آیا ارزهای دیجیتال حوزه AI بهترین گزینه‌‌اند؟ - مجله رمزینکس

ظهور ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی: افزایش سهام رندر و چشم‌انداز سایر پروژه‌های این حوزه

مختصر شده‌ی هوش مصنوعی به انگلیسی و تعداد زیادی صفر و یک
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حوزه ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۴ شاهد رشد چشمگیری بوده است و برخلاف روند نزولی کلی بازار، بسیاری از این ارزها در هفته‌های اخیر جهش قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. برای نمونه، قیمت توکن رندر (RNDR) طی یک هفته گذشته با رشدی بیش از ۴۰ درصد، از مرز ۱۰ دلار عبور کرده است. با توجه به ثبت بالاترین قیمت تاریخی (ATH) این ارز دیجیتال در ماه مارس (۱۳.۱۵ دلار)، کارشناسان در حال بررسی عملکرد سایر پروژه‌های این حوزه مانند بیت‌تنسور (BTT) هستند تا دریابند که آیا وارد دوره‌ی طلایی جدیدی به رهبری هوش مصنوعی شده‌ایم.

روند صعودی قیمت رندر: آیا شاهد ثبت یک ATH جدید خواهیم بود؟

قیمت رندر در سال ۲۰۲۴ روندی صعودی داشته است. این پلتفرم با استفاده از واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) به هنرمندان، افراد خلاق و استودیوها این امکان را می‌دهد تا از طریق جامعه غیرمتمرکز خود، انیمیشن‌های سه بعدی و جلوه‌های بصری پیچیده را رندر بگیرند. کاربران به جای سرمایه‌گذاری کلان روی تجهیزات محاسباتی گران‌قیمت، می‌توانند با هزینه‌ای به مراتب کمتر، تجهیزات پردازش قدرتمند را اجاره کنند.

رندر به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال نسل جدید هوش مصنوعی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. قیمت این ارز دیجیتال در یک سال گذشته با رشدی بیش از ۴۰۰ درصد، از ۱.۷۱۲۸ دلار به ۱۰.۶۷ دلار رسیده است.

با شتاب گرفتن انقلاب ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که با رسیدن رندر به سطوح قیمتی جدید (ATH) در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، شاهد سودهای بیشتری باشیم.

بیت‌تنسور: تسهیل اشتراک داده در اقتصاد هوش مصنوعی

بیت‌تنسور با پلتفرم غیرمتمرکز منحصربه‌فرد خود که در آن مدل‌های یادگیری ماشین می‌توانند با یکدیگر تعامل و یادگیری داشته باشند، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال نسل جدید هوش مصنوعی است که انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۴ محبوبیت بیشتری پیدا کند.

بیت‌تنسور به گره‌ها (که به عنوان نورون شناخته می‌شوند) اجازه می‌دهد تا از طریق همکاری خودکار، بینش‌ها و داده‌ها را برای بهبود الگوریتم‌ها به اشتراک بگذارند. رویکرد بیت‌تنسور با استفاده از مدل اقتصاد داده‌ای جدید خود، فناوری‌های یادگیری ماشین را ارتقا می‌بخشد و باعث افزایش غیرمتمرکزسازی در میان ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب، بیت‌تنسور با قیمت ۳۹۰.۸۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به یک سال گذشته (۳۷.۹۷۵۶ دلار) بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافته است. کارشناسان بر این باورند که بیت‌تنسور می‌تواند در نیمه دوم امسال، دوباره به سطح قیمتی بالای ۷۰۰ دلار که در مارس ۲۰۲۴ به آن دست یافته بود، بازگردد.

رابـو: پیشتاز احتمالی بعدی در ارزهای دیجیتال حوزه‌ی هوش مصنوعی

رشد انفجاری ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی زمینه‌ساز ظهور پروژه‌های جدید بیشتری در این بازار شده است. رابو، یک میم‌کوین کاملاً جدید است که تولید محتوای هوش مصنوعی را با مکانیزم‌های SocialFi ترکیب می‌کند و فضایی نوآورانه برای علاقه‌مندان به میم‌ جهت ایجاد یک جامعه‌ی پررونق ارز دیجیتال جدید فراهم می‌آورد.

با استفاده از فناوری تولید محتوای هوش مصنوعی اختصاصی رابو، کاربران می‌توانند از طریق برنامه‌ی منحصر به فرد پست به درآمد این پلتفرم، از ساخته‌های خود کسب درآمد کنند. جامعه‌ی رابو با بیش از ۵۰۰۰ عضو ثبت‌نام شده و کاربران می‌توانند از طریق شرکت در مسابقات، قرعه‌کشی جوایز و ایر‌دراپ‌های منظم نیز به درآمدزایی برسند.

پیش‌فروش رابو با سرعت در حال تکمیل است و قیمت آن از زمان نگارش این مطلب، از ۰.۰۰۳ دلار به ۰.۰۰۴۲ دلار افزایش یافته است. رابو با جمع‌آوری بیش از ۱ میلیون دلار سرمایه، یک میم‌کوین با چشم‌انداز واقع‌بینانه‌ی قرار گرفتن در لیست ۲۰ ارز دیجیتال برتر و پتانسیل رشد ۱۰۰ برابری در سال جاری است.

منبع: NEWSBTC

5/5 - (1 امتیاز)
هومن شالچی
درباره هومن شالچی
فارغ‌التحصیل رشته‌ی MBA گرایش مارکتینگ از دانشگاه خوارزمی تهران. بیش از ۷ سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی توسعه‌ی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و سئو و تولید محتوا. علاقه‌مند و فعال در حوزه کریپتو و دیگر حوزه‌های سرمایه‌گذاری و دنبال‌کننده ترندهای روز بازار رمزارز مانند آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها.
درباره هومن شالچی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید