تحلیل و بررسی آینده ارز چیلیز تا سال ۲۰۳۰

بررسی آینده ارز چیلیز؛ ورزش و سرگرمی در اوج!

نام ارز چیلیز مقابل کوین‌های چیلیز معلق
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرفداران ورزش‌های مختلف به‌خصوص فوتبال، تنها کمبود دنیای کریپتوکارنسی را عدم وجود پلتفرمی برای ورزشی‌ها می‌دانستند. از همین جهت، فعالان بازار رمزارزها هم بیکار نماندند و پلتفرم Socios را راه‌اندازی کردند؛ فضایی که طی آن کاربران و ورزش‌دوستان می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال چیلیز، اقدام به خرید توکن طرفداری مورد نظر خود کرده و خود را تبدیل به بخشی از تصمیم‌گیری‌های مهم برای آینده باشگاه کنند.

از همین سو، آینده ارز چیلیز که توکن بومی این پلتفرم است، اهمیت ویژه‌ای برای کاربران Socios دارد. ما هم در این مقاله به بررسی آینده ارز چیلیز پرداخته و عوامل تاثیرگذار در آینده این ارز دیجیتال را بیان کرده‌ایم. 

آینده ارز چیلیز در گرو طرفداران

کوین و نام چیلیز در فضایی قرمز رنگ
چیلیز توکن بومی پلتفرم Socios است.

هر شبکه بلاکچین، به توکن بومی خود نیاز دارد؛ توکن بومی پلتفرم Socios هم ارز دیجیتال چیلیز است. هدف ارز چیلیز، ارائه فضایی برای مشارکت طرفداران تیم‌های ورزشی در بستر بلاکچین و تبدیل کردن آن‌ها از تماشاگرانی منفعل به تاثیرگذارانی فعال در آینده تیم است. ارز چیلیز در بستر بلاکچین اتریوم و بایننس اسمارت چین بوده امکان شرکت در تصمیم‌های مهم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از مزایای چیلیز می‌توان به‌طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد.

  • طرفدار بودن به نوعی سرگرمی جدی برای طرفداران ورزش‌های مختلف تبدیل شده.
  • حق رای برای آینده تیم با تجربه ترید کردن گر خورده است.
  • هر تصمیمی که طرفداران در پلتفرم Socios اخذ کنند، به‌طور مستقیم در دنیای واقعی تاثیرگذار خواهد بود.

سال ۲۰۲۲ برای چیلیز، سال شلوغی بوده است. در مارس این سال، قیمت چیلیز افزایشی ۲۵ درصدی را در پی معرفی ستاره فوتبال آرژانتین لیونل مسی به عنوان سفیر بین‌المللی برند با قراردادی ۲۰ میلیون دلاری تجربه کرد. البته رشد چیلیز به همین یک مورد ختم نشد و صرافی ارز دیجیتال Bybit توکن طرفداری خود را معرفی کرد که با استفاده از چیلیز ارائه می‌شد.

البته تمام انتظارات برای چیلیز خبر از یک اتفاق می‌دهد؛ راه‌اندازی بلاکچین چیلیز و تبدیل کردن ارز دیجیتال آن از توکن به کوین که هیمن امر تاثیر به‌سزایی در آینده ارز چیلیز خواهد داشت. بعید به‌نظر نمی‌رسد که خبرهایی از این طریق بزرگ امسال به گوش برسد.

پیش بینی ارز چیلیز؛ تاثیر ورزش در قیمت

توکن چیلیز با نام آن در فضایی آبی رنگ
قراردادهای پلتفرم Socios سبب رشد قیمت چیلیز می‌شود.

کاربران با خرید ارز چیلیز، تبدیل به بخشی از تیم تصمیم‌گیرنده طرفداری برای آن تیم به‌خصوص می‌شوند. تیم‌ها هرچه بیشتر در پلتفرم Socios خودنمایی کنند، می‌توانند طرفداران بیشتری را جذب خود کرده و توکن طرفداری بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار دهند. 

یکی از نقاط تاثیرگذار در آینده ارز چیلیز، دسترسی به توکن‌های طرفداری با این رمزارز است. در اختیار داشتن این توکن‌ها موجب می‌شودتا طرفداران از طریق تلفن‌همراه یا سیستم رایانه خود با ورود به پلتفرم Socios، در تصمیم‌گیری‌های مهم تیم خود شرکت کنند. هرکسی که توکن طرفداری بیشتری داشته باشد و بیشتر در رای‌گیری‌ها شرکت کند، رفته رفته می‌تواند از قابلیت‌های VIP پلتفرم استفاده کند.

در دسامبر سال ۲۰۲۱ پلتفرم Socios اعلام کرد که ۱۲ قرارداد جدید با تیم‌های مختلف لیگ هاکی ایالات متحده -که تا الان بزرگترین قرارداد این پلتفرم بوده است- و تیم Sport Club Internacional که بزرگترین تیم‌های لیگ فوتبال برزیل بوده، امضا کرده است. همچنین در ژانویه همان سال، قراردادهای جدیدی با تیم فوتبال اسپارتاک مسکو، موناکو و واسکو گاما برزیل به ثبت رسیده است. 

اما پلتفرم Socios دست از پیشرفت برنداشت و در فوریه ۲۰۲۲ با یوفا (نهاد رسمی فوتبال اروپا) قراردادی رسمی را برای اسپانسرینگ بازی‌ها فوتبال اروپا امضا کرد و به توکن طرفداری رسمی یوفا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ کنفرانس اروپا و سوپرکاپ اروپا تبدیل شد. این همکاری در کنار اعلامیه قرارداد با ۱۳ تیم آمریکایی دیگر نیز موجب رشد ۱۸ درصدی قیمت ارز چیلیز در آوریل همان سال شد. همانطور که اشاره کردیم، ارائه قراردادهای جدیدتر می‌تواند تاثیر به‌سزایی در آینده ارز چیلیز داشته باشد. 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

در هنگام نگارش این مقاله، قیمت ارز دیجیتال چیلیز چیزی حدود ۰.۱۱۷۸ دلار است. شاید به نظر برسد که برای رمزارزی با چنین پشتوانه‌ای، قیمتی در حد ۱۰ سنت بسیار کم باشد؛ اما حقیقت ماجرا جای دیگری است؛ چرا که ارز دیجیتال باید برای تمام طرفداران ورزش قابل خریدن باشد و آن‌ها بتوانند از این رمزارز در پلتفرم Socios به راحتی استفاده کنند.

البته با توجه به نقشه راهی که تیم چیلیز در ذهن دارد، به نظر می‌رسد آینده ارز چیلیز می‌تواند درخشان باشد. با توجه به اطلاعات موجود، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز خبر از رشدی خوب در چند ماه آینده می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که چیلیز تا پایان این ماه و یا تا اواسط ماه آینده خود را به قیمت ۰.۴۱ دلار برساند. تا ژوئن امسال نیز انتظار می‌رود که قیمت چیلیز کاهشی به دلیل اصلاح قیمتی داشته و عدد ۰.۲۳ دلار در دسترس باشد.

آینده ارز چیلیز در سال ۲۰۲۵ مبهم به نظر می‌رسد؛ چرا که داده‌های تاریخی نمودار این ارز دیجیتال خبر از بازاری رنج می‌دهد. به‌طوری که قیمت چیلیز فراتر از بازه ۰.۱۷۵ تا ۰.۲۱۷ دلار نرود و حرکتی صعودی خاصی نداشته باشد. اما سال ۲۰۲۶ برای چیلیز سال جذابی خواهد بود؛ جایی که این ارز دیجیتال ۰.۳۱۱ دلار را خواهد دید و پیش بینی می‌شود تا نزدیک‌های ۲۰۳۰ در همین بازه خواهد ماند. اما سال ۲۰۳۰ برای چیلیز جذابیت بیشتری خواهد داشت؛ چون برای اولین بار تا بالای یک دلار خواهد رفت.

جمع‌بندی

بررسی آینده ارز چیلیز با استفاده از داده‌های تاریخی قیمت آن انجام شده و با قطعیت نمی‌توان گفت که این ارز دیجیتال به چنین قیمتی در تاریخی معین خواهد رسید. اما به‌طور کلی با توجه به همکاری‌های متعدد این پلتفرم با تیم‌های ورزشی مطرح دنیا، می‌توان نتیجه گرفت که آینده ارز چیلیز درخشان خواهد بود و دارندگان آن به‌زودی از سرمایه‌گذاری خود خرسند خواهد شد. 

سوالات متداول

ارز چیلیز چیست؟

چیلیز توکن بومی پلتفرم Socios بوده که طرفداران تیم‌های مختلف با استفاده از آن‌ می‌توانند در تصمیم‌های مهم باشگاه شرکت کنند.

آیا چیلیز سرمایه‌گذاری خوبی است؟

با توجه به اینکه دنیای رمزارزها دچار فرازونشیب‌های زیادی است، قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری باید تحلیل‌های لازم را انجام داد.

منابع: changelly | capital

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید