ارز apenft چیست؟ | معرفی کامل ارز ایپ ان‌اف‌تی و عملکرد آن
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. چرا نات‌کوین با وجود سوزاندن ۲۳۳ میلیون توکن همچنان در افت است؟
  2. سولانا سیکر؛ گوشی کریپتوی نسل جدید با امکاناتی جذاب و ایردراپ‌های ویژه
  3. انتقال سرمایه از کتیزن به کیف پول غیر حضانتی شروع شد
  4. کارت های امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + ویدیوی آموزشی
  5. چرا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داد؟
  6. افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل و سیگنال صعودی به معامله‌گران
  7. کارت های امروز راکی ربیت پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  8. رمز جیمز (GEMZ) امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور
  9. قیمت امروز همستر کامبت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  10. قیمت امروز کتیزن پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  11. قیمت امروز راکی ربیت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  12. کد کمبو میم فای امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن
  13. پاسخ پازل امروز ربات میجر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  14. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  15. تصویر امروز جیمز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  16. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

ارز apenft؛ پلی بین دنیای هنر و فناوری بلاک‌چین

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۳
تصویری با پس ‌زمینه بنفش که نماد توکن APENFT در وسط آن کشیده شده است.

تصور کنید که صاحب یک اثر هنری دیجیتالی هستید که فقط یک تصویر نیست، بلکه یک دارایی با ارزش مادی است. ارز ایپ ان‌اف‌تی در خط مقدم این انقلاب قرار دارد که هدف آن ثبت آثار هنری مشهور به عنوان NFT در بلاک‌چین و اتصال هنرمندان برتر به این فناوری است. در این مطلب از رمزینکس بررسی خواهیم کرد توکن apenft چیست و پرده از ویژگی‌های این ارز دیجیتال و رمز و راز‌های آن بر‌خواهیم برداشت.

ارز apenft چیست؟

تصویری با پس‌زمینه قرمز که عبارت APNFT روی آن نوشته شده است و تصویر چندین ان‌اف‌تی نیز در وسط آن قرار دارد.
ارز ایپ‌ ان‌اف‌تی مربوط به اکوسیستم apenft است که امکان خرید و فروش آثار هنری را در قالب NFT برای همگان فراهم می‌کند.

دنیای ان‌اف‌تی‌ها هر روز گسترده‌تر می‌شود و ارز ایپ ان‌اف‌تی که با نماد apenft شناخته می‌شود، در مارچ سال ۲۰۲۱ پا به این عرصه گذاشت و در چندین صرافی ارز دیجیتال لیست شد. ایپ ان‌اف‌تی با ظهور خود معنای دیگری به دنیای هنر و هنرمندان داد. ارز apenft ، همان‌طور که از اسم آن مشخص است یک اکوسیستم NFT است که هدف آن ثبت آثار هنری مشهور به عنوان NFT در بلاک چین و حمایت از هنرمندان است. اکو‌سیستم ایپ ان‌اف‌تی تلاش می‌کند تا شکاف بین هنرمندان درجه یک و بلاک‌چین را پر کند و هنر را برای همه قابل دسترس و در‌آمدزا کند. بازار غیرمتمرکز ایپ ان اف تی اطمینان حاصل می‌کند که سازندگان سهم خود را به دست می‌آورند و به هنرمندان و مجموعه داران اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان ان‌اف‌تی‌ها را به شیوه‌ای امن و شفاف معامله کنند.

ارز ایپ ان‌اف‌تی apenft چگونه کار می‌کند؟

تصویر یک ‌ذره‌بین که در وسط آن نماد ارز ایپ ان‌اف‌تی قرار دارد.
ارز apenft بر روی شبکه ترون TRON که کارمزد تراکنش‌های پایین و توان عملیاتی بالایی را ارائه می‌دهد ساخته شده است.

به طور کلی ان‌اف‌تی‌ها به عنوان یک توکن بومی در شبکه‌هایی نظیر اتریوم، ترون و زنجیره BNB وجود دارند. ارز apenft بر روی شبکه ترون TRON کار می‌کند که کارمزد تراکنش‌های پایین و توان عملیاتی بالایی را ارائه می‌دهد. توکن ایپ ان‌اف‌تی apenft خود به عنوان یک توکن حکومتی عمل می‌کند؛ به این معنا که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا در مورد تصمیماتی که بر آینده پلتفرم تاثیر می‌گذارد رای دهند. علاوه‌بر حاکمیت، توکن‌های ایپ ان‌اف‌تی apenft برای تراکنش‌های درون اکوسیستم مانند خرید سهام یا شرکت در مزایده‌ها نیز استفاده می‌شوند، در ادامه ویژگی‌های برجسته این ارز را بررسی کرده‌ایم:

گیم‌فای apenft

یکی از ویژگی‌های پروژه apenft، در‌آمیختن صنعت ان‌اف‌تی با عرصه بازی است که منجر به خلق بازی کارتونی و سه‌بعدی به نام «WIN NFT HERO» شده است. این بازی شامل قهرمانان، تجهیزات و سایر دارایی های NFT است که بازیکنان می‌توانند قهرمانانی از جمله ویتالیک بوترین، ساتوشی ناکاموتو، انیشتین و غیره را برای شرکت در نبردهای تاکتیکی و کسب جوایز انتخاب کنند.

لانچ‌پد apenft

یکی دیگر از ویژگی‌های پروژه apenft، لانچ‌پد آن است که به سرمایه گذاران این فرصت را می‌دهد که زودتر در پروژه‌های امیدوارکننده NFT سرمایه گذاری کنند و از مزایای رشد و توسعه آنها بهره‌مند شوند. سرمایه‌گذاران بسته به ماهیت و دسته‌بندی پروژه‌ها می‌توانند در انواع مختلفی از پیشنهادها، مانند پیشنهادات اولیه بازی (IGO)، پیشنهادات اولیه متاورس (IMO) و پیشنهادات اولیه شبکه‌های اجتماعی (ISNO) شرکت کنند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند با خرید ایپ ان‌اف‌تی (apenft) و نگه داشتن آن‌ها که توکن‌های بومی پلتفرم هستند، به ایردراپ‌ها، جوایز و تخفیف‌های انحصاری NFT دسترسی داشته باشند. این لانچ‌پد همچنین منابع و خدمات مختلفی مانند بودجه، بازاریابی، پشتیبانی فنی، مشاوره حقوقی و غیره را در اختیار آنها قرار می دهد.

ارز بومی ایپ‌ ان‌اف‌تی apenft

 apenft توکن بومی پلتفرم خود است که از استاندارد TRC-20پیروی می‌کند. این توکن دارای مجموع عرضه ثابت ۹۹,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ است و از مدل کاهش تورم پیروی می‌کند، به این معنی که هر بار که تراکنش روی پلتفرم انجام می‌شود، بخشی از توکن‌ها با هدف جلوگیری از کاهش قیمت ارز apenft، سوزانده می‌شوند. این ارز در حال حاضر در رده ۱۱۵ قرار دارد به صورت تخصیص شده است:

میزان تخصیصگروه
۱۲ درصد جامعه و اکوسیستم ارز ایپ ان‌اف‌تی apenft
۳۰ درصدهنرمندان شریک در پروژه
۳۸ درصدایردراپ‌های امور مالی غیر‌متمرکز «DeFi»
۲۰ درصدتیم ماینینگ و استخر استخراج
جدول تخصیص توکن ایپ ان‌اف‌تی

بینان‌گذاران ارز apenft

پروژه ایپ ان‌اف‌تی توسط بنیاد apenft راه‌اندازی شده است که تحت اکوسیستم شبکه TRON فعالیت می‌کند. در حالیکه اطلاعات مشخص و گسترده‌ای در مورد بنیان‌گذاران منفرد مانند سایر پروژه های بلاک‌چین وجود ندارد، بنیاد apenft ارتباط نزدیکی با جاستین سان، بنیانگذار TRON و مدیر عامل BitTorrent دارد. جاستین سان یک چهره شناخته شده در فضای بلاک چین است و مشارکت او با پروژه و ارز apenft یک عامل کلیدی در دیده شدن و یکپارچگی پروژه در اکوسیستم TRON بوده است.

چگونه ارز apenft بخریم؟

تصویری که در آن یک کاغذ در حال سوزانده شدن است و در وسط کاغذ نماد ارز ایپ ان‌اف‌تی قرار دارد.
برای خرید و فروش ارز ایپ ان‌اف‌تی apenft از صرافی ارز دیجیتال رمزینکس می‌توانید استفاده کنید.

ارز apenft در صرافی‌هایی نظیر Bybit، OKX، DigiFinex، Bitget، KCEX لیست شده است و قابل معامله است. اما به عنوان یک کاربر ایرانی باید توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت‌هایی نظیر احراز هویت، امکان استفاده از صرافی‌های ذکر شده برای خرید و فروش ارز apenft وجود ندارد و باید از یک صرافی قابل اعتماد که برای کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد استفاده کنید. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر است که برای خرید ارز apenft، فروش و معامله آن می‌توانید استفاده کنید. امنیت بالا در معاملات، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، امکان خرید انواع رمز ارز، خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال، احراز هویت آسان و بسیار سریع از جمله ویژگی‌های برجسته صرافی رمزینکس است که برای کاربران خود فراهم کرده است.

جمع‌بندی

در این مطلب از رمزینکس با ارز ایپ ان‌اف‌تی apenft، نحوه کار‌کرد و ویژگی‌های برجسته آن آشنا شدیم. این ارز دیجیتال که در عرصه NFT برای ایجاد پلی بین هنرمندان و  فناوری بلاک چین ایجاد شد است، مبتنی بر استاندارد TRC-20 است و در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس به صورت ۲۴ ساعته قابل معامله است.

سوالات متداول

ارز  ایپ ان اف تی apenft چه کاربرد‌هایی دارد؟

ارز ایپ ان‌اف‌تی apenft یک توکن با استاندارد TRC-20 است که دارندگان این ارز می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مربوط به پروژه رای دهند و همچنین در ایردراپ‌های NFT شرکت کنند.

بالا‌ترین و پایین‌ترین قیمت ارز  ایپ ان‌اف‌تی apenft چه قدر است؟

بالاترین قیمت برای ارز ایپ ان‌اف‌تی ۰.۰۰۰۰۰۷۵۳ دلار در ۵ سپتامبر ۲۰۲۱ (تقریبا ۳ سال پیش) و پایین‌ترین قیمت این ارز ۰.۰۰۰۰۰۰۲۹۸۷ دلار در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.

ارزش بازار «Market Cap» ارز ایپ ان اف تی apenft چه قدر است؟

در حال حاضر ارزش بازار ارز ایپ ان اف تی ۴۵۲,۱۱۹,۷۹۲ است و در رده ۱۱۵ در میان سایر ارز‌های دیجیتال قرار دارد.

منبع : CoinMarketCap | Coinbase

به این post امتیاز دهید
درباره تارا محسنی
نویسندگی و نوازندگی، بخش‌های جدا‌نشدنی زندگی من هستند!
درباره تارا محسنی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر