اکوسیستم فلوکی اینو چیست؟ +‌ کاربرد و معرفی بخش‌های مهم آن
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

بررسی جامع اکوسیستم فلوکی اینو

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳   تاریخ بروزرسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
نماد اکوسیستم فلوکی اینو

فلوکی اینو (Floki Inu) دارای یکی از پیشرفته‌ترین اکوسیستم‌های کریپتویی است. اکوسیستم فلوکی اینو پای خود را فراتر از یک میم کوین گذاشته است. این اکوسیستم شامل بازار NFT، بازی کریپتویی، پلتفرم آموزشی و یک دنیای دیفای جذاب است. فلوکی اینو سعی می‌کند با ارتقاء کاربردهای توکن خود، یک اکوسیستم بزرگ متشکل از کاربران زیادی را تشکیل دهد. در همین راستا، در این مقاله از رمزینکس به بررسی کامل اکوسیستم فلوکی اینو پرداخته‌ایم. 

چرا اکوسیستم فلوکی اینو توسعه یافته است؟

نماد ارز دیجیتال فلوکی اینو
فلوکی اینو الهام گرفته از نام سگ خانگی ایلان ماسک است.

فلوکی اینو که یک میم کوین دیگر در کنار شیبا اینو و دوج کوین با نماد سگ است. خرید ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۰ با حضور میم کوین‌ها طرفداران زیادی پیدا کرد. فلوکی اینو نیز با الهام گرفتن از نام سگ خانگی ایلان ماسک، توسعه یافت و وارد بازار رمزارزها شد. در ابتدا به عنوان یک میم کوین عرضه شد اما رفته رفته توسعه‌دهندگان آن تصمیم به توسعه کاربردهای فلوکی گرفتند. کاربردهایی که تنها با خرید فلوکی اینو در دسترس خواهند بود. کوین فلوکی اینو یک رمزارز چند-شبکه‌ای است که هم با استاندارد بلاکچین اتریوم (ERC-۲۰) و هم بلاکچین بایننس (BEP-۲۰)، در انواع صرافی ارز دیجیتال دسترس است.

اکوسیستم فلوکی اینو چیست و چه بخش‌هایی دارد؟

اکوسیستم فلوکی اینو که شامل بازار NFT، بازی و پلتفرم آموزشی است
اکوسیستم فلوکی اینو یکی از پیشرفته‌ترین‌ها در دنیای کریپتوکارنسی است.

فلوکی اینو قصد دارد تا با ارائه یک اکوسیستم پیشرفته، تمام کاربردهای کریپتویی ممکن را داشته باشد. این اکوسیستم شامل ساخت و فروش NFT، بازی متاورسی، دنیای دیفای مخصوص فلوکی و پلتفرم آموزشی خواهد شد. در همین راستا، در ادامه هر کدام از این بخش‌ها را توضیح داده‌‎ایم.

والهالا (Valhalla)؛ بازی اکوسیستم فلوکی اینو

اکوسیستم‌های کریپتویی با ارائه بازی‌های متاورسی توانسته‌اند کاربران زیادی را جذب جامعه خود کنند. فلوکی اینو نیز در تلاش است تا با ارائه یک بازی متاورسی جذاب، اکوسیستم خود را گسترش دهد . بازی والهالا یک بازی مبارزه‌ای است که در دسته بازی‌‎های «Play-to-Earn» قرار می‌گیرد. در این بازی کاربران با استفاده از توکن فلوکی اینو می‌توانند شخصیت‌هایی بسازند و با این تشکیل یک لشکر، به مبارزه لشکرهای دیگر بروند. در همین راستا، کاربران با پیروزی در هر مبارزه، فلوکی اینو و سایر آیتم‌های بازی را جهت ارتقاء تیم خود بدست می‌آورند. بازی والهالا نه تنها می‌تواند سبب جذب کاربر برای اکوسیستم فلوکی اینو شود، بلکه پیش‌بینی‌ها نشان از درآمد میلیارد دلاری آن برای این اکوسیستم دارد.

فلوکی‌فای؛ دیفای مخصوص اکوسیستم فلوکی اینو

چه چیزی می‌تواند بهتر از یک دنیای مالی جذاب و کاربردی برای یک اکوسیستم تازه تاسیس باشد؟ فلوکی فای (FlokiFi) از خلاقیت‌های شگفت‌انگیز تیم توسعه فلوکی اینو است که خدمات کریپتویی مختلفی ارائه می‌دهد. از جمله امکانات فوق‌العاده جذاب فلوکی فای می‌توان به «FlokiFi Locker» اشاره کرد. طبق قابلیت FlokiFi Locker، کاربران می‌توانند رمزارزها و NFTهای خود را استیک و یا در یک پلتفرم به عنوان وثیقه، قرار دهند. این فرایند خود هزینه‌هایی دارد که این هزینه از به عنوان کارمزد شناخته می‌شود. قفل کردن دارایی به شکل‌های زیر در دسترس خواهد بود.

  • قفل کردن NFT
  • قفل کردن توکن‌ها
  • قفل کردن چندین دارایی در یک تراکنش

حال هزینه قفل کردن دارایی‌های به شکل زیر است.

عنوانهزینه
قفل کردن یک توکن۵۰ تتر
قفل کردن  NFTبه ازای هر تراکنش ۱۰۰ تتر برای هر تراکنش
قفل کردن چند توکن۱۰۰ تتر
جدول هزینه قفل کردن دارایی‌ها در اکوسیستم فلوکی اینو

پلتفرم آموزشی؛ شگفتی اکوسیستم فلوکی اینو

فلوکی اینو با در نظر گرفتن یکی از بزرگترین دغدغه‌های این روزهای جامعه، اقدام به ارائه یک پلتفرم آموزشی کریپتویی کرده است. داده‌ها نشان می‌دهد که عمده افراد حاضر در جامعه اطلاعاتی بسیار سطحی از دنیای کریپتوکارنسی دارند. این افراد دائما به دنبال یافتن آموزش‌های کاربردی به منظور فعالیت در حوزه رمزارزها هستند. به همین علت، فلوکی اینو با راه‌اندازی یک پلتفرم آموزشی در نظر دارد تا آموزش‌هایی کاربردی در اختیار افراد تازه وارد قرار دهد. این برنامه یک آینده‌نگری بی‌نظیر برای توسعه اکوسیستم فلوکی اینو است.

Floki Places؛ بازار NFT اکوسیستم فلوکی اینو

حال که تیم فلوکی فکر تمام جنبه‌های کریپتویی اکوسیستم خود را کرده است، فقط کمبود یک بازار NFT احساس می‌شود. فلوکی اینو با توسعه یک بازار NFT، نه تنها کاربران خود را افزایش می‌دهد، بلکه موجب کاربردی‌تر شدن توکن فلوکی اینو خواهد شد. صد البته که به منظور جابه‌جایی، خرید و ضرب NFT باید از فلوکی اینو استفاده کنید. همین امر ارزش فلوکی اینو را چندین برابر خواهد کرد.

جدول زیر بخش‌های مهم اکوسیستم فلوکی اینو را نشان می‌دهد:

اکوسیستم فلوکی اینوویژگی‌ها
بازی والهالاامکان کسب درآمد از طریق بازی
فلوکی فایامکان کسب درآمد از NFT و توکن فلوکی از طریق استیکینگ و وثیقه‌گذاری
دانشگاه فلوکیآموزش صفر تا ۱۰۰ دنیای کریپتوکارنسی
بازار NFT فلوکیامکان ضرب و تبادل NFT
نگاهی کوتاه به اکوسیستم فلوکی اینو و ویژگی‌های آن‌ها

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی کامل اکوسیستم فلوکی اینو پرداخته‌ایم. توکن فلوکی یک رمزارز مبتنی بر بلاکچین اتریوم و بایننس است. این رمزارز که در دسته میم کوین‌ها با نماد سگ قرار می‌گیرد، طرفداران زیادی دارد. تیم توسعه فلوکی در نظر دارد تا پای خود را فراتر از میم کوین‌ها گذاشته و یک اکوسیستم پیشرفته ارائه دهد. این تیم خلاق با ارائه یک بازی متاورسی، بازار NFT، دنیای دیفای FlokiFi و پلتفرم آموزش کریپتویی، اکوسیستم فلوکی اینو را به یک فضای نوین و پیشرفته تبدیل کند. حال باید دید که این آینده‌نگری فلوکی اینو چه تاثیری در قیمت آن خواهد داشت.

سوالات متداول

آیا سرمایه‌گذاری در فلوکی اینو سودمند است؟

با توجه به اینکه عرضه فلوکی اینو تقریبا کنترل‌نشده است، با ارائه یک مکانیسم توکن سوزی و ارائه کاربردهای جدید، فلوکی اینو می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. 

چطور می‌توان وارد بازی والهالا فلوکی اینو شد؟

این بازی فعلا در مرحله تست قرار دارد و به محض عرضه رسمی، در دسترس خواهد بود.

منبع: forbes

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر