تحلیل ارز پیکسل (Pixels) + جدول تحلیل بلند‌مدت

تحلیل ارز پیکسل ؛ آیا ارز Pixel می‌تواند شما را پولدار کند؟

نماد ارز پیکسل با چارت کندل
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۳

بازی‌های بلاکچینی این روزها نه‌تنها بستری برای سرگرمی هستند، بلکه با فراهم‌کردن امکان کسب درآمد از طریق توکن‌هایشان، انگیزه مضاعفی به بازیکنان برای بازی می‌دهند. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد دلاری هستید، احتمالاً می‌خواهید بدانید که چه آینده‌ای در انتظار قیمت ارز پیکسل است و آیا این رمزارز می‌تواند بازیکنان خود را ثروتمند کند؟ تحلیل ارز پیکسل تا حدی می‌تواند اطلاعاتی درباره آینده این ارز دیجیتال به شما ارائه دهد. بیایید ببینیم تحلیل‌گران و کارشناسان ارزهای دیجیتال مقاومت‌ های ارز پیکسل را چگونه پیش‌بینی می‌کنند.

تحلیل بلندمدت ارز پیکسل از ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

برای تحلیل ارز دیجیتال پیکسل، ابتدا باید نگاهی به مشخصات آن بیندازیم. این ارز، توکن حاکمیتی پلتفرم بازی پیکسلز (Pixels) است. در این پلتفرم، می‌توانید با بازی کردن، توکن‌های بیشتری کسب کرده و از آن‌ها برای خرید اقلام درون‌بازی و ارتقای شخصیت‌ها استفاده یا با خرید و فروش آن‌ها سود کسب کنید.

بررسی مختصر ارز دیجیتال PIXEL

چارت قیمت ارز پیکسل
چارت قیمت در تحلیل ارز پیکسل نوسان‌های شدیدی را نشان می‌دهد

در تاریخ ۲۰‌می۲۰۲۴، ارز پیکسل با قیمت ۰.۳۴۲۴ دلار معامله می‌شود. نمودار قیمتی این ارز در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ نشان‌دهنده‌ روند نزولی در حجم معاملات است. با این حال، این نمودار مبنای قابل اعتمادی برای پیش‌بینی قیمت آینده‌ این ارز نیست.

برای تحلیل ارز PIXEL باید به تاریخچه قیمت، مشخصات و ویژگی‌ها، پتانسیل رشد پلتفرم و موارد دیگر توجه کنید. برای اینکه درباره این ارز اطلاعات بیشتری داشته باشید، مشخصات ارز دیجیتال پیکسل را در جدول زیر آورده‌ایم:

عنوانتوضیحات
نامپیکسل
نمادPIXEL
قیمت فعلی۰.۳۴۲۴ دلار
ارزش بازار۲۶۲,۵۶۵,۲۶۸ دلار
رتبه بازار۲۴۳
حجم معاملات ۲۴ ساعته۳۶,۳۹۳,۲۱۶ دلار 
عرضه در گردش۷۷۱,۰۴۱,۶۶۷ پیکسل
عرضه کل۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ارزش کل بازار۱,۷۰۲,۶۲۲,۴۰۳ دلار
بالاترین قیمت در ۱۱ مارس ۲۰۲۴۱.۰۲ دلار
پایین‌ترین قیمت در ۱۶می ۲۰۲۴۰.۳۵۱۳ دلار
تاریخ انتشار۲۰۲۱
بلاکچینبلاکچین اتریوم
الگوریتم اجماعاثبات سهام
نوع توکنERC-۲۰
جدول مشخصات ارز PIXEL

تحلیل ارز پیکسل در بلند‌مدت؛ بررسی کمترین و بیشترین قیمت در طی سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

پیش‌بینی قیمت ارز PIXEL کار آسانی نیست و نیازمند بررسی عوامل مختلف با تحلیل تکنیکال و بنیادی است. در جدول زیر، تحلیل بلندمدت ارز پیکسل از وب‌سایت Coincodex ارائه شده است. براساس بررسی تغییرات تاریخی قیمت ارز پیکسل و چرخه‌های هاوینگ بیت‌کوین، پیش‌بینی می‌شود قیمت پایین پیکسل در سال ۲۰۲۵ حدود ۳۴۵,۴۹۷ دلار باشد. در همین حال، پیش‌بینی می‌شود قیمت ارز دیجیتال پیکسل‌ تا سال آینده به ۱,۶۲۶,۷۷۸ دلار برسد. با استفاده از همین مبنا، پیش‌بینی قیمت پیکسل برای هر سال تا سال ۲۰۳۰ در جدول زیر آمده است.

سالکمترین قیمتبیشترین قیمت
۲۰۲۴..۳۶۳.۷. دلار..۴۳.۴۴۴ دلار
۲۰۲۵..۳۴۵۴۹۷ دلار۱.۶۲۶۷۷۸ دلار
۲۰۲۶..۲۸۸۴۴. دلار..۹۱۴۵۸۹ دلار
۲۰۲۷..۳۱۶.۷۲ دلار..۶۴۵۸۴۴ دلار
۲۰۲۸..۴۶۵۹۴۵ دلار۱..۹۷۲۶۵ دلار
۲۰۲۹..۸۷۶۱.۳ دلار۲.۱۸ دلار
۲۰۳۰..۸۶۴۶۸۸ دلار۱.۴.۲.۱۵ دلار
جدول تحلیل بلند‌مدت ارز PIXEL

توجه کنید این اعداد صرفا بر اساس عوامل مختلف و با استفاده از تحلیل تکنیکال و بنیادی به‌دست آمده‌اند و لزوما قیمت آینده ارز پیکسل را نشان نمی‌دهند. بااین‌حال، می‌توانند دیدگاه کلی از آینده این ارز به شما ارائه دهند. 

حالا احتمالا می‌پرسید روند قیمتی ارز PIXEL در سال ۲۰۲۴ چگونه خواهد بود و تحلیل کوتاه‌مدت آن چه چیزی را نشان می‌دهد؟ بیایید ببینیم که این ارز در کوتاه‌مدت چه عملکردی خواهد داشت.

تحلیل کوتاه‌مدت پیکسل؛ بررسی سطوح حمایتی و مقاومتی پیکسل برای معامله

تحلیل ارز دیجیتال PIXEL زمانی به‌طور کامل انجام می‌شود که با کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل این رمزارز، شامل بررسی وایت‌پیپر و نقشه راه، تیم توسعه، جامعه فعال، کاربرد، رقبا، قیمت و حجم معاملات، اندیکاتورهای تکنیکی، الگوهای نموداری و سایر موارد بتوان به درک روشنی از سرنوشت این رمزارز کاربردی در ماه‌های آینده دست یافت.

در جدول زیر، می‌توانید قیمت این ارز را براساس داده‌های وب‌سایت Coincu برای ماه‌های آینده سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید.

ماهکمترین قیمتمتوسط قیمتبالاترین قیمت
ژوئن۰.۳۵۶۲۰.۳۶۳۰۰.۳۶۹۸
جولای۰.۳۶۳۰۰.۳۸۰۰۰.۳۹۷۰
آگوست۰.۳۹۰۲۰.۳۹۷۰۰.۴۰۳۷
سپتامبر۰.۲۷۱۴۰.۲۹۶۹۰.۳۲۲۳
اکتبر۰.۳۰۵۳۰.۳۵۶۲۰.۴۰۷۱
نوامبر۰.۳۹۰۲۰.۴۱۵۶۰.۴۴۱۱
جدول تحلیل کوتاه مدت ارز Pixels

با توجه به جدول بالا، تحلیل ارز پیکسل نشان می‌دهد، بالاترین قیمت ارز پیکسل در ماه آگوست با ۰.۴۰۳۷ دلار خواهد بود و در ماه سپتامبر با ۰.۲۷۱۴ دلار به کمترین قیمت خود می‌رسد.

تحلیل بنیادی ارز دیجیتال پیکسل

نماد ارز پیکسل روی پس زمینه آسمان
در تحلیل بلندمدت ارز پیکسل توجه به مسیر حرکت بازار اهمیت زیادی دارد

تحلیل بنیادی به دنبال ارزیابی ارزش ذاتی یک دارایی است، درحالی‌که تحلیل تکنیکال الگوهای آماری در قیمت و حجم معاملات آن دارایی را بررسی می‌کند. در مورد ارز PIXEL، ساده‌ترین راه برای انجام تحلیل بنیادی، بررسی پویایی عرضه و تقاضا است. علاوه‌براین، با بررسی میزان ارزش کل بازار (۲۶۲.۷ میلیون) و عرضه در گردش (۷۷۱ میلیون) می‌توان به فرضیات معقولی در مورد قیمت آینده دست یافت. از منظر تقاضا، می‌توان به داده‌های درون زنجیره‌ای مربوط به تعداد آدرس‌های فعال و جدید و همچنین تعداد تراکنش‌ها توجه کرد.

چه عواملی بر قیمت ارز پیکسل تاثیر می‌گذارند؟

در بازار ارزهای دیجیتال، عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند قیمت ارز پیکسل را بالا یا پایین ببرند. مهم‌ترین نیروی پشتوانه ارزش دارایی ارز دیجیتال پیکسل، عرضه و تقاضای بازار است. اینکه تقاضا برای خرید بیشتر پیکسل بالا برود یا پایین بیاید، به میزان پذیرش و استفاده از آن بستگی دارد.

همچنین، رویدادهای مهم مانند به‌روزرسانی پروتکل یا هاردفورک هم می‌توانند نقش مهمی در قیمت ارز پیکسل داشته باشند.

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت، فعالیت نهنگ‌ها (دارندگان بزرگ ارز دیجیتال) است. دارندگان مقدار زیادی از رمزارز پیکسل می‌توانند تاثیر زیادی روی قیمت بگذارند، زیرا یک دستور فروش بزرگ می‌تواند قیمت را به‌طور چشمگیری کاهش دهد. 

در نهایت، هرگز قدرت پذیرش گسترده توسط موسسات بزرگ و قوانین دولتی را روی ارزش ارز پیکسل دست کم نگیرید.

جمع‌بندی

تحلیل ارز بازار قفلی است که کلید آن تنها در دست تریدرهای حرفه‌ای است. تحلیل‌گران حرفه‌ای با بررسی ویژگی‌های رمزارز پیکسل می‌توانند احتمال رشد و افت و مقاومت‌های آن را بررسی و پیش‌بینی نسبتاً دقیقی ارائه دهند. در این مطلب از بلاگ رمزینکس تحلیل بلندمدت و کوتاه‌مدت ارز PIXEL را ارائه کردیم. با توجه به روند نزولی فعلی این ارز، به نظر شما آیا در آینده شاهد رشد قیمت و رسیدن دوباره آن به ۱ دلار خواهیم بود؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا ممکن است ارزش PIXEL به صفر برسد؟

هر سرمایه‌گذاری‌ ذاتی ریسک‌پذیر است، ولی اینکه ارزش ارز PIXEL به‌طور کامل به صفر برسد، بسیار بعید به نظر می‌رسد. بنابراین، با وجود نوسانات اجتناب‌ناپذیر در بازار ارزهای دیجیتال، احتمال سقوط کامل این رمزارز و رسیدن به ارزش صفر بسیار ناچیز است.

 آیا خرید ارز دیجیتال پیکسل سرمایه‌گذاری خوبی است؟

خرید ارز پیکسل به میزان ریسک‌پذیری‌تان بستگی دارد. طی ۲۴ساعت گذشته، قیمت پیکسل ۵.۷۷ درصد و طی ۳۰ روز گذشته ۱۴.۵۰ درصد کاهش یافته است. این موضوع به تناسب این سرمایه‌گذاری با اهداف تجاری شما بستگی دارد. احتمالا خرید پیکسل در حال حاضر برای شما مناسب نباشد، ولی اگر تمایل به پذیرش نوسانات قیمت دارید، خرید پیکسل می‌تواند فرصتی مناسب برای شما باشد، تا در آینده بتوانید از نوسانات قیمتی آن سود کسب کنید.

منابع: coincodex | coinmarketcap | beincrypto

به این مقاله امتیاز دهید
لیلا محمدی
درباره لیلا محمدی
من لیلام و فارغ‌التحصیل رشته هوش مصنوعی از دانشگاه هرمزگان هستم. حدود ۶ ساله که با کلمات زندگی می‌کنم. نوشتن مسیری رو برام هموار کرد که هیچ‌وقت فکر نمی‌کرم بتونم ازشون عبور کنم. حدود یک‌ساله که توی حوزه رمز ارزها می‌نویسم و از تحلیل‌شون لذت می‌برم. دوست دارم چیزهایی که درباره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرم رو به زبان ساده به بقیه یاد بدم.
درباره لیلا محمدی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

1