بازی همستر تا کی وقت داره؟ مهلت بازی همستر تا چه زمانی است؟

همستر تا کی وقت داره؟ تاریخ پایان همستر چه زمانی است؟

همستر با کلاه که روی صندلی چرمی نشسته و در حال شمارش دلار است.
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

بازی همستر (Hamster Kombat) یک بازی بلاکچینی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این بازی توانست در روزهای اولیه انتشارش بیش از ۱۰ میلیون کاربر جذب کنند و هم‌اکنون اکثر افراد آن را می‌شناسند و معتقدند فعالیت در این بازی، می‌تواند این افراد را به پول برساند.

به همین علت سوال بیشتر افراد فعال در بازی همستر کامبت این است که «همستر تا کی وقت داره؟». در این مقاله از رمزینکس به بررسی پاسخ این سوال می‌پردازیم.

همستر چند وقت است که فعالیت می‌کند؟

تصویر ساده از بازی همستر کامبت
همستر کامبت، حدودا سه ماه است که فعالیت می‌کند.

همستر یک بازی بلاکچینی و تلگرامی مشابه نات کوین است که افراد می‌توانند با کلیک کردن روی صفحه، در این بازی امتیاز یا سکه دریافت کنند. با این امید که این سکه‌ها روزی در صرافی‌ها لیست شده و قابل خرید و فروش می‌شوند.

این بازی در  ۶ فروردین ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد و هم‌اکنون حدود سه ماه است که فعالیت می‌کند و بیش از ۶۰ میلیون کاربر دارد؛ اما این زمان کی به پایان می‌رسد و تاریخ پایان همستر چه زمانی خواهد بود؟ در بخش بعدی این موضوع را بررسی کردیم.

مهلت بازی همستر چه زمانی خواهد بود؟

«آیا بازی همستر معتبر است؟» یا «همستر تا کی وقت داره؟» از جمله پرسش‌هایی هستند که نمی‌توان پاسخ قطعی به آن‌ها داد و این موارد بسیار غیر قابل پیش‌بینی هستند. اما با بررسی برخی نمونه‌های مشابه در گذشته، می‌توان به جوابِ این سوالات نزدیک‌تر شد. در اینجا نمونه مشابه ما، بازی نات کوین است.

در بازی نات کوین، مانند بازی همستر کاربران می‌توانستند با کلیک کردن روی صفحه گوشی سکه دریافت کنند. این بازی در اسفند سال ۱۴۰۲ کار خود را شروع کرد و مهلت فعالیت در آن، در فروردین سال ۱۴۰۳ پس از لیست شدن در صرافی‌های بین‌المللی به پایان رسید. یعنی یک بازه زمانی سه ماهه که پایان آن مصادف با لیست شدن توکن نات کوین در برخی از صرافی‌ها بود.

بازی همستر کامبت هم حدود سه ماه است که فعالیت می‌کند و اخیرا یک خبر مبتنی بر لیست شدن و امکان خرید همستر در صرافی کوکوین منتشر شده است که نشان می‌دهد کم کم در حال نزدیک شدن به پایان مهلت بازی همستر هستیم. به عبارت دیگر، می‌توانیم این پیش‌بینی را داشته باشیم که در صورت معتبر بودن همستر، این بازی نهایتا تا تیر یا مرداد سال ۱۴۰۳ فعال است و سپس توکن آن در صرافی‌ها لیست و منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت همستر هنگام عرضه رسمی توسط توسعه‌دهنگان آن مشخص می‌شود.

تصویر انیمیشنی از شخصیت‌های همستر در بازی همستر کامبت
احتمالا مهلت بازی همستر کامبت در تیر یا مرداد به پایان می‌رسد.

جمع‌بندی

در این مقاله از صرافی رمزینکس، با پاسخ به سوال «همستر تا کی وقت داره؟» همراه شما بودیم. همانطور که گفته شد، ممکن است مهلت بازی همستر در تیر یا مرداد سال ۱۴۰۳ به پایان برسد؛ اما دقت کنید که هیچوقت نمی‌توان راجع به این پروژه‌ها نظر قطعی داد و پاسخ‌هایی که مطرح می‌شوند، صرفا احتمالات هستند.

سوالات متداول

همستر چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

به طور قطعی تاریخ لیست شدن ارز همستر مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که به احتمال زیاد، این اتفاق در تیر یا مرداد ۱۴۰۳ رخ دهد.

آیا بازی همستر معتبر است؟

برخی از اتفاقات درباره این بازی، نشان می‌دهند که این بازی به احتمال زیاد معتبر است؛ اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

4.3/5 - (783 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. سا اسلیمی
    ۱ تیر ۱۴۰۳ در ۰۹:۱۳

    سلام آیا صحت دارد همستر تبدیل به پول می‌شود من رفتم صرافی گفت من کاری به همستر ندارم ممنون میشم جوابم را بدهید

  2. مهدی غلامی
    ۱ تیر ۱۴۰۳ در ۰۴:۵۰

    من با اقتدار بازی همستر را ادامه میدم وامید دارم که نتیجه مثبت بگیرم

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر