راهنمای انتخاب بهترین ربات ترید رایگان (معرفی ۸ ربات تریدر)

معرفی ۸ مورد از بهترین ربات ترید رایگان

بهترین ربات ترید رایگان
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

روش‌ها و راه‌‌حل‌های مختلفی برای ترید ارزهای دیجیتال وجود دارد و بهترین ربات ترید رایگان یکی از این روش‌ها به‌شمار می‌آید. این ابزارها به صورت کاملا اتوماتیک کار می‌کنند و برای کسانی که زمان و دقت محدودی دارند، مناسب هستند. در این مقاله رمزینکس به معرفی بهترین ربات های معامله گر رایگان خواهیم پرداخت و بهترین ربات ترید اتوماتیک رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید تجارت خود را بهتر مدیریت کنید.

معرفی ۸ مورد از بهترین ربات های معامله گر رایگان

ربات‌ معاملاتی کریپتو یک برنامه نرم‌افزاری خودکار است که از طرف ما ارزهای دیجیتال مختلف را خریداری می‌کند و می‌فروشد. بهترین ربات ترید رایگان از شاخص‌ها و الگوریتم‌ها برای تجزیه و تحلیل بازار و انجام معاملات بر اساس پارامترهای از پیش تعریف‌شده استفاده می‌کند. ربات‌های معامله‌گر می‌توانند سریع‌تر از انسان‌ها به حرکات بازار واکنش نشان دهند و بدون احساس تصمیم بگیرند. همچنین این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی ثابتی را پیاده‌سازی کرده و از نوسانات در بازار کریپتو استفاده کند.

ربات‌ها رویکردی غیرمستقیم برای معامله ارائه می‌دهند، اما با تغییر شرایط بازار نیاز به نظارت و تنظیم دارند. ربات‌های پولی معمولا گزینه‌ها و پشتیبانی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند، در حالی که ربات‌های رایگان محدودتر هستند. با این وجود، بهترین ربات ترید رایگان نقطه‌ی شروع مناسبی به کاربران می‌دهند و با قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند فضای مناسبی را برای معامله‌گران بسازند.

یک ربات سفید رنگ مشغول کار با کامپیوتر
ربات‌های تریدر نیاز به نظارت دارند.

در ادامه تعدادی از بهترین ربات ترید رایگان را نام خواهیم برد تا نسبت به نیاز و شرایط خود بتوانید گزینه مناسب را با دیدی بازتر پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از ترید داشته باشید.

۱- سودآورترین ربات تریدر کریپتو؛ MEXC

یکی از معروف‌ترین و همچنین محبوب‌ترین ابزارهای ترید خودکار، MEXC است. این پلتفرم چندین ربات از جمله GRID، میانگین هزینه دلار (DCA)، ربات سیگنال و ربات منحصر به فرد QFL را در خود جای داده است. برای یک تجربه عالی، پشتیبانی مشتری در دسترس قرار دارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی پاسخگوی مشتری خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه MEXC، ابزارهای نموداری پیشرفته و شاخص‌های تحلیل تکنیکال آن است. این ابزارها کاربران را قادر می‌سازد تا تجزیه و تحلیل عمیق انجام دهند، روندها را مشخص کنند و تصمیمات معاملاتی آگاهانه بگیرند. نسخه اولیه‌ این ابزار رایگان بوده و در صورت رضایت‌مندی، امکان ارتقای آن وجود دارد.

ویژگی‌ها

  • دارای طرح‌های مختلف با قیمت مناسب
  • پشتیبانی بسیار قوی
  • متکی به داده‌های زمان واقعی
  • رابط کاربری راحت

۲- بهترین ربات ترید رایگان روزانه و کم‌ریسک؛ Poinex

گزینه بعدی از لیست بهترین ربات ترید رایگان Poinex نام دارد که نام آشنایی است. این پلتفرم، به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال محبوبیت دارد، اما ربات‌های تجاری آن یکی از ویژگی‌های اصلی آن هستند. این پلتفرم با بیش از ۱۶ رباتی که دارد، تلاش می‌کند تا از رفاه کاربران خود مطمئن شود. ربات معاملاتی GRID فرزند طلایی پلتفرم Poinex به دلایل مختلف محبوبیت دارد. اول و مهمتر از همه، تجارت GRID به دلیل سادگی و ویژگی‌های کم ریسک در اکثر موارد، یکی از رایج‌ترین استراتژی‌ها محسوب می‌شود.

رابط بصری Poinex و طراحی الگوریتمی قوی با توانمندسازی معامله‌گران تازه‌کار و باتجربه در پیچیدگی‌های بازار، بر محبوبیت ربات افزوده است. Pionex همچنین ۵ نوع ربات معاملاتی GRID دارد که به هر نوع کاربری پاسخ می‌دهد. ربات GRID به ویژه برای معامله‌گران روزانه یا افرادی که روی بازارهای جانبی تمرکز می‌کنند مفید است. علاوه‌بر این، برای کسانی که کنترل بر نوسانات را مهم می‌دانند، معاملات کم ریسک را ترجیح داده یا عاشق آزمایش استراتژی‌های مختلف هستند، Poinex می‌تواند بهترین ربات ترید رایگان باشد.

ویژگی‌ها

  • دارای ۱۶ ربات تجاری قابل اعتماد
  • پشتیبانی قوی دارد
  • حساب آزمایشی ندارد
  • استفاده از ربات GRID

۳- بهترین ربات ترید رایگان برای مبتدیان؛ Cryptohopper

ربات ترید رایگان Cryptohopper یک پلتفرم مبتکرانه مبتنی بر ابر است که از معامله‌گران ارزهای دیجیتال در تمام سطوح تجربه استقبال می‌کند. در استفاده از این پلتفرم، امکان دسترسی به آکادمی انحصاری Cryptohopper آن وجود دارد که شامل آموزش‌هایی درمورد ربات می‌شود. همچنین برای معامله‌گران با تجربه‌تر، بیش از ۱۳۰ اندیکاتور فنی مانند Bollinger Bands و Stoch برای تصمیم‌گیری صحیح در معاملات در دسترس هستند.

ابزار Cryptohopper یک ویژگی تست دارد که آن را به بهترین ربات ترید رایگان تبدیل می‌کند. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد یک استراتژی معاملاتی را قبل از انجام روی دارایی واقعی، آزمایش کند. به این ترتیب، عملکرد آن را در برابر نوسانات بازار سنجیده شده و میزان خطر آن قبل از معامله واقعی، مشخص می‌شود.

ویژگی‌ها

  • استفاده از آن نسبتا آسان است
  • پشتیبانی موثر دارد
  • امکان آزمایش استراتژی
  • سازگار با صرافی‌های متعدد

۴- بهترین ربات ترید رایگان آلت‌کوین؛ ۳commas

ویژگی معاملات هوشمند در ۳commas امکان ایجاد چندین سفارش را به طور همزمان فراهم می‌کند؛ به خصوص در موارد نوسانات بالا و برای کاربرانی که معاملات غیرفعال را دوست دارند. برای کاهش ضرر این امکان وجود دارد که به یک‌باره سفارشات شناور، دستورات توقف ضرر، سفارشات سودآوری و موارد دیگر تنظیم شوند. شاید ۳commas برای تازه‌ واردها چندان محبوب نباشد، اما قطعا می‌تواند در لیست بهترین ربات ترید رایگان قرار بگیرد. این پلتفرم تا کنون میزبان ۲۱ ربات بوده و افراد زیادی به کمک آن تجارت می‌کنند.

ویژگی‌ها

  • دوره آزمایشی رایگان
  • دارای ربات‌های قابل تنظیم
  • تنظیم‌های متعدد ربات با معامله‌گران با تجربه
  • دارای بزارهای متعددی مانند مدیریت پورتفولیو، اتوماسیون تجارت و موارد دیگر
دست رباتی سفید در کنار نمودارها
۳commas برای ترید انواع آلت‌کوین‌ها محبوبیت دارد.

۵- ربات ترید روزانه بیت‌کوین؛ Coinrule

در معرفی بهترین ربات های معامله گر رایگان به سراغ Coinrule می‌رویم. کاربران قادر هستند این ابزار را در صرافی‌های آزمایشی، آزمایش کنند؛ این ویژگی شرایط واقعی بازار را منعکس کرده و آن را به یک پیش‌بینی‌کننده عالی برای اثربخشی تبدیل می‌کند. جالب است بدانید در این مورد محدودیتی برای تعداد دفعاتی که می‌توان ربات خود را آزمایش کرد وجود ندارد و این یک امتیاز بسیار نادر در دنیای ربات‌های ترید ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های Coinrule اتصال آن به بایننس (Binance) که یکی از قابل اعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال شمرده می‌شود، است. طبق این ویژگی، می‌توانیم مطمئن باشیم که ربات در به‌روزترین بازارها کار می‌کند. همچنین، برنامه موبایل Coinrule برای کسانی که با گوشی همراه ترید می‌کنند در دسترس قرار دارد.

ویژگی‌ها

  • اپلیکیشن موبایل دارد
  • پشتیبانی مشتری از طریق ایمیل
  • دارای منابع آموزشی عالی

۶- بهترین ربات در تجارت اجتماعی؛ Shrimpy

یکی دیگر از گزینه‌ها محبوب میان تریدرها، ربات Shrimpy است. این ابزار از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک پلتفرم تجارت اجتماعی و مدیریت پورتفولیو، به ویژه برای تازه واردان در فضای ربات‌های ارز دیجیتال محبوب شده و بسیاری از نیازها را برآورده می‌کند. علی‌رغم مجموعه‌ای از ویژگی‌های پلتفرم مانند فهرست‌سازی و بک‌تست، اکثر مردم برای قابلیت‌های متعادل‌سازی مجدد آن به سراغ Shrimpy می‌روند. متعادل‌سازی مجدد فرآیند تنظیم تخصیص ارزهای دیجیتال مختلف برای حفظ یک ترکیب از پیش تعیین شده به شمار می‌رود که به طور خودکار توسط یک ربات در Shrimpy انجام می‌شود.

ویژگی تجارت اجتماعی Shrimpy همچنین دسترسی به اکثر معامله‌گران مبتدی را آسان می‌کند؛ این امکان وجود دارد که به صورت دستی یا حتی به طور خودکار راه معامله‌گران با تجربه‌تر دنبال شود. Shrimpy به عنوان بهترین ربات ترید اتوماتیک رایگان همچنین شما را با APIهایی تحت پوشش قرار می‌دهد که امکان ایجاد ربات‌های معاملاتی و ابزارهایی را فراهم می‌کند که مدیریت حساب‌ها را در چندین صرافی بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌ها

  • حساب آزمایشی رایگان
  • رابط کاربر پسند
  • امکان کپی استراتژِی افراد دیگر
  • دارای بک‌تست
یک ربات سفید رنگ در جلوی یک کامپیوتر
امکان ارتقای ربات‌های ترید به نسخه پولی و پیشرفته‌تر وجود دارد.

۷- مبتکرترین ربات ترید؛ TradeSanta

در لیست معرفی بهترین ربات های معامله گر رایگان قطعا درمورد TradeSanta صحبت خواهیم کرد. TradeSanta یک پلتفرم مبتکرانه مبتنی بر فضای ابری محسوب می‎‌شود که ربات‌های ارز دیجیتال را در خود جای داده است. این ربات‌ها نه تنها توسط الگوریتم‌های پیچیده توسعه‌ پیدا کرده‌اند، بلکه توسط یادگیری عمیق و فناوری یادگیری ماشینی هم پشتیبانی می‌شوند که استراتژی‌های معاملاتی کاربران را به سطح بالاتری می‌برد. از سوی دیگر، TradeSanta به عنوان بهترین ربات ترید رایگان استراتژی‌های مدیریت ریسک را برای جلوگیری از زیان در دسترس قرار داده است تا کاربران شرایط ایمن‌تری را تجربه کنند.

