تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال بلوم چه زمانی است؟

ارز دیجیتال بلوم کی و در کدام صرافی لیست می‌شود؟

نماد بلوم پس زمینه آبی و سبز
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳

تاریخ لیست شدن ارز دیجیتال بلوم کی است؟ این سوالی است که ذهن بیش از ۳۰ میلیون کاربر این پلتفرم بازی تلگرامی را به خود مشغول کرده است؛ کاربرانی که منتظر دریافت توکن‌های خود و تبدیل آن‌ها به پول نقد هستند.

پروژه بلوم توسط تیمی از مدیران سابق صرافی بایننس راه‌اندازی شده و از همان ابتدا امیدهای زیادی را برای موفقیت ایجاد کرده است. حمایت ایلان ماسک و مدیرعامل بایننس، جان تازه‌ای به این بازی بخشیده و کاربران به دلیل سبک بازی آسان و پتانسیل بالای درآمدزایی، جذب آن شده‌اند.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که روزانه سکه‌های بلوم جمع‌آوری می‌کنید، بی‌شک مشتاقید بدانید که این توکن چه زمانی و در کدام صرافی‌ها لیست خواهد شد. در این مطلب، به بررسی زمان عرضه ارز بلوم می‌پردازیم تا مشخص شود که تلاش شما برای جمع‌آوری سکه‌ها چه زمانی به ثمر خواهد نشست.

ارز دیجیتال بلوم کی لیست می‌شود؟

نوشته بلوم پس زمینه سبز و گوشی
با لیست شدن بلوم در صرافی‌ها می‌توان رشدهای شدید احتمالی را برای آن پیش‌بینی کرد

هنوز تاریخ دقیق لیست شدن ارز دیجیتال بلوم در صرافی‌ها مشخص نیست و هیچ‌کس نمی‌داند این ارز چه زمانی لیست می‌شود. با این حال، برخی منابع غیررسمی، احتمال لیست شدن توکن بلوم بین شهریور تا مهر ماه ۱۴۰۳ ( آگوست و سپتامبر ۲۰۲۴) را مطرح می‌کنند. 

با توجه به اینکه در نقشه راه پروژه بلوم هیچ اطلاعاتی درباره زمان لیست شدن در صرافی‌ها ارائه نشده است؛ تا زمان اعلام رسمی توسط تیم پروژه، باید به این اخبار غیررسمی بسنده کنید.

در معرفی ارز بلوم می‌دانیم که این پروژه فراتر از یک توکن معمولی است؛ چرا که در دل صرافی غیرمتمرکز قدرتمند، کیف پول ارز بلوم به‌عنوان یک کیف امن و مینی‌اپ پرطرفدار تلگرامی قرار دارد. تا زمان لیست شدن، تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری هرچه بیشتر این سکه ارزشمند به کار بگیرید. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد با نقشه راه قوی و حمایت بزرگان بازار ارز دیجیتال از جمله صرافی بایننس آینده موفقی در انتظار این ارز نوظهور است.

بازی تلگرامی بلوم با ۳۰ میلیون کاربر و ۱۴ میلیون عضو در کانال تلگرامی خود (تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی این روزها شناخته می‌شود.

اگرچه تیم پروژه تمرکز خود را بر راه‌اندازی توکن بلوم، صرافی غیرمتمرکز و مدیریت مینی‌اپ تلگرامی و تعامل هرچه بیشتر با کاربران معطوف کرده است، به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب بلاکچین و زمان عرضه توکن خود را برسد. 

پس، باید احتمال لیست شدن ارز بلوم در صرافی در تاریخ آگوست ۲۰۲۴ را بپذیرید تا اخبار رسمی تاریخ دقیق آن را اعلام کند.

کدام صرافی بلوم را لیست کرده است؟

نماد ارز بلوم تم سبز
احتمالا همه صرافی‌های بزرگ از بلوم پشتیبانی خواهند کرد

هنوز رمز ارز بلوم در هیچ صرافی لیست نشده است. با این حال، با توجه به پشتیبانی بایننس از این پروژه، انتظار می‌رود اولین صرافی میزبان این توکن بایننس باشد. چرا که بایننس یک صرافی معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است و لیست شدن در آن می‌تواند به افزایش آگاهی و دسترسی به بلوم و همچنین جذب سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بیشتر کمک کند.

علاوه‌بر بایننس، به دلیل میزبانی مینی‌اپ بلوم روی تلگرام، به احتمال زیاد توکن Blum در اکوسیستم TON (شبکه غیر‌متمرکز تلگرام) هم لیست خواهد شد. این موضوع، امکان بهره‌مندی بلوم از تعداد کاربران زیاد و زیرساخت تلگرام را فراهم می‌کند و در نهایت به افزایش دسترسی و کاربرد آن منجر خواهد شد.

با توجه به محبوبیت بالای بلوم انتظار می‌رود در اکثر صرافی‌های معتبر لیست شود. رمزینکس هم پس از مشخص شدن تاریخ لیست شدن توکن بلوم به‌سرعت این توکن را به جمع ارزهای دیجیتال خود برای خرید و فروش اضافه خواهد کرد.

چه عواملی بر زمان لیست شدن ارز بلوم تاثیر می‌گذارند؟

نماد بلوم پس زمینه چارت
بلوم با نوسان‌های قیمتی می‌تواند گزینه خوبی برای ترید باشد

توکن بلوم برای لیست شدن در صرافی‌ها باید از نظر فنی آماده باشد. این آمادگی شامل داشتن بلاکچین پایدار، کیف پول سازگار و فرایندهای لازم برای تضمین امنیت و انطباق با مقررات است. صرافی‌ها تمایل به لیست کردن ارزهایی دارند که تقاضای بالایی برای آن‌ها وجود داشته باشد. میزان مشارکت جامعه در پروژه بلوم از جمله تعداد کاربران فعال و فعالیت در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند یک شاخص از تقاضا باشد. از دیگر عوامل موثر، نقشه راه و چشم‌انداز توسعه قوی بوده که بلوم به‌خوبی آن را ارائه کرده است. با این حال، این پروژه هنوز وایت‌پیپر خود را منتشر نکرده است. 

اخبار و به‌روزرسانی‌های مربوط به پروژه و عملکرد و رقابت با پروژه‌های مشابه در بازار می‌تواند عاملی برای تعیین زمان لیست شدن ارز بلوم باشد. در نهایت، بازخورد و نظرات کاربران و جامعه درباره پروژه بلوم را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر درخواست‌ها برای لانچ ایردراپ بلوم بالا باشد، به احتمال زیاد زمان عرضه زودتر خواهد شد.

چگونه از زمان لیست شدن ارز بلوم باخبر شویم؟

همزمان با انتشار خبر از سوی منبع رسمی، تاریخ دقیق لیست شدن ارز بلوم در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

احتمال انتشار اخبار جعلی متعددی در مورد زمان لیست شدن این ارز در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام یا ایکس (توییتر سابق) وجود دارد. برای اطمینان از صحت اخبار، فقط منابع معتبر رسمی را دنبال کنید و فریب کلاهبرداران را نخورید.

بنابراین، تا زمان انتشار خبر رسمی از سوی منابع معتبر، منتظر بمانید و تمرکز خود را بر افزایش تعداد سکه‌هایتان بگذارید.

جمع‌بندی

نوشته بلوم پس زمینه مشکی
سرمایه‌گذاری در بلوم احتمالا فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد ایجاد خواهد کرد

بلوم انقلابی جدید در بازار ارزهای دیجیتال است که روی راه‌اندازی صرافی با پشتیبانی از بیش از ۳۰ بلاکچین مختلف، مینی‌اپ تلگرامی پرطرفدار با بیش از ۳۰ میلیون کاربر، کیف پول امن و پایدار و توکن اختصاصی پرطرفدار متمرکز شده است. اخبار غیررسمی زمان لیست شدن ایردراپ بلوم در صرافی‌ها را در اواخر تابستان و اوایل پاییز بین ماه‌های شهریور و مهر پیش‌بینی کرده‌اند. با این حال، صحت درستی این خبر هنوز تایید نشده است و برای اطلاع از زمان دقیق باید منتظر خبرهای تیم پروژه بلوم باشید.

سوالات متداول

آیا می‌توان ارز بلوم را قبل از لیست شدن در صرافی‌ها خرید و فروش کرد؟

خیر. در حال حاضر هیچ راهکار رسمی برای خرید یا فروش ارز بلوم قبل از لیست شدن در صرافی‌ها وجود ندارد. با این حال، ممکن است برخی از معاملات غیرقانونی این ارز در پلتفرم‌های غیرمتمرکز انجام شود.

 آیا لیست شدن ارز دیجیتال بلوم در صرافی‌ها بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد؟

بله. لیست شدن ارز دیجیتال بلوم در یک صرافی معتبر می‌تواند به افزایش تقاضا و حجم معاملات آن منجر شود و در نتیجه قیمت آن را افزایش دهد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد و قیمت ارز بلوم پس از لیست شدن می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند شرایط کلی بازار، عملکرد پروژه و احساسات سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

منابع: binance | binance

4/5 - (22 امتیاز)
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

  1. تماشا
    ۱۴ تیر ۱۴۰۳ در ۱۱:۰۶

    بیت کوین و ارزهای دیجیتال رو به سوی نزول یعنی مرگ و سقوط به صفر شدن هستند برای کنترل تورم جهانی دست مردم را از نقدینگی خالی می‌کنند این سیاست کاری اینهاست سرمایه گذاری در اینها جز ضرر زیان و اتلاف پول و وقت هیچ سودی ندارند.

1