بررسی و معرفی بهترین کیف پول های تایم فارم - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

بررسی و معرفی بهترین کیف پول های تایم فارم

 
۱۷ تیر ۱۴۰۳
  4 دقیقه

بازی‌های تلگرامی، هر روز بیش از دیروز بین مردم محبوب می‌شوند و حالا نوبت به تایم فارم رسیده است. بازی تلگرامی منحصربه‌فرد تایم فارم (TimeFarm) که اخیرا در تلگرام عرضه شده، یکی دیگر از بازی‌های خلاقانه کریپتویی است که کاربران با انجام امور خاصی می‌توانند به توکن‌های این بازی که TIME نامیده می‌شوند، دست پیدا کنند؛ پس از آن باید این توکن‌ها را به یک ولت ارز دیجیتال انتقال دهند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی بهترین کیف پول های تایم فارم پرداخته‎‌ایم.

معرفی بهترین کیف پول های تایم فارم؛ چه معیارهایی مهم است؟

به طور کلی هنگام انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال، باید معیارهایی که تاثیر به‌سزایی در حفظ و نگهداری دارایی‌های دیجیتال دارند، در نظر گرفت. پس از اینکه آموزش استخراج ارز تایم فارم را به‌طور کامل پشت سر‌ گذاشتید، باید موارد زیر را در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال تایم فارم در نظر بگیرید.

  • امنیت کیف پول: یکی از مهم‌ترین معیارهایی که باید در انتخاب کیف پول در نظر گرفت، امنیت آن است. به‌طور کلی امنیت کیف پول‌های ارز دیجیتال با کد دو عاملی، عبارت امنیتی و رمز عبور بیومتریک (اثر انگشت) تامین می‌شود.
  • سازگاری با فضای تلگرام: با توجه به اینکه ارز دیجیتال تایم فارم یک پروژه تلگرامی است، کیف پول انتخابی شما باید با این فضا سازگاری داشته باشد تا بتوانید به راحتی این ولت را به تلگرام و بازی تایم فارم متصل کنید.
  • امکان همسان‌سازی با کیف پول سرد: از آنجایی که کیف پول‌های سرد از ولت‌های گرم امن‌تر هستند، باید بتوانید کیف پول نرم‌افزاری خود را به یک ولت سرد متصل و دارایی‌های خود را به آن انتقال دهید. 
  • غیرحضانتی بودن: غیرحضانتی بودن به این معنا است که تمام کلید‌های خصوصی و مدیریت کیف پول با کاربر بوده و توسعه‌دهندگان آن هیچ دخل و تصرفی در مدیریت ولت ندارند.
  • پشتیبانی آنلاین: ممکن است در مواقعی مشکلاتی برای شما به‌وجود آید که حضور یک پشتیبانی به‌موقع می‌تواند کارساز باشد.

حال با در نظر گرفتن موارد فوق، در ادامه ۴ کیف پول منطبق با ارز دیجیتال تایم فارم را معرفی کرده‌ایم.

۱- کیف پول تون کیپر؛ اولین و بهترین انتخاب

نماد کیف پول تون کیپر در بالای نام آن
تون کیپر اولین و بهترین ولت ارزهای تلگرامی است.

کیف پول تون کیپر  که همزمان با معرفی و عرضه ارز دیجیتال تون به کاربران ارائه شد، یکی از بهترین کیف پول‌ها برای بازی‌های تلگرامی است. این کیف پول که غیرحضانتی بوده و در ۳ نسخه تحت وب، افزونه مرورگر و نرم‌افزاری در دسترس است. سرعت بالا در انتقال، امنیت بالا، امکان استیکینگ و بهره‌مندی از صرافی ارز دیجیتال داخلی، از جمله مزایای کیف پول تون کیپر به حساب می‌آید. 

۲- کیف پول تلگرام

با توجه به اینکه بازی تایم فارم خود بر روی پلتفرم تلگرام ساخته و عرضه شده است، بهترین انتخاب می‌تواند کیف پولی باشد که بیشترین سازگاری را با فضای تلگرام دارد. در همین راستا، کیف پول تلگرام که توسط همین تیم ساخته شده است، می‌تواند بهترین گزینه برای نگهداری و انتقال ارز دیجیتال تایم فارم باشد. با توجه به اینکه امنیت کیف پول باید بسیار بالا باشد تا دارایی‌های دیجیتال مورد سرقت واقع نشوند، کیف پول تلگرام می‌تواند نوعی ریسک محسوب شود؛ زیرا فضای تلگرام به خودی خود امنیت بالایی نداشته و افراد می‌توانند تنها با یک ربات ساده، وارد حساب کاربری دیگری شوند. اما اگر فقط به دنبال یک راه موقت برای نگهداری ارز تایم فارم خود هستید، کیف پول تلگرام می‌تواند بهترین گزینه باشد. 

۳- کیف پول تراست ولت

برنامه تراست ولت در صفحه موبایل در کنار نام آن
تراست ولت از بیش از ۱۰ میلیون دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

مهم نیست چه ارز دیجیتالی باشد، اما تراست ولت همیشه در لیست بهترین کیف پول‌ها قرار دارد. این بار تراست ولت، با ارائه یک کیف پول امن و استثنایی، امکان انتقال ارز تایم فارم و استیک کردن آن را فراهم کرده است. تراست ولت با پشتیبانی از بیش از هزاران ارز دیجیتال و ۱۰۰ بلاکچین مختلف در کنار میلیون‌ها دارایی دیجیتال (مانند NFTها) توانسته در لیست بهترین کیف پول های تایم فارم نیز حضور داشته باشد. تراست ولت با ارائه عبارت امنیتی ۱۲ کلمه‌ای و امکان استفاده از ۲ نسخه افزونه مرورگر و نرم‌افزاری، یکی از بهترین ولت های ارز دیجیتال تایم فارم است.

۴- کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس نیز یکی دیگر ارز ولت‌هایی است که کاربران تایم فارم می‌توانند از آن برای ذخیره ارز دیجیتال TIME استفاده کنند. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس یکی از اولین منابعی بود که به معرفی تایم فارم پرداخت و مردم زیادی را با این بازی جذاب آشنا کرد. در نظر داشته باشید که برای استفاده از ولت کوین بیس نیازی به ساختن حساب کاربری در صرافی Coinbase نخواهید داشت و این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. 

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۴ کیف پول ارز دیجیتال تایم فارم پرداختیم و هر یک از این کیف پول‌ها را به طور مختصر شرح دادیم. در نظر داشته باشید که با توجه به جدید بودن ارز TIME، در حال حاضر ولت‌های محدودتری از این رمزارز پشتیبانی کرده و در آینده ممکن است تعداد این کیف پول‌ها بیشتر شود. اما باید دقت کرد که اضافه شدن کیف پول‌های بیشتر به این لیست، به معنای آن خواهد بود که در انتخاب ولت باید حساسیت و با دقت بیشتری به خرج داد تا دارایی دیجیتال خود را به باد ندهیم.

سوالات متداول

آیا خرید تایم فارم از صرافی امکان‌پذیر است؟

با توجه به اینکه این ارز دیجیتال همچنان لیست نشده است، امکان خرید و فروش آن در صرافی ارز دیجیتال وجود ندارد و تنها از طریق بازی در دسترس است.

ارز تایم فارم چه زمانی لیست می‌شود؟

با توجه به اینکه بازی تایم فارم همچنان در مراحل اولیه عرضه خود است، ممکن است تا عرضه اولیه توکن TIME زمان بیشتری لازم باشد.

منابع: medium

5/5 - (1 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید