بازگشت دوباره میم‌کوین‌های سولانا با پیشتازی بونک

لوگوی میم‌کوین بونک و نمودار افزایش قیمت
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بونک، یکی از پیشگامان حوزه‌ی میم‌کوین در اکوسیستم سولانا، در بازاری محتاطانه اما خوش‌بین، شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. روز چهارشنبه، قیمت بونک با رشدی چشمگیر به ۰.۰۰۰۰۲۷۵۳ دلار رسید و به بالاترین سطح قیمتی خود از ابتدای آوریل دست یافت.

آیا شاهد بازگشت تب میم‌کوین‌ها هستیم؟

ارزش بونک بیش از دو برابر شده است که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۱۱۸ درصدی نسبت به پایین‌ترین سطح آن در ماه اخیر است. این جهش قیمتی، بونک را به عنوان برترین بازیگر در میان سایر میم‌کوین‌ها مطرح می‌کند. روند صعودی این میم‌کوین با بهبود کلی که در کل بازار ارزهای دیجیتال در حال وقوع است، همزمان شده است.

تحلیلگران بازار، جهش مجدد بونک را به استفاده‌ی سرمایه‌گذاران از فرصت‌های به‌وجود آمده ناشی از کاهش‌های اخیر قیمت نسبت می‌دهند. به‌طور سنتی، دارایی‌ها پس از افت‌های قابل توجه، شاهد یک جهش اصلاحی هستند و به نظر می‌رسد روند صعودی مجدد این میم‌کوین نیز از این الگو پیروی می‌کند.

علاوه بر این، علاقه‌ی مجدد به میم‌کوین‌ها نیز در افزایش قیمت این توکن نقش دارد. سایر توکن‌های این دسته، مانند په په (PEPE)، داجگویف‌هت (WIF) و مگا (ترامپ- TRUMP) نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. داده‌های بازار نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجه فعالیت‌های معاملاتی است. بر اساس گزارش CoinGecko، حجم معاملات روز چهارشنبه بیش از ۵۳۱ میلیون دلار بوده است که نسبت به ۱۷۷ میلیون دلار روز قبل افزایش یافته است.

علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به بونک و دارایی‌های مشابه، نشان‌دهنده‌ی تغییر احساسات در بازار ارزهای دیجیتال است که به طور بالقوه دوره‌ای از معاملات با ریسک‌پذیری بالا را نوید می‌دهد. با ادامه‌ی جذب توجه بازار توسط میم‌کوین‌ها، عملکرد اخیر این میم‌کوین نشان‌دهنده‌ی آغاز احتمالی یک روند صعودی پایدار برای این توکن شناخته‌شده است.

رِوُلوت، بونک را به لیست دارایی‌های رمزنگاری خود اضافه می‌کند.

رِوُلوت (Revolut)، نئوبانک جهانی، در حرکتی راهبردی برای متنوع‌سازی خدمات ارزهای دیجیتال خود، توکن بونک را به لیست خود اضافه کرده است. این اضافه شدن، پلتفرم معاملاتی رِوُلوت را که در حال حاضر دارای بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال است، تقویت می‌کند.

اضافه شدن این توکن، تعهد رِوُلوت را برای ارائه‌ی تجربه‌ای جامع از معاملات به کاربران جهانی خود برجسته می‌کند. بونک اکنون در کنار شیبا (SHIB)، پیپ (PEPE) و فلوکی (FLOKI) به جمع میم کوین‌های موجود در رِوُلوت می‌پیوندد.

تحلیل قیمت بونک حاکی از افزایش مستمر آن است

جهش قیمت بونک با عبور از سطح مقاومت خط ۰.۳۸۲ فیبوناچی، با افزایش ۷.۳۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۶۵۹ دلار در معاملات امروز، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. نمودار نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی قوی است، با این حال که بازگشتی قابل توجه از سطوح پایین‌تر را با استفاده از ریتریسمنت فیبوناچی پیشنهاد می‌دهد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال افزایش است که نشان‌دهنده‌ی افزایش شتاب است، اما همچنان زیر سطوح اشباع خرید باقی مانده است. این موضوع، پتانسیل رشد بیشتر بدون علائم افت ناگهانی قیمتی را نشان می‌دهد. با حرکت بونک در مسیر بهبود، این توکن به عنوان یک دارایی برای زیر نظر داشتن در فضای پرنوسان میم‌کوین‌ها و با انتظار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای حرکت بعدی آن، ظهور می‌کند.

منبع: BeInCrypto

هومن شالچی

درباره هومن شالچی

فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید