بروزرسانی ترا کلاسیک قیمت لونا را افزایش داد! - مجله رمزینکس

تاثیر بروزرسانی ترا کلاسیک بر قیمت LUNC و USTC

نمودار ستونی سه‌بعدی با فلش صعودی قرمز و لوگوی لونا کلاسیک
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

جامعه‌ی ترا کلاسیک با قاطعیت تمام، پیشنهاد ارتقای نرم‌افزاری v3.0.1 را تایید کرد. این پیشنهاد که توسط Genuine Labs، تیم توسعه‌ی لایه‌ی ۱ ترا کلاسیک، ارائه شده بود، موفق به کسب ۹۹.۹ درصد آراء از سوی اعضای جامعه و اعتبارسنج‌های شبکه گردید. این ارتقا شامل به‌روزرسانی‌هایی همچون SDK 47 و سایر تغییرات عمده در بلاک‌چین ترا کلاسیک است.

بازار به سرعت به این خبر واکنش نشان داد و قیمت هر دو توکن لونا کلاسیک (LUNC) و یو اس تی سی (USTC) در چند ساعت گذشته با رشدی ۵ درصدی همراه بود. حال این سوال مطرح است که آیا روند صعودی این دو توکن ادامه خواهد یافت؟

تایید بروزرسانی کلیدی توسط جامعه‌ی ترا کلاسیک

پیشنهاد Genuine Labs برای ارتقای v3.0.1 با پنج روز باقی‌مانده از دوره‌ی رای‌گیری حاکمیتی، موفق به عبور از آستانه‌ی تصویب شد. انتظار می‌رود بلاک‌چین ترا کلاسیک در ارتفاع بلاک ۱۸،۳۰۳،۰۰۰ متوقف شود و پروتکل برای اجرای ارتقا، نیازمند جایگزینی باینری قدیمی با نسخه‌ی جدید توسط اعتبارسنج‌ها خواهد بود. بر اساس شمارش معکوس ارائه‌شده توسط StakeBin، تخمین زده می‌شود این ارتقا در تاریخ ۱۳ خرداد، ساعت ۱۷:۴۴ به وقت هماهنگ جهانی (UTC) انجام پذیرد.

این پیشنهاد با استقبال گسترده‌ی جامعه‌ی ترا کلاسیک و اعتبارسنج‌های شبکه مواجه شده است. کسب ۹۹.۹ درصد آراء «بله» نشان‌دهنده‌ی اهمیت این ارتقا برای ارتقای کارایی، استحکام و امنیت شبکه است. در میان ۳۸ اعتبارسنجی که در رای‌گیری شرکت کردند، همگی آن‌ها از جمله Orion، Interstellar Lounge، Stakely، Luna Station 88 و StakeBin به نفع این پیشنهاد رای دادند.

طبق گزارش‌ها، این ارتقا شامل عناصر کلیدی متعددی از جمله SDK v0.47، wasmd v0.45، ibc-go v7 و رفع اشکال p2p است که با هدف بهبود عملکرد و کارایی شبکه‌ها طراحی شده‌اند.

جهش قیمت لونا کلاسیک و یو اس تی سی

قیمت توکن‌های اکوسیستم ترا کلاسیک با افزایش قابل توجه حجم معاملات و موقعیت‌های باز روندی صعودی را تجربه کرد. با این حال، قیمت‌ها همچنان پایین‌تر از سطوح مقاومتی کلیدی در حال معامله هستند.

قیمت لونا کلاسیک طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد و در یک هفته ۱۲ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با ۰.۰۰۰۱۱۵۶ دلار معامله می‌شود. کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۰.۰۰۰۱۱۰۳ و ۰.۰۰۰۱۱۶۲ دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی معامله‌گران به این توکن می‌باشد.

موقعیت‌های باز فیوچرز ۱۰۰۰LUNC و LUNC در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد و در یک ساعت گذشته ۳ درصد افزایش خالص داشته است. این افزایش می‌تواند نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی معامله‌گران بازار مشتقات به افزایش قیمت این توکن‌ها در سایه‌ی احساسات مثبت حاکم بر صنعت باشد.

در همین حال، قیمت USTC نیز در حال حاضر با ۰.۰۲۲۷۶ دلار معامله می‌شود. کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۰.۰۲۲۴ و ۰.۰۲۲۷۷ دلار است. قیمت این توکن در این ماه ۲۲ درصد افزایش یافته است.

منبع: CoinGape

2/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر