آموزش کامل بروزرسانی تراست ولت

بروزرسانی تراست ولت خود را چگونه انجام دهیم؟

نمودار بروزرسانی تراست ولت
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) ابزاری محبوب به شمار می‌آید که از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال در بیش از ۷۰ بلاک چین پشتیبانی می‌کند. سازندگان آن هر چند وقت یک بار یک بروزرسانی تراست ولت منتشر می‌کنند تا آن را با نیازهای کاربران هماهنگ نگه‌دارند. در این آموزش رمزینکس قرار است به نحوه بروزرسانی تراست ولت بپردازیم و روش اپدیت تراست والت را یاد بگیریم.

کیف پول تراست ولت را چگونه بروزرسانی کنم؟

همان‌طور که گفته شد، تراست ولت یک کیف پول است که به کاربران امکان کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را می‌دهد. این ابزار که توسط بیش از ۶۰ میلیون نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد، از بیش از ۷۰ استاندارد بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند. برای بروزرسانی تراست ولت باید بدانید که این ابزار برای دانلود به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS و سیستم عامل اندروید قابل استفاده است. همچنین از طریق افزونه مرورگر کروم سازگار است. در ادامه، مراحل اپدیت تراست والت را نشان می‌دهیم:

  • فروشگاه مورد نظر (اپ استور یا گوگل پلی) تلفن همراه خود را باز کنید.
  • Trust Wallet را از قسمت سرچ، جستجو کنید.
  • روی کلمه «بروزرسانی» بزنید تا بروزرسانی تراست ولت آغاز شود.
  • کمی صبر کنید تا بروزرسانی تراست ولت به پایان برسد.
  • می‌توانید برنامه را مجددا باز کنید و جدیدترین نسخه منتشر شده تراست ولت، استفاده کنید.
تصویر دستی که از موبایل استفاده می‌کند به همراه آرم تراست ولت
تراست ولت توسط بیش از ۶۰ میلیون نفر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر به فروشگاه گوگل پلی دسترسی ندارید، می‌توانید بروزرسانی تراست ولت خود را با دانلود مستقیم APK از وب‌سایت رسمی Trust Wallet در دستگاه اندروید خود انجام دهید. نسخه پلی استور برنامه Trust Wallet و APK یکسان هستند. به عبارتی دیگر، فرقی ندارد از کدام روش اقدام به اپدیت تراست ولت می‌کنید، در هر ۲ حالت ویژگی‌های یکسانی را دریافت خواهید کرد. در ادامه، راهنمای فرآیند ساده و گام به گام نصب یا بروزرسانی تراست ولت در دستگاه اندروید را ذکر دنبال کنید.

  • در مرحله اول صفحه رسمی دانلود تراست ولت را باز کنید.
  • در صفحه دانلود، گزینه «Download APK for Android» را مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید.
  • کمی صبر کنید تا دانلود کامل شود. سپس گزینه «Open» را انتخاب کنید.
  • حالا روی گزینه «Install» یا «Update» کلیک (اگر قبلا برنامه را نصب کرده‌اید، در حال بروزرسانی هستید).
صفحات سایت تراست ولت با پس زمینه آبی
برای بروزرسانی و نصب حتما از وب‌سایت رسمی تراست ولت استفاده کنید.
  • در این مرحله برای تکمیل نصب یا بروزرسانی تراست ولت، فایل APK دانلود شده را بیابید.
  • اگر فایل APK Trust Wallet را پیدا نکردید، آن را از پوشه دانلودها یا فایل‌های دستگاه خود پیدا کنید.
  • پس از پیدا کردن فایل دانلود شده، روی آن کلیک کرده تا مراحل اپدیت تراست ولت کامل شود.
سه تصویر از صفحه موبایل با پس زمینه آبی رنگ در رابطه با بروزرسانی تراست ولت
برای نصب فایل APK تراست ولت، پوشه دانلود یا فایل گوشی همراه خود را پیدا کنید.

چرا همیشه باید بروزرسانی تراست ولت را انجام دهیم؟

سرویس‌های مختلفی برای انجام کارها به صورت ساده‌تر برای ما توسعه پیدا کرده‌‌اند که به سادگی می‌توان از آن‌ها به طور روزمره استفاده کرد. با توجه به تغییراتی که هر لحظه در تکنولوژی و فضای پیرامون ابزارهای ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد، بروزرسانی‌هایی برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود تا بهترین تجربه ممکن به کاربر ارائه شود. بروزرسانی تراست ولت هم از این موضوع فاصله نگرفته و هر چند وقت یک‌بار آپدیت‌های تازه‌ای برای ارتقای بخش‌های مختلف این سرویس کیف پول، منتشر می‌شود.

بد نیست بدانید علاوه بر ارزهایی مثل بیت کوین، از برخی از بهترین میم کوین‌ها از جمله په په، شیبا اینو، دوج کوین و فلوکی هم پشتیبانی کرده و در بروزرسانی تراست ولت ارزهای جدید را هم به این لیست اضافه می‌کند. از طرفی دیگر، این کیف پول برای کسب درآمد غیرفعال و استیکینگ هم ایده آل است. کاربران همچنین قادر هستند توکن‌ها را تنها با کلیک روی یک دکمه تعویض کنند و این قابلیت به این معنی است که نیازی به استفاده از صرافی ارز دیجیتال وجود ندارد. علاوه بر این، Trust Wallet برای دسترسی به وب به صورت غیرمتمرکز محبوبیت دارد. کاربران می‌توانند به پلتفرم‌های محبوب مختلف از سراسر دنیای ارزهای دیجیتال، متصل شوند.

جمع‌بندی

بروزرسانی تراست ولت به صورت متداوم می‌تواند کارایی این ابزار را برای کسانی که هر روز از آن استفاده می‌کنند، بیشتر کند. هر روز با ایجاد تغییرات و پیشرفت در دنیای ارزهای دیجیتال، بهبودهای مختلفی نسبت به نیاز کاربران برای ابزارهای مختلف درنظر گرفته می‌شود. توسعه دهندگان تراست ولت هم با انتشار نسخه‌های بهتر، سعی می‌کنند بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهند. به همین دلیل، توصیه می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بروزرسانی تراست ولت خود کنید.

در مطلبی که خواندید، نحوه اپدیت تراست ولت را توضیح و به سوال کیف پول تراست ولت را چگونه بروزرسانی کنم؟ پاسخ دادیم. برای خواندن مطالب بیشتر و مفیدتر و همچنین باخبر شدن از آخرین قیمت ارزهای دیجیتال، با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

کیف پول تراست ولت برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

به کمک تراست ولت می‌توانیم آدرس‌های خود را مدیریت کرده و ارزهای دیجیتال مختلف را ارسال و دریافت کنیم. برای معامله و استیکینگ هم از آن استفاده می‌شود.

آیا استفاده از تراست ولت ایمن است؟

بله. تراست ولت به دلیل امنیت بالای آن شناخته شده است.

کیف پول تراست ولت را چگونه بروزرسانی کنم؟

با رفتن به وب‌سایت رسمی تراست ولت می‌توان کیف پول خود را به آخرین نسخه منتشر شده بروزرسانی کرد.

منابع: trustwallet | techopedia

درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید