فروش nft در تراست والت (trust wallet) و راه و روش‌های آن

فروش nft در تراست والت را چگونه انجام دهیم؟

فروش nft در تراست والت
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۳

یکی از بخش‌های مهم درآمدزایی از کریپتو، دنیای گسترده‌ی NFT است. امروزه افراد زیادی از طریق فروش nft در تراست والت درآمد کسب می‌کنند. سوال اینجاست که، چگونه NFT های تراست ولت خودمون بفروشیم؟ در این مطلب قرار است انواع روش‌های اصولی فروش nft در تراست والت را توضیح دهیم. پس با ما در رمزینکس همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

روش فروش nft در تراست والت

صفحات تراست ولت با پس زمینه آبی
مسیر اتصال سایت NFT به تراست ولت

در دنیای کریپتو، NFTها توکن‌های رمزنگاری هستند که مالکیت یک دارایی منحصر به فرد، معمولا دیجیتالی را تایید می‌کنند. این توکن‌ها در شبکه‌های بلاک چین ذخیره و مدیریت می‌شوند. بر خلاف ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین که قابل تعویض هستند و می‌توان آن‌ها را به صورت یک به یک مبادله کرد، هر NFT دارای ویژگی‌های متمایز بوده و یک دارایی نادر به شمار می‌آید. با این وجود، همه نمی‌دانند چگونه می‌توانند فروش nft در تراست والت را انجام دهند.

قبل از شروع، مهم است که توجه داشته باشید که Trust Wallet یک پلتفرم Web3 به شمار می‌آید که برای ارسال، دریافت و ذخیره NFT به صورت کاملا امن طراحی شده است. برای خرید و فروش NFT، ابتدا باید کیف پول تراست ولت خود را از طریق مرورگر وب به یک بازار NFT مانند OpenSea متصل کنید.

  • مرحله اول: برای فروش nft در تراست والت ابتدا تراست ولت خود را باز کنید و دامنه بازار NFT ترجیحی خود را در نوار آدرس مرورگر تایپ کنید.
  • مرحله دوم: کیف پول خود را وصل کرده، اتصال را انجام دهید و درخواست امضا را تکمیل کنید.
  • مرحله سوم: حالا کیف پول شما به بازار مورد نظر متصل شده و می‌توانید خرید یا فروش خود را انجام دهید.

تراست ولت از انواع بلاک چین‌های محبوب NFT از جمله اتریوم، زنجیره بایننس، بلاکچین سولانا و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. کسانی که به دنیای NFT علاقه دارند، می‌توانند فروش nft در تراست والت را از طریق بازارهای مختلفی انجام دهند.

نکاتی که باید در فروش nft در تراست والت به آن‌ها توجه کنید

تصاویر هندسی طلایی و آبی رنگ
به امنیت خرید یا فروش NFT اهمیت دهید.

همه NFTهای ذخیره شده در تراست ولت با رمز عبور یا کد پین و عبارت اولیه منحصر به فرد شما محافظت می‌شوند. همچنین توصیه می‌شود هنگام معامله با تراکنش‌های NFT، مطمئن شوید که اقدامات ایمن را دنبال می‌کنید. انجام اقدامات احتیاطی از شما در برابر کلاهبرداری‌های رایج NFT محافظت می‌کند. در روش فروش ان اف تی در تراست والت باید به بازارهای معتبر پایبند باشید. همچنین از اتصال کیف پول خود به dApp جدید تا زمانی که مطمئن شوید که قابل اعتماد است، خودداری کنید. کلاهبرداران اغلب وب سایت‌های جعلی ایجاد کرده که از شرکت‌های قانونی را تقلید می‌کنند.

در مسیر فروش nft در تراست والت یا خرید دارایی‌ها، به آنچه خریداری می‌کنید توجه داشته باشید. شهرت فروشنده را بررسی کرده، قرارداد هوشمند و اطلاعات مرتبط با NFT را مطالعه کنید. تراست ولت به کاربران خود همچنین توصیه می‌کند، هرگز تحت هیچ شرایطی عبارت رمز عبور کیف پول خود را با کسی به اشتراک نگذارید. انجام این کار تمام دارایی‌های دیجیتال شما را در معرض خطر سرقت قرار می‌دهد و تجربه‌ی بدی از فروش nft در تراست والت برای شما خواهد ساخت.

جمع‌بندی

NFTها فقط به دنیای هنر دیجیتال و کلکسیون‌ها محدود نمی‌شوند. آن‌ها یک چرخ‌دنده جدایی ناپذیر در اکوسیستم در حال تکامل Web3 هستند و ابزاری برای اثبات مالکیت در اینترنت غیرمتمرکز که توسط کاربران آن اداره می‌شود، ارائه می‌کنند. پس فعال بودن در دنیای NFT و فروش nft در تراست والت می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی باشد و یک راه درآمدزا به حساب بیاید.

در مطلبی که خواندید روش فروش ان اف تی در تراست والت را بررسی کرده و به سوال چگونه NFT های تراست ولت خودمون بفروشیم؟ پاسخ دادیم. برای خواندن مطالب بیشتر و باخبر شدن از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال، با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

آیا امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در تراست ولت وجود دارد؟

بله. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را در تراست خرید و فروش کنند.

آیا تراست ولت نسخه فیک یا مخرب دارد؟

ممکن است از طریق یک وب سایت مخرب یا فروشگاه برنامه با یک برنامه Trust Wallet جعلی روبرو شوید.

آیا تراست ولت ایمن است؟

بله. تراست ولت ماهیت غیرحاکمیتی دارد و یک کیف پول بسیار امن به شمار می‌آید.

منبع: trustwallet

به این مقاله امتیاز دهید
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر