لیست بهترین کیف پول‌های تپ سواپ (۱۰ ولت tapswap)

کیف پول‌های تپ سواپ: ۱۰ کیف پول سازگار برای خرید و فروش تپ سواپ

نماد تپ سواپ روی صفحه نمایش گوشی با پس زمینه مشکی و بنفش
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۳

 آشنایی با کیف پول‌های تپ سواپ، ارز دیجیتالی که در زمانی کوتاه ۵۶ میلیون کاربر را جذب خود کرده است، برای ذخیره، خرید و فروش تپ سواپ و کسب سود از آن ضروری است. در این مطلب با انواع مختلف کیف پول‌های تپ سواپ آشنا خواهیم شد.

معرفی بهترین کیف پول‌های تپ سواپ

تصویری که در آن سکه تپ سواپ در وسط قرار گرفته است و عبارت تپ سواپ و کیف پول ترون به انگلیسی نوشته شده است.
از آنجاییکه تپ سواپ در شبکه تون توزیع خواهد شد، برای ذخیره و فروش تپ‌سواپ نیاز به یک کیف پول سازگار با شبکه تون خواهیم داشت.

ارز دیجیتال تپ سواپ TapSwap مربوط به بازی تپ سواپ است که از دیگر بازی‌های موفق مبتنی بر تلگرام مانند همستر کمبت و نات کوین الهام می‌گیرد. این بازی به شما اجازه می‌دهد تنها با کلیک کردن به استخراج سکه‌های تپ سواپ بپردازید و هرچه کلیک شما بیشتر باشد درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

از آنجاییکه در ابتدا بازی تپ سواپ با بلاک‌چین سولانا در تعامل بود، کاربران از کیف‌ پول‌هایی نظیر فانتوم (Phantom Wallet)، سولفلار (Solflare Wallet) و یا تراست ولت (Trust Wallet) استفاده می‌کردند. اما اخیرا در کانال تلگرامی تپ سواپ اعلام شد که این ارز دیجیتال به زودی بر روی بلاک‌چین تون TON توزیع خواهد شد. این تغییر با هدف استفاده از ویژگی‌ها و مزایای منحصر‌به‌فرد اکوسیستم تون از جمله سرعت بیشتر و هزینه کمتر در انجام حجم زیادی از تراکنش ها صورت گرفت.

توزیع ارز دیجیتال تپ سواپ بر روی بلاک‌چین تون به این معنی است که کاربران باید از کیف پول‌هایی سازگار با اکوسیستم تون استفاده کنند. در ادامه به ۱۰ کیف پول محبوب و سازگار با بلاک‌چین تون اشاره شده است که می‌توانید از آنها برای خرید تپ سواپ، فروش و یا ذخیره‌سازی آن استفاده کنید.

۱- کیف پول نرم‌افزاری تون‌کیپر (Tonkeeper)

کیف پول تون‌کیپر Tonkeeper یک کیف پول ارز دیجیتال است که به طور اختصاصی برای بلاک‌چین تون (TON) طراحی شده است. این کیف پول روشی امن و کارآمد برای مدیریت ارز‌های دیجیتال مبتنی بر شبکه تون از جمله تون‌کوین، ارز دیجیتال این شبکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجاییکه اعلام شده است ارز تپ سواپ بر روی بلاک‌چین تون توزیع می‌شود، برای نگهداری، خرید و یا فروش تپ سواپ از این کیف پول می‌توان استفاده کرد. همچنین این کیف پول را می‌توان برای تعامل با برنامه‌های غیر‌متمرکز و استیکینگ به کار برد. کیف پول تون‌کیپر برای گوشی‌های هوشمند در سیستم عامل‌های iOS و Android در دسترس است.

۲- کیف پول نرم افزاری تون والت (TON Wallet)

یکی دیگر از کیف پول‌هایی که می‌توانید برای خرید تپ‌سواپ از آن استفاده کنید، کیف پول TON Wallet است که مشابه کیف پول تون‌کیپر، به طور خاص برای پشتیبانی از بلاک چین تون طراحی شده است. این کیف پول علاوه بر ورژن اندورید و iOS، بر روی دسکتاپ نیز قابل استفاده می‌باشد.

۳- کیف پول نرم افزاری تراست (Trust Wallet)

نماد تراست ولت روی صفحه نمایش موبایل در کنار لوگوی ارزهای دیجیتال با پس زمینه آبی
تراست ولت یکی از گزینه‌های ایمن برای ذخیره تپ سواپ است.

سومین کیف پول نرم‌افزاری پیشنهادی توسط رمزینکس برای ذخیره، خرید و فروش تپ سواپ، کیف پول Trust Wallet است که بلاک‌چین‌های مختلفی از جمله تون، بیت‌کوین، اتریوم و غیره را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول هم برای گوشی‌های هوشمند و هم برای مرورگر وب قابل استفاده می‌باشد.

۴- کیف پول نرم‌افزاری اتومیک (Atomic Wallet)

 کیف پول اتمیک نمونه‌ای دیگر از کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال است که از مبادله اتمی پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به صرافی متمرکز، یک ارز دیجیتال را با ارز دیگری به‌طور مستقیم در داخل کیف پول خود بر روی دو شبکه متفاوت معامله کنند. اصطلاح “اتمی” در این زمینه به این معنی است که معامله به‌طور کامل انجام می‌شود و تضمین می‌کند که هر دو طرف بخشی از معامله خود را انجام می‌دهند. در غیر این صورت، همه توکن‌های سپرده‌شده را به صاحب اصلی خود باز می‌گردانند.

۵- کیف پول نرم‌افزاری اکسودوس (Exodus)

با قابلیت اتصال به بیش از ۱۵ شبکه ارز دیجیتال، کیف پول نرم‌افزاری اکسودوس (Exodus) یکی دیگر از کیف پول‌هایی است که برای مدیریت ارز‌های تپ‌سواپ و سایر ارز‌های دیجیتال می‌توانید از آن استفاده کنید. این کیف پول هم بر روی دسکتاپ و هم گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است.

۶- کیف پول نرم‌افزاری گواردا (Guarda)

گواردا Guarda یک کیف پول همه‌کاره و چند پلتفرمی است که از تون و طیف گسترده‌ای از دیگر ارزهای دیجیتال مانند تپ سواپ پشتیبانی می‌کند. این کیف پول هم برای وب و هم برای گوشی‌های هوشمند قابل دانلود است.

۷- کیف پول کوبو (Cobo)

مشابه کیف پول گواردا، کیف پول کوبو نیز خدمات مربوط به نگهداری و مدیریت هزاران ارز دیجیتال مانند تپ سواپ را فراهم می‌کند. نکته متمایز این این کیف پول در آن است که هم به‌صورت نرم‌افزار برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS و هم به صورت سخت‌افزار قابل استفاده است.

۸- کیف پول سیف پال(SafePal Wallet)

سیف پال یک کیف پول امن، غیرمتمرکز، با کاربری آسان و رایگان برای مدیریت بیش از ۱۰۰۰۰ ارز دیجیتال است که با بلاک‌چین تون سازگار است و برای ذخیره و خرید و فروش تپ سواپ می‌توانید از آن استفاده کنید. این کیف پول مشابه کیف پول کوبو، هم به صورت نرم‌افزاری و هم به‌صورت سخت‌افزاری قابل استفاده است.

۹- کیف پول نرم‌افزاری (BitKeep)

کیف پول بیت کیپ یک کیف پول دیجیتال غیرمتمرکز است که از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاک‌چین از جمله شبکه تون و ارز‌های توزیع‌شده روی آن پشتیبانی می‌کند. 

۱۰- کیف پول نرم‌افزاری (MyTonWallet)

مانند کیف پول تون‌کیپر، کیف پول MyTonWallet نیز به‌طور خاص برای، ذخیره، ارسال، دریافت و مدیریت ارز دیجیتال تون و سایر ارز‌هایی که بر روی شبکه TON ساخته شده‌اند، طراحی شده است.

جمع‌بندی

در این مطلب از رمزینکس بهترین کیف پول‌های تپ سواپ برای نگهداری، خرید و فروش این ارز دیجیتال را معرفی کردیم. ارز دیجیتال تپ سواپ بر روی شبکه تون توزیع خواهد شد و برای خرید و فروش تپ سواپ نیاز به یک کیف پول سازگار با شبکه تون خواهید داشت. توجه داشته باشید قیمت ارز دیجیتال TAP هنوز مشخص نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تپ سواپ می‌توانید به‌روز‌ترین اخبار این ارز را در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس دنبال کنید.

کیف پول‌های تپ سواپ کدام‌ اند؟

بر اساس اخرین اخبار اعلام شده توسط شبکه تلگرامی تپ سواپ، این ارز دیجیتال بر روی شبکه تون توزیع خواهد شد و باید از کیف پول‌هایی استفاده کنید که با شبکه تون سازگار باشند. کیف پول‌های تون‌کیپر، تراست ولت، تون والت از جمله کیف پول‌هایی هستند که امکان مدیریت ارز‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین تون را می‌دهند.

چگونه ارز تپ‌سواپ‌ خود را از کیف پول برداشت کنیم؟

برای برداشت ارز‌های تپ سواپ خود ابتدا لازم است سکه‌های انباشته شده خود را به توکن‌های TAPS تبدیل کنید و به کیف پول خود متصل شوید. از آنجاییکه این بازی ابتدا بر روی شبکه سولانا ساخته شده بود و سپس قرار است به بلاک‌چین تون منتقل شود، ممکن است تا تاریخ توزیع نهایی، گزینه کیف پول فعال نباشد. پس از وصل شدن به کیف پول خود، می‌توانید ارز‌های خود را برداشت کنید و یا به کیف پولی دیگر انتقال دهید.

چگونه کیف پول خود را به بازی تپ سواپ وصل کنیم؟

به دلیل انتقال بازی تپ سواپ از شبکه سولانا به شبکه تون و همچنین تاخیر در توزیع و لیست شدن تپ سواپ، گزینه اتصال به کیف پول از بازی فعلا به‌طور موقت حذف شده است. این بازی توکن‌های خود را بر روی شبکه تون توزیع خواهد کرد و پس از توزیع توکن، از قسمت کیف پول که بعدا به درون بازی اضافه خواهد شد می‌توانیم کیف پول خود را وصل و ارز‌های خود را مدیریت کنیم.

چگونه می‌توان ارز تپ سواپ را خریداری کرد؟

در حال حاضر (۹ تیر‌ماه ۱۴۰۳) و بر اساس اخرین اطلاعات کانال تلگرامی تپ سواپ، قیمت تپ سواپ به صورت مشخص اعلام نشده است و تا به الان این ارز در هیج صرافی ارز دیجیتالی لیست نشده است. هم‌زمان با لیست شدن ارز تپ سواپ در صرافی‌های مختلف، این ارز محبوب نیز در صرافی رمزینکس لیست خواهد شد و کاربران ایرانی می‌توانند به دور از محدودیت‌هایی که در صرافی‌های خارجی ذکر شده وجود دارد به فروش تپ سواپ بپردازند و درآمد کسب کنند.

منبع: TapSwap | TapSwap Wallets

4.6/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. ذبیح الله ذبیحی
    ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در ۰۴:۳۳

    خیلی عا۱لی بود همه را خواندم .تپ سواپ چه جوری با چه گزینه ایی وصل میشه نفهمیدم

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر