راهنمای خرید ارز بیت تورنت مرحله به مرحله با تصویر
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد روزانه ی انوس (ONUS) امروز جمعه ۲۷ مهر
  2. رمز جیمز (GEMZ) امروز جمعه ۲۷ مهر
  3. قیمت امروز میم فای ‌جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  4. قیمت امروز میجر (Major) جمعه‌ ۲۷ مهر در بازار پیش از عرضه
  5. کد ویدیوی CATS جمعه ۲۷ مهر
  6. تصویر امروز جیمز جمعه ۲۷ مهر به همراه پاسخ تصویری
  7. کد کمبو میم فای امروز جمعه ۲۷ مهر + آموزش وارد کردن
  8. پاسخ پازل امروز ربات میجر جمعه ۲۷ مهر + آموزش تصویری
  9. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۲۷ مهر + آموزش ویدئویی
  10. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  11. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  12. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  13. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  14. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

ارز بیت تورنت از کجا بخریم؟ راهنمای خرید بیت تورنت از رمزینکس

 
۲۰ مهر ۱۴۰۳
  5 دقیقه
سکه هایی با نوشته بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)، با هدف ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها و ایجاد انگیزه برای مشارکت کاربران، به عنوان یکی از پروژه‌های جذاب و پرطرفدار در دنیای کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. اما برای ورود به این دنیای هیجان‌انگیز و خرید BTT، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و کارآمد اهمیت زیادی دارد. در این راهنما، شما را با فرآیند خرید بیت تورنت از صرافی رمزینکس، یکی از برترین صرافی‌های ایرانی، آشنا می‌کنیم و نکات مهمی را برای یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه و ایمن به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید تا به راحتی و با اطمینان خاطر، بیت تورنت را خریداری کنید و از پتانسیل‌های این ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

آشنایی با روش‌های خرید بیت تورنت در رمزینکس

رمزینکس برای کاربران با هر سطح از دانش و آشنایی با ارز دیجیتال، روش‌هایی را برای خرید بیت تورنت ارائه می‌کند. در ادامه با این روش‌ها آشنا می‌شوید:

  • معامله حرفه‌ای بیت تورنت: اگر با چارت‌های قیمتی و تحلیل ارز دیجیتال آشنایی دارید این روش می‌تواند برای شما مناسب باشد. در معامله حرفه‌ای ۲ گزینه وجود دارد:
    • سفارش محدود: چنانچه قصد خرید بیت تورنت با قیمت مشخص را دارید سفارش محدود، مخصوص شما است. در این روش، خرید تنها درصورت رسیدن قیمت ارز دیجیتال به قیمت پیشنهادی شما یا کمتر از آن، نهایی می‌شود.
    • سفارش بازار: اگر قصد خرید سریع بیت تورنت از رمزینکس را دارید، گزینه سفارش بازار را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، خرید ارز به سرعت و با قیمت میانگین بازار انجام می‌شود.
  • ربات معامله‌گر: کاربران آشنا به استراتژی‌های معاملاتی پیشرفته و کاربرانی که به‌دنبال خرید خودکار BTT هستند، می‌توانند از ربات معامله‌گر رمزینکس استفاده کنند.
روش خریدمناسب برای چه کاربرانی
معامله‌ حرفه‌ایکاربران آشنا به چارت‌های قیمتی و صف خرید و فروش و علاقه‌مند به خرید با قیمت مشخص
ربات معامله‌گرعلاقه‌مندان به خرید خودکار و استراتژیک بیت تورنت
روش‌های خرید ارز بیت تورنت از رمزینکس

مراحل پیش از خرید بیت تورنت

قبل از اینکه وارد فرایند خرید بیت تورنت از رمزینکس شوید، باید مراحل ثبت‌نام، احراز هویت و واریز ریال را انجام دهید که در ادامه توضیح می‌دهیم.

ثبت‌نام و احراز هویت

صفحه مراحل ثبت نام در رمزینکس
ثبت‌نام و احراز هویت در رمزینکس در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود

برای ثبت‌نام در رمزینکس، تنها باید یک شماره همراه یا ایمیل داشته باشید. با این اطلاعات می‌توانید در رمزینکس ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری شوید. در این مرحله، با ورود به فرایند احراز هویت، باید شماره موبایل خود را تایید کرده و اطلاعات هویتی را بارگذاری کنید. احراز هویت حداکثر در چند ساعت انجام می‌شود.

واریز ریال

واریز ریال به رمزینکس
پس از ثبت کارت در رمزینکس، با پرداخت آنلاین حساب ریالی خود را شارژ کنید

واریز ریال به حساب رمزینکس برای خرید بیت تورنت با ریال، الزامی است. برای این کار، از صفحه اصلی وارد بخش واریز شوید و پس از ثبت یک کارت بانکی، مقدار دلخواه ریال را از طریق پرداخت آنلاین بانکی انجام دهید. ریال واریزی در کیف پول ریالی شما در رمزینکس نمایش داده می‌شود.

آموزش مراحل خرید بیت تورنت در رمزینکس

با توجه به روش انتخابی شما برای خرید بیت تورنت، باید مراحل مشخصی را دنبال کنید. در ادامه، با همه این مراحل آشنا می‌شوید.

معامله حرفه‌ای

با جست‌وجوی نام ارز بیت تورنت (BTT) از نوار جست‌وجوی بالای صفحه اصلی رمزینکس، وارد صفحه معامله حرفه‌ای می‌شوید. در این صفحه در کنار نمودارهای قیمتی و صف خرید و فروش، یکی از دو گزینه محدود یا بازار را برای خرید انتخاب کنید:

۱- سفارش محدود

صفحه سفارش محدود بیت تورنت
در سفارش محدود بیت تورنت، کنترل بیشتری روی قیمت خرید دارید

برای خرید بیت تورنت با سفارش محدود، باید قیمت خرید ارز را در فیلد مربوطه وارد کنید. سپس می‌توانید مقدار ارز مورد نیاز خود را دستی یا با حرکت دادن اسلایدر، مشخص کنید. در مرحله آخر، روی دکمه خرید کلیک کنید. خرید زمانی نهایی می‌شود که قیمت BTT به قیمت شما یا کمتر از آن برسد.

۲- سفارش بازار

سفارش بازار بیت تورنت
سریع‌ترین روش خرید بیت تورنت، سفارش بازار است

برای خرید سریع‌تر بیت تورنت در رمزینکس، گزینه سفارش بازار را انتخاب کرده و مقدار ریال واریزی را مشخص کنید. پس از تایید مراحل، خرید با قیمت میانگین بازار انجام می‌شود.

خرید با ربات معامله‌گر

خرید بیت تورنت با ربات معامله گر
پس از ساخت ربات، خرید بیت تورنت طبق استراتژی شما انجام می‌شود

اگر به‌دنبال خرید بیت تورنت با ربات معامله‌گر یا همان خرید با API هستید، در صفحه اصلی روی دکمه ربات معامله‌گر کلیک کرده و پس از تایید بیانیه ریسک، وارد صفحه‌ای مشابه صفحه بالا می‌شوید. سپس با تنظیم پارامترهای ربات به‌صورت دستی یا خودکار، ربات را تایید و اجرا کنید. خرید بیت تورنت با ربات، به‌صورت خودکار و طبق استراتژی شما انجام می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی و آموزش خرید ارز بیت تورنت (BTT) از صرافی رمزینکس پرداختیم. در این صرافی خرید ارز دیجیتال به چند روش انجام می‌شود که می‌تواند مناسب مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها باشد.

فراموش نکنید قبل از خرید، تحقیقات لازم را در مورد بیت تورنت و بازار ارزهای دیجیتال انجام دهید و تنها بخشی از سرمایه خود را که می‌توانید از دست بدهید، در این بازار سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم بیت تورنت را به صورت ناشناس در رمزینکس خریداری کنم؟

خیر، برای خرید و فروش هرگونه ارز دیجیتال در رمزینکس، از جمله بیت تورنت، لازم است مراحل احراز هویت را با موفقیت طی کنید. این امر به منظور رعایت قوانین و مقررات مبارزه با پول‌شویی و تامین امنیت کاربران انجام می‌شود.

اگر در هنگام خرید بیت تورنت با مشکلی مواجه شدم، چه کاری باید انجام دهم؟

در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند خرید بیت تورنت، می‌توانید با تیم پشتیبانی رمزینکس تماس بگیرید.

آیا می‌توانم بیت تورنت خریداری شده را در کیف پول رمزینکس نگهداری کنم یا باید آن را به یک کیف پول ارز دیجیتال منتقل کنم؟

شما می‌توانید بیت تورنت خریداری شده را در کیف پول داخلی رمزینکس نگهداری کنید. با این حال، برای نگهداری طولانی‌مدت، توصیه می‌شود از کیف پول‌های مرسوم، به ویژه کیف پول‌های سخت‌افزاری، استفاده کنید که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند و در برابر حملات سایبری مقاوم‌تر هستند.

به این post امتیاز دهید
کیاندخت کرباسی زاده
درباره کیاندخت کرباسی‌زاده
دو سالی هست که می‌نویسم، کارم رو با نوشتن تو حوزه زیرساخت، هاست و سرور شروع کردم و بعد با بلاکچین آشنا شدم. به فناوری بلاکچین به خاطر جدید بودنش علاقه دارم و سعی می‌کنم کمی هم توی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم.
درباره کیاندخت کرباسی‌زاده بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید