مقایسه پیکسل ورس با همستر کامبت؛ ۷ تفاوت کلیدی - رمزینکس
۲۶ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مورس امروز همستر سه شنبه ۲۷ شهریور + آموزش ویدئویی
  2. بسته شدن مزرعه بیت‌ کوین در نروژ باعث افزایش قبض برق ساکنان شد
  3. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز سه شنبه ۲۷ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  4. انیگما راکی ربیت امروز سه شنبه ۲۷ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. چانگ‌پنگ ژائو، مدیر سابق بایننس، از زندان آزاد می‌شود
  6. چرا قیمت بیت کوین در اول هفته کاهش یافت؟
  7. سهم بازار تتر به ۷۵ درصد رسید و رکورد جدیدی ثبت کرد
  8. مسدود کردن ۱۲ میلیون دلار تتر در راستای مبارزه با جرایم مالی توسط ترون DAO و تتر
  9. بای‌بیت با دریافت مجوز موقت در دبی به‌سوی گسترش جهانی گام برمی‌دارد
  10. افزایش ناگهانی معاملات نهنگ های شیبا؛ سقوطی در راه است؟
  11. کارت های امروز همستر دوشنبه ۲۶ شهریور + ویدیوی آموزشی
  12. جواب سوال تایم فارم امروز دوشنبه ۲۶ شهریور
  13. نویسنده کتاب پدر پولدار و پدر بی پول، باور به انفجار بیت کوین دارد
  14. کاهش ۳ درصدی ارزش بیت کوین پیش از اعلام نرخ بهره فدرال رزرو
  15. کارت های امروز راکی ربیت دوشنبه ۲۶ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  16. قیمت امروز همستر کامبت دوشنبه ۲۶ شهریور در بازار پیش از عرضه
  17. رمز جیمز (GEMZ) امروز دوشنبه ۲۶ شهریور
  18. پاسخ پازل امروز ربات میجر دوشنبه ۲۶ شهریور + آموزش تصویری
  19. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز دوشنبه ۲۶ شهریور + آموزش تصویری
  20. کد کمبو میم فای امروز دوشنبه ۲۶ شهریور + آموزش وارد کردن
  21. کارت های پیکسل امروز دوشنبه ۲۶ شهریور به همراه تصویر آموزشی
  22. تصویر امروز جیمز دوشنبه ۲۶ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  23. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت دوشنبه ۲۶ شهریور + آموزش ویدئویی

مقایسه پیکسل ورس با همستر کامبت؛ ۷ تفاوت کلیدی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۳   تاریخ بروزرسانی: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat)، حالا نوبت پیکسل ورس (Pixelverse) است که با ظهور و بازی جذاب خود به نام پیکسل تپ (Pixel Tap)، یک بار دیگر شما علاقه‌مندان به بازی‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین را شگفت‌زده کند و اجازه دهد تنها با کلیک کردن درآمد کسب کنید! درحالیکه هر دو این بازی‌ها شاید از بعضی جهات شبیه هم باشند، اما برای هم رقیب‌های سرسختی به حساب می‌آیند و با تفاوت‌هایشان می‌توانند از هم پیشی بگیرند. در این مطلب از رمزینکس به مقایسه پیکسل ورس با همستر کامبت پرداخته‌ایم تا بفهمیم کدام یک رقیب قدرتمند‌تری است!

پیکسل ورس بهتر است یا همستر کامبت؟

تصویری که به دو قسمت تقسیم شده است، در سمت بالا عکس همستر کامبت و در سمت پایین تصویر بازی پیکسل ورس کشیده شده است.
بازی‌های پیکسل ورس و همستر کامبت از جنبه‌های مختلفی مانند مفهوم، فعالیت‌های درون بازی، قیمت توکن‌های درون بازی و نحوه خرید از یکدیگر متمایز می‌شوند.

تنور ایردراپ‌ها و بازی‌های تلگرامی بسیار داغ است و اگر از علاقه‌مندان به این نوع بازی‌ها باشید یکی از چالش‌های اصلی‌تان در مواجه با بازی‌های مختلف این است که کدام یک از این بازی‌ها بهتر عمل می‌کند و آینده کدام بازی درخشان‌تر است؟!
در ادامه به مقایسه دو پرچم‌دار محبوب ترند شده یعنی پیکسل ورس با همستر کامبت از هفت جنبه متفاوت می‌پردازیم و به این سوال‌ها پاسخ خواهیم داد.

۱- مقایسه پیکسل ورس و همستر کامبت از نظر مفهوم

به دنبال هیاهویی که بازی‌هایی مانند همستر کامبت، تپ سواپ و نات‌کوین به پا کرده‌اند، بازی تلگرامی به نام پیکسل‌ تپ توسط پلتفرم پیکسل ورس به میدان آمده است تا بار دیگر به بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین رنگ و لعاب تازه‌ای ببخشد!

بازی پیکسل تپ که عموما به اسم پیکسل ورس نیز شناخته شده است، توکن مخصوص خود را دارد که با نماد PIXFI عرضه می‌شود. ارز پیکسل ورس PIXFI با ضربه زدن، دعوت از دوستان، شرکت در نبردهای PvP و سایر فعالیت‌های بازی قابل کسب است. در این بازی، ماموریت‌های مبارزه و جنگ را در یک شهر سایبرپانک به نام Xenon آغاز می‌کنید و با جمع‌آوری مصنوعات، ساخت و ارتقای ربات‌ها و ایمن‌سازی آن‌ها می‌توانید NFT کسب کنید. در واقع ربات‌ها و مصنوعات موجود در بازی به‌عنوان NFT نشان داده می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا آنها را معامله کرده و در بازار بفروشید.

مشابه پیکسل تپ، همستر کامبت نیز گونه‌ای دیگر از بازی‌های تلگرامی است که عناصر یک بازی کلیکی را با فناوری پیشرفته بلاک‌چین و ویژگی‌های DeFi (بستر مالی غیرمتمرکز) ترکیب می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های مختلف، ارز دیجیتال همستر  HMSTR را کسب کنند. هر دوی این بازی‌ها با ویژگی‌ها و فعالیت‌های مخصوص خود از یکدیگر متمایز می‌شوند که در ادامه نیز به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

۲- مقایسه ویژگی‌های پیکسل ورس و همستر کامبت

بازی پیکسل ورس ویژگی‌های مختلفی دارد که به شما اجازه می‌دهد از راه‌های مختلف ارز دیجیتال پیکسل ورس را کسب کنید از جمله:

تصویر شخصیت‌های بازی پیکسل ورس که در کنار یکدیگر ایستاده‌‌اند و کلمه پیکسل ورس به انگلیسی در وسط صفحه نوشته شده است.
بازی پیکسل ورس بر روی بات تلگرامی انجام می‌شود و از طریق ضربه و فعالیت‌های مختلف به بازیکنان اجازه می‌دهد سکه کسب کنند.
  1. ربات ضربه زن داخلی: در بازی پیسکل ورس هر ۸ ساعت یک بار با ربات مخصوص ضربه می‌توانید سکه به دست آورید و سکه‌های خود را در هر زمان با کلیک بر روی دکمه “Claim” برداشت کنید.
  2. جوایز معرفی: به ازای دعوت از هر یک از دوستانتان، ۲۰۰۰ ارز پیکسل ورس PIXFI به‌صورت جایزه دریافت می‌کنید. برای دعوت هر شخص می‌توانید از لینک منحصر‌به‌فرد خود در صفحه داشبوردتان استفاده کنید و بر اساس فعالیت‌های آنها توکن به دست آورید.
  3. سیستم مبارزه با PvP :PvP مخفف عبارت «Player versus Player» است که به شما اجازه می‌دهد تا در نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) شرکت کنید و با شکست دادن حریفان خود توکن PIXFI به دست آورید.
  4. پاداش‌ها و وظایف روزانه: بازی پیکسل تپ این امکان را به شما می‌دهد تا با ورود به سیستم روزانه و انجام کارهایی مانند دنبال کردن کانال‌های تلگرام، حساب‌های دیسکورد Discord و توییتر X، سکه به دست آورید. همچنین بازی دارای وظایف مختلف دیگری مانند پیش‌بینی دقیق نتایج نبردها است که امکان کسب جوایز اضافی را به شما می‌دهد.

از طرفی دیگر از ویژگی‌های بازی همستر کامبت به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

تصویر یک همستر که در حال نگاه کردن به صفحه گوشی است و در اطراف همستر و گوشی سکه‌های طلایی وجود دارد.
بازی همستر کامبت علاوه بر ضربه زدن، از راه‌های مختلفی مانند معرفی به دوستان و شرکت در فعالیت‌ها به شما ارز همستر جایزه می‌دهد.
  1. مدل Play-to-Earn: بازی همستر کامبت به شما اجازه می‌دهد با شرکت در نبردها و انجام وظایف درون بازی، سکه های HMSTR را به دست آورید.
  2. ادغام NFT: هر همستری که در بازی به دست‌ می‌آورید یک NFT محسوب می‌شود که نیز می‌توانید به خرید و فروش آن بپردازید.
  3. سیستم معرفی: مشابه بازی پیکسل ورس، در بازی همستر نیز با دعوت از دوستان برای پیوستن به بازی، می‌توانید سکه‌های بیشتری کسب کنید.
  4. گزینه‌های سفارشی‌سازی: در طول بازی می‌توانید همستر خود را با لباس ها، لوازم جانبی و سلاح های مختلف شخصی‌سازی کنید.

۳- مقایسه نحوه و فعالیت‌های بازی پیکسل ورس و همستر کامبت

بازی پیکسل تپ و بازی همستر کامبت هر دو بر روی شبکه باز تلگرام «Open Network» یا همان «TON» راه‌اندازی شده‌اند و از طریق بات تلگرام قابل بازی هستند. هر دو بازی به شما اجازه می‌دهند تا با ضربه زدن بر روی صفحه گوشی و انجام برخی فعالیت‌ها سکه کسب کنید. از کلیدی‌ترین عواملی که این دو بازی را متفاوت می‌سازد فعالیت‌های درون بازی است که به جمع‌آوری سکه ختم می‌شود.

  • برای مثال در بازی پیکسل تپ، داشبورد بازی پایگاه مرکزی شماست که در آن می‌توانید آواتار شخصی خود را بسازید، ربات‌های خود را مدیریت کنید و در فعالیت‌های مختلف درون بازی شرکت کنید. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ساخت منابع مورد نیاز برای ایجاد و ارتقا ربات‌های خود در درون بازی اشاره کرد. در نهایت ربات‌ها را می‌توانید به NFT تبدیل کنید و به خرید و فروش آن‌ها بپردازید.
  • اما در بازی همستر، محوریت بازی بر روی یک همستر طراحی شده است و مکانیک اصلی بازی شامل ضربه زدن بر روی یک همستر دیجیتال برای استخراج سکه‌های بازی است. یکی از فعالیت‌های بازی همستر که در آخرین نسخه به این بازی اضافه شده است، یک معمای کوچک روزانه است که شما را به چالش می‌کشد تا کندل‌های سبز و قرمز را برای باز کردن یک کلید در یک بازه زمانی ۳۰ ثانیه ای جابجا کنید.

۴- مقایسه پیکسل ورس و همستر کامبت از نظر توکنومیک

در حال حاضر (۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) قیمت ارز پیکسل ورس ۰.۰۴۲ دلار و ارزش بازار این ارز از زمان راه‌اندازی آن ( ۲۸ تیر) تا به الان در حدود ۳۰ میلیون است.

از طرفی دیگر تا به این لحظه قیمت ارز همستر کامبت هنوز مشخص نشده است و فقط قیمت پیش از عرضه آن در برخی از سایت‌ها مانند CoinMarketCap در حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۲۵ دلار پیش‌بینی شده است.

۵- مقایسه نحوه خرید پیکسل ورس و همستر کامبت

نکته مهمی که درباره ارز پیکسل ورس حائز اهمیت است این است که این ارز دیجیتال را نباید با ارز پیکسل PIXEL که نام مشابهی دارد، اشتباه گرفت. در ادامه صرافی‌های معتبری که برای خرید ارز پیکسل ورس PIXFI  و فروش آن قابل استفاده هستند ذکر شده است:

  • بای بیت Bybit
  •  اچ تی ایکس HTX
  • گیت Gate
  • بیتگت Bitget

مشکلی که کاربران ایرانی در صرافی‌های ذکر شده هنگام خرید و فروش ارز پیکسل ورس PIXFI با آن مواجه هستند، مسئله احراز هویت است که صرافی ارز دیجیتال رمزینکس این مشکل را حل کرده است و امکان خرید و فروش ارز پیکسل ورس PIXFI و صد‌ها ارز دیجیتال دیگر را بدون محدودیت و مشکلاتی نظیر مسدود شدن حساب برای همگان فراهم می‌کند.

برای خرید و فروش ارز همستر باید منتظر بمانیم تا این ارز دیجیتال لیست و قیمت آن اعلام شود. صرافی رمزینکس به محض لیست شدن ارز همستر در صرافی‌های معتبر، امکان خرید و فروش آن را فراهم می‌کند.

۶- مقایسه ارز پیکسل ورس و همستر کامبت از نظر کاربرد‌

از توکن پیکسل ورس که با نماد PIXFI شناخته می‌شود، می‌توانید برای تمام تراکنش‌های درون بازی، تجارت اقلام، ساخت ربات‌ها و شرکت در نبردهای بازی Pixelverse استفاده کنید. همچنین این توکن برای کسب جوایز و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی در اکوسیستم بازی و استیکینگ قابل استفاده است.

در مقابل نیز از ارز دیجیتال همستر می‌توانید برای خرید و فروش آیتم های درون بازی استفاده کنید، همسترهای خود را ارتقا دهید و برای جوایز اضافی در شرط‌بندی‌ها شرکت کنید.

۷- مقایسه آینده ارز پیکسل ورس PIXFI و همستر کامبت HMSTR

هر دو بازی‌ پیکسل ورس و همستر کامبت در مدتی کوتاه مخاطبان زیادی را جذب کرده‌اند و به شما اجازه می‌دهند با ضربه زدن و یا انجام سایر فعالیت‌ها و وظایف درون بازی، به جمع‌آوری سکه بپردازید.

نگرانی‌ که بابت ارز همستر وجود دارد این است که بر اساس وب‌سایت رسمی همستر کامبت، این ارز دیجیتال قرار است تا انتهای ماه جولای ۲۰۲۴ قیمتش مشخص شود و در صرافی‌های مختلف لیست بشود که این اتفاق تا به الان نیفتاده است و همچنین وایت‌پیپر آن هنوز منتشر نشده است.

از طرفی دیگر، ارز پیکسل ورس که به پیکسل تپ نیز معروف است، از دیگر رقیبان خود جوان‌تر است و برای اینکه بتواند در این بازار پر رقیب به فعالیت خود ادامه دهد نیازمند این است که ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های بیشتری را از جمله گسترش در فضاهای NFT و Metaverse را معرفی کنند و با ارتقا ویژگی‌های خود به‌طور منسجم در این بازار پر‌هیاهو پیشتاز بماند.

جمع‌بندی

در این مطلب از رمزینکس به مقایسه پیکسل ورس با همستر کامبت پرداختیم و این دو بازی را از جهات مختلف بررسی کردیم. توجه داشته باشید هر دو این بازی‌ها جدید هستند و باید در طولانی مدت عملکرد آن‌ها را بررسی کنیم تا نقاط ضعف و قوت بیشتری را بتوانیم در کنار هم بگذاریم و تصمیمات هوشمندانه‌ای برای سرمایه‌گذاری در هر کدام بگیریم. به صورت روزانه به‌‌روز‌رسانی‌ها و اخبار جدیدی از این دو بازی منتشر می‌شود که در صرافی رمزینکس می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

سوالات متداول

تفاوت بازی پیکسل تپ و همستر چیست؟

بازی پیکسل ورس و همستر کامبت هر دو از بازی‌های تلگرامی هستند که علی‌رغم شباهت‌های کلی، از جنبه‌های مختلف مانند نحوه بازی، وظایف درون بازی، قیمت و همچنین صرافی‌های قابل معامله با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

قیمت ارز همستر بیشتر است یا پیکسل ورس؟

تا به الان (۶ مرداد‌ ماه ۱۴۰۳) قیمت ارز همستر مشخص نشده است. از طرفی دیگر قیمت ارز پیکسل ورس حدود ۰.۰۴۲ دلار می‌باشد که از طریق صرافی رمزینکس قابل خرید و فروش است.

منبع: Hamster Kombat | Pixelverse

به این post امتیاز دهید
درباره تارا محسنی
نویسندگی و نوازندگی، بخش‌های جدا‌نشدنی زندگی من هستند!
درباره تارا محسنی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید