یس کوین چه زمانی لیست می‌شود و کدام صرافی‌ها توکن YES را عرضه می‌کنند؟ - رمزینکس
۲۷ مهر ۱۴۰۳ اخبار
  1. تجمع ۷۲ میلیون دلاری نهنگ‌های تون‌ کوین (TON) برای جلوگیری از سقوط این ارزدیجیتال
  2. رالی بعدی ترون با افزایش هزینه‌های ماهانه ۲۰۰ میلیون دلاری
  3. شگفتی بنیان‌گذار دوج کوین از موفقیت پروژه و تأثیر آن بر دنیای کریپتو
  4. پایان بازی ایکـس امپایر در تلگرام پیش از ایردراپ توکن X
  5. معرفی حالت CEO در فصل دوم توسط بازی همستر کامبت

یس کوین چه زمانی لیست می‌شود و کدام صرافی‌ها توکن YES را عرضه می‌کنند؟

 
۲۱ تیر ۱۴۰۳
  4 دقیقه

یس کوین (Yescoin) دنباله‌رو انقلابی است که نات کوین (Notcoin) به پا کرده است. این بازی تلگرامی با جذب بیش از ۲۵ میلیون کاربر تا اول جولای ۲۰۲۴ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

این حجم از استقبال نشان‌دهنده‌ اشتیاق جامعه‌ ارز دیجیتال برای لیست شدن توکن YES است. اما سوالی که برای بسیاری افراد به‌وجود می‌آید این است که یس کوین چه زمانی و در کدام صرافی‌ها قابل معامله خواهد بود؟ احتمالاً شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید. 

در این مطلب تاریخ لیست شدن توکن یس کوین را بررسی می‌کنیم. با بررسی اظهارات تیم پروژه، به دنبال پاسخ این سوال خواهیم بود که آیا تاریخ مشخصی برای راه‌اندازی این توکن در نظر گرفته شده است یا خیر.

توکن یس کوین کی لیست می‌شود؟

توییت بایننس درباره یس کوین
اخبار رسمی پیرامون لیست شدن توکن یس کوین هنوز منتشر نشده‌اند

تاریخ دقیق عرضه توکن Yescoin هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. با این حال، شواهد متعددی حاکی از آن است که این عرضه ممکن است به‌زودی در ماه‌های آینده انجام شود.

تعاملات بین یس کوین با بایننس گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر قریب‌الوقوع بودن لیست شدن توکن YES در صرافی بایننس به وجود آورده است.

 اگرچه هنوز هیچ تاییدیه رسمی از سوی هیچ یک از طرفین وجود ندارد، شواهد نشان می‌دهد تاریخ لیست شدن یس کوین نزدیک باشد.

اخبار متعددی پیرامون تاریخ عرضه توکن این بازی تلگرامی محبوب در گردش است. اما برای اطلاع از آخرین اخبار موثق مربوط به عرضه و قیمت توکن، باید منابع رسمی معتبر همچون وب‌سایت رسمی بازی را دنبال کنید. در بلاگ رمزینکس هم تلاش می‌کنیم پس از اعلام زمان عرضه یس کوین توسط تیم پروژه، آن را به اطلاع کاربران برسانیم.

بنابراین، تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد زمان لیست شدن توکن یس کوین در صرافی‌ها منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که آیا تیم پروژه می‌خواهد همزمان با ارزهای محبوبی مانند همستر کمبات و بلوم، این توکن را لیست کند یا برای آن برنامه دیگری در نظر دارد.

یس کوین در چه شبکه‌ای لیست می‌شود؟

محیط بازی یس کوین
یس کوین پس از عرضه رسمی می‌تواند یکی از پرطرفدارترین پروژه‌های تون باشد

یس کوین بر بستر شبکه تون (TON) لانچ شده و پیش‌بینی می‌شود در صورت عرضه توکن، در همین شبکه میزبانی شود. نام یس کوین با الهام از نات کوین انتخاب شده است، اما معنای معکوس دارد. NOT به معنای «نه» و «نیستی» است، درحالی‌که YES به معنای «بله» و «هستی» است. این تناقض طعنه‌آمیز به‌طور کامل با ماهیت شوخ طبعانه و جوّ ناپایدار میم‌کوین‌ها همسو است و نوید تجربه‌ای متفاوت را به کاربران می‌دهد، درست مثل گردبادهایی که ناگهان ظاهر می‌شوند و همه چیز را در مسیر خود تغییر می‌دهند.

یس کوین در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

شباهت یس کوین به نات کوین، پتانسیل رشد و قیمت‌گذاری بالایی را برای این پروژه رقم زده است. انتشار پستی از صرافی بایینس در مورد یس کوین، احتمال لیست شدن این توکن در این صرافی را تقویت کرده است. با توجه به جامعه کاربران قوی یس کوین، انتظار می‌رود این توکن در اکثر صرافی‌های معتبر لیست شود. با این حال، تا زمانی که نقشه راه و وایت‌پیپر یس کوین منتشر نشود، نمی‌توان با قاطعیت در مورد لیست شدن آن در صرافی‌ها صحبت کرد. باید منتظر ماند و دید که این بازی سرگرم‌کننده تلگرامی تا چه حد می‌تواند کاربران بیشتری را جذب کند و چه آینده‌ای در انتظار آن خواهد بود.

جمع‌بندی

پوستر یس کوین با سکه های زیاد و نماد Y
درصورت موفقیت یس کوین در خرید و فروش در صرافی‌ها، باز هم باید منتظر رونمایی پروژه‌های مشابه باشیم

تاریخ عرضه یس کوین هنوز به طور رسمی مشخص نشده است و معلوم نیست که چه زمانی ایردراپ این بازی تلگرامی قابلیت معامله در صرافی‌ها و تبدیل شدن به پول نقد را خواهد داشت. با این حال، نظرات در مورد عرضه این توکن در اکثر صرافی‌ها مثبت و امیدوارکننده است و احتمال لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس وجود دارد. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس هم به محض عرضه یس کوین، آن را در پلتفرم خود لیست کرده و امکان خرید و فروش آن را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

سوالات متداول

 آیا لیست شدن یس کوین در صرافی‌ها قطعی است؟

هیچ تضمینی برای لیست شدن یس کوین در صرافی‌ها وجود ندارد. با این حال، با توجه به محبوبیت روزافزون این پروژه و جامعه کاربری فعال آن، احتمال لیست شدن آن در آینده وجود دارد.

چه صرافی‌هایی احتمالاً یس کوین را لیست خواهند کرد؟

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام صرافی‌ها یس کوین را لیست خواهند کرد، وجود ندارد. با این حال، صرافی‌های محبوب مانند بایننس، کوین بیس و بای‌بیت از جمله گزینه‌های احتمالی هستند.

آیا راهی برای خرید یس کوین قبل از لیست شدن در صرافی‌ها وجود دارد؟

در حال حاضر استخراج توکن یس کوین فقط از طریق بازی تلگرام امکان‌پذیر است. با این حال، ممکن است امکان خرید یس کوین در برخی صرافی‌های غیرمتمرکز وجود داشته باشد.

منابع: bittime

3.7/5 - (8 امتیاز)
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید