چگونه تپ سواپ را زیاد کنیم؟ دو برابر کردن سکه های تپ سواپ

چگونه در تپ سواپ سکه‌های بیشتری جمع کنیم؟ معرفی ۲ روش ساده و سریع

کلمه tapswap در کنار چند سکه با پس زمینه بنفش
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

«بازی کن و پول در بیار!» احتمالاً چند سال پیش اگر کسی به شما می‌گفت با کلیک روی صفحه گوشی می‌توانید پولدار شوید، فکر می‌کردید عقل خود را از دست داده است. اما حالا بازی‌های بلاکچینی آمده‌اند تا این تصور را به واقعیت تبدیل کنند. در این بازی‌ها، هرچه سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید، ثروتمندتر می‌شوید! بازی تپ سواپ در تلگرام از آن دسته از پروژه‌هایی است که بدون شک ارزش وقت گذاشتن را دارد. چراکه بعد از لیست‌ شدن در صرافی‌ها ممکن است مثل نات‌کوین غوغایی به پا کند و ثمره تلاش‌هایتان را با پول زیاد پس دهد. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید سکه‌های بیشتری در تپ سواپ جمع کنید، این مقاله را حتماً بخوانید.

چگونه می‌توانم تپ سواپ بیشتری به‌دست آورم؟

نماد ۱۰۰ دلار کنار لوگو تپ سواپ
افزایش درآمد در تپ سواپ نیاز به فعالیت بیشتر و پیدا کردن راه‌های جدید دارد

جمع‌آوری سکه در تپ سواپ با میزان فعالیت شما رابطه مستقیمی دارد، هرچقدر فعال‌تر باشید و زمان‌ بیشتری برای کلیک کردن، انجام تسک‌ها و دعوت از دوستان خود صرف کنید، سکه‌های بیشتری هم به‌دست می‌آورید.

هیچ چیز باارزشی به آسانی به دست نمی‌آید. پس فعالیت‌های خود را در بازی تلگرامی Tapswap افزایش دهید، چرا که طبق اخبار غیررسمی تا جولای ۲۰۲۴ فرصت دارید تا سکه‌های بیشتری جمع‌آوری و پس از لیست شدن در صرافی، آن‌ها را به صورت توکن دریافت کنید. درنتیجه اگر قصد کسب درآمد از فروش تپ سواپ را دارید، باید با روش‌های بیشتر کردن پاداش‌ها هم آشنا شوید.

بیایید قدم‌به‌قدم نحوه دریافت سکه‌های بیشتر در تپ سواپ را مرور کنیم.

تپ کنید تا سکه‌هایتان در تپ سواپ بیشتر شود

رابط کاربری تپ سواپ
استفاده از بوسترها برای افزایش درآمد در تپ سواپ الزامی است

 پیش از شروع، یادآوری می‌کنیم که با کلیک روی صفحه می‌توانید تا حدی سکه جمع‌آوری کنید. تعداد سکه‌هایتان را می‌توانید بالای صفحه اصلی، درست بالای علامت سکه ببینید. محدودیت شارژ مجدد برای هر مرحله استخراج در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. پس از رسیدن به این محدودیت، برای ادامه فعالیت‌های استخراج، باید منتظر شارژ مجدد TAP باشید.

ویژگی Boost برای بهبود فرایند استخراج توکن، عملکردهای مختلفی را ارائه می‌دهد. در بخش «تقویت‌کننده‌های روزانه شما» (Your daily boosters) دو گزینه وجود دارد:

  1. استاد ضربه زدن (Taping Guru): برای تعداد توکن بیشتر
  2. باک پر (Full tank) برای پر کردن سریع‌تر صفحه توکن وجود دارد.

گزینه اول امکان استخراج توکن بیشتر و گزینه دوم، شارژ سریع‌تر صفحه توکن را فراهم می‌کند. 

علاوه‌براین، ۵ نوع تقویت‌کننده دیگر در انتهای این بخش تعبیه شده‌اند که هر کدام کارکرد خاصی دارند.

  1. افزایش دو برابری (Boost X2): با خرید و فعال‌سازی این گزینه در تپ سواپ می‌توانید درآمد حاصل از ضربات (تپ) و بات‌‌ها را به‌صورت دائمی دوبرابر کنید. استفاده از این قابلیت نیاز به اتصال کیف پول به برنامه دارد. دراین‌صورت، با هر بار ضربه زدن یا فعالیت ربات‌ها، دو برابر سهم معمول خود را دریافت می‌‌‌کنید.
  2. ضربه چندگانه (Multitap): تعداد توکن‌های دریافتی به ازای هر کلیک را افزایش می‌دهد.
  3. محدودیت انرژی (Energy Limit): باعث افزایش تعداد توکن‌های قابل استخراج می‌شود.
  4. سرعت شارژ مجدد (Recharge Speed): سرعت شارژ مجدد توکن‌های قابل استخراج را افزایش می‌دهد.
  5. ربات ضربه زدن (Tap Bot): یک ربات خودکار است که به جای شما استخراج می‌کند. برای فعال کردن آن، به ۲۰۰.۰۰۰ توکن نیاز است. این بخش از استخراج سکه در پروژه Tapswap به شما کمک می‌کند که حتی در زمان خواب هم سکه‌هایتان را زیاد کنید.

 اما چه راه‌کارهای ساده‌تر و سریع‌تری برای این کار وجود دارد؟

با انجام تسک‌ها تپ سواپ سکه بیشتری جمع کنید

نمای رابط کاربری تپ سواپ
وظایف روزانه برای افزایش درآمد تپ سواپ کارآمد هستند

بازی تپ سواپ برای جمع‌کردن سکه‌های بیشتر تسک‌های مختلفی به شما می‌دهد و اگر بتوانید آن‌ها را به درستی انجام دهید، سکه‌هایتان هم بیشتر می‌شود.

برای مثال، در اولین تسک، از شما خواسته می‌شود که در کانال تلگرام عضو شوید، حساب ایکس (توییتر سابق) را دنبال و از وب‌سایت Tapswap.io دیدن کنید. با انجام این کارها، ۲۰۰ هزار سکه دریافت خواهید کرد.

به همین سادگی و بدون صرف زمان زیاد برای تپ کردن، می‌توانید با انجام وظایف دیگر، سکه‌های بیشتری کسب کنید.

بخش وظایف بازی بلاکچینی تپ سواپ ۳ بخش دارد:

  •  وظایف ویژه: این بخش به انجام فعالیت‌های خاص در شبکه‌های اجتماعی یا پروژه‌های بلاکچین تمرکز دارد. همانطور که در مثال قبل گفتیم با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی، بازدید از وب‌سایت، ثبت‌نام در صرافی خاص یا موارد دیگر می‌توانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید.
  • لیگ‌ها: ای بخش که بازیکنان را بر اساس تعداد امتیازات کسب شده رتبه‌بندی می‌کند و بر رشد حساب کاربری تمرکز دارد و در هر مرحله جوایزی به کاربران ارائه می‌دهد.
  • معرفی (Ref): در این بخش با معرفی بازی تپ سواپ به دوستان خود و دعوت از آن‌ها برای پیوستن به بازی با لینک‌تان می‌توانید سکه‌هایتان را افزایش دهید. در صورت پیوستن افراد به پروژه از طریق لینک دعوت شما، ۲۵۰۰ توکن به ازای هر نفر دریافت خواهید کرد. برای مثال با دعوت ۱۰۰۰ هزار نفر می‌توانید ۲۵۰۰,۰۰۰ میلیون سکه دریافت کنید.

بخش وضعیت (Status) در تپ سواپ هم اطلاعاتی در مورد وضعیت شما و همچنین فعالیت کلی کاربران ارائه می‌دهد. با ورود به این صفحه، می‌توانید سهم خود از تمام توکن‌های اختصاص‌یافته به کاربران را مشاهده کنید.

به‌طورکلی، این بخش نشان‌دهنده میزان توکنی است که شما دریافت خواهید کرد. این میزان با نسبت توکن‌های شما به توکن‌های دیگران در مقیاس ۱۵۰ میلیون توکن تعیین می‌شود.

خبر خوش اینکه به زودی امکان افزودن تاپ سواپ به کیف پول تون‌کیپر (Tonkeeper) و کسب درآمد بالا از طریق افزایش و تبدیل سکه‌ها به توکن Tapswap فراهم خواهد شد.

تمام روش‌هایی که در این مقاله گفتیم تنها راه‌حل‌های موجود برای افزایش سکه‌هایتان در حال حاضر هستند. با لیست شدن و تعیین قیمت تپ سواپ در صرافی‌ها می‌توانید در آینده آن را به ارز دیگر یا پول نقد تبدیل کنید.

جمع‌بندی

رابط کاربری تپ سواپ
دعوت از دوستان به افزایش درآمد تپ سواپ کمک می‌کند

برای افزایش سکه در TapSwap، لازم است تلاش خود را چند برابر کنید و تمام تمرکزتان را بر دعوت از دوستان، انجام وظایف و ارتقای استراتژیک گزینه‌های تقویت‌کننده بگذارید. هرچه بیشتر زمان صرف کنید و وظایف را به درستی و به سرعت انجام دهید، سکه‌هایتان هم بیشتر خواهد شد. به خاطر داشته باشید که روش‌های دیگر مانند استفاده از برنامه‌های کلیک‌کننده، فقط باعث اسپم شدن و مسدود شدن حساب کاربری شما می‌شود. سعی کنید از طریق روش‌های درست و معمول اقدام به افزایش استخراج سکه در بازی بلاکچینی تپ سواپ کنید. شما از چه روش‌های دیگری استفاده می‌کنید که در این مقاله نیامده است؟ اگر راهکار دیگری می‌دانید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها نظراتتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

نحوه افزایش تعداد دعوت از دوستان و ارسال ریفرال در تپ سواپ چگونه است؟

یکی از آسان‌ترین راه‌ها به اشتراک گذاشتن با دیگران، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. لینک یا کد دعوت خود را در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید آن را به صورت پیام خصوصی برای دوستان‌تان ارسال کنید. اگر وب‌سایت یا وبلاگی دارید، می‌توانید مقاله‌ای در مورد تپ سواپ بنویسید و کد دعوت خود را در آن قرار دهید. یکی از راه‌های میانبر، خرید شماره مجازی و ساختن اکانت‌های متعدد در تلگرام و پیوستن به عنوان شخص ثالث است که می‌تواند کار زمان‌بر و حوصله‌سربری باشد.

پیش‌بینی قیمت ارز تپ سواپ چگونه است؟

نظرات مختلفی در مورد قیمت ارز دیجیتال Tapswap توسط کارشناسان و وب‌سایت‌های معتبر منتشر شده است. وب‌سایت کوین‌‌مارکت‌کپ پیش‌بینی می‌کند که این ارز در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۲۵۲۲ دلار معامله شود. اما وب‌سایت کوین‌بیس محدوده قیمتی بالاتری را برای آن در نظر گرفته و قیمت ۰.۰۱۰۱۵ دلار را پیش‌بینی می‌کند. با این حال، تا زمانی که این ارز در صرافی‌ها لیست و معامله نشود، هیچ‌کدام از این پیش‌بینی‌ها قابل اتکا نیست.

منابع: medium | medium

3.8/5 - (37 امتیاز)
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. ناشناس
    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۸:۱۱

    البته الان گزینه ای آورده البته برای برخی کاربران که میتونید با پرداخت ۱ تون بالانس خودتونو ۲ برابر کنید

  2. الیاس
    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۸:۳۶

    معما چو حل گشت اسان شود .اینا رو دیگه همه میدونن با خیلی چیزای دیگه .دیگه گفتن اینا ماجرای امبولانس بعد از مرگ سهرابه .
    ..فک کردم مطاب تون چیز جدیدی توش هست ولی نبود .با تشکر

  3. یاسین
    ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۵:۵۹

    جمع کردن سکه توی تپ سواپ از همستر سختره اونجا که گفتین شماره مجازی خخخخ روش باحالی بود ولی کی حوصله داره بره شماره مجازی بخره
    همه راه هایی که توی برنامه میشه سکه جمع کرد و گفتین البته راه دیگم نیست و روش های دیگه هم که هس همش الکیه و اخر باعث بن شدن میشه

  4. Ali
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۰:۴۹

    عالی و پر محتوی ممنون

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر