نحوه کسب درآمد از طریق استیکینگ همستر کامبت چگونه است؟

نحوه کسب درآمد از طریق استیکینگ همستر کامبت

نماد همستر کامبت که عصبانی است
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳

یکی از روش‌های آسان برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، سپرده‌گذاری آن‌ها در کیف‌پول‌های مخصوص و شرکت در فرایند استیکینگ (Staking) یا سهام‌گذاری است. 

در این روش با قفل کردن مقداری از توکن‌های همستر کامبت در یک کیف پول به امنیت و پایداری شبکه بلاکچین کمک کرده و در ازای آن، پاداش دریافت می‌کنید. این کار مشابه سپرده‌گذاری پول در بانک برای دریافت سود ماهانه یا سالانه است، با این تفاوت که سود شما به ‌تناسب مقدار ارز و زمان سپرده‌گذاری تعیین می‌شود. کسب درآمد از طریق استیکینگ ارز همستر کامبت بسیار آسان است، تنها باید توکن‌های خود را در کیف پول قفل شده نگهداری کنید و منتظر دریافت سود باشید به همین راحتی! 

در این مطلب، به بررسی نحوه استیکینگ ارز همستر کامبت و کسب درآمد از آن می‌پردازیم. اگر به دنبال کسب سود از طریق استیکینگ ارز HMSTR خود هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

فرایند کسب درآمد از استیکینگ در همستر کامبت چگونه است؟

چندین عمستر عصبان یبا نوشته همستر کامبت
استیکینگ همستر کامبت پس از عرضه عمومی، می‌تواند یک راه مناسب برای کسب درآمد باشد

برای کسب درآمد از طریق استیکینگ ارز همستر کامبت، نیاز است که بلاکچین این توکن از الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof of Stake یا PoS) استفاده کند. در صفحه آغازین بازی تلگرامی Hamster Kombat عبارت «will be launched on TON» درج شده است که نشان می‌دهد توکن HMSTR روی بلاکچین Ton میزبانی می‌شود. با توجه به اینکه این بلاکچین از الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش‌ها استفاده می‌کند، امکان کسب سود از طریق سهام‌گذاری توکن‌های همستر کامبت وجود دارد و می‌توانید در کیف پول خود اقدام به استیکینگ این ارز پرطرفدار کنید.

نکته: توجه کنید که در زمان نگارش این مطلب، هنوز توکن همستر کامبت عرضه نشده و به‌طور قطعی مشخص نیست که آیا روی بلاکچین Ton راه‌اندازی یا اینکه به‌صورت ترکیبی با بلاکچین‌های دیگر عرضه خواهد شد.

درصورت استیکینگ توکن‌های همستر کامبت به پاس حمایت شما از شبکه و کمک به تامین امنیت آن، پاداش دریافت می‌کنید. این پاداش می‌تواند به‌صورت ارز دیجیتال همان شبکه (مانند تون‌کوین در شبکه تون) یا سایر ارزهای مورد تایید شبکه پرداخت شود. میزان پاداش‌ معمولاً براساس مقدار توکن‌ها همستر کامبت و مدت زمان هولد آن‌ها تعیین می‌شود.

چرا باید از استیکینگ برای کسب درآمد از همستر کامبت استفاده کنیم؟

دو همستر در حال مبارزه
برای استیکینگ بهینه همستر کامبت ابتدا باید کیف پول‌های پرطرفدار از آن پشتیبانی کنند

با استیکینگ، بدون نیاز به فروش ارز همستر کامبت می‌توانید تنها با نگهداری و قفل کردن توکن‌های خود در کیف پولتان، سود کسب کنید. این روش فرصتی برای کسب درآمدی پایدار و مداوم به شما می‌دهد، بدون آنکه نیاز به طی کردن فرایندی سخت و پیچیده داشته باشید. 

همچنین، تمامی توکن‌های شما به‌صورت امن باقی می‌ماند و تنها لازم است تعدادی از آن‌ها را برای مدت زمان معینی قفل کنید. بازی همستر کامبت با رسیدن به تعداد شگفت‌انگیز ۱۵۰ میلیون کاربر و حفظ بیش از ۴۰ میلیون بازیکن فعال روزانه، یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌ها در سال ۲۰۲۴ به‌شمار می‌رود و تحلیلگران معتقدند که معامله یا ذخیره‌سازی توکن‌های این بازی می‌تواند بسیار سودآور باشد.

استیکینگ توکن‌های همستر کامبت به افزایش پایداری و امنیت شبکه کمک می‌کند و باعث می‌شود ارزش دارایی‌های شما محفوظ بماند و در برابر تقلب و حملات ایمن باشد. علاوه‌براین، می‌توانید در رای‌گیری‌های شبکه شرکت کرده و در تصمیم‌گیری‌های مهم سهیم باشید.

در نهایت، کسب درآمد بالا نقطه عطفی است که استیکینگ ارز دیجیتال همستر کامبت می‌تواند برایتان به‌ارمغان بیاورد. پس اگر به دنبال سرمایه‌گذاری امن و کم‌ریسک هستید، پس از عرضه توکن‌های Hamster Kombat می‌توانید از طریق استیکینگ از آن کسب درآمد کنید.

آموزش استیکینگ و کسب درآمد از Hamster Kombat

همستر کارتونی کنار گوشی موبایل
هنوز مشخص نیست که چه مقدار ارز همستر کامبت به بازیکنان تعلق می‌گیرد

برای شروع سهام‌گذاری، به توکن همستر کامبت نیاز دارید. می‌توانید این توکن را پس از لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال خریداری کنید یا از طریق انجام بازی تلگرامی همستر کامبت، سکه و پرافیت خود را افزایش دهید و سپس آن‌ها را به توکن تبدیل و در فرایند استیکینگ استفاده کنید.

توجه: اگرچه هنوز پاسخ قطعی برای اینکه سکه مهمتر است یا پرافیت وجود ندارد، تیم Hamster Kombat بارها بر اهمیت پرافیت تاکید کرده است. با استناد به این گفته، تلاش کنید تا پرافیت خود را افزایش دهید، در عین حال به سکه‌ها هم توجه داشته باشید و تعادل بین آن‌ها را حفظ کنید.

برای استیکینگ ارز همستر کامبت می‌توانید از پلتفرم‌ها یا کیف‌پول‌های مختلفی استفاده کنید. هنگام انتخاب پلتفرم یا کیف‌پول مورد نظر به اعتبار و امنیت آن‌ها توجه داشته باشید. برخی پلتفرم‌ها در ازای استیکینگ، نرخ پاداش بالایی ارائه می‌دهند که برای استفاده از آن‌ها باید به‌دقت تحقیق کرده و از صحت اعتبارشان اطمینان حاصل کنید.

توکن‌های همستر کامبت را به کیف پول خود منتقل کنید

تراست‌ولت، متامسک و تون‌کیپر از جمله بهترین گزینه‌های موجود هستند. با این حال، کیف پول‌های متعدد دیگری هم وجود دارند که می‌توانید در صورت پشتیبانی از فرایند استیکینگ، از آن‌ها استفاده کنید. پس از انتخاب کیف پول دلخواه خود برای استیکینگ، باید توکن‌هایتان را به آن منتقل کنید.

به دلیل عرضه و لیست نشدن توکن‌های همستر کامبت، در حال حاضر امکان استیکینگ آن‌ها وجود ندارد. با این حال، فرایند استیکینگ تمامی ارزهای دیجیتال در کیف‌پول‌ها یکسان است و باید ارز همستر کامبت را در کیف‌پول مدنظرتان انتخاب و میزان توکن‌ها را برای سهام‌گذاری مشخص کنید. 

برای نمونه فرایند استیکینگ در کیف‌پول تراست‌ولت را آموزش می‌دهیم.

برای استیکینگ ارز همستر کامبت در کیف‌پول تراست‌ولت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در کیف‌پول تراست‌ولت به تب Discover بروید:
محیط کاربری تراست ولت
در تراست ولت امکان استیکینگ ارزهای متعددی وجود دارد
  • در بخش Staking روی فلش «نمایش همه» بزنید تا ارز همستر کامبت به شما نمایش داده شود. 
محیط کاربری تراست ولت
در صورت عرضه توکن همستر و پشتیبانی تراست ولت، مسیر استیکینگ بسیار آسان خواهد بود
  • پس از انتخاب ارز مورد نظر برای سهام‌گذاری، روی گزینه «Stake» بزنید. در این مثال، به دلیل عرضه نشدن ارز دیجیتال HMSTR، ارز BNB را انتخاب می‌کنیم. اما پس از لیست شدن ارز همستر کامبت می‌توانید آن را انتخاب کنید.
  •  حالا باید جزئیات مربوط به استیکینگ خود را به دقت بررسی کنید. این جزئیات می‌تواند شامل مواردی مانند مقدار ارز دیجیتال همستر کامبت مورد نظر برای استیکینگ، مدت زمان قفل شدن ارز، نرخ سود سالیانه و اعتبارسنج‌هایی باشد که می‌توانید ارز خود را به آن‌ها بسپارید. 
  •  پس از بررسی جزئیات، باید مقدار ارز و اعتبارسنج مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب اعتبارسنج مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا اعتبارسنج‌ها وظیفه تایید تراکنش‌ها و حفظ امنیت شبکه را بر عهده دارند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر اطلاعات کافی در مورد اعتبارسنج‌ها ندارید، گزینه پیش‌فرض تراست‌ولت را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه «Confirm» وارد صفحه Stake خواهید شد و اطلاعات سهام‌گذاری ارز همستر کامبت نمایش داده می‌شود. پس از نهایی‌کردن فرایند استیکینگ می‌توانید تمامی اطلاعات را در صفحه توکن HMSTR ببینید.