ویژگی‌ها

  • رابط کاربری ساده و کاربردی
  • دارای اپلیکیشن موبایل
  • دارای طرح‌های پرداختی متفاوت
  • استراتژی مدیریت ریسک

۸- بهترین ربات ترید بیت‌کوین؛ Gunbot

یکی از مواردی که در بین بهترین ربات ترید رایگان قرار می‌گیرد، Gunbot است که با ۶۰ صرافی معتبر همکاری می‌کند. به صورت معمول بیشتر کاربران این ابزار، از آن برای معاملات بیت‌کوین استفاده می‌کنند. نسخه رایگان Gunbot محدود است، اما با ارتقای آن امکانات بیشتری در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این ربات محبوب، این است که جامعه تجاری شگفت‌انگیزی دارد و کاربران آن قادر هستند از استراتژی یکدیگر استفاده کرده و تجربیات خود را در اختیار بقیه قرار دهند. درست است که Gunbot برای ارزهای دیجیتال مختلف قابل استفاده است، اما به صورت عمده برای ترید بیت‌کوین از آن استفاده می‎‌شود.

ویژگی‌ها

  • پشتیبانی از صدها صرافی
  • جامعه تجاری قوی
  • پشتیبانی از چندین سیستم عامل
  • هنوز نسخه اپلیکیشن ندارد

بهترین ربات ترید رایگان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برخی از ویژگی‌ها برای تشخیص و پیدا کردن یک ربات مناسب معامله‌گر ضروری است. در ادامه، تعدادی از موارد مهم در انتخاب بهترین ربات ترید اتوماتیک رایگان را نام خواهیم برد.

قیمت‌گذاری

اکثر ربات‌های معاملات ارز دیجیتال دارای نسخه‌های رایگان هستند که به ما این امکان را می‌دهند تا ویژگی‌های اولیه را قبل از انجام آزمایش آزمایش کنیم. هنگامی که آماده استفاده از بهترین ربات ترید اتوماتیک رایگان هستیم، متوجه خواهیم شد که آن‌ها به سرمایه‌گذاری مالی قابل توجهی نیاز دارند. همچنین اکثر ربات‌ها بسته به ویژگی‌های اضافه شده مانند تجزیه و تحلیل فنی، مدیریت پورتفولیو و حجم معاملات بزرگتر، حدود ۳۰ تا ۹۹ دلار در ماه هزینه خواهند داشت.

از سوی دیگر، توجه به این نکته مهم است که قیمت‌گذاری نباید به عنوان تنها شاخص قدرت یک ربات مورد استفاده قرار گیرد. گاهی اوقات، حتی ربات نسبتا ارزان از برخی جنبه‌ها بهتر از ربات ۳۰۰ دلاری است.

جامعه‌‌ی مصرف‌کننده ربات

اگر در فضای ترید و ارز دیجیتال تازه‌وارد باشیم، داشتن جامعه‌ای متشکل از معامله‌گران هم‌فکر و با تجربه‌تر برای یادگیری و الگوبرداری بهترین حالت است. با این حال، داشتن هر نوع جامعه‌ای کافی نیست. در جستجوی بهترین ربات ترید رایگان باید به دنبال گزینه‌ای باشیم که توسط معامله‌گران برتر دیگر تایید و رتبه‌بندی شده است.

پشتیبانی و آموزش

یک ربات در بهترین حالت، تنها می‌تواند به خوبی خالق خود باشد. صرف نظر از سطح تجربه شما در تجارت ارز دیجیتال، همیشه پلتفرمی را انتخاب کنید که میزبان کتابخانه‌ای از آموزش‌ها باشد تا شما را در ایجاد و سفارشی‌سازی ربات راهنمایی کند. در صورتی که کتابخانه منبع حاوی آموزش‌هایی در قالب های ویدیویی و صوتی باشد، این یک امتیاز محسوب می‌شود.

گاهی اوقات ممکن است کار با یک ربات دشوار بوده و کاربر به پشتیبانی مشتری نیاز داشته باشد. همچنین ممکن است برای کاربر چالش برانگیز باشد که یک صرافی را به یک ربات پیوند دهد. در چنین مواردی، باید مطمئن باشیم که می‌توانیم در طول شب و روز پشتیبانی دریافت کنیم و مشکل را به سرعت حل کرده تا ربات به کار خود بازگردد. به طور کلی هرچه گزینه‌های پشتیبانی مشتری بیشتر باشد، بهتر است.

امنیت

بیش از هر چیز، همیشه پلتفرمی را با یک سیستم امنیتی قوی انتخاب کنیم. نه تنها باید نگران محافظت از دارایی‌های خود باشیم، بلکه باید در محیطی تجارت کنیم که به دلیل نقض‌های امنیتی دچار خرابی مکرر نمی‌شود. بهترین ربات ترید رایگان باید با استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای و رمزگذاری ایمن شود. همچنین، بهترین گزینه دارای استراتژی‌های مدیریت ریسک است تا به خصوص در معاملات خودکار از معامله‌گران در برابر ضررهای بیش از حد محافظت کند.

قابلیت‌های اضافی

علاوه بر موارد ذکر شده، بسیاری از پلتفرم‌هایی که دارای ربات‌های تجاری هستند، قابلیتی به نام بک‌تست ارائه می‌دهند. ویژگی بک‌تست اساسا به کاربر امکان می‌دهد تا ربات سفارشی خود را امتحان کرده تا استراتژی معاملاتی بررسی شود. بنابراین، با وجود این ویژگی تریدر قبل از آن که دارایی خود را به خطر بیاندازد، می‌تواند بفهمد که آیا استراتژی او خوب است یا نیاز به اصلاح دارد.

یک ربات خوشحال با کتابی در دست
یک ربات رایگان، لزوما بی‌کیفیت و یک ربات گران، لزوما بدون ایراد نیست.

معایب ربات تریدر

در حالی که ربات‌های معاملاتی برای خودکارسازی معاملات و به حداقل رساندن خطر خطای انسانی عالی هستند، اما دارای معایبی هم هستند. برای مثال، الگوریتم ربات تریدر ممکن است همیشه نتایجی را که شما فکر می‌کردید به دست نیاورد. علاوه بر این، برای معامله‌گران تازه‌کار، دشواری فنی راه‌اندازی و پیکربندی آن‌ها می‌تواند یک اشکال اساسی باشد.

در هر صورت، استفاده از ربات معاملاتی رمزنگاری می‌تواند برای هر کسی که می‌خواهد بازی معاملاتی خود را خودکار کند، بسیار مفید باشد. مهم نیست که شما یک حرفه‌ای یا مبتدی هستید، تا زمانی که یک استراتژی خوب و یک ربات مطابق با نیازهای خود داشته باشید، قطعا می‌توانید از این نوع اتوماسیون بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

در مقاله‌ای که خواندید به معرفی بهترین ربات های معامله گر رایگان پرداختیم و سعی کردیم از جنبه‌های متفاوتی بهترین ربات ترید رایگان را توصیف و پیدا کنیم. درست است که دقت این ربات‌ها نسبتا بالا است، اما همیشه نظارت خود ما بر روند و چگونگی کار این ابزارها اهمیت دارد. برای خواندن مطالب بیشتر با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

آیا ربات‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال خوب هستند؟

بله. یافتن زمان مناسب برای خرید، فروش یا نگهداری رمزارز به خصوص برای مبتدیان می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد.

آیا ربات‌های ترید واقعا سودآور هستند؟

در دنیای کریپتو نمی‌توان سود را تضمین کرد. با این حال، به طور کلی این ربات‌ها می‌توانند بسیار سودآور و مفید باشند.

منبع: coinwire

5/5 - (1 امتیاز)
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. امید آذری
    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۹:۰۴

    سلام .نحوه استفاده از ربات‌ها؟؟؟

  2. هاتف چعب
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۳۲

    سلام برای منبع در امد

1