ارزهای هوش مصنوعی و متاورس در راس بازار ارزهای دیجیتال

طراحی پوستر crypto ai
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / تاریخ بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیت کوین با جهش قیمتی که از خود نشان داد، بازار ارزهای دیجیتال را به تکاپو انداخت. با این رشد خیره‌کننده، بخش‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال نیز تکانی خوردند و خودی نشان دادند. دراین‌میان، ارزهای هوش مصنوعی و متاورس با قدرت ویژه خود خوش درخشیدند. TAO و RNDR دو توکن پیشتاز این بخش هستند. در این مطلب از رمزینکس، این دو پیشتاز کوین‌های هوش‌مصنوعی را بررسی خواهیم کرد و نگاهی بر آینده ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی و متاورس خواهیم انداخت.

ارزهای هوش مصنوعی: آینده‌ دنیای فناوری

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، ارز دیجیتالی هستند که از فناوری‌ هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین و پردازش زبان برای بهبود عملکرد خود استفاده می‌کنند. این ارزها، پتانسیل زیادی برای تغییر دنیای فناوری دارند و در آینده‌ای نزدیک، می‌توانند جایگاه قابل توجهی پیدا کنند. در حال حاضر، انواع مختلفی از ارز دیجیتال هوش مصنوعی در بازار وجود دارد. از جمله‌ این ارزها می‌توان به TAO، RNDR، AGI و AIOZ اشاره کرد.

ارزهای دیجیتال متاورس: دنیای جدیدی از فرصت‌ها

ارزهای دیجیتال متاورس، ارزهایی هستند که برای استفاده در دنیای متاورس طراحی شدند. متاورس، دنیایی مجازی است که در آن می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده، بازی کنید یا کاری انجام دهید. ارزهای دیجیتال متاورس، برای خرید، فروش و اجاره‌ املاک و دارایی دیجیتال در متاورس نیز استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال متاورس، یک قطعه زمین در متاورس بخرید، یک خانه در آن بسازید و یا حتی یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید. در حال حاضر، ارزهای دیجیتال متاورس مختلفی در بازار وجود دارند. از جمله‌ این ارزها می‌توان به SAND، MANA، AXS و GALA اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست؟ هر‌آنچه که باید درباره متاورس بدانیم

TAO و RNDR، دو توکن هوش مصنوعی و متاورس در حال رشد

TAO و RNDR دو توکن هوش مصنوعی و متاورس هستند که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کردند. در ادامه، راجع به این کوین‌های جدید صحبت خواهیم کرد:

TAO، ارز دیجیتال مفهوم AI با ۸۸ درصد افزایش در هفت روز

TAO، سکه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی، در حال حاضر در کانون توجه است. زیرا قیمت آن در یک هفته ۸۸ درصد افزایش یافته است. این افزایش اغلب به‌دلیل سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر ارزهای برجسته‌ای چون Pantera و Collab Currency در TAO است. TAO یک اکوسیستم استیکینگ را ارائه می‌دهد؛ با این قابلیت کاربران می‌توانند در ازای خدمات شبکه پاداش بگیرند.

طراحی rndr token درکنار بیت کوین در رابطه با ارزهای هوش مصنوعی و متاورس
اکوسیستم استیکینگ باعث می‌شود TAO یک سرمایه‌گذاری جذاب برای افرادی باشد که به آینده هوش مصنوعی اعتقاد دارند.

RNDR: درخشش خیره‌کننده توکن مفهومی متاورس

Render Network، زیرمجموعه شرکت OTOY Inc.، یک راه‌کار ابرشارژ GPU غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است. در دنیایی که سرعت و کیفیت محتوا حرف اول را می زند، رندر شبکه، ابرقدرتی است که به سازندگان اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت سخت‌افزار، پروژه‌های خود را با بهترین کیفیت و سرعت ممکن رندر کنند. با خرید ارز دیجیتال RNDR کارت گرافیک بلااستفاده در اختیارتان قرار می‌گیرد تا رندرینگ باکیفیت بالا و بدون محدودیت سخت‌افزاری انجام دهید.

این ابتکار عمل، زمان و هزینه‌ را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. توکن RNDR را در اکتبر ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. شبکه Render در آپریل ۲۰۲۰ به‌طور کامل عملیاتی شد و با غول‌های بزرگ فناوری مانند اپل، مایکروسافت Azure، گوگل و دیزنی همکاری‌ خود را آغاز کرد. علاوه‌براین، RNDR در پایان سال ۲۰۲۱ یک سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری به رهبری Multi Coin به دست آورد.

طبق گزارش کوینت مارکت کپ، RNDR از عرضه در گردش ۳۷۰ میلیون توکن و عرضه کل ۵۳۰ میلیون توکن برخوردار است. این توکن طی یک هفته گذشته ۴۵.۷ درصد افزایش یافته و رشد سالانه خیره‌کننده ۶۳۴ درصدی داشته است. RNDR در حال حاضر با قیمت ۳.۴ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۱.۲۶ میلیارد دلار رسیده است.

آیا هوش مصنوعی و متاورس آینده ارزهای دیجیتال هستند؟

هوش مصنوعی و متاورس دو فناوری نوظهور هستند که پتانسیل تغییر جهان را دارند. هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف از جمله امور مالی، بهداشت و درمان و تولید کاربردی است. متاورس نیز می‌تواند دنیای آنلاین را به تجربه‌ای فراگیرتر و تعاملی‌تر تبدیل کند.

طراحی کارتونی متاورس در رابطه با ارزهای هوش مصنوعی و متاورس
با توجه‌ به پتانسیل بالای هوش مصنوعی و متاورس، در آینده‌ توکن‌های مرتبط با آن‌ها بازیگران اصلی ارزهای دیجیتال خواهند بود.

یکی از دلایل محبوبیت ارز دیجیتال هوش مصنوعی این است که فناوری در حال رشد هستند و پتانسیل زیادی برای تغییر جهان دارند. هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی از جمله پزشکی، بهداشتی، تولید و حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد. متاورس نیز یک مفهوم جدید و هیجان انگیز است که نحوه تعامل ما با دنیای آنلاین را تغییر می‌دهد.

دلیل دیگر این است که این ارزهای دیجیتال توسط سرمایه گذاران بزرگی پشتیبانی می‌شوند. Bittensor توسط شرکت سرمایه گذاری ریسک‌پذیر Pantera Capital و RNDR توسط شرکت سرمایه گذاری Multicoin Capital پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر متاورس برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳

جمع‌بندی

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی و متاورس، دو فناوری جدید و هیجان‌انگیز هستند که آینده‌ دنیای فناوری را شکل خواهند داد. این فناوری‌ها، پتانسیل زیادی برای تغییر زندگی ما دارند. اگر به دنبال ارزهای دیجیتالی هستید که پتانسیل رشد بالایی دارند، ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی و متاورس را در واچ لیست تان قرار دهید. با این حال، مهم است قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، به‌جای تصمیم هیجانی تحقیقات خود را انجام دهید. بازار ارزهای دیجیتال، بازار بی‌ثباتی بوده و ممکن است پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال با یک اخبار جهانی تغییر کند.

سوالات رایج

ارز دیجیتال RNDR چه کاربردهایی دارد؟

RNDR در صنایع مختلفی مانند صنعت سینما و تلویزیون، طراحی صنعتی، بازی‌سازی، معماری و طراحی داخلی، تبلیغات و بازاریابی، انیمیشن و واقعیت مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با همکاران و مشتریان خود برای تولید و توزیع محتوای گرافیکی و رندرینگ همکاری کنند و درآمد کسب داشته باشند.

ارز دیجیتال TAO چه کاربردهایی دارد؟

TAO برای ایجاد برنامه‌های کاربردی مختلفی استفاده می‌شود، از جمله ایجاد سامانه‌های ردیابی زنجیره تأمین، بسته‌بندی و توزیع اطلاعات، ایجاد بازارهای مالی دیجیتال و حتی سیستم‌های حکومت الکترونیکی.

منبع: digifinex

مهسا رحمانی
درباره مهسا رحمانی
من مهسا هستم، فارق‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس و علاقه‌مند به نویسندگی. حدود ۴ ساله که در حال کشف دنیای محتوا هستم و حالا در حوزه کریپتو و رمزارزها تولید محتوا می‌کنم. هدف من اینه اطلاعات به‌روز رمزارزها رو به شکلی منتقل کنم که همه به راحتی بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و لذت ببرن.
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید