آموزش تصویری نحوه انتقال همستر کامبت به صرافی
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. چرا نات‌کوین با وجود سوزاندن ۲۳۳ میلیون توکن همچنان در افت است؟
  2. سولانا سیکر؛ گوشی کریپتوی نسل جدید با امکاناتی جذاب و ایردراپ‌های ویژه
  3. انتقال سرمایه از کتیزن به کیف پول غیر حضانتی شروع شد
  4. کارت های امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + ویدیوی آموزشی
  5. چرا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داد؟
  6. افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل و سیگنال صعودی به معامله‌گران
  7. کارت های امروز راکی ربیت پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  8. رمز جیمز (GEMZ) امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور
  9. قیمت امروز همستر کامبت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  10. قیمت امروز کتیزن پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  11. قیمت امروز راکی ربیت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  12. پاسخ پازل امروز ربات میجر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  13. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  14. تصویر امروز جیمز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  15. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

آموزش نحوه انتقال همستر کامبت به کیف پول و صرافی؛ راهنمای تصویری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
نحوه انتقال همستر به صرافی

همستر کامبت (Hamster Kombat) پرطرفدارترین بازی Tap-to-Earn بوده که حالا پس از مدت‌ها انتظار، ۵ مهر در آستانه لیست شدن است. برای انتقال همستر کامبت به کیف پول خود، ابتدا باید یک ولت سازگار با بازی‌های تلگرامی را انتخاب کنید. پس از اتصال این ولت به بازی همستر، نوبت به انتقال همستر به صرافی ارز دیجیتال می‌رسد. کافی است برای انتقال ارز همستر به صرافی ارز دیجیتال، در قسمت آدرس مقصد، شناسه حساب کاربری خود را وارد کنید تا انتقال کامل شود. حال در همین راستا، در ادامه به بررسی و آموزش نحوه انتقال ارز همستر کامبت به کیف پول و صرافی ارز دیجیتال پرداخته‌ایم.

نحوه انتقال ارز همستر کامبت 

همستر کامبت با اختلاف پرسروصداترین بازی تلگرامی است که توانست بسیاری از افراد را، حتی کسانی که علاقه‌ای به بازار کریپتوکارنسی ندارند، به سمت بازار رمزارزها هدایت کنید. حال که خرید و فروش ارز همستر در دسترس قرار گرفته، باید بدانید چطور می‌توان از ارز همستر کامبت استفاده کرد. حال که قیمت همستر کامبت مشخص شده است، از طریق ۲ روش زیر می‌توانید به معامله ارز همستر خود بپردازید. 

  1. انتقال همستر کامبت به کیف پول
  2. انتقال ارز همستر کامبت از ولت به صرافی ارز دیجیتال 

در همین راستا، در ادامه، مرحله به مرحله انتقال ارز همستر کامبت را از بازی به کیف پول و سپس به صرافی ارز دیجیتال، بیان کرده‌ایم.

آموزش نحوه انتقال ارز همستر کامبت به کیف پول

اولین مرحله برای انتقال ارز همستر کامبت، اتصال کیف پول به این بازی تلگرامی است. برای این‌کار، باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

به خاطر داشته باشید که به دلیل وجود محدودیت برای ایرانیان، امکان اتصال به کیف پول‌های تلگرام برای ایرانیان وجود ندارد. اگر به کیف پول تلگرام متصل شوید، ممکن است حساب شما مسدود شود و تمام دارایی‌های شما از بین برود. پس بهتر است کیف پولی غیر از کیف پول‌ تلگرام را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه Airdrop

ابتدا کیف پول خود را به بازی متصل کنید.

در ابتدا به ربات رسمی بازی همستر کامبت به آدرس @Hamster_Kombat-Bot مراجعه کنید. سپس مانند تصویر بالا، گزینه Airdrop (ایردراپ) را انتخاب کنید. در ادامه، باید ۲ بار گزینه «Connect to TON Wallet» را انتخاب کنید. 

انتخاب کیف پول 

یکی از ولت‌های سازگار با تلگرام را انتخاب کنید.

 حال در این صفحه، تعدادی کیف پول سازگار با بازی همستر کامبت و فضای تلگرام، به شما نمایش داده خواهد شد. بهترین گزینه‌ها، ولت TonKeeper و MyTonWallet هستند. با انتخاب یکی از این کیف پول‌ها، ولت خود را به بازی همستر کامبت متصل کنید. در این آموزش، کیف پول TonKeeper به عنوان ولت انتخاب شده است. نصب تون کیپر نیز پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

تایید اتصال کیف پول به پروژه همستر کامبت 

اتصال خود به بازی را تایید کنید.

در این مرحله، باید اتصال TonKeeper را به بازی همستر کامبت، تایید کنید. با تایید و  با انتخاب گزینه «Connect Wallet»، کیف پول شما با موفقیت به بازی همستر کامبت متصل خواهد شد. 

حال پس از اینکه توانستید با موفقیت ولت خود را به بازی همستر کامبت متصل کنید، نوبت به انتخاب روش ایردراپ می‌رسد. در ادامه به بیان نحوه انتخاب روش ایردراپ پرداخته‌ایم.

نحوه انتخاب روش ایردراپ همستر کامبت

نحوه انتخاب ایردراپ همستر
برای ایردراپ همستر گزینه صحیح را انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید به درستی همسترهای خود را به ولت انتقال دهید، باید روش صحیح ایردراپ را انتخاب کنید. در این قسمت ابتدا به بخش ایردراپ در پایین صفحه مراجعه کنید.سپس گزینه «On-chain airdrop» را انتخاب کنید. در این روش نیازی به احراز هویت وجود ندارد و می‌توانید بدون دردسر در زمان ایردراپ، کوین همستر خود را به ولت منتقل کنید.

نحوه انتقال همستر کامبت از کیف پول به صرافی ارز دیجیتال

پس از انتقال همستر کامبت از بازی به ولت TonKeeper، نوبت به اتصال این کیف پول به یک صرافی رمزارزی می‌رسد. ارز همستر کامبت را می‌توانید هم به صرافی‌های خارجی و هم ایرانی منتقل کنید. البته به خاطر داشته باشید که صرافی‌های خارجی محدودیت‌هایی را برای ایرانیان در نظر گرفته‌اند. در نتیجه، برای یک انتقال امن و سریع، استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی، می‌تواند بهترین گزینه باشد. با تمام این گفته‌ها، برای انتقال همستر کامبت به صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، کافی است مراحل زیر را طی کنید. 

انتخاب گزینه Send؛ اولین مرحله انتقال ارز همستر کامبت به صرافی رمزینکس

در ابتدا با ورود به ولت تون کیپر خود، ارز همستر کامبت را انتخاب کنید. سپس در صفحه فوق، گزینه Send یا ارسال را انتخاب و انتقال را آغاز کنید. 

وارد کردن آدرس مقصد

پس از اینکه گزینه Send را انتخاب کردید، باید در قسمت Address، آدرس کیف پول مقصد را قرار دهید. برای یافتن آدرس مقصد، باید به ترتیب مراحل بعدی را طی کنید.

آدرس مقصد در صرافی رمزینکس؛ انتخاب گزینه برداشت

انتخاب گزینه کیف پول در رمزینکس
گزینه کیف پول را برای دسترسی به تمام ارزهای دیجیتال رمزینکس انتخاب کنید.

ابتدا با انتخاب گزینه کیف پول در پایین صفحه اصلی صرافی رمزینکس، وارد کیف پول خود شوید. در این قسمت، به تمام ارزهای دیجیتال دسترسی خواهید داشت. 

آدرس مقصد در صرافی رمزینکس؛ انتخاب ارز همستر کامبت

جستجو ارز همستر در رمزینکس
نام ارز را به فارسی یا انگلیسی جستجو کنید.

حال از طریق گزینه جستجو، کلمه «همستر» را جستجو و این رمزارز را پیدا کنید.

آدرس مقصد در صرافی رمزینکس؛ پیدا کردن آدرس همستر کامبت

آدرس کیف پول از طریق گزینه واریز در دسترس خواهد بود.

با انتخاب ارز همستر کامبت، صفحه فوق به شما نمایش داده خواهد شد. برای انتقال همستر کامبت از TonKeeper به صرافی رمزینکس، باید گزینه واریز را انتخاب کنید. 

آدرس مقصد در صرافی رمزینکس؛ ساخت آدرس همستر کامبت

حال در این صفحه باید آدرس همستر کامبت خود را در صرافی رمزینکس بسازید. پس از این مرحله، کافی است این آدرس را در قسمت «Address» ولت تون کیپر خود وارد کنید. 

نحوه انتقال به کیف پولنحوه انتقال به رمزینکس
انتخاب گزینه ایردراپ (Airdrop)انتخاب گزینه Send در کیف پول
انتخاب کیف پولپیدا کردن آدرس مقصد در رمزینکس
تایید اتصال کیف پولوارد کردن آدرس مقصد در کیف پول
تایید انتقال ارز همستر کامبت
شرحی مختصر از نحوه انتقال همستر کامبت

نکته مهم در انتقال همستر کامبت از صرافی به کیف پول

حتما در نظر داشته باشید که در حین انتقال همستر کامبت از صرافی رمزینکس به ولت خود، باید تگ یا ممو را وارد کنید. ممو یک شناسه به‌خصوص برای انتقال رمزارز از صرافی به کیف پول است. اگر تگ یا ممو را به درستی وارد نکنید، ممکن است برای همیشه دارایی خود را از دست دهید.

نحوه انتقال همستر کامبت به سایر کیف پول‌ها

با توجه به اینکه در ایرداپ همستر کامبت، ممکن است شلوغی شبکه همستر و کیف پول Tonkeeper مانع برداشت کوین همستر کامبت شود، بهتر است یک یا چند کیف پول دیگر را در نظر داشته باشید که بتوانید با خیال راحت همستر کامبت‌های خود را به آن‌ها انتقال دهید. در ادامه نحوه انتقال همستر کامبت را به ۲ کیف پول MyTonWallet و Tonhub را به عنوان جایگزینی برای Tonkeeper بیان کرده‌ایم.

نحوه اتصال به کیف پول MyTonWallet

نحوه اتصال به mytonwallet
برای اتصال به MyTonWallet مراحل فوق را طی کنید.

برای اتصال به کیف پول MyTonWallet ابتدا باید مانند تمام مراحل Tonkeeper، وارد گزینه Airdrop شوید و سپس گزینه On-chain airdrop را انتخاب کنید. در این مرحله کیف پول MyTonWallet را انتخاب کنید. پس از انتخاب این کیف پول، به صفحه ولت خواهید رفت. در این صفحه کافی است اتصال همستر کامبت را به کیف پول تایید کنید.

نحوه اتصال به کیف پول Tonhub

نحوه اتصال به Tonhub
نحوه انتقال همستر به Tonhub

برای اتصال به ولت Tonhub نیز همان مراحل فوق را طی کنید. با این تفاوت که این بار کیف پول Tonhub را انتخاب کنید. سپس از صفحه بعدی نوبت به تایید اتصال می‌رسد. با تایید اتصال می‌توانید به راحتی بازی همستر کامبت را به Tonhub انتقال دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم انتقال ارز همستر کامبت از داخل بازی به تون کیپر و سپس صرافی ارز دیجیتال رمزینکس را مرحله به مرحله و تصویری به شما آموزش دهیم. سوالات خود را در این زمینه می‌توانید از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال همستر کامبت به یک دلار می‌رسد؟

با توجه به کاربردهایی که تیم همستر برای این رمزارز تلگرامی در نظر گرفته است، به‌نظر می‌رسد آینده درخشانی در انتظار Hamster Kombat باشد

آیا امکان اتصال تراست ولت به بازی همستر کامبت وجود دارد؟

بله. می‌توانید تراست ولت را به بازی همستر کامبت از طریق گزینه Connect to Wallet متصل کنید. 

3.9/5 - (27 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر