پرداخت با شیبا اینو (SHIB) در ۲۵ کشور فعال شد - مجله رمزینکس

همکاری Apcopay و CoinPayments پیشرفت جهانی شیبا اینو (SHIB) را آسان‌تر می‌کند.

شیبا اینو (SHIB) طی همکاری شرکت‌های Apcopay و CoinPayments، به فرایندهای پرداخت ۲۵ کشور ورود کرد و پرداخت با SHIB تسهیل شد.
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

بستر پرداخت جهانی Apcopay با همکاری CoinPayments، درگاه پیشرو پرداخت ارزهای دیجیتال، گام بزرگی در راستای پذیرش گسترده توکن شیبا اینو (SHIB) برداشته است. این همکاری امکان پرداخت با SHIB را برای کاربران Apcopay در بیش از ۲۵ کشور فراهم می‌کند.

ادغام CoinPayments در زیرساخت Apcopay

در تاریخ ۳ اسفند، CoinPayments رسماً مشارکت خود با Apcopay را اعلام کرد. این همکاری منجر به ادغام CoinPayments در زیرساخت پرداخت Apcopay شده است. این امر به کاربران Apcopay امکان می‌دهد تا از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، از جمله SHIB، برای انجام تراکنش‌های مالی با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در سراسر جهان استفاده کنند.

اگرچه CoinPayments از بیش از ۲۳۰۰ دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند، تنها ۱۷۵ توکن برای اهداف پرداخت در دسترس هستند. با این حال، SHIB به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال اصلی در پلتفرم CoinPayments، امکان پرداخت با این توکن را در سطح جهانی فراهم کرده است.

این همکاری دسترسی کاربران Apcopay به SHIB را افزایش داده و این توکن را در معرض بازار گسترده‌تری قرار می‌دهد.

دنیل بوتیجیج، مدیر ارشد بازرگانی Apcopay، از CoinPayments به عنوان پیشگام در ارائه‌دهندگان جهانی پرداخت ارزهای دیجیتال یاد کرده و این همکاری را گامی مثبت در راستای توسعه این حوزه دانسته است. به طور مشابه، مارک بورژوا، سرپرست ارشد توسعه کسب و کار در CoinPayments، بر پتانسیل Apcopay برای گسترش دامنه‌ی خدمات خود و معرفی گزینه‌های پرداخت با ارزهای دیجیتال به مخاطبان جدید تأکید کرده است.

پذیرش گسترده توکن SHIB

این همکاری جدید، پذیرش جهانی SHIB را تسهیل می‌کند. در حال حاضر، بیش از ۱۰ شرکت، از جمله بایننس، SHIB را به عنوان روش پرداخت جهانی پذیرفته‌اند. علاوه بر این، جامعه‌ی قوی متشکل از هزاران علاقه‌مند به SHIB، این توکن را خریداری و ذخیره می‌کنند و از آن‌ها برای تراکنش‌های منظم استفاده می‌کنند.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، شیب در سال جاری شاهد افزایش قابل توجهی در کاربران جدید بوده است. در ۲۸ بهمن، نرخ پذیرش این ارز دیجیتال به ۳۹.۲۷٪ رسید، به این معنی که حداقل دو مورد از هر پنج آدرس فعال SHIB در شبکه، جدید بوده‌اند. این افزایش قابل توجه نشان‌دهنده‌ی محبوبیت و تقاضای فزاینده برای SHIB است.

در زمان نگارش این متن، قیمت SHIB با ۰.۲۸% کاهش ۲۴ ساعته و ۲.۷۳% کاهش در مقایسه با هفته گذشته، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۴ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال در حال حاضر با توسعه‌ی پروژه‌های جدید در اکوسیستم خود در تلاش است تا نرخ پذیرش جهانی خود را افزایش دهد و ارزش آن را بالا ببرد.

منبع: Bitcoinist

هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید