نحوه انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت از صرافی - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

نحوه انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت از صرافی

 
۲۰ تیر ۱۴۰۳
  5 دقیقه

در انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت از صرافی، نکات بسیار مهم و ضروری وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، باید با دارایی‌های خود خداحافظی کنید! افراد زیادی هستند که به دلیل عدم رعایت نکات امنیتی در انتقال ارز دیجیتال که تنها چند ثانیه زمان‌ می‌برد، دارایی خود را از دست داده و جز پشیمانی چیز دیگری در دست نداشته‌اند! به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی روش انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت از صرافی و کیف پول دیگر پرداخته‌ایم. 

۳ روش انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت

ارز دیجیتال پاری سن ژرمن یک  فن توکن (Fan Token) یا توکن‌های طرفداری است که امکان حمایت هواداران از تیم مورد علاقه‌شان را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند. برای مثال هواداران تیم PSG با خرید ارز پاری سن ژرمن می‌توانند در انتخاب طرح لباس تیم خود برای فضل آینده تاثیرگذار باشند. حال این کاربران برای انتقال ارز دیجیتال خود چه راه‌هایی پیش‌رو دارند؟ 

برای انتقال ارز دیجیتال پاری سن ژرمن به ‌طور کلی ۳ روش زیر وجود دارد؛

  1. انتقال از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول
  2. انتقال از ولت اول به کیف پول دوم
  3. انتقال از DEX (صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز مانند یونی سواپ) به ولت

به‌طور کلی انتقال از یک DEX به کیف پول برای ما ایرانیان اکثر مواقع به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی موجود غیرممکن است. انتقال از ولت اول به کیف پول دوم‌ هم ممکن است به ندرت برای یک تریدر و معامله‌گر کریپتوکارنسی رخ دهد؛ زیرا هم بحث امنیت این انتقال مطرح است و هم کارمزد این انتقال اصلا به‌صرفه نخواهد بود مگر اینکه یک «نهنگ» باشید! 

پس منطقی‌ترین حالت انتقال ارز PSG، ارسال آن از صرافی ارز دیجیتال به کیف پول است. در این مقاله، کیف پول تراست ولت به دلیل ارائه بهترین خدمات رمزارزی میان تمام کیف پول‌های گرم (نرم‌افزاری) انتخاب شده است. اما به‌خاطر داشته باشید انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت را از یک صرافی ایرانی مورد بررسی قرار داده‌ایم؛ زیرا محدودیت‌های زیادی برای ایرانیان داخل کشور جهت استفاده از پلتفرم‌های خارجی در نظر گرفته شده که ممکن است به مسدود شدن حساب کاربری منجر شود. در همین راستا، در ادامه شیوه انتقال ارز پاری سن ژرمن از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس را بررسی کرده‌ایم.

شیوه انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت از رمزینکس

به منظور راحتی کاربران و ساده‌سازی فرایند خرید و انتقال ارزهای دیجیتال به ولت، شیوه انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت ارز صرافی ارز دیجیتال ایرانی رمزینکس شرح داده شده است تا کاربران ایرانی بتوانند به دور از هرگونه دردسر تحریم و مسدود شدن حساب، ارزهای دیجیتال خود را انتقال دهند. در ادامه ۵ مرحله انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت از رمزینکس شرح داده شده است.

۱. ورود به حساب کاربری

صفحه ورود صرافی رمزینکس
برای انتقال توکن PSG ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

در ابتدا برای اینکه بتوانید انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت را آغاز کنید، باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای اینکه بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید، پس از ورود به صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، از گزینه «ورود»، وارد حساب کاربری خود شوید. 

۲. انتخاب گزینه برداشت

انتخاب گزینه برداشت برای انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت
گربنه برداشت را بعد از ورود به حساب کاربری انتخاب کنید.

پس از اینکه حساب کاربری خود را در صرافی ارز دیجیتال، فضایی مانند عکس بالا به شما نمایش داده خواهد شد که «داشبورد» نامیده می‌شود. در این قسمت برای اینکه بتوانید مراحل انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت را آغاز کنید، باید روی گزینه «برداشت» کلیک کنید. 

۳. انتخاب نوع برداشت

انتخاب گزینه برداشت ارز دیجیتال در مرحله سوم
حتما گزینه برداشت را به درستی انتخاب کنید.

در این مرحله، باید نوع برداشت خود را انتخاب کنید. در این قسمت، ۲ مدل امکان برداشت برای کاربران وجود دارد؛ 

  • برداشت ریال
  • برداشت رمزارز

در برداشت ریال، شما می‌توانید آن مقدار ریالی که به هر دلیل در حساب کاربری خود دارید به یکی از کارت‌ها یا حساب‌های بانکی خود انتقال دهید. اما برای اینکه بتوانید انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت را آغاز کنید، باید گزینه برداشت رمزارز را انتخاب کنید. 

۴. انتخاب ارز پاری سن ژرمن و مقدار آن

سه مرحله آخر انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت
حتما شبکه انتقال را به درستی در تراست ولت و صرافی انتخاب کنید.

حال که برداشت رمزارز را انتخاب کرده‌اید، نوبت به انتخاب ارز دیجیتال پاری سن ژرمن و مقدار آن می‌رسد. ابتدا در بالایی‌ترین گزینه، ارز دیجیتال پاری سن ژرمن را با نماد اختصاری PSG یا نام فارسی آن، پیدا و انتخاب می‌کنید. پس از آن، شبکه انتقال را انتخاب می‌کنید. در حال حاضر توکن PSG فقط روی بلاکچین چیلیز قابل انتقال است. در مرحله آخر نیز، مقداری که قصد انتقال آن را دارید با در نظر گرفتن محدودیت‌های انتقال، وارد می‌کنید. به‌خاطر داشته باشید که برای انتقال رمزارز ابتدا باید مراحل احراز هویت را طی کنید.

۵. وارد کردن آدرس مقصد

یکی از مهم‌تریم مراحل انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت، وارد کردن آدرس مقصد در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس است. با مراجعه به تراست ولت و انتخاب ارز PSG، کافی است گزینه «Receive» را لمس کنید تا آدرس ارز پاری سن ژرمن شما در تراست ولت، نمایش داده شود. حال با کپی کردن این آدرس و انتقال آن به صرافی رمزینکس، می‌توانید به راحتی توکن PSG خود را به کیف پول تراست ولت انتقال دهید. 

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی شیوه انتقال ارز پاری سن ژرمن به تراست ولت پرداختیم و روش انتقال این رمزارز جذاب را از صرافی رمزینکس گام به گام آموزش دادیم. حتما به خاطر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین فرایندها در حوزه کریپتوکارنسی، انتقال ارزهای دیجیتال است که اگر نکات امنیتی را در این انتقالات رعایت نکنید، ممکن است دارایی خود را برای همیشه از دست بدهید. 

سوالات متداول

آیا می‌توان ارز پاری سن ژرمن را به ولت دیگری نیز انتقال داد؟

مهم نیست ولت مقصد چیست، مهم آن است که مراحل را صحیح طی کنید.

چطور می‌توان با خرید ارز پاری سن ژرمن در رویدادهای باشگاه شرکت کرد؟

می‌توانید با استفاده از توکن PSG و مراجعه به پلتفرم Socios به راحتی در رویدادهای مختلف باشگاه پاری سن ژرمن شرکت کنید.

منابع: binance

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید