نحوه استخراج وینک (Wink) چگونه است؟

چگونه با استخراج وینک ارز دیجیتال به‌دست آوریم؟

استخراج وینک
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲ تیر ۱۴۰۳

در چشم انداز وسیع و پویا ارزهای دیجیتال، یک نام در فضای غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi)، به شدت پررنگ شده است و آن وینک لینک (WINkLink) نام دارد. وینک که تلفیقی از فناوری بلاک چین، فضای سرگرمی و بازی (iGaming) و امور مالی غیرمتمرکز به شمار می‌آید، قصد دارد نحوه تعامل ما با پلتفرم‌های بازی آنلاین و خدمات مالی را بازتعریف کند. وینک با رویکرد منحصر به‌فرد و ویژگی‌های نوآورانه خود، توجه قابل توجهی را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. در این مقاله با رمزینکس همراه باشید تا به بررسی روش استخراج وینک بپردازیم.

استخراج وینک از چه راهی امکان‌پذیر است؟

نماد وینک با پس زمینه مشکی
وینک در صنعت دیفای و گیمینگ، پیشرو بوده است.

یکی از دلایلی که افراد به دنبال استخراج ارز وینک با گوشی هستند، ارزش این پروژه و کاربردهای آن است. قراردادهای هوشمند می‌توانند به طور قابل اعتماد به منابع داده خارجی دسترسی داشته باشند، حوزه‌های کاربردی خود را گسترش دهند و امکانات بیشتری را برای توسعه اکوسیستم‌های مالی غیرمتمرکز فراهم کنند. وینک لینک در تقاطع دو صنعت پر رونق فناوری بلاک چین و بازی آنلاین متولد شده و به دنبال آن، به عنوان تکمیل کننده توکن اصلی WIN ظاهر شد که بخشی از پلتفرم WINk در سال ۲۰۱۷ بود.

از سوی دیگر، نوآوری WINkLink و استخراج وینک قابلیت استفاده و امنیت قراردادهای هوشمند را بهبود می‌بخشد و به توسعه‌دهندگان و کاربران انعطاف پذیری و انتخاب بیشتری می‌دهد. با توسعه و محبوبیت مستمر حوزه دیفای، خرید و فروش ارز دیجیتال وینک نقش مهمی ایفا خواهد کرد و به طور گسترده در موارد مختلفی مانند پروتکل‌های DeFi، امنیت، اینترنت اشیا (IoT) و پروژه‌های بازی غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، ارز دیجیتال وینک به بخش جداناپذیر بلاک چین تبدیل شده و عده‌ی زیادی به دنبال استخراج رایگان وینک هستند. در حال حاضر امکان استخراج وینک آن‌طور که بسیاری از ارزهای دیگر با گوشی موبایل انجام می‌شود، امکان‌پذیر نیست. اما علاقه‌مندان از چند راه دیگر می‌توانند به استخراج وینک بپردازند. در ادامه، تعدادی از روش‌های به‌دست آوردن وینک را معرفی خواهیم کرد.

استیکینگ ارز دیجیتال وینک چگونه است؟

تصویر سکه وینک با رنگ‌های مختلف در پس زمینه
درآمد غیرفعال مهم‌ترین مزیت استیکینگ است.

فرآیند استیکینگ به دارندگان رمزارز راهی را ارائه می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال خود را به کار گیرند و بدون نیاز به فروش آن‌ها، درآمد غیرفعال کسب کنند. نرخ بهره عموما بر اساس عرضه کریپتویی که مشتریان ذخیره می‌کنند و تقاضای استقراض کریپتو که از موسسات مالی، وام‌های تجاری، خرده‌فروشی و سهام می‌آید، تعیین می‌شود. در بلاک چین اثبات سهام (PoS)، استیکینگ فرآیند مشارکت مستمر در اعتبارسنجی تراکنش است. از سوی دیگر، انجام استیک به دارندگان توکن قدرت تصمیم گیری شبکه را ارائه می‌دهد و می‌تواند راهی برای استخراج وینک باشد.

اگر بخواهیم بهتر درمورد استیک و استخراج وینک از این راه بگوییم، باید به در اختیار گذاشتن ارز کاربران اشاره کنیم. در واقع، افراد در این فرآیند مقداری از ارز دیجیتال وینک را در اختیار استیکینگ قرار می‌دهند تا بعد از مدتی مقدار آن افزایش پیدا کند. این شرایط به روشی مشابه دریافت سود برای نگهداری پول در حساب بانکی یا سرمایه گذاری عمل می‌کند. پلتفرم DappRadar امکان استیک وینک را امکان‌پذیر کرده است. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید.

وارد وب سایت DappRadar شوید

ابتدا با مراجعه به وب سایت، به پلتفرم DappRadar دسترسی پیدا کنید. بخش staking را به طور خاص برای WINkLink و ارز دیجیتال WIN پیدا کنید. با گشتن در منو یا استفاده از نوار جستجو برای دسترسی سریع می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید.

خرید ارز دیجیتال وینک را انجام دهید

برای اینکه توکن وینک به اشتراک بگذارید، ابتدا باید مقداری را خریداری کنید. مطمئن شوید که ارز خود را قبل از اقدام به فرآیند استیک آماده کرده‌اید.

یک استخر سهام را انتخاب کنید

در مرحله بعد استخراج وینک زمان انتخاب یک استخر در DappRadar رسیده است. عواملی مانند پاداش‌های ارائه شده، دوره‌های قفل شدن و شهرت استخر را در نظر بگیرید. یک استخر استیک معتبر و با ارزش می‌تواند مزایای استیکینگ را به حداکثر برساند.

ارز وینک را به اشتراک بگذارید

هنگامی که یک استخر سهام را انتخاب کردید، توکن‌های وینک خود را به استخر انتخابی در DappRadar واگذار کنید.

استخراج وینک از طریق سرمایه‌گذاری در استخر پروژه چگونه است؟

صفحات وب سایت وینک با پس زمینه سرمه‌ای
مراحل سرمایه‌گذاری در استخر وینک

برای به‌دست آوردن و استخراج وینک از طریق سرمایه گذاری در استخر پروژه، چند مرحله را باید انجام دهید.

وارد کیف پول ترون لینک شوید

در مرحله اول ابتدا کیف پول خود را باز کرده و روی My Wallet کلیک کنید. تنظیمات را پیدا کرده و Advanced Features را انتخاب کنید. سپس در بخش تنظیمات پیشرفته، Dapp Browser را می‌بینید.

وارد مرورگر کیف پول شوید

پس از آن که مرورگر را باز کردید، آدرس wink.org که آدرس پروژه وینک است را وارد کنید. با انتخاب قسمت winkdrops، می‌توانید گزینه freeze را انتخاب کرده و از کیف پول خود حداقل مقدار ۱۰۰ وینک را وارد این بخش کنید. توجه داشته باشید که این قسمت به خرید ارز وینک (wink) نیاز دارد و برای استخراج وینک باید مقداری از آن را وارد استخر پروژه کنید.

ارز خود را به استخر پروژه ارسال کنید

در این مرحله، باید بدانید که ارزی که آن را در اختیار پروژه قرار داده‌اید، حداقل تا مدت ۴۸ ساعت قابل دسترس نیست و باید کمی صبر کنید. فرآیند که به اتمام رسید، روی گزینه withdraw زده و سرمایه اولیه خود را همراه با سود به‌دست آمده برداشت کنید (در این بخش مقداری ترون نیاز دارید که هزینه شبکه را پرداخت کنید). این روش استخراج ارز وینک با گوشی و از طریق دسکتاپ امکان‌پذیر است.

جمع‌بندی

شکی نیست که وینک تیم و پشتیبانی خوبی دارد و با محصولی محکم، آزمایش شده و تایید شده، پروژه خود را در پلتفرمی مثل TRONbet ادامه می‌دهد. بدون تردید، بازی‌های بلاک چین یک صنعت جدید و رو به رشد خواهد بود و وینک در این زمینه حضوری فعال و پررنگ داشته است. علاوه بر این بیانیه، کاربران توکن WIN تحت تاثیر امکاناتی هستند که شامل پتانسیل شرکت در فعالیت‌هایی مانند انواع مسابقات و بازی‌های مجازی می‌شود. هنگامی که دارندگان از توکن وینک در پلتفرم‌های زیر مجموعه استفاده می‌کنند، حداقل هزینه تراکنش را پرداخت می‌کنند و این موضوع به علاقه به انجام استخراج وینک می‌افزاید.

در پایان باید بگوییم که توکن Win یکی از منحصربفردترین آلت‌کوین‌های موجود در بازار امروز به حساب می‌آید. در مطلبی که خواندید به دنبال روش‌های استخراج رایگان وینک و استخراج ارز وینک با گوشی بودیم و چند راه ممکن فعلی را نام بردیم. برای خواندن مطالب بیشتر و همچنین اطلاع از آخرین قیمت ارز دیجیتال وینک با رمزینکس همراه باشید.

سوالات متداول

آیا امکان استخراج وینک وجود دارد؟

بله. با ابزارهای اختصاصی یا GPU امکان استخراج ارز دیجیتال Wink وجود دارد.

بالاترین قیمت ارز دیجیتال وینک تا کنون چقدر بوده است؟

بالاترین قیمت ارز دیجیتال وینک ۰.۰۰۲۹۵ دلار بوده و این مقدار در ۴ آوریل ۲۰۲۱ به دست آمده است.

آیا سرمایه‌گذاری روی وینک خوب است؟

هیچ اطمینانی وجود ندارد که قیمت‌ها افزایش یا کاهش یابد. توصیه می‌شود بر اساس تجربه بازار، ریسک پذیری، پرتفوی سرمایه‌گذاری و میزان دارایی تصمیم‌گیری کنید.

منابع: bitcastle | medium

3/5 - (2 امتیاز)
درباره مهسا سپاهی
فعال حوزه NFT و نقاشی دیجیتال - نویسنده حوزه ارز دیجیتال و دنیای گیم - طراح رابط کاربری و تجربه کاربری - لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران
درباره مهسا سپاهی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. محمد طلوع
    ۱ تیر ۱۴۰۳ در ۱۲:۰۶

    بنظرم کلاهبرداریه چون میخواد کاملا خودشو حذف کنه چون حداقل سه سال هست فقط روند کاهشی شدیدی داشته بدترین ارز دیجیتالی که شناختم اگه سیب زمینی هر کسی میخرید الان فاسد شده سیب زمینی بعنوان کود گیاهی می تونست بفروشه ولی وینک ۲۹ تومن بود با دلار ۲۵ تومنی الان زیر ۱۰ تومن هست با دلار ۶۰ تومنی

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر