رابرت کیوساکی به بیت کوین خوش بین است - رمزینکس
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ اخبار

رابرت کیوساکی به بیت کوین خوش بین است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳

سرمایه‌گذار و نویسنده رابرت کیوساکی به افزایش سرمایه‌گذاری در بیت کوین (BTC) و طلا تشویق می‌کند. این نصیحت در زمانی داده شده است که پویایی‌های بازار در حال رشد هستند و اشاره به ادامه سود دهی دارند. کیوساکی پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین رشد خواهد کرد و به سرمایه‌گذاری‌های اخیر به عنوان یک راننده اصلی اشاره می‌کند. در یک پست اخیر در رسانه‌های اجتماعی او شرایط فعلی بازار را با یک وضعیت چالش برانگیز مقایسه کرده و توصیه کرده است که عقب نمانید.

رابرت کیوساکی می‌گوید:

بیت کوین دارای ارزش تابع نگهداری مشابه طلا است. در توییت‌های قبلی خود من گفتم که موفقیت متعلق به کسانی است که می‌دانند چگونه در شرایط بد به خوبی عمل کنند. شرایط بد در هر حال به دست می‌آید و میلیون‌ها نفر زیان خواهند کرد. لطفاً یکی از بازنده‌ها نباشید.

کیوساکی تاکید می‌کند که کاربران باید شرایط بازار نامساعد را با سرمایه گذاری در bitcoin ، طلا و نقره به نتایج مطلوب تبدیل کنند. این دارایی‌ها تاریخی برای پایداری خود به عنوان سرمایه‌ گذاری‌های کلیدی در زمان‌های نامعلوم محسوب می‌شوند. فلزات گرانبها سال‌هاست به عنوان نگهدارنده ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرند، با این حال نقش بیت کوین منجر به برخی از جدال‌ها شده است. طرفداران بیت کوین معتقدند که BTC علاوه بر سایر مزایا ارزش تابع نگهداری مشابه طلا دارد. یکی از دلایل قابل توجهی که آن‌ها اغلب مطرح می‌کنند این است که قیمت بیت کوین در دهه گذشته به بیش از ۷۳ هزار دلار رسیده است.

منبع: coinlive

به این post امتیاز دهید
درباره مریم طحافچی
مریم طحافچی هستم، دارای مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور و مدرک ویراستاری. با سابقه 6 ساله در این زمینه، علاقه‌مند به تحریر و نوشتن شدم و پس از کار در حوزه ویرایش، به تدوین محتوا و نوشتن مقالات پرداختم. تجربه دو ساله‌ام در حوزه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی، علاقه‌ام به نوشتن در این زمینه به خصوص روانشناسی ترید را تقویت کرد. از بین رمزارزها، آدا (ADA) یکی از محبوب‌ترین‌های من است.
درباره مریم طحافچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید