وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر (آموزش با تصویر)

بررسی گام به گام و آموزش وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر

تصویری از لوگوی ارز همستر کمبات
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

همستر کمبات (Hamster Kombat) باز هم خود را بهبود بخشید. این بار با افزودن قابلیت اتصال کیف پول، طرفداران خود را غافلگیر کرد. در این مقاله از رمزینکس به آموزش وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر (Tonkeeper) می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر

کاربران در حال حاضر می‌توانند کیف پول‌های شبکه‌ای خود را به حساب کاربری خود در همستر کمبات متصل کنند. این ویژگی کمبات در آخرین به روز رسانی همستر تلگرام فراهم شده است.

برای دسترسی به این بخش و متصل کردن کیف پول تون‌کیپر تنها کافی است همانطور که در تصویر پایین مشخص است، روی گزینه ایرداپ (Airdrop) در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا با سهولت بیشتری از تمام امکانات همستر کمبات بهره‌مند شوند.

تصویری از صفحه ربات بازی همستر
شروع اتصال همستر کمبات به تون‌کیپر

اکنون شما می‌توانید مانند تصویر پایین را مشاهده کنید. در این بخش با انتخاب گزینه Connect your TON (اتصال کیف پول) قادر خواهید بود تا کیف پول خود را به سیستم متصل کنید.

لازم به ذکر است که این گزینه هنوز برای همه کاربران همستر تلگرام فعال نشده است و برخی افراد باید برای استفاده از آن تا مدتی منتظر بمانند.

تصویری از نحوه وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر
وصل کردن کیف پول تون‌کیپر به همستر تلگرام

در مرحله بعد، همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید تعدادی کیف پول مشخص، برای اتصال به شما پیشنهاد داده می‌شود. لازم به ذکر است که تنها کیف پول‌های شبکه TON امکان اتصال به این پلتفرم را دارند و متقاضیان از سایر کیف پول‌ها نمی‌توانند استفاده کنند.

توجه کنید در این مرحله به هیچ عنوان نباید روی open wallet in telegram بزنید و از اتصال ولت تلگرام به ربات هر پروژه‌ای اکیدا خودداری کنید. کیف پول تلگرام به دلیل اضافه شدن ایران به لیست کشورهای تحت تحریم، در این حیطه در دسترس ایرانیان قرار ندارد و احتمال مسدود شدن دارایی شما تا زمانی نامشخص بسیار بالا است.

بهترین کیف پول دیجیتال برای پشتیبانی از همستر کمبات، کیف پول تون کیپر است که به صورت غیر حضانتی جهت اتصال در اختیار شما قرار دارد. استفاده از این کیف پول بسیار ساده است و تنها لازم است شما با آموزش نصب تون کیپر آشنا باشید.

قابل توجه است که هنگام اتصال کیف پول به برنامه‌های جدید توصیه می‌شود از کیف پولی استفاده کنید که میزان دارایی کمی در آن وجود دارد. به هیچ عنوان نباید کیف پول اصلی خود را به چنین برنامه‌های جدیدی وصل کنید زیرا این امر ممکن است به ریسک و خطرات مالی منجر شود.

تصویری از مرحله انتخاب تون کیپر به عنوان کیف پول ارز همستر.
محافظت از حساب اصلی خود در اولویت قرار دارد و نباید آن را به خطر انداخت.

در این مرحله کیف پول تون کیپر شما که از قبل بر روی دستگاه شما نصب شده است، به شکل خودکار باز می‌شود. کافی است connect wallet را انتخاب کنید تا اتصال شما انجام شود.

تصویری از صفحه وصل کردن همستر به ولت تون کیپر
اتصال کیف پول TON به همستر کمبات

برای اطمینان خاطر از اتصال کیف پول تون کیپر به بازی همستر، شما باید در پایان کار دوباره به صفحه ایردراپ بازی همستر کمبات بروید. در صورتی که مانند تصویر پایین، در مقابل قسمت connect your Ton wallet تیک خورده باشد به این معنی است که کیف پول شما به ارز همستر کمبات متصل شده است. 

تصویری از تایید شدن اتصال ولت به همستر.
رعایت نکات امنیتی در آموزش وصل کردن همستر به ولت تون‌کیپر بسیار مهم است.

جمع‌بندی 

ارز دیجیتال همستر کمبات اخیرا قابلیت اتصال به کیف پول تون کیپر را معرفی کرده است. این ویژگی ممکن است هنوز برای تمام کاربران فعال نشده باشد، ولی افرادی که به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند می‌توانند با دنبال کردن دستورالعمل‌های موجود در مقاله به راحتی اتصال را برقرار کنند. همچنین تیم توسعه همستر کمبات اعلام کرده‌اند که به زودی این ارز در صرافی‌ها لیست خواهد شد، که این امر می‌تواند به افزایش دسترسی و محبوبیت آن کمک کند.

سوالات متداول

آیا اتصال کیف پول تون‌کیپر به همستر کمبات رایگان است؟

بله. اتصال کیف پول به همستر کمبات به طور کلی رایگان است، اما ممکن است برای انجام تراکنش‌ها در شبکه TON هزینه‌های شبکه‌ای وجود داشته باشد.

آیا اتصال کیف پول تون‌کیپر به همستر کمبات امن است؟

به طور کلی اتصال امن است اما باید از اتصال کیف پول‌های اصلی خود به برنامه‌های جدید خودداری کنید تا از دارایی‌های خود محافظت کنید‌.

ارزش ارز همستر کمبات چقدر است؟

قیمت ارز همستر کامبت به‌طور دقیق مشخص نیست.

از کجا می‌توانم ارز همستر کامبت بخرم؟

امکان خرید ارز همستر کامبت هنوز وجود ندارد و باید تا لیست شدن آن در صرافی‌ها منتظر بمانید.

4.7/5 - (39 امتیاز)
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. saeidpc
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۵۲

    سلام . برای من اون گزینه connect که آبی رنگ هست وجود داره و تیک هم خورده فقط یک آدرس شبکه وجود داره که زیرش نوشته شده وقتی هم روی اون کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افته ، قسمت کیف پول ها هم باز نمیشه . چند بار امتحان کردم نشد . ممنون میشم راهنمایی کنید .

  2. علی مرادی
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۲:۱۹

    سلام .
    من ۲ تا اکانت تلگرام دارم که رو جفتشون همستر دارم و فعالیت میکنم جدیدا برای اتصال به ولت تون یه کیف پول به اکانت وصل کردم یعنی جفت اکانت هام به یک ولت وصل کردم میخواستم بدونم مشکلی نداره؟
    یا اگه کار اشتباهی کردم چجوری یک اکانتما به یک ولت دیگه وصل کنم میشه یعنی ؟

  3. MnM
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۹:۲۰

    من حواسم نبود به ولت تلگرام وصل شدم آیا راهی هست که از اونجا به اون کیپر انتقال بدم؟؟

  4. آرش حسینی
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۴۵

    من به ولت تلگرام وصل شدم و تازه فهمیدم ک تحت تحریمه منطقه هستیم
    چکار کنم از اتصالش در بیام و ب تون کیپر وصل شم خواهشا راهنمایی کنید

  5. ارژنگ
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۱۴

    همستر فعلن قابلیت وصل کردنو داده نه انتقال سکه پس از عدد صفر کیفپول نترسید…در ضمن اون تیک آبی کد ولت ۲۴ رقمیه که حتمن نگهش دارید یه اسکیرین شات بگیرید ازش که برنامه اگه پاک شد بشه برگردونید دوباره…..فعلن باگ داره چند روز صب کنید درست میشه اگه چیز متفاوتی دارید میبینید چون قابلیتش برا همه باز نشده

  6. اوین
    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۴۸

    سلام من حواسم نبود از تون کیپر اومدم بیرون
    بعدش اون کد ۲۴ تایی هم ندارم
    ینی دیگه امکان وارد شدن نیست ؟

  7. مرتضی
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۷:۰۲

    سلام من همستر رو کیف پول Tonkeeper وصل کردم ولی تو کیف پول Tonkeeper همستر نشون نمیده تو بات همستر تیک هم خورد ولی تو کیف پول چیزی نیاورده بالا میدونید چرا؟

  8. پگاه
    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۹:۵۵

    سلام
    این تیک کنارش برای من نخورده 😐

  9. شهرام پیشکاری
    ۲ تیر ۱۴۰۳ در ۰۲:۱۸

    همه چیزخوب پیش میرفت تازمانی که خواستم به ولت تون کیپروصل شم که اشتباهی به ولت تلگرام وصل شدم الان همسترم صفرشد آیاراهی هست همستر قبلیم روبرگردونم

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر