راهنمای خرید ارز سولار؛ آموزش تصویری خرید ارز sxp
۱۴ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. جابه‌جایی‌های بزرگ نهنگ بیت کوین قبل از افشای چهره ناکاموتو
  2. محکومیت ۱۰ ساله موسس طرح پانزی IcomTech
  3. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه تصویر آموزشی
  4. کد ویدیو بلوم امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  5. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۴ مهر
  6. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۴ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کارتهای امروز برد (Bird) شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  8. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۴ مهر + آموزش وارد کردن
  9. کد مخفی تومارکت (Tomarket) امروز شنبه ۱۴ مهر
  10. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۴ مهر
  11. پاسخ پازل امروز ربات میجر شنبه ۱۴ مهر + آموزش تصویری
  12. سقوط سولانا پس از شکست سطح ۱۶۱ دلاری؛ آیا افت بیشتر در راه است؟
  13. یک نهنگ اتریوم ۱۹ هزار اتریوم فروخت: آیا افت شدیدتری در راه است؟
  14. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز شنبه ۱۴ مهر به همراه آموزش وارد کردن

راهنمای خرید ارز سولار؛ آموزش تصویری خرید سولار از ۳ روش مختلف

 
۲ مهر ۱۴۰۳
  8 دقیقه
تصویری با پس‌زمینه مشکی که نماد ارز دیجیتال سولار در اطراف آن کشیده شده است و در مرکز عکس کلمه سولار به انگلیسی نوشته شده است.

روش‌های مختلفی برای خرید ارز سولار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. در این مطلب از رمزینکس قدم به قدم با مراحل خرید ارز سولار از ۳ روش مختلف آشنا خواهیم شد تا شما بتوانید بهترین روشی که با نیاز‌هایتان هم‌سو باشد را انتخاب کنید.

چگونه ارز سولار بخریم؟

تصویری با پس‌زمینه صورتی که در سمت چپ، وسط و سمت راست آن نماد ارز سولار قرار گرفته است و همچنین در وسط آن دو مستطیل کشیده شده است.
اولین قدم برای خرید ارز دیجیتال سولار که با نماد SXP شناخته می‌شود، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند رمزینکس است.

پیش از آنکه به خرید ارز سولار و یا هر ارز دیجیتال دیگری فکر کنید باید در نظر داشته باشید اولین قدم برای خرید ارز مورد نظرتان، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن و معتبر است. اگرچه صرافی‌های بین‌المللی متفاوتی مانند بایننس(Binance)، بیت‌گت (Bitget) و غیره برای خرید و فروش ارز سولار وجود دارند و امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند اما همه آن‌ها با چالشی به نام احراز هویت همراه هستند که معامله ارز سولار و سایر ارز‌ها را برای کاربران ایرانی سخت می‌کند.

به همین دلیل برای خرید ارز سولار باید از یک صرافی معتبر ایرانی مانند رمزینکس استفاده کنید که علاوه‌بر ارائه خدمات خرید و فروش ارز‌های دیجیتال، مانعی نیز در جهت احراز هویت کاربران نداشته باشد. در صرافی رمزینکس روش‌های متفاوتی مانند روش معامله آسان، روش حرفه‌ای و معامله با ربات برای خرید ارز سولار وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. باید بدانید در تمامی روش‌های ذکر‌شده لازم است مراحل ثبت‌نام در رمزینکس، احراز هویت و واریز را طی کنید.

روش خرید ارز سولارویژگی‌های روش خرید
روش معامه آسانمناسب برای افراد مبتدی
روش معامله حرفه‌ایمناسب برای تحلیل‌گران ارز سولار
روش ربات معامله‌گرمناسب برای کسانیکه به دنبال خرید و فروش ارز سولار با استفاده از ربات هستند
روش‌های خرید ارز سولار به همراه ویژگی‌های آنها

۱- آموزش تصویری خرید ارز سولار از طریق معامله آسان رمزینکس

تصویر قسمت‌های مختلف سایت رمزینکس که در آن مواردی مانند ثبت‌نام، واریز وجه و روش‌های خرید نوشته شده است.
پس از ثبت‌نام، احراز هویت و شارژ حساب خود می‌توانید از روش معامله آسان ارز سولار را خریداری کنید.

همان‌طور که گفته شد، پیش از انتخاب روش معامله آسان برای خرید ارز سولار، ابتدا باید در صرافی رمزینکس ثبت‌نام کرده (تصویر سمت راست) و مراحل احراز هویت خود را کامل کنید. پس از اتمام مراحل احراز هویت به صفحه خانه منتقل می‌شوید که در تصویر بالا (وسط) قابل مشاهده است و باید از طریق انتخاب گزینه واریز حساب خود را شارژ کنید که موجودی کافی برای خرید ارز سولار از طریق معامله آسان را داشته باشید. در صرافی رمزینکس دو روش برای شارژ حساب خود وجود دارد (تصویر سمت چپ) که در ادامه به توضیح آنها پرداخته‌ایم:

شارژ حساب کاربری از طریق ریال برای خرید ارز سولار

تصویر مربوط به انتخاب شماره کارت و واریز وجه ریال برای خرید ارز سولار
یکی از روش‌های شارژ حساب خود در صرافی رمزینکس، انتخاب روش ریالی است.

پس از انتخاب گزینه واریز در صفحه خانه، گزینه واریز بدون شناسه را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه افزودن کارت، شماره کارت بانکی خود را اضافه کنید. پس از اضافه شدن و تایید کارت بانکی خود، همانند قسمت نشان داده شده در تصویر بالا، مقدار وجهی که تمایل به واریز دارید را انتخاب کنید و به درگاه پرداخت متصل شوید. توجه داشته باشید حداقل مقدار واریز ریالی ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.

شارژ حساب کاربری از طریق ارز‌های دیجیتال برای خرید ارز سولار

تصویر مربوط به شارژ حساب صرافی رمزینکس که در آن انتخاب مواردی مانند انتخاب ارز دیجیتال و نوع شبکه نوشته شده است.
برای شارژ حساب خود و خرید ارز سولار می‌توانید علاوه بر انتخاب روش ریالی، از طریق ارز‌های دیجیتال نیز حساب خود را شارژ کنید.

یکی دیگر از روش‌هایی که برای شارژ حساب و خرید ارز سولار می‌توانید استفاده کنید استفاده از گزینه واریز ارز دیجیتال است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با انتخاب گزینه واریز ارز دیجیتال و انتخاب کادری که در آن بیت‌کوین نوشته شده است، می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پول مخصوص خود را جهت شارژ حساب بسته به نوع شبکه خود دریافت کنید.

انتخاب و خرید ارز سولار  از طریق معامله آسان

تصویر مربوط به معامله آسان که در آن گزینه‌های پرداخت به صورت ریال و تتر وجود دارد و در پایین آن قیمت ارز سولار به ریال نوشته شده است.
از طریق گزینه معامله آسان می‌توانیم به خرید و فروش ارز سولار به صورت لحظه‌ای بپردازیم.

در صفحه اصلی صرافی رمزینکس، با انتخاب گزینه معامله آسان به صفحه‌ای که در بالا می‌بینید منتقل می‌شوید. در قسمت پنجره (دریافت می‌کنم) می‌توانید موجودی دلخواه خود را بر اساس ریال و همچنین تتر برای خرید ارز سولار انتخاب کنید. از پنجره (دریافت می‌کنم) بر روی نماد (بیت کوین) کلیک کرده تا از میان لیست ارزهای دیجیتال موجود، ارز سولار را انتخاب کنید. در کادر (دریافت می‌کنم)، بر اساس مقدار موجودی انتخابی شما، می‌توانید معادل آن بر اساس ارز سولار را مشاهده کنید.
برای مثال اگر با موجودی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان، مایل به خریداری ارز سولار باشید، معادل ۵۲۶ عدد ارز سولار دریافت می‌کنید. لازم به ذکر است در روش معامله آسان برای خرید و فروش ارز سولار، تمامی خرید و فروش‌های شما در لحظه انجام می‌شوند.

۲- آموزش تصویری خرید ارز سولار از طریق معامله حرفه‌ای رمزینکس

تصویر مربوط به معامله حرفه‌ای که در آن نمودار قیمت ارز سولار نشان داده شده است و در پایین آن گزینه‌های خرید به رنگ سبز و فروش به رنگ قرمز وجود دارد.
یکی دیگر از روش‌های خرید ارز سولار انتخاب روش معامله حرفه‌ای است که خدمات اضافه‌تری به شما ارائه می‌دهد.

روش دیگری که صرافی رمزینکس برای خرید و فروش ارز سولار و سایر ارز‌های دیجیتال ارائه می‌دهد، روش معامله حرفه‌ای است. برای خرید ارز سولار با استفاده از این روش، از صفحه خانه گزینه معامله حرفه‌ای را انتخاب کرده تا صفحه‌ای مشابه تصویر بالا برایتان نماش داده شود.
این روش، همانطور که از اسم آن مشخص است امکانات حرفه‌ای‌تری از جمله حجم معاملات ارز سولار، بالا‌ترین و پایین‌ترین قیمت، نمودار‌های قیمت ارز سولار در بازه‌های زمانی مختلف، دفتر سفارشات، تاریخچه سفارشات و غیره را به شما نشان می‌دهد. در روش معامله حرفه‌ای می‌توانید با استفاده از نمودار‌هایی که برایتان نمایش داده می‌شود به تحلیل ارز سولار بپردازید. در ادامه با انواع نمودار‌های موجود برای تحلیل قیمت ارز سولار آشنا خواهیم شد.

تحلیل ارز سولار با استفاده از روش معامله حرفه‌ای

تصویری که در آن نمودار‌های مختلف برای تحلیل ارز سولار نشان داده شده است.
قبل از خرید ارز سولار، از نمودار‌های مختلفی که در روش معامله حرفه‌ای وجود دارد می‌توانید به تحلیل قیمت ارز سولار بپردازید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، نمودار عمق بازار(تصویر سمت راست) ، نمودار جهانی (تصویر میانی) و نمودار رمزینکس (تصویر سمت چپ) نشان داده شده است که با استفاده از آنها می‌توانید دید بهتری نسبت به رفتار ارز سولار داشته باشید.

  1. نمودار عمق بازار: در نمودار عمق بازار حجم فروش و حجم تقاضا ارز سولار را می‌توانید مشاهده کنید که در آن رنگ سبز نشان‌هنده حجم تقاضا و رنگ قرمز نشان‌دهنده حجم فروش است.
  2. نمودار جهانی: نمودار جهانی وضعیت ارز سولار را در مقیاس جهانی را به همراه ابزارهای متعدد دیگری به شما نشان می‌دهد.
  3. نمودار رمزینکس: با استفاده از نمودار رمزینکس می‌توانید از ابزار‌های تحلیلی مختلفی مانند اندیکاتورها، نوع نمودار (شمعی، میله‌ای و…)، بازه زمانی و مواردی مشابه برای برای تحلیل ارز سولار استفاده کنید.

انتخاب نوع سفارش و خرید ارز سولار در معامله حرفه‌ای

تصویری که در آن انواع سفارش‌ها از جمله سفارش محدود و بازار در آن نوشته شده است.
با استفاده از روش معامله حرفه‌ای می‌توانید هم در قیمت لحظه‌ای و هم در زمانی‌دیگر به خرید و فروش ارز سولار بپردازید.

 پس از تحلیل قیمت ارز سولار، با انتخاب گزینه خرید به صفحه‌ای مانند آنچه در تصویر بالا نشان داده شده است، منتقل می‌شوید. یکی از ویژگی‌هایی که در این قسمت وجود دارد این است که به شما اجازه می‌دهد نوع سفارش خود را برای خرید و یا فروش این ارز تعیین کنید. برای این کار باید بر روی گزینه محدود، مشابه تصویر بالا کلیک کنید.
به طور کلی در روش معامله حرفه‌ای شما از ۲ نوع سفارش زیر برای خرید و فروش ارز مورد نظر خود می‌توانید استفاده کنید:

  1. سفارش از نوع بازار (Market Orders): سفارشات بازار به سفارش‌هایی گفته می‌شود که در لحظه انجام می‌شوند. برای مثال تصور کنید قیمت لحظه‌ای ارز سولار در حدود ۰.۱۱۹ دلار است. اگر شما برای خرید ارز سولار از سفارش بازار استفاده کنید سفارش شما بلافاصله در همین قیمت انجام می‌شود. لازم به ذکر است که سفارش تنظیم شده ممکن است به دلیل نوسانات بازار، موجودی ناکافی و یا دلایل دیگر اجرا نشود.
  2. سفارش از نوع محدود (Limit Orders): سفارشات محدود به سفارش‌هایی گفته می‌شود که در قیمت کنونی ارز مورد نظر شما انجام نمی‌شوند و به شما اجازه می‌دهند معاملات خرید ارز سولار و یا فروش آن را در قیمتی بالاتر و یا پایین‌تر از آنچه که هست تنظیم کنید. برای مثال تصور کنید قیمت لحظه‌ای ارز سولار در حدود ۰.۱۱۹ دلار است و طبق تحلیل و استراتژی معاملاتی شما، ارز سولار پس از رسیدن به یک ناحیه حمایتی برای مثال ۰.۱۰ دلار ، افزایش چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد. در این شرایط شما تصمیم دارید خرید خود را فقط در صورتی‌که قیمت وارد ناحیه حمایتی شود و کاهش یابد، انجام دهید. در این حالت می‌توانید از سفارشات محدود برای خرید ارز سولار استفاده کنید در مثال ذکر شده سفارش محدود مورد نظر از نوع (‌Buy Limit) است.

۳- آموزش تصویری خرید ارز سولار از طریق ربات معامله‌گر رمزینکس

تصویری که در آن موارد مربوط به ساخت ربات و خرید ارز سولار با استفاده از ربات معامله‌گر نشان داده شده است.
از دیگر روش‌هایی که برای خرید ارز سولار می‌توان استفاده کرد، ربات معامله‌گر است.

یکی دیگر از روش‌هایی که صرافی رمزینکس برای خرید ارز سولار ارائه می‌دهد، معامله با استفاده از ربات معامله‌گر است. در این روش باید در صفحه اصلی صرافی رمزینکس بر روی گزینه معامله با ربات کلیک کنید. پس از اینکه کادر مربوط به (بیانه ریسک) را تکمیل کردید، صفحه‌ای مشابه تصویر بالا برایتان نمایش داده می‌شود. 

خرید و فروش ارز سولار با استفاده از ربات معامله‌گر به شما این امکان را می‌دهد سفارشات خرید و فروش خود را در یک محدوده قیمتی مشخص ایجاد کنید. لازم به ذکر است این کار به‌صورت خودکار انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به نظارت دائمی بر بازار، از نوسانات قیمت ارز سولار سود کسب کنید. توجه داشته باشید برخلاف سایر صرافی‌های ارز دیجیتال که برای استفاده از ربات هزینه‌ای جداگانه دریافت می‌کنند، استفاده از این ربات در صرافی رمزینکس کاملا رایگان است و همچنین کارمزد معاملاتی آن، شامل ۵۰ درصد تخفیف است.

جمع‌بندی

در این مطلب از رمزینکس روش‌‌های خرید ارز سولار را گام‌به‌گام بررسی کردیم. پس از انتخاب صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود که اولین قدم برای خرید ارز سولار است، از سفارش‌های مختلف از جمله سفارشات بازار و محدود می‌توانید برای خرید ارز سولار اقدام کنید. سفارشات بازار به شما این امکان را می‌دهد تا در قیمت لحظه‌ای بازار وارد پوزیشن‌های خرید و فروش ارز سولار شوید و اگر قصد این را داشته باشید که در قیمت بالا‌تر یا پایین‌تری به خرید و فروش ارز سولار بپردازید می‌توانید از سفارشات محدود استفاده کنید. همچنین با استفاده از ربات معامله‌گر رمزینکس می‌توانید به صورت خودکار از خرید و فروش ارز سولار سود کسب کنید.

سوالات متداول

قیمت ارز سولار چه قدر است؟

در حال حاضر (۳۱ شهریور‌ماه ۱۴۰۳)، قیمت ارز سولار SXP در حدود ۰.۱۹۱۵ دلار است و در رده ۳۳۹ از نظر ارزش بازار قرار دارد.

ارز سولار در کدام صرافی‌ها لیست شده است؟

ارز سولار در صرافی‌های مختلفی مانند Binance، MEXC، Bitget و Tapbit لیست شده است. اما استفاده از این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی با مشکلاتی نظیر احراز هویت به همراه است. به همین دلیل برای خرید ارز سولار از صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف ایرانی مانند صرافی رمزینکس که به صورت ۲۴ ساعته خدمات خرید و فروش ارز سولار و سایر ارز‌ها را فراهم می‌کنند می‌توانید استفاده کنید.

آیا ارز سولار در صرافی بایننس لیست شده است؟

بله. ارز سولار در صرافی بایننس که یکی از معتبر‌ترین صرافی‌ها در سطح جهانی است، لیست شده و قابل معامله است.

به این post امتیاز دهید
درباره تارا محسنی
نویسندگی و نوازندگی، بخش‌های جدا‌نشدنی زندگی من هستند!
درباره تارا محسنی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر