نحوه افزایش پروفیت همستر با خرید کارت‌ها!

آموزش کامل نحوه افزایش پرافیت همستر

نماد همستر در کنار تصویر بازی برای آموزش نحوه افزایش پروفیت همستر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / تاریخ بروزرسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

آیا افزایش پروفیت همستر (Profit per hour) به این معنی است که در آینده احتمالا سود بیشتری از این بازی تلگرامی کسب می‌کنید؟ جواب این سوال باعث شده است تا این روزها مردم مصرانه مشغول ضربه زدن روی صفحه تلفن‌همراه خود باشند، چون نات کوین (Notcoin) همه را غافلگیر کرد و نشان داد که می‌توان ضربه زد و پول درآورد (Tap to Earn)! غوغای همستر کامبت تا آنجا پیش رفته است که پیر و جوان، کوچک و بزرگ مجذوب آن شده‌اند و می‌خواهند نحوه افزایش پروفیت همستر را بدانند. ماجرا از این خبر تیم توسعه‌هنده Hamster Kombat شروع شد: ایردراپ همستر کمبات بر اساس پروفیت است، نه تعداد سکه‌ها.

پس از به‌ثمر نشستن نات کوین در صنعت کریپتوکارنسی، پروژه‌های بعد از آن مانند همستر کامبت، توانستند توجه بیشتری را به خود جلب و طرفداران زیادی را جذب کنند. اما کسب سود از همستر کامبت براساس سکه‌های جمع شده است، یا باید تمرکز خود را بر سایر امکانات مانند پرافیت ساعتی گذاشت؟ در این مقاله از رمزینکس به بررسی و آموزش جامع  نحوه افزایش پروفیت همستر و تاثیر آن در سودآوری پرداخته‌ایم.

نحوه افزایش پروفیت همستر؛ تاثیر پروفیت چقدر است؟

همستر کامبت با لباس رزمی‌کاران قدیمی که برگرفته از کلمه کامبت نام آن است
همستر کامبت بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد.

همانطور که می‌دانید، پس از سال‌ها عرضه رمزارزها براساس ایردراپ و برخی فعالیت‌های مرتبط در شبکه‌های اجتماعی، روش جدیدی برای ارائه ارزهای دیجیتال توسط نات کوین و تون کوین خلق شد که طبق این روش، تعداد زیادی از افراد یک جامعه حتی آن‌هایی که چیزی راجع‌به رمزارزها نمی‌دانند خلق شده و پیاده‌سازی آن از طریق یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیا یعنی تلگرام محقق شده است. 

در حال حاضر، معروف‌ترین و پرطرفدارترین پروژه کسب سود از طریق ضربه زدن به صفحه گوشی، همستر کامبت بوده که اکثر قریب به اتفاق جامعه در حال استفاده از آن هستند. اما سوالی که اخیرا برای این افراد پیش آمده این است که آیا کسب سود نهایی از طریق سکه‌های جمع‌آوری شده محقق می‌شود یا از طریق پرافیت ساعتی؟

طی آخرین اطلاعیه تیم همستر کامبت، سود نهایی کاربران از طریق احتساب پرافیت ساعتی بدست خواهد آمد و نه تعداد سکه‌هایی که جمع‌آوری شده است. همین خبر کوتاه تاثیرگذار، شوک بزرگی را به جامعه همستر کامبت وارد کرد. حال باید چه کرد؟ چطور باید پروفیت همستر را افزایش داد؟

پروفیت همستر چگونه بالا میرود؟

حال با توجه به اطلاعیه تیم همستر کامبت، باید به دنبال یافتن نحوه افزایش پروفیت همستر باشیم تا بتوانیم بیشترین سود ممکن را به جیب بزنیم. مهم‌ترین و بهترین راه برای افزایش پروفیت هسمتر، خریدن کارت‌هایی است که در بخش پروفیت ساعتی (profit per hour) قرار دارد. هر یک از این کارت‌ها متعلق به یکی از ۴ بخش زیر است: 

  1. MARKETS SECTION
  2. PR AND TEAM SECTION
  3. LEGAL SECTION
  4. SPECIALS SECTION

هر یک از این بخش‌های بیان شده در بالا، کارت‌های مخصوص خود را داشته که برای افزایش پروفیت ساعتی، باید خریداری کنید. البته به خاطر داشته باشید که صرفا خریداری کردن این کارت‌ها موجب افزایش پروفیت نخواهد شد و شما باید از قبل این کارت‌ها را بررسی، مفیدترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. حال در ادامه به بررسی کوتاه هر یک از این بخش‌ها پرداخته‌ایم.

۱- نحوه افزایش پروفیت همستر با قسمت Markets 

نماد همستر با کت و شلوار در صفحه‌ای نارنجی رنگ
افزایش پروفیت همستر باعث سودآوری بیشتر می‌شود.

اولین و یکی مهم‌ترین قسمت‌های بازی همستر کامبت برای افزایش پروفیت، بخش مارکت این بازی است که کارت‌های متنوعی جهت ارتقاء پروفیت دارد. کارت‌هایی که در این بخش قرار دارند هرکدام قیمت خاصی داشته که باید سکه‌های همستری که جمع‌آوری کرده‌اید، این کارت‌ها را خریداری کنید. در کنار هر کدام از این کارت‌ها، میزان افزایش پرافیت ساعتی همستر را نشان می‌دهد که هر چه این قدرت افزایش پرافیت بیشتر باشد، قیمت کار طبیعتا بیشتر خواهد بود. کارت‌های این بخش به موضوعات زیر تقسیم می‌شوند.

۲- نحوه افزایش پروفیت همستر قسمت Legal

در این قسمت از بازی همستر کامبت، کارت‌هایی با عنوان گواهی‌نامه‌های بین‌المللی قرار دارد که این گواهی‌نامه‌ها مرتبط با کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا و آمریکا بوده که طبق بررسی‌های انجام شده، مرتبط با نوع فعالیت آن‌ها در بازارهای مالی جهانی است. در کنار هر یک از این کارت‌ها، نام یک کشور اروپایی ذکر شده و قیمت هر  کارت با توجه به میزان ارتقاء پروفیت همستر شما، متفاوت خواهد بود. 

۳- افزایش پروفیت از طریق PR and Team 

شاید می‌توان گفت یکی از جالب‌ترین قسمت‌هایی که می‌توان توسط خریدن کارت‌های آن به سود رسید، قسمت PR and Team بوده که با ارائه کارت‌های جذاب موجب افزایش پروفیت شما می‌شود. از طرفی، این قسمت طرفداران زیادتری داشته و گزارش‌ها حاکی از تاثیر شگفت‌آور این قسمت در میزان کسب سکه‌های همستر دارد. 

این قسمت شامل بخش‌های زیر می‌شود که هر کدام به میزان خود، در تعداد سکه‌های دریافتی تاثیر خواهد گذاشت.

  • اینفلوئنسرها
  • تیم آی تی
  • تیم امنیت
  • تیم رابط و تجربه کاربری (UI/UX)
  • تیم مدیریت ریسک
  • منع تراکنش‌های ناشناس

۴- نحوه افزایش پروفیت همستر قسمت Special

همانطور که از نامش مشخص است، این قسمت خاص‌ترین بخش افزایش پروفیت همستر نام دارد. در این قسمت با خریدن کارت‌هایی به شدت خاص، نه تنها پروفیت شما افزایش پیدا می‌کند، بلکه دسترسی شما به سایر کارت‌های خاص و ارزشمند باز خواهد شد که با آن‌ها می‌توانید به راحتی پروفیت خود را ارتقاء دهید. حتما به خاطر داشته باشید که این کارت‌ها علاوه‌بر افزایش پروفیت، نیازمند صرف سکه زیادی هستند. این کارت‌های عبارت‌اند از:

  • پادکست Joe Rogan: پادکست‌های جو روگان از معروف‌ترین پادکست‌ها است که میزبان آن به نام جو روگان، افراد مشهور و موفق را به برنامه دعوت و راز موفقیت آن‌ها را جویا می‌شود.
  • Bogdanoff is calling: یک میم معروف در فضای مجازی است که به دو برادر اشاره دارد که شهرت خود را مدیون جراحی‌های زیبایی متعدد هستند. از این میم برای بیان معما در فضای مجازی استفاده می‌شود. این میم تصویر یکی از برادران در صفحه‌ای مانند تماس تلفنی است.

آیا افزایش پروفیت همستر با دعوت از دوستان امکان دارد؟

یکی از مهم‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای افزایش پروفیت، دعوت از دوستان است. اگر دوستانی دارید که علاقه‌مند به چالش‌هایی بدین شکل هستند، حتما لینک دعوت خود را برای آن‌ها ارسال کنید و از طریق این دعوت‌نامه‌ها پروفیت خود را افزایش دهید. این کار از طریق دکمه‌ای در پایین صفحه بازی همستر کامبت به نام «Friends» در دسترس است.

جمع‌بندی

با توجه به نوعی اپیدمی شدن همستر کامبت و بازی‌های تلگرام محور در جامعه، در این مقاله از رمزینکس به نحوه افزایش پروفیت همستر از طریق خریدن کارت‌ها به منظور رسیدن به سود بیشتر پرداختیم. تیم همستر کامبت چندی پیش اعلام کرد که سودآوری فقط از طریق افزایش پروفیت امکان‌پذیر است و برای اینکار باید به قسمت‌‎های ارائه‌دهنده کارت‌ها مراجعه و پروفیت ساعتی را افزایش داد.

سوالات متداول

پروفیت در بازی همستر یعنی چه؟

پروفیت بازی همستر (Profit per hour) به افزایش سود و مزایای درون بازی اشاره دارد. به طور خاص یعنی اینکه کارت‌های بازی در هر ساعت چند سکه نصیب شما خواهند کرد.

پروفیت همستر مهم‌تر است یا سکه همستر کامبت؟

به‌طور دقیق نمی‌توان در این زمینه اظهار‌نظر کرد، اما ظاهرا در این بازی پروفیت مهم‌تر از سکه همستر است. با این حال عاقلانه نیست همه سکه‌های خود را به پروفیت تبدیل کنید.

خرید ارز همستر کامبت چگونه است؟

برای خرید ارز همستر باید منتظر بمانید تا این ارز در صرافی‌های معتبر لیست شود.

قیمت احتمالی ارز همستر چقدر است؟

در این زمینه نمی‌توان دقیق اظهار‌نظر کرد. قیمت ارز همستر به‌طور دقیق و شفاف پس از لیست شدن مشخص می‌شود.

منابع: contorra

3.9/5 - (43 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر