توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، شیتوشی کوساما، از عرضه قریب‌الوقوع نسخه بتای شیباریوم خبر داده است. وی در یک گفت‌و‌گوی توییتری که در ۱۹ فوریه انجام شد، به انتشار قریب‌الوقوع Shibarium beta اشاره کرد.

این مکالمه زمانی آغاز شد که یک کاربر توییتر با نام کاربری YourPOP، یکی از اعضای برجسته جامعه شیبا اینو، نوشت که کوساما اعلام کرده است که شیباریوم بتا هفته آینده منتشر خواهد شد. این خبر توسط جامعه شیبا که مشتاقانه منتظر عرضه این ارتقای بسیار مهم بودند بودند، با استقبال زیادی مواجه شد. با این حال، یک کاربر توییتر با نام SHIBARMY CANADA، نگرانی خود را ابراز کرده و اظهار داشته که هیچ اطلاعات رسمی‌ای در مورد تاریخ عرضه شیباریوم در دسترس نیست. این کاربر همچنین نوشت که عرضه شیباریوم توسط یک یوتیوبر اعلام نمی‌شود؛ سپس خود کوساما وارد گفتگو شد و اشاره کرد که YourPOP درست می‌گوید و کسانی که به او شک داشتند باید از او عذرخواهی کنند.

هیجان پیرامون شیباریوم ماه‌هاست که ایجاد شده است. علی‌رغم شک‌و‌تردید جامعه شیبا، کوساما از YourPOP حمایت کرد. برخی از طرفداران شیبا انتظار داشتند که نسخه بتای شیباریوم در روز ولنتاین عرضه شود، اما اینطور نشد. با این حال، طبق گفته توسعه‌دهنده اصلی این میم کوین، به نظر می‌رسد که شیباریوم آماده عرضه است. کوساما اخیراً به چالش‌های شخصی و حرفه‌ای تیم شیبا اینو هم پرداخته و مدعی شده که این تیم توسط یک کارزار هماهنگ مورد هدف قرار گرفته است.

عرضه شیباریوم می‌تواند نقطه عطفی برای میم کوین شیبا اینو باشد و منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت آن شود.

منبع: u.today