بهترین مانیتور برای ترید: 5 مدل حرفه‌ای و 2 مدل اقتصادی - رمزینکس
۶ مرداد ۱۴۰۳ اخبار
  1. کارت های روزانه پیکسل تپ امروز شنبه ۶ مرداد به همراه تصویر آموزشی
  2. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۶ مرداد
  3. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۶ مرداد + آموزش ویدئویی

بهترین مانیتور برای ترید چیست؟ معرفی مدل‌های حرفه‌ای و اقتصادی مانیتور برای ترید

مانیتور برای ترید
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

اگر شما هم یک تریدر تمام وقت باشید، می‌دانید که بخش زیادی از روز شما صرف نگاه کردن به مانیتور کامپیوتر و نمودارهای قیمت‌های گوناگون می‌شود. به همین دلیل، انتخاب مانیتور مناسب می‌تواند روی عملکرد شما در ترید، تاثیر زیادی داشته باشد. از همین رو در این مقاله از رمزینکس قصد داریم تا به بررسی گزینه‌های بهترین مانیتور برای ترید بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

ویژگی‌های مانیتور مناسب برای ترید 

قبل از اینکه به سراغ بررسی بهترین مانیتورها برای ترید برویم، بهتر است تا شما را ویژگی‌های یک مانیتور مناسب برای ترید آشنا کنیم. در ادامه برخی از اصلی‌ترینِ این ویژگی‌ها بیان شده‌اند. 

۱. کیفیت صفحه نمایش 

می‌دانید که اصلی‌ترین بخشِ مانیتور که مستقیما با چشم‌های شما ارتباط دارد، صفحه نمایش است. اگر شما تریدری باشید که به مدت طولانی به مانیتور و نمودار خیره می‌شوید، کیفیت مانیتور می‌تواند تا حد زیادی روی سلامت چشم و مدت زمان عملکرد شما تاثیر بگذارد. 

به همین دلیل، بهتر است تا برای خرید مانیتور ترید، مانیتورهایی که کیفیت صفحه نمایش یا وضوح تصویر (Resolution) بالایی دارند را برای خود در اولویت قرار دهید. 

۲. اندازه مانیتور

اندازه مانیتور ترید نیز می‌تواند در اولویت دوم، به عنوان مهم‌ترین فاکتور شما برای انتخاب مانیتور به حساب بیاید. اگر شما نیز بیشتر معاملات خود را به کمک تحلیل تکنیکال و نمودارهایی مانند نمودار شمعی انجام می‌دهید، اندازه بزرگِ مانیتور ترید به شما کمک می‌کند تا نمودار را در دایره وسیع‌تری ببینید و بتوانید قیمت را بهتر تحلیل کنید. 

بهترین مانیتور ترید 

در حال حاضر مانیتورهای زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند تمامی نیازهای شما را برای ترید برطرف کنند. همچنین شما می‌توانید با در نظر گرفتنِ ویژگی‌هایی که در بخش‌های قبلی گفته شد، در بازار ده‌ها مانیتور مناسب را برای ترید پیدا کنید. در بخش‌های بعدی به بررسی برخی از بهترین مانیتورهای ترید که از محبوبیت بالایی در بین افراد برخوردار هستند، اشاره خواهیم کرد که شما با توجه به بودجه خود می‌توانید برای خرید یکی از آن‌ها اقدام کنید.

۱. مانیتور LG 34WN80C-B Ultrawide

مانیتورهای عریض، یکی از بهترین انواع مانیتورها برای ترید محسوب می‌شوند و اگر شما نیز به کار با این نوع مانیتورها علاقه دارید، مانیتور LG 34WN80C-B Ultrawide یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. مانیتور LG 34WN80C-B Ultrawide دارای یک صفحه نمایش با اندازه ۳۴ اینچی است که دایره دید وسیعی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. 

مانیتور LG 34WN80C-B Ultrawide دارای یک صفحه نمایش 34 اینچی است که دایره دید وسیعی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. 

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که این مانیتور را برای ترید نسبت به رقبا متمایز می‌کند، پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync است که کاهش پارگی و لکنت صفحه را در زمان‌هایی که نمودار قیمت دارایی‌ها حرکات سریعی را از خود نشان می‌دهند، به همراه دارد. 

پیشنهاد خواندنی: معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید روزانه

۲. مانیتور Samsung Odyssey G7

مانیتور Samsung Odyssey G7 یک مانیتور چندمنظوره است که علاوه بر ترید، برای فعالیت‌های مختلفی مانند بازی‌های ویدیویی، طراحی، برنامه‌نویسی و … مناسب است. اندازه  صفحه نمایش این مانیتور ۲۷ اینچی QHD است و یک از وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد.

جالب است بدانید که مانیتور Samsung Odyssey G7 از نوع خمیده است و تجربه خوبی را در هنگام ترید به شما ارائه می‌کند. همچنین، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این دستگاه که آن را به یکی از بهترین مانیتورها برای ترید تبدیل می‌کند، زمان پاسخ ۱ میلی‌ثانیه‌ایِ آن است که به شما امکان می‌دهد تا تمامی حرکات ناگهانی نمودار مخصوصا در بازه‌های زمانی کوتاه را بدون وقفه مشاهده  کنید. 

۳. مانیتور Dell P2719H

مانیتور Dell P2719H یک مانیتور ساده و مناسب برای ترید و مخصوص افرادی است که قیمت برایشان اهمیت فراوانی دارد. این مانیتور نیز همانند بیشتر مانیتورهای مناسب ترید، از یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. 

 مانیتور Dell P2719H یک مانیتور ساده و مناسب برای ترید و مخصوص افرادی است که قیمت برایشان اهمیت فراوانی دارد.

از سایر ویژگی‌های این مانیتور نیز که کار را برای شما به عنوان یک تریدر راحت می‌کند، می‌توانیم به قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش و پشتیبانی از فناوری ComfortView اشاره کنیم.

۴. مانیتور Asus Designo MX299Q

یکی دیگر از مانیتورهای عریض برای ترید، مانیتور Asus Designo MX299Q است. این دستگاه با ابعاد ۲۹ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۵۶۰ بهترین کیفیت صفحه نمایش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اگر شما یک تریدر فول‌تایم هستید،  Asus Designo MX299Q می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. 

یکی از مانیتورهای عریض برای ترید، مانیتور Asus Designo MX299Q است.

درباره طراحی این مانیتور نیز باید گفت، Asus Designo MX299Q از طراحی بدون قاب بهره می‌برد که این موضوع ظاهری مینیمال، ساده و شیک به دستگاه می‌بخشد. 

۵. مانیتور Ultrasharp Dell U2717D 

مانیتور Ultrasharp Dell U2717D یک مانیتور تقریبا مشابه مدل Dell P2719H است که در بخش‌های قبلی آن را بررسی کردیم. Dell P2719H از یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد که تمامی نیازهای یک تریدر را اعم از اندازه و کیفیت مناسب مانیتور، برطرف می‌سازد. 

این مانیتور از لحاظ قیمت در میان سایر مانیتورهای مناسب ترید، در دسته مانیتورهای اقتصادی قرار می‌گیرد و از قیمت مناسبی برخوردار است. 

پیشنهاد خواندنی: بازی ارز دیجیتال رایگان؛ بازی‌های کریپتویی بدون سرمایه اولیه

۶. مانیتور ViewSonic VX3276-2K-MHD 

مانیتور ViewSonic VX3276-2K-MHD با صفحه نمایش ۳۲ اینچیِ خود، در دسته‌ مانیتورهای عریض و مناسب ترید قرار می‌گیرد که وضوح تصویری ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را به شما ارائه می‌کند. 

مانیتور ViewSonic VX3276-2K-MHD با صفحه نمایش ۳۲ اینچی، در دسته‌ مانیتورهای عریض و مناسب ترید قرار می‌گیرد

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانیتور، می‌توان به فیلتر نور آبی و بهره‌مندی از فناوری بدون لرزش اشاره کرد که بهترین تجربه کاربری را در هنگام ترید در بازه‌های زمانی کوتاه از لحاظ سرعت به شما ارائه می‌دهد. 

۷. مانیتور Samsung CHG90 Series 49 

مانیتور ۴۹ اینچی Samsung CHG90 Series فراتر از یک مانیتور عریض است و می‌توان آن را یک مانیتور غول‌پیکر در میان مانیتورهای مناسب ترید نامید. این مانیتور یک صفحه نمایش ۴۹ اینچی و وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد که وسیع‌ترین دید را به تریدرها در هنگام ترید با نمودار ارائه می‌دهد. 

مانیتور Samsung CHG90 Series 49 

اهمیت استفاده از مانیتور برای ترید 

در این مقاله از رمزینکس، با بررسی بهترین مانیتورهای ترید همراه شما بودیم. توجه داشته باشید که در هر کاری مانند ترید، استفاده از ابزارهای مدرن و مناسب می‌تواند تاثیر مثبتی در فرایند کار داشته باشد؛ اما به هیچ‌وجه کافی و در اولویت اول نیست! به عنوان مثال، فردی را فرض کنید که تخصص اصلی‌اش فوتبال است. حال اگر شما در اختیار این فرد، بهترین ابزارهای بنایی را قرار دهید، آیا می‌تواند یک کلبه بی‌نقص و زیبا برای شما بسازد؟ جواب قطعا خیر است؛ زیرا این فرد تخصص کافی را برای این کار ندارد. 

به زبان ساده‌تر، ممکن است که ابزارهایی مانند مانیتور و کامپیوترهای مدرن، بتوانند به شما در سرعت و عملکردتان در ترید کمک کنند؛ اما این ابزارهای در صورتی که به کسب تجربه و تخصص در ترید اهمیت ندهید، تقریبا غیرکاربردی محسوب می‌شوند. به همین دلیل، برای رسیدن به بهترین نتیجه، بهتر است تا ابتدا یادگیری و رسیدن به استراتژی صحیحِ ترید را در اولویت اول و ابزار را در اولویت دوم قرار دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر نصب اپ