انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت؛ راهنمای تصویری

راهنمای کامل انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت

شبکه های آربیتروم پشتیبانی شده در تراست ولت
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳

وقتی صحبت از انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت به میان می‌آید، در واقع در حال صحبت درباره یکی از مهمترین مراحل سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال هستیم که هر اشتباهی در روند آن می‌تواند باعث از بین رفتن دارایی کاربران شود. اگر شما به عنوان یک سرمایه‌گذار در همان قدم اول با روش انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت آشنا نشده و عملیات انتقال توکن‌های خود را به خوبی انجام ندهید، یک خطر و ریسک بسیار بزرگ با شما همراه خواهد بود که بازگشت از آن در صورت اشتباه امکان‌پذیر نیست.

با این حساب باید اهمیت این راهنما برای بررسی‌ شیوه انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت را به خوبی درک کرده و به صورت دقیق تمام نکات ارائه شده در این مقاله را مطالعه کنید.‌

آیا انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت امن است؟

روش‌های مختلفی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال در دسترس سرمایه‌گذاران این بازار قرار می‌گیرد که یکی از آنها استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند تراست ولت است. سرمایه‌گذارانی که به دنبال نگهداری طولانی‌مدت از توکن‌هایی مانند xai هستند، می‌توانند با استفاده از مزیت‌های کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند تراست ولت، به صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای به جز هزینه انتقال در شبکه بلاکچین، توکن‌های خود را در این ولت نگهداری کنند.

اما موضوع بسیار مهمی که می‌تواند دغدغه اصلی کاربران در روش انتقال ارز Xai به تراست ولت باشد، امنیت است. اگر شما در زمان انتقال توکن‌های خود به تراست ولت، به نکات امنیتی دقت نکرده و ایمنی کیف پول خود را بالا نبرید، امکان به مخاطره افتادن دارایی‌های شما وجود خواهد داشت. دقت داشته باشید که اخباری که هر روز مبنی بر هک شدن کیف پول بسیاری از کاربران در اینترنت شنیده می‌شود، برای افرادی است که در پیاده‌سازی نکات امنیتی در نگهداری از توکن‌های خود دقت لازم را ندارند.

همچنین لازم به توضیح است که برای کسانی که نیازی به ذخیره‌سازی و نگهداری طولانی مدت از توکن‌های ایکس ای آی را ندارند، استفاده از کیف پول صرافی گزینه بهتری خواهد بود؛ زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه انتقال این توکن‌ها در شبکه ارز دیجیتال را نخواهند داشت. بنابراین بسته به اینکه چه سیاستی در سرمایه‌گذاری خود در این بازار دارید، می‌توانید از کیف پول صرافی یا کیف پول نرم‌افزاری مانند تراست ولت برای نگهداری از توکن‌های خود استفاده کنید؛ اما اگر انتخاب شما استفاده از کیف پول نرم‌افزاری بود، نهایت دقت و امنیت را در نگهداری از این توکن‌ها و انتقال آنها در نظر بگیرید.

روش انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت چگونه است؟

شیوه انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت خیلی پیچیده نیست و قرار نیست شما در اجرای این عملیات با چالش‌های خیلی زیادی همراه باشید، اما موضوع اینجاست که ریزه‌کاری‌هایی در این انتقال وجود دارد که اگر به آنها دقت نکنید، امنیت دارایی شما به خطر خواهد افتاد. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای یک بار هم که شده شیوه انتقال ارز Xai به تراست ولت را به صورت مو به مو و دقیق مطالعه کرده و با درک کامل این مراحل، به دنبال پیاده‌سازی آنها در بازار کریپتوکارنسی باشید. همچنین نکاتی که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت، برای انتقال سایر ارزهای دیجیتال به کیف پول تراست والت نیز قابل استفاده خواهند بود.

۱- دانلود نرم افزار تراست ولت و ایجاد کیف پول شخصی

نحوه باز کردن ولت جدید در تراست ولت
برای ساخت کیف پول تراست ولت باید نرم افزار آن را دانلود کنید.

در اولین قدم شما باید نرم‌افزار کیف پول تراست ولت را دانلود کرده و کیف پول شخصی خود را در آن ایجاد کنید. برای دانلود نرم‌افزار تراست ولت یا باید سراغ سایت رسمی این کیف پول بروید و یا از پلتفرم‌های معتبر مانند گوگل پلی یا اپ استور مراحل دانلود آن را انجام دهید. نصب نرم‌افزار این کیف پول نیز به صورت خودکار توسط این پلتفرم‌ها بر روی گوشی موبایل شما انجام خواهد پذیرفت.

در مرحله بعدی باید کیف پول شخصی خود را با در نظر گرفتن تمام نکات امنیتی در تراست ولت ایجاد کنید. حتماً باید یک پسورد مطمئن برای کیف پول خود انتخاب کرده و یا از امکان ورود با اثر انگشت استفاده کنید تا امنیت کیف پول شما افزایش پیدا کند.

۲- ذخیره عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ای تراست ولت

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان استفاده از کیف پول تراست ولت باید به آن دقت داشته باشید، ذخیره کردن عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای موسوم به سید فریز (Seed Phrase) است. این عبارت بازیابی در واقع بکاپی مطمئن از دارایی شما در کیف پول خواهد بود و هر بلایی که سر کیف پول یا گوشی موبایل شما بیاید، با در اختیار داشتن این عبارت بازیابی دارایی شما به صورت کاملاً ایمن محفوظ خواهد بود.

توصیه می‌کنیم که این عبارت را بر روی یک کاغذ مطمئن نوشته و آن را در جای کاملاً امن نگهداری کنید. همچنین به دلیل وجود خطر از بین رفتن جوهر خودکار در مدت زمان طولانی، هر چند وقت یکبار به آن سر زده و مطمئن باشید که جوهر خودکار شما از بین نرفته باشد.

۳- اضافه کردن ارز Xai به تراست ولت

حالا باید وارد کیف پول تراست ولت شده و در کیف پول شخصی خود ارز دیجیتال ایکس ای آی را جستجو کنید. برای این منظور در همان بخش بالایی کیف پول تراست ولت و جایی که امکان جستجو دارید، xai را جستجو کرده تا این ارز دیجیتال در لیست پایین به شما نمایش داده شود.

۴- انتخاب شبکه انتقال Xai در تراست ولت

دقت داشته باشید که وقتی ارز ایکس ای آی را در کیف پول تراست ولت جستجو می‌کنید، ممکن است این ارز دیجیتال در شبکه‌های بلاکچین مختلفی برای شما به نمایش درآید که شما از میان تمام گزینه‌های موجود باید ایکس ای آی در شبکه آربیتروم را انتخاب نمایید.

۵- کپی آدرس کیف پول Xai در تراست ولت

نحوه کپی کردن آدرس برای انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت
باکپی کردن آدرس ارز ایکس ای آی در تراست ولت می‌توانید توکن‌های خود را انتقال دهید.

بعد از انتخاب ارز xai در شبکه آربیتروم، وارد صفحه خود این ارز دیجیتال در کیف پول تراست ولت شده و از میان گزینه‌های موجود گزینه دریافت یا receive را برگزینید. در پنجره جدید باز شده آدرس کیف پول ایکس ای آی در تراست ولت برای شما به نمایش داده خواهد شد که شما با کپی کردن این آدرس می‌توانید از آن برای انتقال توکن‌های خود استفاده کنید. همچنین علاوه بر امکان کپی کردن آدرس می‌توانید از کیو آر کد نیز برای این انتقال استفاده نمایید.

۶- ورود به صرافی و انتقال ارز Xai به تراست ولت

نحوه درج آدرس برای انتقال ارز ایکسس ای آی به تراست ولت از رمزینکس
وارد کردن آدرس کیف پول تراست ولت در صرافی

در مرحله بعدی لازم است تا وارد حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال شوید و در بخش کیف پول و قسمت ارز ایکس ای آی روی گزینه ارسال یا send کلیک کنید. در این بخش شبکه انتقال را آربیتروم انتخاب کرده و آدرس کیف پولی که از قبل از تراست ولت کپی کرده‌اید را در محل آدرس مقصد پیست کنید. همچنین باید تعداد توکن‌های مورد نظر خود برای انتقال را نیز انتخاب کنید که با انتخاب گزینه Max تمام توکن‌های موجود در کیف پول شما انتخاب خواهد شد. حالا تنها کافیست گزینه انتقال را انتخاب و مراحل را تایید نمایید.

در برخی از صرافی‌ها برای بالاتر بردن امنیت دارایی کاربران ممکن است نیاز به تایید دو مرحله‌ای پیامکی یا ایمیلی نیز داشته باشید. همچنین در صورت اتصال حساب صرافی شما به نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور نیز ممکن است رمز عبور دو عاملی این نرم‌افزار نیز برای پایان دادن مراحل انتقال به کار شما آید.

مدت زمان انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت چقدر است؟

شبکه آربیتروم یکی از شبکه‌های پرسرعت در بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شود و استفاده از مزیت‌های آن برای انتقال توکن‌های مختلف می‌تواند تجربه کاربری خوبی را برای سرمایه‌گذاران در این بازار رقم بزند. مدت زمان انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت با استفاده از شبکه آربیتروم خیلی طولانی نخواهد شد و ممکن است شما در نهایت چند دقیقه برای نهایی شدن مراحل انتقال توکن‌های خود معطل بمانید.

نکات مهم انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت

لازم دانستیم تا برخی از نکات بسیار مهم انتقال ارز Xai به تراست ولت را به صورت جداگانه برای شما بیان کنیم تا دیگر هیچگونه چالشی در زمان استفاده از این روش انتقال برای شما پیش نیاید:

  • بسیار مهم است که در انتخاب شبکه بلاکچین مورد نظر خود نهایت دقت را داشته باشید.
  • حتماً آدرس کیف پول مقصد را کپی کرده و در مبدا انتقال پیست کنید و آن را به صورت دستی وارد نکنید.
  • در صورت امکان استفاده از کیو آر کد برای جایگزاری آدرس مقصد در حساب مبدا امنیت انتقال شما بالاتر هم خواهد رفت.
  • به کارمزد در نظر گرفته شده برای انتقال توکن‌های ایکس ای آی در حساب مبدا دقت داشته باشید تا تفاوتی با کارمزدهای معمول شبکه آبیتروم نداشته باشد.
  • قبل از نهایی کردن انتقال، حتماً یک بار دیگر آدرس کیف پول مقصد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا مبادا مشکلی از این بابت پیش بیاید.

جمع‌بندی

سعی کردیم تا شیوه انتقال ارز ایکس ای آی به تراست ولت را به صورت کامل و جامع برای شما تشریح کرده و نکات حرفه‌ای لازم برای این انتقال را نیز با شما در میان بگذاریم. استفاده از این نکات و تجربیات باعث می‌شود تا شما عملاً بدون هیچ‌گونه خطر و ریسکی توکن‌های خود را در کیف پول‌های مختلف انتقال داده و نگران از بین رفتن دارایی‌های خود در فرایند انتقال نباشید.

در رمزینکس همچنین شما می‌توانید از تیم پشتیبانی ما نیز برای برطرف کردن تمام دغدغه‌های خود در فرایند سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال و انتقال توکن‌هایی مانند ایکس ‏ای آی استفاده کنید. تمام تلاش ما در رمزینکس ارائه بهترین کیفیت خدمات به کاربران ایرانی برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن و ایمن در بازار ارز دیجیتال است.

سوالات متداول

بهترین کیف پول برای نگهداری از توکن‌های ایکس ای آی چیست؟

کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت می‌تواند بهترین گزینه برای نگهداری از توکن‌های ایکس ای آی باشد.

توکن‌های ایکس ای آی را در کجا نگهداری کنیم؟

بهتر است سرمایه‌گذاران کوتاه مدت از حساب صرافی داخلی و سرمایه‌گذاران بلند مدت از یک کیف پول نرم‌افزاری مطمئن مانند تراست ولت برای نگهداری از توکن‌های ایکس ای آی خود استفاده کنند.

آیا استفاده از کیف پول صرافی برای نگهداری از توکن‌های ایکس ای آی مطمئن است؟

بله. اگر شما از خدمات یک صرافی معتبر مانند رمزینکس استفاده کرده باشید، می‌توانید بدون کوچک‌ترین دغدغه، ارزهای دیجیتالی مانند xai را حتی در دراز مدت نیز در حساب خود نگهداری کرده و در زمان موعود با سرعت بالا آنها را در بازار به فروش برسانید.

منبع: webulartech

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید