آموزش ساخت کیف پول نات کوین (Notcoin)؛ سریع و راحت

چگونه کیف پول نات کوین را فعال کنیم؟

صفحه گوشی که کیف پول نات کوین را نشان می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در چند هفته گذشته، نات کوین (Notcoin) به یکی از موضوعات پرطرفدار در دنیای کریپتو تبدیل شده است. این بازی کلیکی ساده به دلیل ماهیت اعتیادآور و وعده پاداش‌هایی با ارزش واقعی، توجه زیادی را به خود جلب کرده و شهرت زیادی بدست آورده است. با این حال، موضوعات دیگری مثل فعال کردن کیف پول نات کوین و انتقال نات کوین به ولت دغدغه افراد زیادی به‌شمار می‌آید. در این مطلب با رمزینکس همراه باشید تا بدانیم چگونه کیف پول نات کوین را فعال کنیم؟

مراحل فعال کردن بهترین کیف پول نات کوین؛ Tonkeeper

شکل هندسی آبی رنگ با پس‌زمینه مشکی
کاربردی‌ترین کیف پول نات کوین تون کیپر است.

برای فعال کردن کیف پول نات کوین انتخاب‌های مختلفی وجود دارد. با این حال، توسعه‌دهندگان پروژه نات کوین تعدادی کیف پول نات کوین را به کاربران پیشنهاد می‌دهند. یکی از این گزینه‌ها، تون‌ کیپر (Tonkeeper) است. تون کیپر یک کیف پول رمزنگاری در اکوسیستم بلاک چین TON به حساب می‌آید که از دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی است. این کیف پول نات کوین، این امکان را می‌دهد تا انواع ارزهای شبکه برای سایر کاربران ارسال شوند. همچنین امکان دریافت و خرید ارزهای دیجیتال از طریق این کیف پول نات کوین امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، تون کیپر می‌تواند برای خرید انواع محصولات از جمله NFT مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود تون کیپر

این کیف پول نات کوین از طریق اپلیکیشن موبایل و افزونه مرورگر در دسترس قرار دارد. استفاده و ساخت تون کیپر بسیار ساده بوده و تنها لازم است آن را دانلود کنید و یک کیف پول درون آن بسازید.

صفحه ورود تون کیپر با پس زمینه مشکی و آبی
در تون کیپر یک کیف پول جدید تعریف کنید.

یادداشت عبارت seed

نکته مهم درمورد تون کیپر و بسیاری دیگر از کیف پول‌های دیجیتال این است که عبارت seed را حتما به خاطر بسپارید و آن را در جایی یادداشت کنید. این عبارت، تنها راه بازگشت کیف پول نات کوین شما خواهد بود، پس حفظ آن اهمیت دارد.

صفحه کیف پول تون کیپر با پس زمینه مشکلی و آبی
عبارت ریکاوری را یادداشت کنید.

انتخاب رمز عبور

در مرحله بعد، برای ورود به برنامه (مشابه برنامه‌های بانکی) و تایید تراکنش‌ها در آینده، باید یک رمز عبور ایجاد کنید. پس از آن، تون کیپر از شما می‌خواهد که رمز عبور را تایید کنید.

تصویر برنامه تون کیپر با پس زمینه مشکی و آبی
برای کیف پول نات کوین رمز عبور تعریف کنید.

با انجام این مراحل ساده، ساخت کیف پول نات کوین (Notcoin) به پایان می‌رسد و می‌توانید به تلگرام خود رفته و روی فلش کنار موجودی خود در @notcoin_bot ضربه بزنید و از بین گزینه‌های انتقال کیف پول، تون کیپر را انتخاب کنید. پس از این کار، سیستم به طور خودکار شما را به حساب کیف پولتان هدایت می‌کند و انتقال نات کوین به ولت انجام می‌شود.

کدام کیف پول‌ها برای نات کوین مناسب هستند؟

تصویر گوشی موبایل در کنار مدارها و اشکال هندسی آبی و طلایی
کیف پول‌های بسیاری برای نات کوین مناسب هستند.

هنگامی که نات کوین در اوایل ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد، تیم آن کار زیادی برای بازاریابی و توضیح در مورد کیف پول نات کوین انجام نداد. با این حال کاربران تلگرام متوجه بازی جدید شدند و شروع به بررسی آن کردند. بتا و سیستم ارجاع آن به ۵۵۰ هزار کاربر رسید و طی ۱۰ روز پس از انتشار رسمی، نات کوین مجموعا ۶.۳ میلیون کاربر را از طریق تبلیغات دهان به دهان به دست آورد. همانطور که افراد بیشتری این بازی را برای خود امتحان کردند، اخبار مربوط به گیم پلی اعتیاد‌آور و سرگرم کننده آن شروع به انتشار کرد. بعد از گذشت ماه‌ها، حالا کاربران می‌خواهند درمورد انتقال نات کوین به ولت و به طور کلی کیف پول نات کوین بدانند.

کیف‌پول‌های TON متعددی برای کاربران وجود دارد که بسته به نیازها و ترجیحات خود می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. این کیف پول‌ها از عملیات اساسی دریافت، ذخیره و ارسال تون‌ کوین پشتیبانی می‌کنند و با قوانین TON برای ارائه تراکنش‌های بلاک‌چین با سرعت بالا و هزینه کم، همسو می‌شوند. این ابزارها، بهترین کیف پول نات کوین به حساب می‌آیند. با یک کیف پول TON می‌توانید نات کوین و دیگر ارزهای این اکوسیستم را خریداری و ارسال کنید. همچنین می‌توانید از این ارزهای دیجیتال برای پرداخت خدمات و اپلیکیشن‌های مختلف در اکوسیستم TON استفاده کنید. علاوه بر این، اگر مایلید در برنامه حاکمیت TON شرکت کنید، از دارایی‌های شما می‌توان برای رای دادن در مورد تغییرات پلتفرم و همچنین اهداف توسعه استفاده کرد.

شما با کیف پول نات کوین همچنین کنترل بر نحوه پیشرفت پلتفرم خواهید داشت. از آنجایی که TON به عنوان یک شبکه PoS شناخته می‌شود، تمام هزینه‌های اعتبارسنجی به صورت Toncoin پرداخت می‌شود. تراکنش‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند که در مورد برخی از پلتفرم‌ها مانند اتریوم صدق نمی‌کند. با این وجود، برای داشتن کیف پول نات کوین حتما لازم نیست از کیف پول‌های معرفی شده پلتفرم استفاده کنید. بسیاری از کیف پول‌های دیگر از جمله تراست ولت می‌توانند ابزار مناسبی برای کیف پول نات کوین باشند.

جمع‌بندی

نات کوین یک بازی کلیکی محبوب به شمار می‌آید که در داخل اپلیکیشن تلگرام در دسترس قرار دارد. کاربران آن می‌توانند توکن‌هایی به دست آورند که در نهایت به توکن‌های ارز دیجیتال با ارزش واقعی تبدیل می‌شوند.

یکی از نکاتی که ذهن عده‌ی زیادی را درگیر کرده و برای آن‌ها سوال برانگیز بوده، ساخت کیف پول نات کوین و فعال کردن کیف پول نات کوین است. در مقاله‌ای که خواندید تلاش کردیم تا به این موضوع بپردازیم و درمورد کیف پول نات کوین اطلاعات بیشتری ارائه دهیم. برای خواندن مطالب بیشتر در مورد قیمت ارزهای دیجیتال، تاریخچه و لیست شدن نات کوین با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

نات کوین چیست؟

نات کوین یک بازی برای کسب درآمد است که به عنوان یک برنامه کوچک در تلگرام قرار دارد و میلیون‌ها کاربر فعال از آن استفاده می‌کنند.

آیا کیف پول تون کیپر امن است؟

تون کیپر کلیدهای امنیتی کیف پول را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران مسئول محافظت از عبارت بازیابی خود هستند، چون تنها کلید کیف پول آن‌ها به‌شمار می‌آید.

منابع: medium | bybit

5/5 - (2 امتیاز)
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. عباس
    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۰۵:۳۹

    سلام توی صرافی شما هم لیست میشه ؟

  2. جسسن
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۱۳

    سلام لطفایک مدل کیف پول فیزیکی معرفی بفرمایید که قابلیت پشتیبانی از رمز ارز ناتکوین را داشته باشد؟
    بنده در بهترین مدل موجود یعنی برند لجر نانو در سایت مربوطه ان جستجو کردم ولی هیچ کدام از مدل های موجود ان از رمز ارز ناتکوین پشتیبانی نمیکرد. با توجه به جدید بودن رمز ارز ناتکوین و قیمت گذاری جدید ان بر روی شبکه آیا کیف پول فیزیکی در حال حاضر موجود هست که از این ذخیره سازی این رمز ارز پشتیبانی کند ممنون میشوم راهنمایی و جهت خرید معرفی بفرمایید. باتشکر

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر