قیمت بیت‌کوین تا شهریور ۳۵۰ هزار دلار می‌شود؟ - مجله رمزینکس

رابرت کیوساکی، چشم‌اندازی ۳۵۰,۰۰۰ دلاری برای بیت‌کوین تا ۴ شهریور ترسیم می‌کند

ارز دیجیتال بیت‌کوین در زمینه‌ی با موضوع فناوری بلاکچین.
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی سرشناس حوزه‌ی مالی و خالق کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، پیش‌بینی‌ای جسورانه در خصوص آینده‌ی بیت‌کوین ارائه کرده است. وی بر این باور است که این ارز دیجیتال تا اوایل شهریورماه به سطح قیمتی ۳۵۰,۰۰۰ دلار دست خواهد یافت.

کیوساکی که همواره از طرفداران پروپاقرص بیت‌کوین به شمار می‌رود، آن را جایگزینی کارآمد برای ارزهای سنتی با ثبات پایین تلقی می‌کند. وی در پستی که اخیرا منتشر کرده است، عدم اعتماد خود به رهبری ایالات متحده را مبنای پیش‌بینی خود قرار داده است. کیوساکی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت بایدن و به کار بردن اصطلاح «سه لوده» برای توصیف جو بایدن (رئیس‌جمهور)، جانت یلن (وزیر خزانه‌داری) و جروم پاول (رئیس فدرال رزرو)، بر نگرانی خود نسبت به بی‌کفایتی آن‌ها تأکید کرده است.

نویسنده‌ی «پدر پولدار، پدر بی‌پول» با اشاره به نگرانی از مدیریت ضعیف اقتصادی، خرید بیت‌کوین را به عنوان راهکاری برای محافظت در برابر تبعات این مشکلات توصیه می‌کند. وی پیش‌تر نیز بارها از سیاست‌های دولت بایدن در خصوص چاپ بی‌رویه‌ی پول و تزریق منابع مالی به اقتصاد انتقاد کرده است.

با وجود خوش‌بینی بلندمدت کیوساکی به بیت‌کوین، هدف ۳۵۰,۰۰۰ دلاری وی برای بازه‌ی زمانی دو ماهه، پیش‌بینی‌ای به شدت خوش‌بینانه تلقی می‌شود. تحقق این پیش‌بینی مستلزم رشدی بیش از ۳۸۰ درصدی بیت‌کوین نسبت به قیمت فعلی ۷۱,۰۰۰ دلار است.

با این حال، کیوساکی همچنان پتانسیل رشد انفجاری BTC در آینده را محتمل می‌داند و پیش‌بینی خود را فاقد وجوه مبالغه تلقی می‌کند. وی پیش‌تر در سال جاری، پیش‌بینی درازمدت آرک اینوست (Ark Invest) مبنی بر رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۲.۳ میلیون دلار را تایید کرده بود.

این پیش‌بینی جسورانه پس از افزایش چشمگیر ورودی سرمایه به صندوق‌های قابل معامله‌ی مبتنی بر بیت‌کوین در صرافی‌های اسپات آمریکا صورت می‌گیرد. این صندوق‌ها در روز سه‌شنبه شاهد دومین ورودی روزانه‌ی بالای خود یعنی بیش از ۸۸۰ میلیون دلار بودند.

پذیرش روزافزون BTC در بازارهای اصلی بر خوش‌بینی کیوساکی دامن زده است. با روی خوش نشان دادن مراکز مالی مهم مانند استرالیا، بریتانیا و ایالات متحده به صندوق‌های قابل معامله‌ی مبتنی بر بیت‌کوین، اعتماد به این ارز دیجیتال در حال افزایش است.

اگرچه دستیابی BTC به سطح قیمتی ۳۵۰,۰۰۰ دلار تا شهریور ممکن است بیش از حد خوش‌بینانه به نظر برسد، اما رابرت کیوساکی همچنان بر پتانسیل بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای مقابله با سیاست‌های نادرست دولتی تأکید می‌کند. وی به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که همچنان به انباشت بیت‌کوین به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت دارایی خود بپردازند.

منبع: ‌Bitcoin Magazine

به این مقاله امتیاز دهید
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید