وایت پیپر ارز گالا چیست؟ + بررسی جزئیات

بررسی جزئیات وایت پیپر ارز گالا؛ نقشه راه تا کجاست؟

نماد گالا در میان کندل‌های نمودار آن
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گالا گیمز، با برپایی یک انقلاب عظیم در صنعت بازی و پیوند آن با بلاکچین، پلتفرمی جذاب برای سرگرمی و درآمدزایی ساخته است که کاربران می‌توانند با استفاده از ارز گالا به سودآوری برسند. اما آینده این پلتفرم نوآورانه بلاکچینی به کجا می‌رسد؟ بازیکنان چطور در آینده می‌توانند درآمدزایی کنند؟ تمام سوالات فوق، در وایت پیپر ارز گالا پاسخ داده شده‌اند.

به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی جزئیات وایت پیپر ارز دیجیتال گالا پرداخته و نقشه راه این رمزارز را بازبینی کرده‌ایم.

معرفی GALA در وایت پیپر ارز گالا

هیچ‌گاه حتی فکرش را نمی‌کردید که روزی بتوانید در یک دنیای کاملا دیجیتال که توکن‌های آن در خارج فضای بازی هم ارزش زیادی دارند، بازی و درآمدزایی کنید. گالا گیمز توسط سازندگان بازی Zynga در سال ۲۰۱۸ به منظور ارائه پلتفرمی بلاکچین محور که امکان درآمدزایی از طریق طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، معرفی شد. 

گالا گیمز پلتفرمی است که بازیکنان با استفاده از ارز دیجیتال گالا به آن ورود کرده و به راحتی پرداخت‌های درون شبکه‌ای را انجام می‌دهند. طیف متنوعی از بازی‌ها اعم از بازی‌های P2E (بازی و درآمدزایی)، بازی‌های چند نفره، شهرسازی و علمی تخیلی در وایت پیپر ارز گالا برای پلتفرم این ارز دیجیتال تعریف شده است. آنطور که به‌نظر می‌رسد و در نقشه وایت پیپر ارز دیجیتال گالا آمده، توسعه‌دهندگان گالا در نظر دارند با ارائه بازی‌های بیشتر، دست بازیکنان را برای درآمدزایی بازتر بگذارند. 

تا اینجا در وایت پیپر ارز گالا، ۱۳ بازی باید در دسترس بازیکنان باشد. به همین منوال، در پلتفرم موزیک گالا بیش از ۷۸ موسیقی در دسترس است. همچنین در وایت پیپر ارز دیجیتال گالا آمده که این تیم توسعه‌دهنده در نظر دارد تا با ارائه یک پلتفرم اختصاصی برای فیلم، وارد دنیای سینما نیز شود. 

ادامه مسیر در وایت پیپر ارز دیجیتال گالا

نماد گالا در زیر ذره بین میان تمام ارزهای دیجیتال
پلتفرم موسیقی گالا بیش از ۷۸ هزار موسیقی دارد.

پیش از هر موضوع، در ابتدا باید بدانیم علت بررسی جزئیات وایت پیپر ارز دیجیتال گالا چیست؟ وایت پیپر در دنیای ارزهای دیجیتال، سندی است موثق که توسط تیم توسعه‌دهنده آن رمزارز به منظور شفاف‌سازی موضوعاتی چون اعضای تیم سازنده، جزئیات حیات پروژه و مسیر آینده آن است که تریدرها و فعالان بازار موظف هستند که قبل از هرگونه معامله، وایت پیپر ارز مورد نظر را بررسی کنند. 

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد، در وایت پیپر ارز گالا آمده که این پلتفرم قصد دارد که بازی‌های بیشتری را در ژانرهای مختلف به فضای خود اضافه کند. اضافه کردن این بازی‌ها به معنای جذب بازیکنان بیشتر و در نهایت استفاده بیشتر از ارز دیجیتال گالا است. یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی که تیم توسعه‌دهنده در وایت پیپر ارز دیجیتال گالا به آن اشاره کرده، ایجاد یک پلتفرم فیلم مانند نتفلیکس بوده که می‌تواند به رشد این اکوسیستم کمک شایانی کند. 

اما در وایت پیپر ارز گالا چه مواردی برای ۲۰۲۴ و بعد از آن پیش بینی شده است؟

قدم بعدی در وایت پیپر ارز گالا چیست؟

همانطور که گفتیم، تیم توسعه‌دهنده گالا به دنبال دربرگرفتن طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌ها برای گسترده کردن کاربرد خود و در نهایت ایجاد فضایی جذاب برای کاربران پلتفرم گالا است تا افراد تمام تفریحات خود را از دنیای واقعی وارد دنیای کریپتوکارنسی کرده و با استفاده از ارز دیجیتال گالا، نهایت لذت را در این دنیای دیجیتال تجربه کنند. 

اما مسیری که در وایت پیپر ارز گالا برای آینده در نظر گرفته شده، بسیار عجیب و منحصر به فرد است که در ادامه به‌صورت جزئی هر کدام بیان شده‌اند.

  • توسعه‌دهندگان گالا در نظر دارند تا جواز گره‌های بنیان‌گذار را به صورت NFT به آن‌ها ارائه دهند؛ به این ترتیب این گره‌ها می‌توانند با خرید و فروش جواز خود در فضایی یکتا، ظرفیت‌کاری خود را افزایش داده و فضایی را برای اعتبارسنجی پل‌های بلاکچینی ایجاد کنند. 
  • ایجاد یک پلتفرم جدید با نام گالاچین که تمام بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی‌ها و هرآنچه که به دنیای گالا مربوط می‌شود در آن جمع‌آوری شده که به این ترتیب دسترسی راحت‌تری به فضای گالا برای کاربران ایجاد می‌شود. 

بازی‌ها در وایت پیپر ارز گالا

کوین گالا در میان کندل‌های نمودار آن
اولین بازی گالا گیمز، بازی ستاره شهر بوده است.

اولین کاربرد گالا، در پلتفرم گالا گیمز برای انجام تراکنش‌ها داخل بازی به منظور دسترسی به قابلیت‌های بیشتر بوده است. به همین منظور، دانستن اینکه چه بازی‌هایی در گالا گیمز در دسترس هستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ادامه به بررسی بازی‌هایی که در وایت پیپر ارز گالا معرفی شده‌اند، پرداخته‌ایم.

  • Town Star: بازی ستاره شهر اولین بازی پلتفرم گالا گیمز بوده که در وایت پیپر ارز دیجیتال گالا معرفی شده است. بازیکنان در این بازی  در تلاش هستند تا با ایجاد امکانات مختلف در شهر و توسعه آن‌، از جوایزی که در بازی تعبیه شده است بهره‌مند شوند. 
  • Mirandus: در این بازی فانتزی، بازیکنان با هیولاهای بازی جنگیده، زمین خود را توسعه داده و با کسب جوایزی در مراحل مختلف بازی، رفته رفته پیشرفت کرده و به درآمدزایی می‌رسند. 
  • Spider Tanks: در این بازی که یک مبارزه آنلاین چند نفره است، بازیکنان در نقشه‌های مختلف شهری با یکدیگر درگیر شده و می‌توانند در مسیر بازی با کسب جوایزی، بازیکن خود را ارتقاء داده و کسب درآمد کنند.
  • Fortitude: در این بازی بازیکنان با اتخاذ استراتژی‌های متنوع به شهرهای یکدیگر حمله کرده با جمع‌آوری غنائم مختلف، موجب پیشرفت و توسعه شهر و بازیکن خود می‌شوند.

جمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید و فروش یک ارز دیجیتال، بررسی نقشه راه و مسیر آینده پروژه جهت توسعه هرچه بهتر کاربردهای آن است. این مسائل، از طریق بررسی وایت پیپر یک ارز دیجیتال در دسترس خواهد بود. در وایت پیپر ارز گالا نیز، نقشه راه آینده این پروژه توسط توسعه‌دهندگان آن به تصویر کشیده شده که کاربران را به مسیر گالا امیدوار می‌کند.

سوالات متداول

آینده ارز گالا چیست؟

با توجه به اینکه توسعه‌دهندگان گالا قصد دارند طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و سرگرمی‌ها را به این پلتفرم اضافه کنند، ارز دیجیتال گالا می‌تواند رشد چشمگیری در آینده داشته باشد.

علت ریزش ارز گالا چیست؟

تمام ارزهای دیجیتال، پس از صعود، برای ادامه مسیر باید قیمت خود را اصلاح کرده تا بتوانند به رشد خود ادامه دهند. یکی از دلایل ریزش قیمت ارز گالا، می‌تواند اصلاح قیمتی باشد.

منابع: messari | chainclarity | kraken

به این مقاله امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر