برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام؛ بررسی و تحلیل ۵ ربات

معرفی ۵ تا از برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام

ربات با لوگو تلگرام در حال معامله در بازار
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

حتما این روزها در اتوبوس، مترو، کافه و یا محل کار خود دیده‌اید که دوستان و همکاران شما در حال استفاده از تلگرام به عنوان یک برنامه کمکی برای تحلیل بهتر بازار و ترید سودمند هستند. اما این اتفاق چطور امکان‌پذیر است؟ چطور می‌توان از طریق استفاده از تلگرام ترید بهتری داشت؟ تلگرام با توسعه ربات‌های خود در حوزه‌های مختلف، توانسته موفقیت چشمگیری بدست آورد. در روزهای اخیر نیز توسعه این ربات‌ها به فضای کریپتوکارنسی کشیده شده و بسیاری از افراد از ربات‌های تلگرام برای کسب سود استفاده می‌کنند. به همین منظور در این مقاله از رمزینکس به بررسی و معرفی ۵ تا از برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام پرداخته‌ایم.

بهترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام

دست انسان و ربات در حال لمس یکدیگر مانند نقاشی دست خدا میکل آنجلو
ربات‌ها شرایط ترید در بازار ارزهای دیجیتال را راحت‌تر کرده‌اند.

چندین سال است که تلگرام با ارائه قابلیت‌های کاربرپسند و ساده توانسته در کنار اینستاگرام در صدر بهترین و پراستفاده‌ترین برنامه‌های اجتماعی قرار بگیرد. تلگرام که در ابتدا به عنوان یک پلتفرم ارسال پیام معرفی شد، رفته‌رفته با بهینه‌سازی اکوسیستم خود توانست ویژگی‌هایی ارائه کند که منجر به کاربردی‌تر شدن آن شد.

در حال حاضر تلگرام بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۱۹۶ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این بدان معنا است که تلگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی میان مردم است و می‌تواند بهترین فرصت برای پروژه‌های کریپتویی باشد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازدهی را از این اکوسیستم بدست آورند. حال با توجه به پتانسیلی که تلگرام برای رشد پروژه‌های کریپتویی دارد، بسیاری از توسعه‌دهندگان اقدام به استفاده از قابلیت‌های تلگرام برای معرفی پروژه خود کرده‌اند و اکثرا پروژه خود را در قالب ربات ارائه داده‌اند. به همین منظور در ادامه به معرفی ۵ مورد از بهترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام پرداخته‌ایم.

۱- Unibot؛ ساده‌ترین ربات‌ ارز دیجیتال تلگرام

یکی از بهترین و ساده‌ترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام است که امکان خرید و فروش توکن‌ها را در فضای یونی سواپ برای کاربران به صورت مستقیم فراهم می‌کند. با بهینه‌سازی عالی برای فضای تلگرام، سرعت معاملات توسط یونی بات به شدت بالا است. همچنین دارای توکن بومی بوده که قابلیت‌های خاصی را در اختیار دارندگان خود قرار می‌دهد. یونی بات در کنار تمام ویژگی‌های خود، امنیتی مثال‌زدنی نیز دارد که موجب اعتماد بسیاری از کاربران به این ربات شده است.

۲- Cornix؛ رباتی برای صرفه‌جویی در انرژی و زمان تریدر‌ها

کورنیکس از دسته ربات‌های معامله‌گر خودکار بوده که کارکردهای متنوعی دارد. از مهم‌ترین و قابل توجه‌تری قابلیت‌های کورنیکس می‌توان به نمایش نتیجه معامله به صورت نوتیفیکیشن اشاره کرد که موجب صرفه‌جویی در انرژی و زمان تریدرها می‌شود. کورنیکس با محیطی مناسب برای تریدرهای تازه‌کار و با تجربه، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ابزارهای ترید متنوع، انتخابی مناسب برای اکثر معامله‌گران است.

۳- CoinCodeCap؛ رباتی برای ساده‌سازی معاملات و فضای ترید

با توجه به اینکه با استفاده از ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام کاربران می‌توانند معاملات ساده‌تری داشته باشند، این ربات‌ها در میان تریدرها بسیار پرطرفدار شده‌اند. ربات معروف CoinCodeCap در رابطه با تحلیل‌ها و مقالاتی است که برای ساده‌سازی معاملات و فضای ترید، این اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یک چنل وی‌آی‌پی نیز دارد که کاربران با استفاده از ویدیو‌های آموزشی که در آن قرار داده می‌شود، می‌توانند به تحلیل و در نتیجه ترید سودمند برسند. این ربات بیش از ۱۰ هزار کاربر داشته و روزانه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

۴- Maestro

چند سالی هست که دنیای رمزارزها با ربات‌های تلگرام جهت ساده‌سازی فرایند ترید و معامله ارزهای دیجیتال گره خورده و روز به روز استفاده مردم از فضای کریپتوکارنسی توسط ربات‌های تلگرام بیشتر می‌شود. اخیرا پروژه‌های کریپتویی نظیر نات کوین و دات کوین در ربات‌های تلگرام توسعه یافته‌و مردم زیادی جذب این پروژه‌ها شده‌اند. ماسترو یکی از پیشتازان صنعت ربات‌های تلگرامی است که با تنها ۳ شبکه بایننس، اتریوم و آربیتروم سازگار است. با وجود اینکه استفاده از این ربات رایگان است، اما کاربران برای داشتن معاملاتی سریع‌تر، تراکنش‌هایی بهینه‌تر و استفاده از ابزار تحلیل بیشتر، می‌توانند مبلغ ۲۰۰ دلار را به صورت ماهانه پرداخت کنند. هر یک از معاملات نیز، مالیاتی یک درصدی خواهد داشت.

۵- TheWagieBot؛ ربات ترید ارز دیجیتال با امنیت بی‌نظیر

این ربات نیز مانند ربات ماسترو با ۳ شبکه بایننس، اتریوم و آربیتروم سازگار بوده و تنها ۰.۸ به عنوان هزینه تراکنش دریافت می‌کند. ربات TheWagieBot امنیتی بی‌نظیر داشته با در اختیار داشتن طیف گسترده‌ای از ابزارهای تحلیلی، انتخابی مناسب برای تریدرهای حرفه‌ای و تازه‌کار است.

کاربرد ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام

یک ربات در حال معامله ارزهای دیجیتال با تلگرام
امکان تحلیل و ترید بازار توسط ربات تلگرام وجود دارد.

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، بسیاری از تریدرهای برای اینکه بتوانند راحت‌تر در بازار به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند، از ربات‌های تلگرام استفاده می‌کنند. اما این ربات‌های چه کاربردی دارند؟ در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ربا‌ت‌های ارز دیجیتال تلگرام پرداخته‌ایم.

  • معامله: بسیاری از ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام امکان ترید رمزارزها ( مانند خرید بیت کوین، فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال) را به صورت خودکار برای کاربران فراهم کرده‌اند. طی این فرایند، کاربران با اتصال این ربات به حساب خود در صرافی و تعیین استراتژی معاملاتی، می‌توانند معاملاتی خودکار که توسط ربات انجام می‌شود، داشته باشند و به راحتی به سود برسند.
  • تحلیل و بررسی قیمت‌ها: شما می‌توانید با ارائه استراتژی و نوع برنامه خود برای معامله به ربات، از آن بخواهید تا بازار را برای شما تحلیل کند. ربات‌های تلگرام با استفاده از ابزاری که در آن‌ها برای تحلیل و بررسی بازار قرار داده شده است، قیمت‌ها را بررسی کردی و تحلیلی نسبتا دقیق در اختیار شما قرار می‌دهند. البته به خاطر داشته باشید که حتما قبل از انجام هرگونه معامله دوباره نمودار را بررسی کنید.
  • سیگنال‌دهی: برخی تریدرها هم هستند که به هیچ‌وجه زمان کافی برای تحلیل و بررسی نمودار قیمتی را ندارند و به دنبال فضایی هستند که سیگنال برای معامله داشته باشد و این افراد براساس این سیگنال‌ها، به ترید بپردازند. در تلگرام ربات‌هایی توسعه داده شده که براساس شرایط بازار و قیمت ارزهای دیجیتال، سیگنال‌هایی را برای داشتن معاملاتی سودده به استفاده‌کنندگان از آن، ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر، تلگرام با ارائه قابلیتی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام «ربات»، به محیطی با کارایی بالا برای حتی صنایع مختلف تبدیل شده است. برای مثال در گذشته کسب‌وکارها صرفا با داشتن یک کانال تلگرام و یک ادمین، به کار خرید و فروش اجناس خود می‌پرداختند. اما حالا با توسعه یک ربات، به سادگی می‌توانند تمام مراحل خرید از پاسخ اولیه به مشتری تا ثبت نهایی سفارش را توسط یک ربات مدیریت کنند. ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام هم هرکدام ویژگی‌های خاص خود را داشته که کاربران با توجه به انتظاراتشان از بازار، یکی از آن‌ها را انتخاب و از این ربات‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله نیز به معرفی ۵ تا از برترین ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام پرداختیم و هرکدام از این ربات‌ها را به‌صورت خلاصه و جداگانه معرفی کردیم. حتما به خاطر داشته باشید که در انتخاب ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام مواردی چون امنیت، اعتبار و سرعت انجام معاملات را قبل از هرگونه اقدام بررسی کنید. 

سوالات متداول

آیا ربات ارز دیجیتال تلگرام رایگان است؟

بله. استفاده از اکثر ربات‌های ارز دیجیتال تلگرام رایگان است.

آیا ربات ایردراپ تلگرام معتبر است؟

قبل از شرکت در هرگونه ایردراپ به‌خصوص از طریق ربات‌های تلگرام، حتما تحقیقات لازم را در رابطه با کوینی که قرار است ایردراپ شود، انجام دهید.

منابع: blockchainoodles | coingecko

4/5 - (2 امتیاز)
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، هیجان بازارهای مالی، خوی کنجکاوانه و عشق به ترجمه از من یک تولیدکننده محتوا تخصصی در حوزه بازارهای مالی ساخته که با تجربه ۸ سال حضور فعال به عنوان تریدر، مترجم و نویسنده در تلاشم تا نوین‌ترین اتفاقات دنیای کریپتوکارنسی را در اختیار مردم عزیز کشورم قرار بدم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

جدیدترین اخبار و آموزش‌های همستر