به همین راحتی می‌توانید دارایی دیجیتالی خود را سهام‌گذاری کرده و از آن سود کسب کنید. ارز دیجیتال همستر با غوغایی که به‌پا کرده پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد. باید دید پس از لیست‌ شدن در صرافی‌ها میزان سود ارائه شده برای استیکینگ این ارز دیجیتال چقدر خواهد بود.

جمع‌بندی

چند همستر زیر نماد بیتکوین
استیکینگ همستر کامبت می‌تواند یک راهکار مناسب برای کسب درآمد پایدار باشد

با استیکینگ ارز دیجیتال همستر کامبت می‌توانید سود کسب کنید. پس از قفل کردن توکن‌های خود در کیف پول یا پلتفرم مورد نظر، به‌صورت دوره‌ای پاداش‌هایی به شکل توکن‌های جدید دریافت خواهید کرد. میزان پاداش‌ها به مقدار و مدت زمان قفل بودن توکن‌های همستر کامبت بستگی دارد. شما می‌توانید پس از اتمام دوره قفل، توکن‌های خود را به همراه پاداش‌های دریافت شده برداشت کنید. توجه کنید که سود سهام‌گذاری به‌صورت سالانه پرداخت می‌شود و درصورت انصراف از استیکینگ باید مبلغی را به‌عنوان جریمه پرداخت کنید. آیا فکر می‌کنید استیکینگ ارز دیجیتال همستر کامبت می‌تواند پرسود باشد؟ به‌نظرتان چقدر سود سالانه می‌توان از این ارز تازه‌نفس دریافت کرد؟

سؤالات متداول

استیکینگ ارز همستر کامبت چیست؟

استیکینگ فرایندی است که در آن ارز همستر کامبت خود را در یک شبکه بلاکچین قفل می‌کنید تا به تایید تراکنش‌ها و حفظ امنیت شبکه کمک کرده و در عوض پاداش دریافت کنید.

چگونه می‌توانیم ارز همستر کامبت خود را استیک کنیم؟

برای استیکینگ ارز همستر کامبت، نیاز به یک کیف پول سازگار با استیکینگ دارید که از ارز همستر کامبت پشتیبانی می‌کند. سپس می‌توانید ارز خود را به کیف پول انتقال داده و فرایند استیکینگ را آغاز کنید.

پاداش‌های استیکینگ ارز همستر کامبت چگونه محاسبه می‌شود؟

پاداش‌ها به‌طور معمول براساس مقدار ارز استیک شده و مدت زمان استیکینگ محاسبه می‌شوند. الگوریتم‌های خاصی ممکن است برای تعیین میزان پاداش استفاده شوند.

آیا می‌توانم ارز همستر کامبت خود را در هر زمانی از استیکینگ خارج کنم؟

برخی از پلتفرم‌های استیکینگ ممکن است اجازه دهند که ارز خود را در هر زمانی از استیکینگ خارج کنید، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است دوره‌های قفل مشخصی داشته باشند.

آیا نیاز به دانش فنی خاصی برای استیکینگ ارز همستر کامبت داریم؟

خیر، به‌طور معمول این فرایند توسط پلتفرم‌های استیکینگ به گونه‌ای طراحی شده است که کاربرپسند بوده و نیاز به دانش فنی خاصی نداشته باشد. با این حال، درک اصول اولیه بلاکچین و استیکینگ برای کمک به انتخاب کیف‌پول، استخر نقدینگی، اعتبارسنج، میزان ارز استیکینگ و… مفید است.

منابع: cryptonews | trustwallet

4/5 - (1 امتیاز)
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر