معرفی بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس؛ تراست ولت در صدر! - رمزینکس
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. معرفی نشان جدید «تقلب بد است» در بازی همستر کامبت برای مقابله با تقلب
  2. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  3. کد ویدیو میم فای یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  4. انیگما راکی ربیت امروز یکشنبه ۱۸ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت یکشنبه ۱۸ شهریور + آموزش ویدئویی
  6. کد مورس امروز همستر یکشنبه ۱۸ شهریور
  7. ایردراپ‌های بزرگ بعدی بازی‌های تلگرامی: از همسترکامبت تا راکی ربیت
  8. عرضه توکن کتیزن در ۳۰ شهریور: پیش‌بینی‌ها، قیمت و تغییرات بازار
  9. چرا قیمت بیت کوین (BTC) در حال سقوط است؟ دلایل اصلی کاهش ۷ درصدی
  10. کاردانو به نزدیکی سطح حمایت حیاتی ۰.۳۱۷۲ دلار رسید: آیا گاوها وارد عمل خواهند شد؟
  11. کارت های امروز همستر شنبه ۱۷ شهریور
  12. چشم‌انداز آینده ترون، کاهش قیمت در کوتاه‌مدت یا فرصت ورود به بازار؟
  13. کد کمبو میم فای امروز شنبه ۱۷ شهریور + آموزش وارد کردن
  14. رمز جیمز (GEMZ) امروز شنبه ۱۷ شهریور
  15. کارت های امروز راکی ربیت شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  16. کارت های پیکسل امروز شنبه ۱۷ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  17. قیمت امروز همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور در بازار پیش از عرضه
  18. تصویر امروز جیمز شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  19. جواب سوال تایم فارم امروز شنبه ۱۷ شهریور
  20. کد ویدیو میم فای شنبه ۱۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  21. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت شنبه ۱۷ شهریور + آموزش ویدئویی

معرفی بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس؛ تراست ولت در صدر!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

با توسعه بازی‌ تلگرامی پیکسل ورس (Pixelverse)، کاربران برای برداشت این ارز دیجیتال به تکاپو افتاده‌اند. حالا آن‌ها به دنبال بهترین کیف پول های ارز پیکسل (PIXFI) هستند تا مطمئن شوند جای دارایی‌هایشان امن امن است. به نظر می‌رسد پس از نات کوین (Notcoin) و همستر کامبت (Hamster Kombat) این بار نوبت به قدرت‌نمایی پیسکل ورس رسیده است. اگر شما هم بخشی از این قدرت‌نمایی هستید و قصد برداشت و ذخیره دارایی‌هایتان را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. قرار است با بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس آشنا شوید.

انواع کیف پول های ارز پیکسل ورس

شخصیت‌های پیکسل ورس به همراه نماد رمزارز آن
پیکسل ورس یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های کریپتویی است.

پس از خرید پیکسل ورس از یک صرافی ارز دیجیتال یا اقدام به برداشت آن از داخل بازی، باید بدانید که انواع کیف پول ارز دیجیتال وجود دارد که ممکن است فقط تعداد محدودی از آن‌ها با این ارز دیجیتال جدید سازگاری داشته باشد. حال در ادامه به معرفی انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال پرداخته‌ایم. 

  • کیف پول سرد (سخت‌افزاری): کیف پول‌ سرد به ولتی گفته می‌شود که به صورت سخت‌افزاری در قالب یک فلش USB یا مشابه آن ارائه می‌شود. امنیت این نوع از ولت بسیار بالا است؛ زیرا به اینترنت متصل نیست و تنها با رمزعبور قابل دسترسی است. به خاطر داشته باشید که با وجود امنیت بالا، استفاده از این کیف پول‌ها چندان هم راحت نیست و باید زمان زیادی را صرف باز کردن و مشاهده دارایی خود کنید. همچنین قیمت بالای این ولت‌ها، آن‌ها را به انتخابی مناسب برای کسانی کرده که دارایی دیجیتال فراوانی دارند.
  • کیف پول گرم (نرم‌افزاری): این نوع از ولت‌های ارز دیجیتال، با توجه به اینکه به راحتی از طریق تلفن همراه یا رایانه در دسترس هستند، طرفداران بیشتری دارند. هیچ هزینه‌ای برای استفاده از این کیف پول‌ها در نظر گرفته نشده است و کاربران به راحتی می‌توانند با دانلود این ولت‌ها از گوگل پلی یا اپل استور، از آن‌ها استفاده کنند.

معرفی برترین و بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس؛ ۵ ولت کاربردی

حال که با انوع کیف پول‌ها برای ذخیره و نگهداری ارز پیکسل ورس آشنا شدید، نوبت به معرفی ۵ ولت ارز دیجیتال پیکسل ورس می‌رسد که بیشترین سازگاری را با بازی آن و خود ارز دیجیتال دارند.

۱- کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)؛ در صدر بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس

تراست ولت همیشه در صدر بهترین کیف پول‌ ارزهای دیجیتال مختلف قرار دارد. این کیف پول از میلیون‌ها دارایی دیجیتال (ارز دیجیتال و NFTها) پشتیبانی می‌کند. بیش از ۱۰۰ بلاکچین مختلف در تراست ولت قابل دسترسی است و هر ارز دیجیتال جدیدی که وارد دنیای کریپتوکارنسی می‌شود، بلافاصله در تراست ولت اضافه می‌شود.  تراست ولت با استفاده از پروتکل‌هایی مانند رمز عبور بیومتریک (اثر انگشت) و عبارت امنیتی ۱۲ کلمه‌ای، امنیت بالایی دارد.

کیف پول تراست ولت با ارائه یک جستجوگر برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp Browser) ، امکان دسترسی به میلیون‌ها کاربرد متنوع دنیای دیفای را فراهم کرده است. تنها ایرادی که می‌توان به تراست ولت گرفت، عدم استفاده از کد دو عاملی گوگل حین نقل و انتقال دارایی است. می‌توان به جرات تراست ولت را یکی از بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس نامید.

۲- کیف پول متامسک (MetaMask)

یکی از بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس، ولت متامسک است که با بیشتر ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های آن‌ها سازگاری دارد. متامسک ابتدا به عنوان یک افزونه مرورگر عرضه و باعث فراگیری دنیای NFT  شد. زیرا کاربران به راحتی با اتصال حساب کاربری خود به یک افزونه مرورگر، در کسری از ثانیه توانایی انتقال و جابه‌جایی دارایی‌های خود را دارند. متامسک سازگارترین کیف پول با اکوسیستم اتریوم است و امنیت بالایی برای نگهداری رمزارزها دارد. 

۳- کیف پول کوین بیس (Coinbase Wallet)

ولت کوین بیس به عنوان یکی از بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس
برای استفاده از ولت کوین بیس نیازی به ثبت نام در صرافی آن ندارید.

یکی دیگر از مشهورترین و پرکاربردترین ولت‌های رمزارزی، کیف پول کوین بیس است که با پشتیبانی از بالغ بر ۳۵۰ ارز دیجیتال مختلف، طرفداران زیادی پیدا کرده است. لازم است بدانید که استفاده از این کیف پول نیاز به ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس ندارد و کاربران به راحتی با دانلود و نصب آن در تلفن‌های همراه خود، می‌توانند از ولت کوین بیس استفاده کنند. غیرحضانتی بودن ولت کوین بیس در کنار استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین پروتکل‌های امنیتی، این کیف پول را به انتخاب اول بسیاری از کاربران حوزه رمزارزها تبدیل کرده است. کوین بیس با توجه به امکاناتش، توانسته در لیست بهترین کیف پول های ارز پیکسل ورس باشد.

 ۴- کیف پول لجر (Ledger)

اولین و برترین کیف پول سخت افزاری که بسیاری از نهنگ‌های دنیای کریپتوکارنسی از آن استفاده می‌کنند. طبق آخرین اطلاعات موجود در سایت کیف پول لجر، این ولت از نوین‌ترین و بهترین پروتکل‌های امنیتی برای حفظ دارایی‌های دیجیتال کاربران خود از دست سارقین کلاهبرداران استفاده می‌کنند. کیف پول لجر در ۲ مدل «Ledger Nano S» و «Ledger Nano X» در دسترس است. امکان استفاده از این ولت برای طیف گسترده‌ای از رمزارزها امکان‌پذیر است. با توجه به کاربرد و نوع پروتکل‌های امنیتی، کیف پول لجر در قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود که می‌توانید آن را تهیه کنید. 

 ۵- کیف پول اکزودوس (Exodus)

با پشتیبانی از ۳۳۰ ارز دیجیتال، کیف پول اکزودوس (Exodus) یکی از بهترین ولت‌های ارز دیجیتال پیکسل ورس است. سازگاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری ترزور و لجر، از مزایای این ولت محسوب می‌شود. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به همراه امکان خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با اپل پی (Apple Pay) از امکانات ویژه کیف پول اکزودوس است. تنها ایرادی که به این ولت کاربردی وارد است، عدم استفاده از کد دو عاملی امنیتی است که در میان تمام مزایای آن، زیاد به چشم نمی‌آید.

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۵ کیف پول ارز پیکسل ورس پرداختیم و سعی کردیم مزایا و معایب هرکدام را به صورت بسیار خلاصه بیان کنیم. به‌خاطر داشته باشید که بهترین کیف پول‌ های ارز پیکسل ورس از تمام جوانب باید با این ارز دیجیتال و پلتفرم آن سازگار باشند. همچنین امنیت بالای کیف پول را باید همیشه به عنوان اولین معیار یک کیف پول در نظر داشته باشید. زیرا هرگونه ضعف امنیتی، موجب از بین رفتن دارایی شما می‌شود. با توجه به نظرات کاربران، تراست ولت همچنان بهترین کیف پول ارز پیکسل ورس است. 

سوالات متداول

آیا امکان خرید ارز پیکسل ورس از صرافی رمزینکس وجود دارد؟

با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال صرافی رمزینکس، می‌توانید با جستجو «پیکسل ورس» یا نماد اختصاری آن به شکل «PIXFI» به خرید این ارز دیجیتال بپردازید.

آینده ارز پیکسل ورس چه خواهد بود؟

در حال حاضر این ارز دیجیتال در حال توسعه و گسترش جامعه خود است و پیش‌بینی می‌شود در آینده بتواند از سردمداران حوزه بازی‌های کریپتویی باشد.

منابع: nairametrics

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید