پروفیت مهمه یا سکه در همستر؟ بررسی اهمیت پروفیت همستر کامبت

پروفیت همستر مهمتره یا سکه؛ چطور پروفیت همستر را افزایش دهیم؟

نماد کوین همستر در حال پرواز
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

اینکه چرا این روزها مردم مصرانه مشغول ضربه زدن روی صفحه تلفن‌همراه خود هستند، سوال بزرگی است که حتی پدربزرگ‌ها هم می‌خواهند پاسخش را بدانند و اگر این‌کار مفید است، آن‌‌ها هم می‌خواهند که این بازی سودمند را آغاز کنند! پس از به‌ثمر نشستن نات کوین (Notcoin) در صنعت کریپتوکارنسی، پروژه‌های بعد از آن مانند همستر کامبت (Hamster Kombat)، توانستند توجه بیشتری را به خود جلب و طرفداران زیادی را جذب کنند. اما کسب سود از همستر کامبت براساس سکه‌های جمع شده است، یا باید تمرکز خود را بر سایر امکانات مانند پرافیت ساعتی گذاشت؟ در این مقاله از رمزینکس به بررسی و آموزش جامع  نحوه افزایش پرافیت همستر و تاثیر آن در سودآوری پرداخته‌ایم.

پروفیت مهمه یا سکه در همستر؟

نماد همستر کامبت با بیت کوین در دست
کارت‌های همستر موجب افزایش پروفیت می‌شوند.

پس از سروصدای زیادی که پروژه Hamster Kombat در دنیای بازی‌های Tap-to-Earn (کسب درآمد از طریق ضربه زدن) به‌پا کرد، عمده کسانی که حتی تا به حال چیزی در مورد ارزهای دیجیتال و سازوکار آن‌ها نمی‌دانستند، یک حساب کاربری تلگرام ساخته و با مراجعه به ربات همستر کامبت، اقدام به شرکت در این پروژه جذاب کرده‌اند. اما با یک توییت از سمت توسعه‌دهندگان همستر کامبت، تمام معادلات بهم ریخت؛ مضمون این توییت به شرح زیر است:

ایردراپ همستر براساس پروفیت ساعتی است نه تعداد کوین‌های استخراج شده.

بدین ترتیب، سقف آرزوهای بسیاری از شرکت‌کنندگان همستر کامبت فروریخت. اما این خبر نه تنها باعث شد تا فعالان Hamster Kombat از شرکت در این برنامه ناامید شوند، بلکه همستر ۱۰۰ میلیونی شدن خود را جشن گرفت. با اینکه قیمت همستر کامبت همچنان مشخص نیست، اما اینطور به نظر می‌رسد که حتی با اطلاعیه جدید، پشتکار مردم برای بدست آوردن درآمد از همستر بیشتر شده است.

حال با اینکه می‌دانیم در حال حاضر پروفیت از سکه مهم‌تر است، نباید از نکات حساسی که در رابطه با افزایش و حفظ پروفیت حائز اهمیت هستند، چشم‌پوشی کنیم. افزایش پروفیت همستر به منظور داشتن شانس بیشتر در ایردراپ این کوین جنجالی، شامل موارد بسیار ساده اما نیازمند نظم و انرژی است که در ادامه این مطلب به آن‌ها پرداخته‌ایم.

نکات مهم حفظ و افزایش پروفیت

سکه همستر کامبت در دست فردی متعجب
به خاطر داشته باشید که افزایش پرافیت باعث افزایش موجودی شما می‌شود.

در ابتدا باید به این مطلب بپردازیم که اصلا سود ساعتی چیست و چطور باعث بالا رفتن شانس کاربران در ایردراپ می‌شود. همانطور که از نام این قابلیت جذاب Hamster Kombat مشخص است، سود ساعتی (Profit per Hour) تعداد سکه‌ای است که در یک ساعت برنامه به‌طور خودکار بدون اینکه نیاز باشد کاربر به صفحه ضربه‌ای بزند، استخراج و به موجودی او اضافه می‌شود. این قابلیت، شباهت زیادی به «ربات ضربه زن اتوماتیک» تون کوین دارد که به کاربران این امکان را می‌داد که تا ۱۲ بتوانند بدون اینکه به برنامه وارد شوند، کوین استخراج کنند و در نهایت در ساعت مقرر، این کوین‌ها به ولت برای ادامه این مسیر انتقال دهند.

حال همستر کامبت رویکردی متفاوت در نظر گرفته است؛ کاربران باید هر سه ساعت یکبار به برنامه وارد شوند و کوین‌های همستر استخراج شده توسط پروفیت ساعتی را به موجودی خود انتقال دهند. این موضوع سبب می‌شود تا مسیر استخراج خودکار ارزهای همستر کامبت ادامه پیدا کند و کوین‌های دیگری نیز استخراج کند. اما اگر کاربران بعد از سه ساعت به برنامه سر نزنند، چه می‌شود؟

پروفیت مهمه یا سکه در همستر؛ چرا باید هر ۳ به برنامه سر زد؟

همانطور که بالاتر نیز بیان شد، توسعه‌دهندگان همستر کامبت از یک فرمول مشابه نات کوین با تغییراتی کوچک، اقدام به ارائه پروفیت ساعتی به عنوان قسمتی مهم از بدست آوردن کوین‌های همستر کرده‌اند. در این میان، دقیقا مشابه نات کوین، شرایطی خاص را برای استفاده از Profit-per-Hour برقرار کرده‌اند که خود نیازمند نظم و برنامه‌ریزی برای حفظ پروفیت است.

حال سوالی که برای کاربران پیش می‌‎آید، این است که ارتباط حفظ پروفیت با هر ۳ ساعت سر زدن به برنامه چیست؟ طبق برنامه و قوانین همستر کامبت، اگر کاربران هر ۳ ساعت یکبار به برنامه سر نزنند، پروفیت ساعتی آن‌ها یک سوم (۱/۳) خواهد شد؛ یعنی اگر شما پروفیتی برابر با ۹۰۰ هزار کوین دارید، بعد از ۳ ساعت سر نزدن به برنامه، پروفیت شما با عملکردی ضعیف و ۳۳ درصد کمتر از قبل، به ۳۰۰ هزار کاهش خواهد یافت.

پس بهتر است از این روش بسیار ساده و جذاب برای استخراج بیشتر کوین‌های Hamster Kombat استفاده کنید و بدون اینکه زحمت ضربه زدن به صفحه را به خود دهید، تعداد کوین‌های خود را بالا ببرید در ایردراپ شانس بیشتری داشته باشید. اما نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد، نحوه استفاده از کوین‌های استخراج شده برای افزایش پروفیت است. با این وجود، چطور می‌توان به‌طور بهینه کوین‌ها را صرف  افزایش پروفیت همستر کامبت کرد؟

چطور با استفاده از کوین، پروفیت را افزایش دهیم؟

مبارزه دو همستر که نمادی از معنی نام همستر کامبت است
از کوین‌ها برای افزایش پروفیت استفاده کنید.

همانطور که در مقاله‌ «آموزش کامل نحوه افزایش پروفیت همستر» به راهکارهای بالابردن Profit-per-Hour پرداختیم، مشخص شد که برای اینکار باید به خرید کارت‌هایی که برنامه همستر کامبت در پلتفرم خود ارائه می‌دهد بپردازید. نکته مهم در رابطه با خرید کارت، این است که هر کارتی نمی‌تواند موثر واقع شود و باید از کارت‌هایی استفاده کنید که می‌تواند به شکل قابل توجهی موجب افزایش پروفیت ساعتی شما می‌شود.

حال با یک مثال، به نحوه افزایش پروفیت همستر با کوین می‌پردازیم. البته به خاطر داشته باشید که کوین‌ها آنقدر هم بی‌ارزش نیستند که بخواهید در راه رضای خدا آن‌ها را صدقه دهید! در نظر داشته باشید که کوین‌های خود را باید طوری خرج کارت‌ها کنید که در نهایت منجر به افزایش خود کوین‌ها در راستای خرید کارت‌های بیشتر به منظور بالا بردن پروفیت ساعتی شود. پس در کنار اهمیت پروفیت ساعتی، کوین‌های Hamster Kombat نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

حال در نظر داشته باشید که به فرض پروفیت شما ۲۰ هزارتاست و شما بیش از ۱۰ میلیون سکه دارید. می‌توانید با مراجعه به قسمت کارت‌ها، کارت‌هایی که از ارزش بالایی برخوردار هستند با اکثر دارایی خود یعنی ۸۰ درصد کوین‌ها که به عبارتی ۸ میلیون سکه می‌شود، پروفیت خود را تا سقف ۱۷۵ هزار بالا ببرید. در این صورت، در آغاز روز بعد، تعداد کوین‌های شما با احتساب سکه‌های قبلی (نزدیک ۳ میلیون)، سکه کارت‌ها (۴ میلیون) و کوین‌های استخراج شده پروفیت ساعتی (۴ میلیون ۲۰۰) موجودی حساب شما به ۱۱ هزار ۲۰۰ سکه خواهد رسید. در این حالت، شما تقریبا نزدیک به یک میلیون سکه به دارایی خود اضافه کرده‌اید. اگر همین مسیر را ادامه دهید، صد البته که با داشتن کارت‌های بهتر، سود بیشتری بدست خواهید آورد

جمع‌بندی

یکی از چالش‌برانگیز‌ترین اطلاعیه‌های هفته اخیر، اعلامیه تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت بود که طی آن اعلام کرد ایردراپ براساس پروفیت ساعتی است نه صرفا براساس تعداد کوین‌های استخراج شده. به همین منظور، در این مقاله از رمزینکس، با توجه به این اطلاعیه، سوالی بزرگ که پروفیت مهمه یا سکه در همستر پاسخ دادیم و راهکارهایی ساده را برای افزایش و حفظ پروفیت ساعتی ارائه دادیم. حتما به خاطر داشته باشید که به صورت بهینه از کوین‌های خود برای افزایش پروفیت استفاده کنید و کارت‌هایی را انتخاب کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشند.

سوالات متداول

بهترین کارت های همستر کدام است؟

با مراجعه به قسمتی از بازی همستر کامبت که کارت‌های ارتقاء را ارائه می‌دهد، با مقایسه‌ای کوتاه، می‌توان به این نتیجه رسید که کارتی بهترین است که بتواند پروفیت ساعتی را به بیشترین حالت خود میان سایر کارت‌ها برساند.

چگونه پروفیت همستر را ارتقا دهیم؟

برای ارتقا پروفیت همستر، باید با خرج کردن کوین‌های خود، کارت‌هایی را خریداری کنید که پرافیت شما را افزایش می‌دهند. 

چطور می‌توانم ارز همستر بخرم؟

برای خرید ارز همستر کمبات باید منتظر لیست شدن آن در صرافی‌ها بمانید.

منابع: contorra | legit | monitalk

4.5/5 - (39 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Mani
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۱:۰۰

    ۱۰۰ خط متن نوشتید آخرشم نفهمیدیم کدوم مهم تره. یک کلمه بگید سکه یا پروفیت؟

    • اشکان ریاحی
      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۲۰

      سلام
      با توجه به اطلاعیه تیم توسعه‌دهنده همستر کمبات که در این مقاله هم بهش اشاره کردیم، پروفیت اهمیت بیشتری داره

  2. فرزاد ناصری
    ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۹:۳۵

    جواب درست این سوال که سکه مهمتراست یا پروفیت این است که چیزی که در آخر برای ارزش کوین های شما مشخص می‌کند اولا لول یا همان مرحله است و بعدش میزان پروفیت شما در آن مرحله میباشد بنابراین داشتن سکه فقط جهت رفتن به مرحله بعد از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در آخرین مرحله که لرد هست دیگر سکه مهم نخواهد بود و شما باید هرچه دارید را خرج پروفیت کنید !!!

    • اشکان ریاحی
      ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۳۶

      سلام و وقت بخیر
      ممنون بابت تحلیل شما

  3. امیر
    ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۲:۵۲

    سلام من کلا یک هفته هست وارد بازی شدم . الان سه میلیون عدد سکه و ۴۵۰ هزار عدد پروفیت دارم . وقتی لیست بشه چند تا سکه میتونم وارد کیف پولم کنم . ۴۵۰ هزار تا یا ۳ میلیون ؟

  4. امیر
    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۳:۰۴

    هر پروفیت چندتا ایردراپ یا ارز دیجیتال همستر میده در پایان استخراج ؟ داخل کیف پولت . چرا جواب نمیدید فک کنم خیلی ناچیز باشه برا همین جواب نمیدید شما صرافی ها میخواید مردم رو وارد ارزهای دیجیتال کنید تا سود خودتون بالا بره . مردمی که سواد اقتصادی ندارند و نمیدونند که باید بخرن و کی باید بفروشن . و تازه یه تحلیل های تکنیکال که چرت و پرت هست و هیچ گونه مبنای علمی نداره و شبه علم هستش یعنی علم اقتصاد تاییدش نکرده رو به مردم ساده میگید بر اساس تحلیل تکنیکال بخرید و بفروشید .

  5. yasin ahmadi
    ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۵:۴۴

    ایا هیچ سکه ایی جمع کنیم ؟؟؟ یا هرچقد سکه بدست میاوریم خرج لول اپ کارت ها کنیم ؟ تا جه وقتی باید به این کار ادامه دهم ؟؟؟ منظورم اینه سکه اصن جمع نکنم دیکه همینجور فقد پروفیت بالا ببرم اما تا کی ؟

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر