نگاهی به آینده و نقشه راه تایم فارم (Time farm)

آینده و نقشه راه تایم فارم چیست؟

نماد بازی Time Farm و یک ساعت شنی نارنجی رنگ
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۳

این روزها در مورد بازی تایم فارم و ایردراپ توکن آن زیاد می‌شنویم. این بازی تلگرامی که به راحتی می‌توانید در آن شرکت کنید، به شما سکه‌های مجازی رایگانی می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در یک صرافی‌ به ارز دیجیتال واقعی تبدیل کنید. در این مقاله از رمزینکس می‌خواهیم به نقشه راه تایم فارم بپردازیم تا ببینیم بنیان‌گذاران آن چه برنامه‌هایی برای آینده این بازی و توکن اختصاصی آن دارند. همراه ما باشید.

نقشه راه تایم فارم چیست؟

تصویر یک ساعت شنی نارنجی رنگ مربوط به بازی تایم فارم
یکی از راه‌های کسب درآمد در بازی تایم فارم زیرمجموعه گیری و دعوت دوستان است.

اگر می‌خواهید بدانید تایم فارم چیست، باید گفت Time Farm یک ربات تلگرامی است که برای استخراج توکن SECOND و کسب درآمد رایگان طراحی شده است. بنیانگذار این اپلیکیشن سرگئی سرگینکو (Sergey Sergienko)، مدیر عامل شرکت کرونو تک (chrono.tech) است. کرونو تک یک شرکت استرالیایی است که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و راه‌حل‌هایی برای فرآیند استخدام، حقوق و دستمزد و مدیریت منابع انسانی ارائه می‌دهد که همگی به واسطه فناوری بلاکچین انجام می‌شوند.

در عین حال، لیبور اکس (laborX) یک شاخه فریلنسری از کرونو تک است که امور مشتریان را از طریق توافق‌نامه‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند سازماندهی می‌کند. پرداخت‌ها بین شرکا به صورت ارز دیجیتال انجام می‌شود و در صورت بروز هر گونه اختلاف، حل اختلاف را میسر می‌سازد.

کرونو تک یک اکوسیستم کامل از محصولات ایجاد کرده است که از صرافی خود (TimeX) برای خرید ارز دیجیتال شروع شده و به بازی تایم فارم و توکن TIME ختم می‌شود که در محصولات خود شرکت استفاده شده و در بسیاری از صرافی‌ها نیز خرید و فروش می‌شود؛‌ ضمن اینکه شما می‌توانید قیمت ارز دیجیتال تایم را در صرافی رمزینکس مشاهده کنید.

 بازی تایم فارم پس از عرضه به سرعت توانست بیش از ۲ میلیون بازیکن را جذب خود کند. در حال حاضر، عملکرد آن به این صورت است که هر ۴ ساعت یک بار توکن‌های مجازی به شما اهدا می‌کند؛‌ همچنین می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و وظایف مختلفی را انجام دهید تا سکه‌های بیشتری به دست بیاورید.

و اما نقشه راهی که تیم تایم فارم برای این بازی منتشر کرده شامل نقاط عطف زیر است:

  • مکانیزم ها و تحولات جدید در بازی
  • استفاده از یک توکن واقعی
  • لیست شدن توکن SECOND در صرافی ارز دیجیتال
  • ارائه محصولات جدید در اکوسیستم تایم فارم
  • قابلیت استیکینگ
  • برنامه پاداش وفاداری

تیم تایم فارم قصد دارد در آینده ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری را معرفی کند و تجربه گیمینگ بازیکنان را غنی‌تر کند. علاوه بر این، آنها قصد دارند با سایر پروژه‌های بلاک چین برای گسترش اکوسیستم خود همکاری کنند. مدیرعامل این شرکت فاش کرد که این شرکت به افزایش سرمایه‌گذاری خود در بخش تحقیق و توسعه ادامه می‌دهد و هدف آن تبدیل Time Farm به یک بازی پیشرو در تلگرام است.

نقشه راه پلتفرم LaborX

 علاوه‌بر بازی تایم فارم، LaborX نیز به عنوان پیمان‌کار این بازی قصد دارد در آینده به اهداف زیر دست پیدا کند:

گسترش محصولات

گسترش محصولات اولویت اول لیبور ایکس است. LaborX قابلیت‌های این پلتفرم را تقویت خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که در خط مقدم راه‌حل‌های وب‌۳ باقی می‌ماند.

افزایش شمار کاربران به ۲۰۰ هزار نفر

LaborX قصد دارد با افزایش تعداد کاربران خود به ۲۰۰ هزار نفر، به نقطه عطف مهمی دست یابد. رشد کاربران گواهی بر جذابیت و اثربخشی پلتفرم در حوزه Web3 خواهد بود.

مشارکت‌های B2B

فراتر از کاربران، LaborX هدف والایی دارد و به دنبال شراکت با دیگر شرکت‌های بزرگ در حوزه منابع انسانی است.

کمیسیون B2B

LaborX یک مفهوم جدید را معرفی می‌کند، یک کمیسیون B2B برای آگهی‌های شغلی. این حرکت استراتژیک خواهد بود و بازاری پر رونق را برای فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند.

بازاریابی

در بحث بازاریابی نیز LaborX رویکردی عمل‌گرایانه را اتخاذ می‌کند و نتایج تأثیرگذار را تضمین می‌کند. این کارایی در استراتژی‌های بازاریابی چندوجهی این شرکت منعکس شده است.

تبلیغات هدفمند

LaborX به طور استراتژیک در تبلیغات هدفمند در پلتفرم‌های فیس بوک، گوگل ادز، لینکدین و توییتر سرمایه‌گذاری کرده و از دیده شدن محصولاتش توسط مخاطبان اطمینان حاصل می‌کند.

برنامه ریفرال

برنامه ریفرال شرکت لیبور اکس رشد ارگانیک این پلتفرم را به واسطه کاربرانش تقویت می‌کند و با ایجاد یک مدل تبلیغاتی مبتنی بر کامیونیتی، پایگاه کاربری خود را گسترش می‌دهد.

توسعه مشارکت‌ها

استراتژی‌ تیم لیبور اکس به تبدیل کرونو تک و تایم فارم به کانون توجه پروژه‌های بزرگ در بخش‌های مختلف اکوسیستم وب ۳ معطوف شده است.

مقیاس‌پذیری در اکوسیستم‌های خاص

پس از معرفی LaborX به یک اکوسیستم خاص، تمرکز تیم به مقیاس‌پذیری پروژه در آن اکوسیستم و تقویت همکاری بین ذینفعان مختلف آن تغییر می‌کند. این رویکرد یکپارچگی عمیق‌تر بین این پلتفرم‌ها را تضمین می‌کند.

تعامل با رهبران صنعت

تیم Laborx بر ایجاد مشارکت با رهبران صنعت که دارای سهم قابل توجهی از بازار و شناخت قوی از برند هستند تمرکز خواهد کرد. این همکاری ها راه‌هایی را برای تعاملات تأثیرگذار و رشد متقابل در حوزه Web3 باز می‌کند.

هدف قرار دادن جوامع مردمی

جوامع پر رونق در خط مقدم ابتکارات مشارکت تیم لیبور اکس هستند. LaborX با ادغام با جوامعی که دارای تعامل قابل توجه کاربری و وفاداری به برند هستند، خود را به یک بازیگر فعال در این فضای پویا تبدیل می‌کند.

جمع‌بندی

تصویر یک ساعت شنی نارنجی رنگ مربوط به بازی تایم فارم
بازی تایم فارم در زمان کوتاهی توانست بیش از ۲ میلیون کاربر را جذب خود کند.

تام فارم یک پروژه جالب با بنیانگذارانی شناخته شده و حمایت واقعی کاربرانش است. این بازی به تازگی راه اندازی شده و برنامه توسعه خوبی دارد. همه اینها بدان معناست که تایم فارم یک پروژه موفق بوده و اکنون فرصت خوبی برای شروع جمع‌آوری توکن‌های SECOND است. نقشه راه بازی تایم فارم نشان دهنده تعهد به رشد، نوآوری و مشارکت جامعه است و با گسترش این اکوسیستم، کاربران می‌توانند شاهد تحولاتی هیجان‌انگیز، مشارکت‌های استراتژیک و افزایش پاداش‌های خود باشند.

سوالات متداول

نماد توکن بازی تایم فارم چیست؟

توکن بازی تایم فارم قرار است با نماد SECOND ‌در صرافی‌‌های ارز دیجیتال لیست شود.

روش کسب درآمد در بازی تایم فارم چیست؟

در این بازی کافی است هر ۴ ساعت یک بار به برنامه سر زده و سکه‌های مجازی جمع‌آوری شده را دریافت کنید.

آیا برای شرکت در ایردراپ تایم فارم باید هزینه‌ای پرداخت شود؟

خیر. شرکت در ایردراپ تایم فارم کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه‌ نیست. هدف این ایردراپ جذب کاربران و افزایش آگاهی از پروژه است.

منابع: laborx | medium

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید