخری باشید که با اهداف استیک شما همسو باشد و برای به حداکثر رساندن درآمدتان پاداش‌های رقابتی ارائه دهد.

آموزش استیک آربیتروم؛ چگونه استیک Arbitrum را انجام دهیم؟

یک دست که آربیتروم را در دست گرفته
با انجام استیک، می‌توانید در ایمن سازی شبکه حضور فعال داشته باشید.

قرار دادن توکن‌های ARB در DappRadar به منظور انجام استیک آربیتروم یک فرآیند ساده است که به شما امکان می‌دهد هم‌زمان با کسب پاداش، در ایمن سازی شبکه مشارکت فعال داشته باشید. در ادامه، راهنمای ساده برای آموزش استیک آربیتروم را می‌توانید دنبال کنید.

  • یک استخر استیک را انتخاب کنید.

در مرحله اول برای استیک آربیتروم یک استخر استیک در DappRadar انتخاب کنید که با ترجیحات شما از نظر پاداش، کارمزد و شرایط کلی استیک مطابقت دارد.

  • سپرده‌گذاری توکن‌های ARB را انجام دهید.

هنگامی که یک استخر استیک را انتخاب کردید، توکن‌های ARB خود را به استخر بسپارید تا فرآیند استیک آغاز شود. حتما دستورالعمل‌های واریز ویژه ارائه شده توسط DappRadar را دنبال کنید.

  • استیک آربیتروم را آغاز کنید.

پس از واریز توکن‌های آربیتروم، اکنون می‌توانید دارایی‌های خود را در استخر انتخاب شده به اشتراک بگذارید و مقدار و مدت زمان استیک را برای شروع به دست آوردن پاداش تایید کنید.

  • بر جوایز استیک خود نظارت کنید.

از طریق پلتفرم DappRadar جوایز و عملکرد خود را پیگیری کنید. به صورت مرتب و روزانه به‌روزرسانی‌ها را بررسی کرده و در صورت نیاز استراتژی سهام خود را بهینه کنید.

با دنبال کردن این مراحل از آموزش استیک آربیتروم می‌توانید سفر استیک ARB را در DappRadar آغاز کرده و پتانسیل دریافت جوایز سودآور را داشته باشید.

چگونه در استیک آربیتروم موفق شویم؟

نماد آربیتروم با پس زمینه آبی و مشکی
استراتژی‌های استیک آربیتروم را شناسایی کنید.

استیک ارز دیجیتال ARB در DappRadar نه تنها به شما امکان می‌دهد جوایزی کسب کنید، بلکه مزایای بیشتری را ارائه می‌دهد که می‌تواند تجربه استیکینگ شما را افزایش دهد. در ادامه چند استراتژی برای به حداکثر رساندن مزایای سهام را ذکر خواهیم کرد تا تجربه خوبی از استیک آربیتروم داشته باشید.

  • جوایز خود را ترکیب کنید.

سرمایه گذاری مجدد جوایز سهام خود را در نظر بگیرید تا درآمدهای خود را در طول زمان ترکیب کنید. این استراتژی می‌تواند از طریق قدرت ترکیب کردن، انباشت ثروت شما را تسریع کند.

  • سبد سهام خود را متنوع کنید.

استخرها و دارایی‌های مختلف سهامداری را در DappRadar بشناسید تا سبد سهام خود را متنوع کنید. تنوع می‌تواند به مدیریت ریسک و بهینه سازی بازده در شرایط مختلف بازار کمک کند.

  • از رویدادها و روندها مطلع باشید.

از روندهای بازار، جوایز استیک و به‌روز رسانی‌های پلتفرم آگاه باشید تا در مورد فعالیت‌های سهام خود تصمیمات بهتری بگیرید. داشتن اطلاعات کافی، کلید به حداکثر رساندن سود سهام شما است.

  • با انجمن تعامل داشته باشید.

به انجمن‌های سهام بپیوندید تا با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید و بینش‌هایی را در مورد بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌ها را برای استیک آربیتروم به صورت موفق به دست آورید. شبکه کاربران می‌تواند پشتیبانی و فرصت‌های یادگیری ارزشمندی را فراهم کند.

با اجرای این استراتژی‌ها، نه تنها می‌توانید از طریق استیک آربیتروم در DappRadar پاداش کسب کنید، بلکه قادر خواهید بود مزایای سهام خود را برای رشد و ثبات مالی بلندمدت بهینه کنید.

ماجرای تایید پروپوزال استیکینگ توکن آربیتروم

سکه‌های آربیتروم روی یکدیگر
سازمان غیرمتمرکز خودمختار آربیتروم یک پروپوزال را تصویب کرد.

بنیاد DAO آربیتروم پیشنهادی را برای دارندگان توکن ARB تایید کرده است تا در ازای دادن بازده به آن‌ها، توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند یا استیک آربیتروم انجام دهند. طبق این پیشنهاد، بازده توسط خزانه‌داری تامین شده و طی ۱۲ ماه از طریق قرارداد هوشمند توزیع می‌شود. ماجرا از این قرار است که سازمان غیرمتمرکز خودمختار آربیتروم مدتی پیش یک پیشنهاد حاکمیتی را تصویب کرد که دارندگان توکن ARB خود را قادر می‌سازد تا دارایی‌های خود را در ازای سود پرداختی به صورت توکن به اشتراک بگذارند. به این پیشنهاد، پروپوزال استیکینگ توکن آربیتروم گفته می‌شود.

این سود توسط خزانه‌‌داری آربیتروم تامین شده و طی ۱۲ ماه از طریق یک قرارداد هوشمند توزیع می‌شود. پروپوزال استیکینگ توکن آربیتروم که مدتی پیش نهایی شد، در ابتدا یک سیستم طبقه بندی شده برای تخصیص توکن ارائه می‌کرد که شامل گزینه‌هایی برای تخصیص ۱٪ (۱۰۰ میلیون توکن)، ۱.۵٪ (۱۵۰ میلیون توکن)، یا ۱.۷۵٪ (۱۷۵ میلیون توکن) از کل ۱۰ میلیارد توکن بود. اکثریت افراد، یعنی بیش از ۶۶٪ از اعضای DAO، به نفع پایین‌ترین سطح تخصیص ۱٪ (۱۰۰ میلیون توکن) به سمت سهام رای دادند. این سازمان بر این باور است که اجرای مکانیزم سهامداری به طور قابل توجهی علاقه جامعه کریپتو به اکوسیستم آربیتروم را افزایش میدهد و گامی بزرگ به سمت معرفی اشکال مختلف اشتراک درآمد در آینده ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

تعامل با جامعه کریپتو می‌تواند تجربه سهامداری شما را تقویت کند. به انجمن‌ها بپیوندید، در جلسات مجازی شرکت کنید و با علاقه‌مندان به تبادل اطلاعات درمورد استیک آربیتروم و پروپوزال استیکینگ توکن آربیتروم بپردازید. با در ارتباط ماندن، خود را در کنار اکوسیستم پر جنب و جوشی از افراد همفکر و علاقه‌مند به فناوری بلاک‌چین و امور مالی غیرمتمرکز قرار داده و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرید.

در مطلبی که خواندید به سراغ آموزش استیک آربیتروم و نکات کلیدی پیرامون آن رفتیم. برای خواندن مطالب بیشتر و همچنین باخبر شدن از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال مختلف، با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

آیا امکان استیک آربیتروم وجود دارد؟

با استفاده از پلتفرم DappRadar، می‌توانید توکن‌های ARB خود را به اشتراک بگذارید.

آیا آربیتروم به اندازه اتریوم ایمن است؟

آربیتروم و اتریوم از بسیاری از جوانب، از جمله امنیت، به یکدیگر شباهت زیادی دارند.

منابع: medium | cryptopotato

به این مقاله امتیاز دهید
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید