تاریخ لیست شدن Memefi چه زمانی است؟ - رمزینکس
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. معرفی نشان جدید «تقلب بد است» در بازی همستر کامبت برای مقابله با تقلب
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  3. کد ویدیو میم فای یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  4. انیگما راکی ربیت امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت یکشنبه ۱۸ شهریور + آموزش ویدئویی
  6. کد مورس امروز همستر یکشنبه ۱۸ شهریور
  7. ایردراپ‌های بزرگ بعدی بازی‌های تلگرامی: از همسترکامبت تا راکی ربیت
  8. عرضه توکن کتیزن در ۳۰ شهریور: پیش‌بینی‌ها، قیمت و تغییرات بازار
  9. چرا قیمت بیت کوین (BTC) در حال سقوط است؟ دلایل اصلی کاهش ۷ درصدی
  10. کاردانو به نزدیکی سطح حمایت حیاتی ۰.۳۱۷۲ دلار رسید: آیا گاوها وارد عمل خواهند شد؟
  11. کارت های امروز همستر شنبه ۱۷ شهریور
  12. چشم‌انداز آینده ترون، کاهش قیمت در کوتاه‌مدت یا فرصت ورود به بازار؟
  13. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۷ شهریور + آموزش وارد کردن
  14. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۷ شهریور
  15. کارت های امروز راکی ربیت شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  16. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۷ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  17. قیمت امروز همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور در بازار پیش از عرضه
  18. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  19. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۷ شهریور
  20. کد ویدیو میم فای شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  21. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور + آموزش ویدئویی

تاریخ لیست شدن Memefi چه زمانی است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳

بازی Memefi مانند دیگر بازی‌های کریپتویی مثل همستر تلگرام، سر و صدای زیادی کرده و افراد زیادی مشغول سرمایه‌گذاری روی آن هستند. مانند دیگر برنامه‌های این‌چنینی، کاربران باید مدت زمانی را صرف جمع‌آوری توکن کنند و مدتی بعد، منتظر مشخص شدن قیمت ارز دیجیتال آن باشند. در این مقاله با رمزینکس همراه باشید تا به تاریخ لیست شدن Memefi بپردازیم.

بررسی تاریخ لیست شدن Memefi

تصویر دو موبایل با پس زمینه زرد و نارنجی
در Memefi کاربران بر سر منابع داخل بازی مبارزه می‌کنند.

بازی MemeFi یک برنامه وب نوآورانه‌ی مبتنی بر بلاک چین به شمار می‌آید که دنیای میم و کریپتو کارنسی را با بازی ترکیب کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، این بازی بلاک چینی اخیرا سر و صدای زیادی کرده و بازیکنان آن می‌کوشند راهنمای کسب درآمد از memefi را پیدا کرده و در این بازی پیشرفت کنند. معرفی ارز memefi مدتی پیش اتفاق افتاد و از آن موقع، تلاش کاربران آن رو به افزایش است. در این بازی کاربران می‌کوشند تا روی منابع دنیای بازی تسلط داشته باشند و بر سر آن مبارزه می‌کنند. سوال این‌جاست که بعد از کسب مقدار زیادی توکن از داخل بازی، تاریخ لیست شدن Memefi چه زمانی خواهد بود تا کاربران بتوانند بالاخره نتیجه زحمات خود را ببینند؟

در مورد تاریخ لیست شدن Memefi باید بگوییم که این تاریخ بارها توسط جامعه کریپتو پیش‌بینی شده است. انتظار می‌رود راه اندازی رسمی ارز دیجیتال MemeFi در اواخر جولای یا اوایل آگوست ۲۰۲۴ رخ دهد. این بازه زمانی فرصت خوبی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا از طریق فرآیند ایردراپ و ماینینگ، تا حد امکان توکن‌ها را آماده و جمع‌آوری کنند. از نظر استراتژیک، پایان جولای یا اوایل آگوست برای همسویی با شرایط مطلوب بازار و آمادگی جامعه‌ی میم کوین‌ها، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. البته قبل از راه‌اندازی و اعلام تاریخ لیست شدن Memefi مهم است که از اطلاعیه‌های رسمی تیم توسعه دهنده با‌خبر باشید تا از هرگونه تغییر احتمالی اطمینان حاصل کنید. از سوی دیگر، تعامل با شبکه‌های اجتماعی رسمی MemeFi به کاربران کمک می‌کند تا برای راه‌اندازی و تاریخ لیست شدن Memefi مطلع و آماده باشند.

قیمت Memefi در تاریخ لیست شدن چقدر خواهد بود؟

صفحه برنامه memefi و پس زمینه بازی
مجموع عرضه توکن MemeFi حدود ۱۰ میلیارد اعلام شده است.

برای پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال MemeFi باید مجموع عرضه و ارزش بازار را در زمان عرضه محاسبه کنیم. طبق کانال خبری رسمی جامعه MemeFi مجموع عرضه توکن، ۱۰ میلیارد اعلام شده است. اکنون با فرض ارزش بازار ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در زمان عرضه، می‌توانیم تا حدودی قیمت ارز دیجیتال Memefi را در زمان لیست شدن تخمین بزنیم. برای محاسبه این قیمت، فرمولی وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد تا به صورت حدودی، یک پیش‌بینی کلی را انجام داد. ارزش بازار باید بر عرضه کل تقسیم شود که در نتیجه محدوده قیمتی تخمینی ۰.۰۶ تا ۰.۱ دلار برای هر توکن به دست می‌آید. البته در محاسبه و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال، به یاد داشته باشید که این اعداد فقط پیش‌بینی هستند و قیمت واقعی ممکن است متفاوت باشد. برای فهمیدن قیمت واقعی و دقیق، باید منتظر تاریخ لیست شدن Memefi بمانیم.

جمع‌بندی

در دنیای ارزهای دیجیتال، این روزها بازی MemeFi به سرعت محبوبیت پیدا کرده و بیش از ۲۰ میلیون کاربر و بیش از ۷ میلیون عضو در کانال رسمی تلگرام خود جذب کرده است. این رشد به دلیل سبک بازی جذاب، ویژگی‌های تعاملات اجتماعی و توانایی کسب جوایز ارزهای دیجیتال است. ناگفته نماند که ادغام این بازی با پلتفرم تلگرام دسترسی آسان و تعامل را فراهم می‌کند. به زودی پس از تاریخ لیست شدن Memefi و مشخص شدن عرضه آن می‌تواند به وجه‌های دیگر این ارز دیجیتال بپردازیم.

در مطلبی که خواندید به تاریخ لیست شدن Memefi و پیش‌بینی کردیم که قیمت ارز دیجیتال Memefi چه مقدار خواهد بود. برای خواندن مطالب بیشتر و همچنین دسترسی لحظه‌ای به لیست قیمت ارز دیجیتال همراه رمزینکس باشید. توجه داشته باشید که این مقاله با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.

سوالات متداول

MemeFi چیست؟

MemeFi یکی از جدیدترین بازی‌های کریپتویی تلگرام به شمار می‌آید که در کنار بازی‌های محبوبی مانند نات کوین و همستر کامبت، سر و صدا کرده است.

Memefi چه موقعی در صرافی‌ لیست می‌شود؟

طبق پیش‌بینی‌ها، زمان لیست شدن ارز دیجیتال Memefi در ماه آگوست ۲۰۲۴ خواهد بود.

آیا سرمایه‌گذاری روی Memefi آینده دارد؟

Memefi به عنوان یک میم کوین در دنیای ارز دیجیتال شناخته می‌شود و با توجه به نوسانات زیاد تمام کریپتوها، سرمایه‌گذاری روی آن نیازمند بررسی و تحقیق است.

منبع: medium

5/5 - (1 امتیاز)
درباره مهسا سپاهی
- فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید