آینده ارز همستر چیست؟ بررسی مسیر ارز تلگرامی Hamster Kombat

آینده ارز همستر (Hamster Kombat)؛ همستر کامبت، نات کوین بعدی است؟

یک همستر به عنوان نماد همستر کامبت در حال پرواز
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۰ تیر ۱۴۰۳

ردپای همستر کامبت همه جا دیده می‌شود. در خیابان، کافه، اتوبوس، مترو، موزه، بازار، پاساژ و خلاصه هر کجای شهر که نگاه کنید، عده‌ای در حال کلیک‌های متعدد روی تلفن همراه خود هستند. آن‌ها مصرانه در تلاش‌اند تا بتوانند با سرعت بیشتری کلیک کنند و تا جایی که می‌توانند انرژی می‌گذارند. اما هدف از این همه تلاش و صرف انرژی چیست؟ ارزهای دیجیتال نوین تلگرامی مانند نات کوین، پس از اینکه بارها کلاهبرداری و تلف کردن وقت تلقی شدند، با لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال، توانسته‌اند توجه بسیاری از افراد حتی مردم عادی را جلب کنند.

از این رو ارز دیجیتال همستر (Hamster Kombat)، آخرین و پرسروصداترین ارز دیجیتال تلگرامی است که بسیاری از مردم درگیر این پروژه شده‌اند و روزانه وقت زیادی را صرف آن می‌کنند. حال در این میان افرادی هستند که کنجکاوانه به دنبال بررسی آینده ارز همستر هستند؛ اینکه آیا در نهایت این ارز دیجیتال لیست می‌شود یا خیر. به همین دلیل در این مقاله از رمزینکس به بررسی آینده ارز همستر پرداخته و دلایل احتمال لیست شدن آن را بررسی کرده‌ایم.

آینده ارز همستر چه خواهد بود؟

تعدادی همستر کت و شلوارپوش در حال قدم زدن
ارز همستر کامبت یکی از بازی‌های جذاب کریپتویی است.

پس از آنکه ارز دیجیتال نات کوین معرفی شد، باور رسیدن به پول از طریق ضربه زدن به صفحه تلفن همراه، برای خیلی‌ها سخت و غیرممکن به‌نظر می‌رسید. شاید کریپتوکارنسی توانسته در این سال‌ها به خوبی بین حداقل ۱۰ درصد جامعه خود را جای دهد؛ اما اجازه دهید پذیرش روش‌های نوین کسب درآمد، آن هم رایگان و فقط از طریق بازی کردن و ضربه زدن به گوشی، برای خیلی‌ها سخت باشد.

اما پس از لیست شدن نات کوین، خیلی‌ها به دنبال پروژه‌های مشابه نات کوین گشته و بازی‌های جذابی چون دات کوین و همستر کامبت پیدا و مصرانه به دنبال رسیدن به نون و نوایی هستند. اما همچنان در این میان افرادی هم وجود دارند (که همیشه داشته و خواهند داشت) که حتی با لیست شدن نات کوین، امیدی به این پروژه‌ها ندارند. اما اینطور که به‌نظر می‌رسد، این روش نوین کسب درآمد کم کم رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و تبدیل به مدل جدیدی برای عرضه، تبلیغ و در نهایت ورود به بازار کریپتوکارنسی برای پروژه‌های کوچکی چون همستر کامبت است.

حال برای اینکه بتوان در آینده برای خرید ارز همستر تصمیم گرفت چند مورد مهم را بررسی کرده‌ایم. 

بررسی مزایا و معایب همستر کامبت

لوگو همستر کامبت در وسط صفحه سیاه
همستر در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد.

در آخرین اطلاعیه تیم همستر در شبکه اجتماعی x، پروژه همستر به ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده و در حال حاضر، بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال در روز دارد. با توجه به تمام موارد گفته شده در این مقاله، نوبت به بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای این پروژه که به اختصار SWOT نامیده می‌شود (Strength, weakness, Opportunities و Threats) پرداخته‌ایم.

نقاط قوت همستر کامبت

هنگامی که یک نفر مسیری را زودتر از شما طی می‌کند، این می‌تواند فرصت خوبی باشد تا بتوانید با یادگیری از اشتباهات و تجربیات آن فرد، مسیر بهتری را طی کنید و زودتر به موفقیت برسید. در دنیای کریپتوکارنسی، اغلب اولین‌ها راه را برای جدیدترها آسان‌تر کرده‌اند. کافی است نگاهی به بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی بیاندازید که طی ۱۰ سال گذشته پا به عرصه کریپتو گذاشته‌اند. اتریوم نسخه بهینه‌تر بیت کوین است و سولانا خود را نسخه بهینه‌‌تر بیت کوین و اتریوم می‌داند.

حال داستان برای همستر کامبت هم از همین قرار است؛ همستر با مشاهده مسیر ارزهای چون تون کوین و نات کوین، به راحتی توانسته نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی و نسخه بهینه‌تری ارائه دهد. از مزایا و نقاط قوت همستر کامبت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جذاب‌تر بودن فضای بازی نسبت به پروژه‌های قبلی
  • کاربران فعال بیشتر (نات کوین کمتر از ۴۰ میلیون کاربر دارد)
  • مارکتینگ قوی
  • داشتن نقشه راه
  • شرایط عالی در شبکه‌های اجتماعی

فرصت‌های همستر

حال که همستر توانسته نقاط ضعف رقبا را به خوبی تشخیص دهد، مسیری برای خود متصور شده که می‌تواند موجب برتری بیشتر آن نسبت به سایر پروژه‌های مشابه شود. یکی از فرصت‌های عالی همستر کامبت برای پیشرفت بیشتر، ایجاد هاردفورک‌هایی برای ترغیب فزاینده سرمایه‌گذاران جهت ارتقاء پروژه است. همچنین ارائه یک سایت رسمی در کنار وایت پیپر می‌تواند جلوه بهتری به این پروژه دهد.

نقاط ضعف پروژه همستر کامبت

با وجود تمام مزایایی که این بازی جذاب و مدرن دارد، ضعف‌هایی نیز وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها می‌تواند موجب پیشرفت این پروژه شود. برخی از این نقاط ضعف را در ادامه بیان کرده‌ایم:

  • نداشتن وایت پیپر
  • سایت نه‌چندان قوی
  • آینده نامعلوم
  • عدم مشخص بودن تعداد کل توکن‌ها
  • تیم توسعه‌دهنده نامشخص
  • شرایط توزیع عادلانه نیست

تهدیدهای پروژه همستر کامبت

در کنار تمام مزایا و معایب، تهدیدهایی برای آینده همستر کامبت نیز وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • تعداد بالای ماینرها
  • ارزش نامشخص
  • هکرها
  • رقبای زیاد
  • تعداد نهنگ‌های زیاد

آیا همستر کامبت لیست می‌شود؟

توییت همستر کامبت در شبکه X در رابطه لیست شدن همستر
تاریخ احتمالی لیست شدن همستر کامبت ممکن است ۲۵ تا ۲۷ ژوئن باشد.

اینکه یک ارز دیجیتال به‌خصوص ارزهایی چون همستر کامبت لیست می‌شوند یا خیر بستگی به عوامل زیادی دارد. اما طبق یکی از آخرین اطلاعیه‌های جامعه همستر که تیک آبی تایید را در پلتفرم X دارد، این تیم قصد لیست شدن را در صرافی ارز دیجیتال بایننس در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ ژوئن را که تقریبا ۵ تا ۷ تیر ماه می‌شود، دارد. حال چقدر این اطلاعیه و لیست شدن صحت دارد، در دست زمان است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم با توجه به اخباری که از همستر کمبات وجود دارد، آینده ارز همستر را کمی کندو‌کاو کنیم. همچنین به بررسی نقاط ضعف و قوت این پروژه پرداختیم.

سوالات متداول

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

با توجه به اینکه این ارز دیجیتال هنوز لیست نشده است، قیمت همستر کامبت نرخ مشخصی ندارد. 

آیا دانلود بازی همستر کامبت امکان‌پذیر است؟

چیزی به اسم دانلود همستر کامبت وجود ندارد. این بازی در قالب یک ربات تلگرام در دسترس است.  

همستر کامبت کی لیست میشه؟

تاریخ لیست شدن همستر کامبت به‌طور دقیق مشخص نشده است.

بازی همستر تلگرام واقعیه؟

نمی‌توان در این مورد اینکه آیا بازی همستر کلاهبرداری است یا خیر، قطعی اظهار نظر کرد. از سویی این بازی روی بلاکچین تون قرار دارد که می‌تواند نشان‌دهنده اعتبار آن باشد و از سویی دیگر هنوز توکن‌های آن لیست نشده‌اند که می‌تواند این بازی را غیر‌واقعی نشان دهد.

منابع: tradingview | hokanews | ambcrypto

4.4/5 - (22 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. سعید
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۱:۳۰

    سلام لیست میشه برنامه که داره ازنایت کویین گویاترهست …پورتوی خودتون روافزایش بدین نترسین …

    • اشکان ریاحی
      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۱۰:۱۹

      سلام
      مرسی از دیدگاهتون.

  2. مسعود
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در ۰۴:۰۶

    سلام
    ۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۵ تا ۷ مرداد نمیشه ۵ تا ۷ تیر ماهه

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر