توکن‌های میم اتریوم و سولانا ۵۰٪ رشد کردند - مجله رمزینکس

افزایش قابل توجه توکن‌های میم در اکوسیستم‌های اتریوم و سولانا

میم کوین‌های اتریوم و سولانا ۵۱ درصد رشد داشتند.
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بازار شاهد افزایش قابل توجه توکن‌های میم برجسته در اکوسیستم‌های اتریوم و سولانا بوده است. بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش توکن‌هایی مانند PEPE و WIF در ۲۴ ساعت گذشته تا ۵۱ درصد افزایش یافته است.

این جهش قیمتی نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به شرط‌بندی روی رشد بلاکچین‌ها است. این روند به سایر شبکه‌ها نیز سرایت کرده و میانگین افزایش ارزش کل این دسته از توکن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد بوده است.

تحلیلگران بر این باورند که افزایش اخیر قیمت توکن‌های میم در اکوسیستم‌های اتریوم و سولانا می‌تواند نشانه‌ای از تمایل سرمایه‌گذاران به ورود به بازارهای نوظهور و ریسک‌پذیرتر باشد. با این حال، برخی کارشناسان همچنان نسبت به ماهیت حداقلی ارزش ذاتی این توکن‌ها و ماهیت ناپایدار بازار آن‌ها ابراز تردید می‌کنند.

برخی از سازمان‌ها مانند بنیاد آوالانچ (Avalanche Foundation) با درک پتانسیل فرهنگی و انگیزشی این توکن‌ها، اقدام به سرمایه‌گذاری در توکن‌های میم ساخته شده بر روی شبکه خود کرده‌اند.

در حالی که رالی صعودی توکن‌های میم با افزایش قیمت اتریوم (ETH) و توکن SOL سولانا همزمان است، اما تحلیلگران معتقدند که ارتباط مستقیمی بین این دو رویداد وجود ندارد.

به‌طور کلی، افزایش اخیر قیمت توکن‌های میم، نشان‌دهنده پویایی و نوسانات قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال است. سرمایه‌گذاران، فعالان بازار و تحلیل‌گران با دقت تحولات این بخش را رصد می‌کنند تا بتوانند بهترین تصمیمات سرمایه‌گذاری را اتخاذ کنند.

منبع: CoinDesk

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید