حل مشکل انتقال تتر از تراست ولت؛ ۵ راه‌کار که باید بدانید

۵ روش برطرف کردن مشکل انتقال تتر از تراست ولت

نماد تتر در داخل نماد تراست ولت
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

روزانه بالغ هزاران تراکنش در دنیای کریپتوکارنسی به اهداف مختلف روی می‌دهد. یکی از پرتکرارترین این تراکنش، ارسال یا دریافت تتر به منظور پرداخت هزینه‌های مختلف یا ذخیره ارزش است. در این میان، یکی از بهترین کیف پول‌های رمزارزی که محبوبیت زیادی دارد، تراست ولت است که برای همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اخیرا بسیاری از کاربران گزارشاتی مبنی بر مشکل انتقال تتر از تراست ولت ارائه کرده‌اند که در همین راستا در این مقاله از رمزینکس به بررسی و رفع این مشکل پرداخته‌ایم.

مشکل انتقال تتر از تراست ولت چیست و چطور حل می‌شود؟

نماد تراست ولت در مقابل نماد تتر
تراست ولت شرایط امنی برای ذخیره تتر دارد.

تتر مشهورترین و پرکاربردترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی است که تناظر یک-به-یک با دلار آمریکا دارد و کاربران زیادی روزانه با خرید تتر، به معامله و پرداخت هزینه‌های مختلف می‌پردازند. از طرفی دیگر، کیف پول تراست ولت یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین ولت‌هایی بوده که به انتخاب اول بسیاری از کاربران فضای کریپتوکارنسی تبدیل شده است. با استفاده از تراست ولت می‌توانید به راحتی دارایی‌های خود را مدیریت و ذخیره کنید.

اما اخیرا مشکلاتی در رابطه با انتقال تتر از تراست ولت به وجود آمده که بسیاری از کاربران را سردرگم کرده است. به همین منظور در ادامه این مقاله به بررسی مشکل انتقال تتر از تراست ولت پرداخته و راهکارهایی را برای برطرف کردن این مشکلات بیان کرده‌ایم.

مشکل انتقال تتر از تراست ولت از کجاست؟

در رابطه به انتقال دارایی از کیف پول به هر ولت دیگری، باید موارد زیادی را زیر نظر داشت. در ادامه به بررسی این مشکلات پرداخته‌ایم. 

  • ناکافی بودن موجودی حساب: یکی از دلایل اولیه برای عدم تکمیل تراکنش انتقال تتر از تراست ولت، کافی نبودن موجودی کاربران است. قبل از انجام هرگونه تراکنش، ابتدا از موجودی خود اطمینان حاصل کنید.
  • شلوغی شبکه: تمام تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال بر روی شبکه بلاکچین پردازش می‌شوند و در زمان‌هایی که درخواست‌های زیادی برای انجام تراکنش‌ها وجود دارد، شبکه شلوغ شده و ممکن است تراکنش‌ها با تاخیر یا مشکل مواجه شوند. همواره به‌خاطر داشته باشید که شرایط شبکه را قبل از انجام هرگونه تراکنش بررسی کنید و در زمان‌های خلوت تراکنشات خود را انجام دهید.
  • عدم بروزرسانی تراست ولت: بروزرسانی تراست ولت یکی از مهم‌ترین دلایلی است که ممکن است تراکنش انتقال تتر از تراست ولت با مشکل مواجه شود. البته همین بروزرسانی‌ها امنیت و کارکرد برنامه را نیز تضمین می‌کند. ممکن است نسخه از دسترس خارج شده تراست ولت منجر به عدم انجام تراکنش شود که این موضوع بسیار رایج و محتمل است. 
  • آدرس اشتباه گیرنده: حتما قبل از انجام تراکنش، از درست بودن آدرس گیرنده اطمینان حاصل کنید. اگر آدرس را اشتباه وارد کنید، ممکن است دارایی شما از دست رود یا در نهایت تراکنش انجام نشود. تراکنشات کریپتوکارنسی غیرقابل بازگشت هستند پس حتما قبل از اینکه تراکنش را انجام دهید، از آدرس گیرنده اطمینان حاصل کنید. 
  • تنظیمات هزینه شبکه: تراست ولت به کاربران خود امکان تنظیم هزینه تراکنش را بر اساس مبلغ دلخواه می‌دهد. البته اگر کاربران هزینه تراکنش را بسیار پایین در نظر بگیرند، ممکن است زمان پردازش تراکنش آن‌ها بسیاری طولانی شود. پس برای اینکه به راحتی تتر را از تراست ولت انتقال دهید، با توجه به شرایط شبکه مبلغ تراکنش را انتخاب کنید. 

 حل مشکل انتقال ارز تتر از تراست ولت

نماد تتر به رنگ آبی در میان امواجی از نور
تتر رتبه سوم بازار را از نظر حجم در اختیار دارد.

برای حل مشکل انتقال ارز تتر از تراست ولت، کافی است مراحل زیر را طی کنید. البته به خاطر داشته باشید که ممکن است مشکلات دیگری نیز وجود دارد که ممکن است طی آن‌ها تراکنش شما تکمیل نشود. اما عمده مشکلات بیان شده در این مقاله با راهکارهای زیر برطرف می‌شود.

  1. واریز وجه به ولت: برای اینکه بتوانید به راحتی و بدون دردسر تراکنش خود را کامل کنید، حتما از میزان موجودی کیف پول خود اطمینان حاصل کنید. برای اینکه با ارور عدم موجودی کافی مواجه نشوید، از قبل مقداری فراتر از مقدار تراکنش خود در ولت داشته باشید.
  2. شلوغی شبکه: برای بررسی شرایط شبکه که در خلوتی و به دور از دردسر تراکنش خود را انجام دهید، از سایت Blockchain Explorer برای بررسی شلوغی شبکه استفاده کنید تا تراکنش شما با مشکل مواجه نشود.
  3. بروزرسانی تراست ولت: سعی کنید همیشه آخرین نسخه تراست ولت را روی تلفن همراه خود نصب کنید. به این صورت دیگر تراکنش‌های شما به دلیل عدم سازگار بودن نسخه با شرایط بازار، دچار مشکل نمی‌شوند. 
  4. آدرس گیرنده: آدرس گیرنده را چندین بار قبل از تایید تراکنش بررسی کنید. در تراست ولت قابلیتی برای اسکن QR کد وجود دارد که طی آن کاربران با اسکن یک کد می‌توانند دارایی‌های خود را انتقال دهند.
  5. هزینه شبکه: همیشه به خاطر داشته باشید که هرچیزی که بهای کمتری دارد، الزاما نمی‌تواند بهتر یا به‌صرفه‌تر باشد. به همین منظور در نظر داشته باشید که هزینه شبکه را با توجه به شرایط آن بلاکچین تنظیم کنید.

جمع‌بندی

یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌تواند برای کاربران دنیای کریپتوکارنسی رخ دهد، بروز مشکل در انتقال دارایی است. یکی از رایج‌ترین‌ آن‌ها، مشکل انتقال تتر از تراست ولت بوده که گزارشات زیادی از این بابت شده است. در این مقاله از رمزینکس به بررسی این مشکل پرداخته و راهکارهایی را جهت برطرف کردن آن ارائه داده‌ایم.

سوالات متداول

سقف انتقال تتر از تراست ولت چقدر است؟

سقف خاصی برای انتقال دارایی از تراست ولت در نظر گرفته نشده است و کاربران می‌توانند به هر مقدار که مد نظر دارند، دارایی‌های خود را انتقال دهند.

کارمزد انتقال تتر trc۲۰ از تراست ولت کمتر است؟ 

با توجه به اینکه شبکه ترون ارزان‌تر است، انتقال تتر از شبکه trc۲۰ به‌صرفه‌تر است.

منابع: dtunes

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید