تاریخ لیست شدن تپ سواپ چه روزی است؟

تاریخ لیست شدن تپ سواپ؛ توکن TAP چه زمانی قابل فروش خواهد بود؟

تصویری از محیط ربات تپ سواپ
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

تپ سواپ (TapSwap) یک بازی کلیکی شبیه به نات کوین (Notcoin) است. اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد تیم پشت این پروژه وجود ندارد، اما این تیم ادعا می‌کند که ۲۸ میلیون عضو کامیونیتی در سراسر جهان دارد. با این تعداد، این پروژه از نات کوین از نظر تعداد طرفداران پیشی می‌گیرد. گزارش‌های تایید نشده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد توکن این پروژه در ۳۰ می راه اندازی می‌شود. بنابراین، هنوز زمان زیادی برای استفاده از آن و کسب درآمد وجود دارد. اما لیست شدن تپ سواپ در چه تاریخی انجام خواهد شد؟ با ما همراه باشید.

زمان لیست شدن تپ سواپ

تصویر یک سکه با نماد تپ سواپ (tapswap)
تپ سواپ یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین سولانا است که برای جذب کاربران سیستم درآمدزایی از طریق بازی را راه‌اندازی کرده است.

تاریخ لیست شدن تپ سواپ ۳۰ می ۲۰۲۴ است. بسیاری از کاربران هنوز در حال ضربه زدن روی صفحه گوشی‌های موبایل خود هستند تا تا آنجا که می‌توانند قبل از تاریخ ۳۰ می توکن TAP را جمع‌آوری کنند.

گفتنی است، ربات تلگرام تپ سواپ (Tapswap) در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون بازیکن را جذب کرده است.

تپ سواپ چگونه کار می‌کند؟

قبل از اینکه به زمان لیست شدن تپ سواپ بپردازیم بهتر است با نحوه کار این ارز دیجیتال جدید آشنا شویم. تپ سواپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فعالیت در  ربات تلگرامی TapSwap، توکن Tap به دست بیاورند. کاربران می‌توانند به سادگی با ضربه زدن روی یک آیکون در این ربات تلگرامی شروع به استخراج تپ سواپ کنند.

مکانیزم استخراج Tap شبیه به نات کوین است، توکن ها با ضربه زدن روی آیکون مربوطه در مرکز صفحه استخراج می‌شوند. کاربران می‌توانند رتبه خود را بالا ببرند، کوین‌های بیشتری کسب کنند و بسته به تعداد کلیک‌هایشان از سایر کاربران پیشی بگیرند.

همچنین، می‌توانید بوسترها (boosters) را آزاد (Unlock) کنید و وظایف خاصی را برای به حداکثر رساندن درآمد خود انجام دهید. برای به دست آوردن توکن‌های اضافی، می‌توانید سایر کاربران را دعوت (Invite) کرده و پاداش دریافت کنید.

توکن Tap چیست؟

هدف کاربران این است که تا آنجا که ممکن است توکن‌های Tap را جمع‌آوری کنند و زمانی که این رمزارز در اواخر ماه جاری در بلاک چین سولانا راه اندازی شد، آن را با تتر مبادله کنند.

برخلاف نات کوین، ارز دیجیتال TapSwap سقف عرضه توکن خود را ۱ میلیارد واحد تعیین کرده است که انتظار می‌رود آن را با ارزش‌تر و جذاب‌تر کند. این پروژه همچنین ۵۰ درصد از توکن ها را به اعضای فعال کامیونیتی، ۳۰ درصد را به خزانه برای توسعه پلتفرم و مابقی را به تیم، مشاوران و تامین نقدینگی اختصاص داده است. بنابراین، شما برای به دست آوردن بخشی از ۵۰۰ میلیون توکن در دسترس اعضای کامیونیتی تلاش می‌کنید.

تاریخ لیست شدن تپ سواپ

حال سوال این هست که تپ سواپ کی لیست می‌شود؟ تقریباً همه کسانی که در برنامه استخراج ربات تلگرامی Tapswap شرکت می‌کنند، انتظار دارند توکن‌های خود را در ۳۰ می ۲۰۲۴ نقد کنند، اما ۳۰ می تاریخ لیست شدن تپ سواپ نیست، بلکه در این روز تپ سواپ راه اندازی می‌شود.

تفاوت تاریخ راه اندازی و تاریخ لیست شدن تپ سواپ

بین تاریخ راه اندازی و تاریخ لیست شدن تپ سواپ تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال، $NOTCOIN در ۱ ژانویه ۲۰۲۴ راه اندازی و در ۱۶ مه ۲۰۲۴ لیست شد، که یک فاصله چهار ماهه بین راه اندازی و لیست شدن آن به حساب می‌آید.

پس از راه اندازی استخر نقدینگی تپ سواپ در ۳۰ می ۲۰۲۴، بازیکنان می‌توانند سهام انباشته شده خود را با توکن‌های TAPS مبادله کنند.

ارزش ارز دیجیتال تپ سواپ (TAP) چقدر خواهد بود؟

یکی از مهم‌ترین سوال‌های امروز کاربران این است که ارزش توکن TAP در نهایت چقدر خواهد بود؟

اگر منصف باشیم، هیچ کس نمی‌تواند با اطمینان به این سوال پاسخ دهد. با توجه به برنامه توسعه هوشمندانه آن، نمی‌توان انکار کرد که این پروژه جذاب به نظر می‌رسد. با این حال، نداشتن یک تیم شناخته شده بر چشم انداز آن سایه افکنده است.

با این حال، نکته مثبتی که نمی‌توان نادیده گرفت این است که بلاک چین سولانا از زمان آغاز بازار صعودی امسال، میزبان برترین پروژه های ارز دیجیتال بوده و تپ سواپ نیز در همین شبکه راه اندازی خواهد شد.

همچنین، شایعاتی از سوی تیم تپ سواپ برای ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز در شبکه سولانا شنیده می‌شود. اغلب اوقات، محصولات سودمند نشان‌دهنده پیشرفت در اکوسیستم بلاک چین است.

روی هم رفته، با تجزیه و تحلیل عوامل مختلف می‌توان به این نتیجه رسید که TapSwap به احتمال زیاد آینده خوبی خواهد داشت.

جمع بندی؛ لیست شدن تپ سواپ

در مورد لیست شدن تپ سواپ ، هنوز اطلاعات موثقی وجود ندارد و تنها چیزی که میدانیم است که این رمزارز در ۳۰ می منتشر خواهد شد. برای روشن‌تر شدن موضوع، آنچه در برنامه تلگرام از طریق تپ (ضربه زدن) به دست می‌آورید به عنوان «سهام» در نظر گرفته می‌شود و نه توکن Tap. در تاریخ ۳۰ می، یک استخر نقدینگی ایجاد می‌شود که درآمد بازی شما را به Tap، توکن واقعی تپ سواپ تبدیل می‌کند. بنابراین، هیچ اطلاعیه‌ای در مورد لیست شدن تپ سواپ در صرافی‌ها یا پایان استخراج توکن TAP در این روز وجود ندارد. فرآیند ماینینگ تا زمانی که به اعلامیه تاریخ لیست شدن تپ سواپ نزدیک شویم، ادامه خواهد داشت.

سوالات متداول در مورد لیست شدن تپ سواپ

چگونه می‌توانم توکن TapSwap را بدست بیاورم؟

توکن‌های TapSwap را می‌توان با شرکت در استخرهای نقدینگی پلتفرم، برنامه‌های استیکینگ یا خرید آنها در صرافی‌ها (پس از لیست شدن) به دست آورد.
در صرافی رمزینکس می‌توانید برای خرید نات کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اقدام کنید.

توکن TAP چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

تاریخ لیست شدن تپ سواپ (TAP) هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. برای ‌اطلاع از آن با کانال های رسمی TapSwap همراه باشید.

آیا می‌توانم توکن تپ سواپ را قبل از لیست شدن شدن در صرافی‌ها معامله کنم؟

خیر، ارز دیجیتال TapSwap را نمی‌توان قبل از اینکه رسما در صرافی‌ها فهرست شود، معامله کرد. معامله توکن ها در پلتفرم‌های تایید نشده ممکن است منجر به از دست دادن وجوه شود.

آیا ارز دیجیتال تپ سواپ هنگام لیست شدن در صرافی‌‌ها برای خرید در دسترس خواهد بود؟

بله، هنگامی که رمزارز TAP در صرافی‌ها فهرست شد، برای خرید و معامله توسط کاربرانی که شرایط لازم را دارند در دسترس خواهد بود.

تپ سواپ کی لیست میشه؟

در حال حاضر، تاریخ مشخصی برای لیست شدن توکن تپ سواپ تعیین نشده است. تیم تپ سواپ با جدیت در حال کار برای نهایی کردن جزئیات لیستینگ است و پس از تایید تاریخ، اطلاعیه‌ای اعلام خواهد شد.

آیا تپ سواپ برنامه جعلی است؟

ربات Tapswap Mining در تلگرام بسیار واقعی به نظر می‌رسد و یکی از دلایل آن این است که توسط سولانا پشتیبانی می‌شود، بنابراین جعلی بودن آن کمی دور از انتظار است.

منابع: tapswapcoin | binance | technext24

3.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. Moosavi
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۳:۵۴

    باسلام من یه تیک سبز خورده بالا سمت چپ نمیاره بالا یعنی باز نمیشه باید چکار کنم