افزایش ۱۰ درصدی آوالانچ با بازخرید ۱.۹۷ میلیون توکن آولانچ
۲۸ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. شیبا اینو (SHIB) شاهد فعالیت مرموز ۲ میلیون دلاری نهنگ‌ها در صرافی‌های بزرگ آمریکاست
  2. شبکه تون (TON) آینده دیفای بوده در حال تسخیر صحنه کریپتو است
  3. بانک مرکزی امارات متحده عربی تأیید اولیه برای استیبل‌کوین وابسته به درهم را صادر کرد
  4. تجمیع ۲ میلیون بیت کوین توسط نهنگ‌ها؛ آیا به کف بازار نزدیکیم؟
  5. بلک راک سلطه تتر و USDC را در بازار مشتقات به چالش می‌کشد
  6. فاش شدن برنامه بریکس برای پذیرش بیت کوین و ریپل توسط روسیه

با اعلام بازخرید ۱.۹۷ میلیون توکن توسط بنیاد آوالانچ، قیمت AVAX افزایش یافت

 
۲۱ مهر ۱۴۰۳
  2 دقیقه
افزایش AVAX با بیانیه جدید آوالانچ

به گزارش coingape، با اقدام بنیاد آوالانچ (Avalanche) مبنی بر بازخرید توکن‌های آواکس (AVAX) بنیاد Luna، قیمت آوالانچ تحت فشار شدید صعودی قرار گرفت. در پی این خبر، برخی تحلیل‌گران صعود به سطح ۵۰ دلار پیش‌بینی می‌کنند. همچنین شاخص‌هایی مانند RSI، نشانه‌های ادامه روند صعودی را در این بین نمایش می‌دهند.

طبق آخرین اعلامیه، بنیاد آوالانچ به توافقی برای بازخرید ۱.۹۷ میلیون توکن فروخته شده به Luna Foundation Guard با نام اختصاری (LFG) در آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) رسیده است. این توافق در حال حاضر نیاز به تایید دادگاه ورشکستگی دارد. با این حال تنها با انتشار این خبر، توکن آوالانچ امروز شاهد فشار خرید سرمایه‌گذاران و افزایش ۱۰ درصدی قیمت بود که به همین دلیل، ارزش بازار این ارز به بیش از ۱۱.۵ میلیارد دلار و قیمت آن به ۳۰ دلار رسید.

لازم به ذکر است، بنیاد LFG، خرید ۱.۹۷ میلیون توکن آوالانچ به ارزش ۶۰ میلیون دلار را به‌عنوان بخشی از ذخایر خود و به جهت تقویت ثبات استیبل کوین UST انجام داده بود. اما به هر حال آولانچ به دلایل ورشکستگی LFG، بازخرید توکن‌ها را انجام داده که با این تصمیم استراتژیک، از نقض توافق اصلی توسط LFG و محدود کردن استفاده از توکن آوالانچ جلوگیری خواهد کرد. به‌علاوه، این اقدام از دارایی‌ها در برابر پیچیدگی‌های تصفیه دارایی‌های تحت نظارت دادگاه ورشکستگی محافظت می‌کند.

در کنار این این موضوعات، اوایل امسال LFG پس از تسویه حساب آزمایشگاه‌های Terraform با کمیسیون بروس اوراق بهادار آمریکا (SEC)، توکن‌های خود را جابه‌جا کرد که اکنون با بازپس گرفتن توکن‌ها، آولانچ می‌تواند ظرفیت توسعه و رشد اکوسیستم خود را تقویت کند.

در حال حاضر قیمت این ارز با رشد ۷.۴ درصدی و با ارزش بازار ۱۱.۴۶ میلیارد دلاری، در منطقه ۲۸.۲۰ دلار قرار دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در حدود ۴۹.۸ قرار گرفته و با همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD) در ناحیه ۰.۱۹، Crypto Winkle، تحلیل‌گر بازار کریپتو پیش‌بینی می‌کند، اگر آوالانچ بتواند از مقاومت بحرانی ۳۰ دلار عبور کند، ممکن است تا اوج قیمت، یعنی ۵۰ دلار برسد. همچنین افزایش قیمت AVAX در حالی است که نئوبانک کلمبیایی Littio نیز از بلاکچین اتریوم به بلاکچین آوالانچ در اوایل هفته منتقل شده است.

افزایش قیمت آولانچ
افزایش قیمت آوالانچ پس از انتشار بیانیه‌ی جدید بنیاد آوالانچ

منبع: coingape

به این post امتیاز دهید
درباره محمدصادق قربانی
سلام به دوستان عزیز. محمد صادق قربانی هستم، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی از دانشگاه فردوسی.
درباره محمدصادق قربانی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید