ارز FTX چیست؟ | آینده توکن FTT چه خواهد بود؟
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. کد مورس امروز همستر جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی
  2. بیت کوین به دنبال ثبت رکورد جدید با ۶۴ هزار دلار
  3. همکاری پوما با UNKJD Soccer؛ گام مهمی به سوی پذیرش گسترده وب۳
  4. انیگما راکی ربیت امروز جمعه ۳۰ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  5. کد مخفی ویدیو تپ سواپ امروز جمعه ۳۰ شهریور به همراه آموزش وارد کردن
  6. چرا نات‌کوین با وجود سوزاندن ۲۳۳ میلیون توکن همچنان در افت است؟
  7. سولانا سیکر؛ گوشی کریپتوی نسل جدید با امکاناتی جذاب و ایردراپ‌های ویژه
  8. انتقال سرمایه از کتیزن به کیف پول غیر حضانتی شروع شد
  9. کارت های امروز همستر پنجشنبه ۲۹ شهریور + ویدیوی آموزشی
  10. چرا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش داد؟
  11. افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل و سیگنال صعودی به معامله‌گران
  12. کارت های امروز راکی ربیت پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  13. رمز جیمز (GEMZ) امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور
  14. قیمت امروز همستر کامبت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  15. قیمت امروز کتیزن پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  16. قیمت امروز راکی ربیت پنج‌شنبه ۲۹ شهریور در بازار پیش از عرضه
  17. کد کمبو میم فای امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن
  18. پاسخ پازل امروز ربات میجر پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  19. سکه مخفی راکی ربیت Easter Eggs امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش تصویری
  20. تصویر امروز جیمز پنجشنبه ۲۹ شهریور به همراه پاسخ تصویری
  21. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت پنجشنبه ۲۹ شهریور + آموزش ویدئویی

ارز ftx چیست؟ چه آینده‌ای در انتظار FTT است؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳
نماد ارز دیجیتال FTX در میان صفحه.

ارز دیجیتال FTT رمزارز بومی صرافی ارز دیجیتال FTX است که به منظور پرداخت هزینه تراکنش، مدیریت بهتر شبکه و استیکینگ مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر این توکن با توجه به ورشکستگی صرافی FTX برای بازگرداندن ضررهای مال باختگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم به دنبال چیستی ارز FTX و آینده آن هستید، این مقاله رمزینکس را از دست ندهید. 

ارز دیجیتال FTX چیست؟

توکن‌های FTT معلق در فضایی سیاه رنگ
FTT توکن کاربردی صرافی FTX است.

توکن FTT رمزارز بومی صرافی ارز دیجیتال FTX است که کاربردهای مختلفی در این پلتفرم دارد. صرافی ارز دیجیتال FTX یکی بزرگترین صرافی‌های رمزارزی دنیا بود که در سال ۲۰۲۲ به ورشکستگی کامل رسید. این صرافی ارز دیجیتال مشهور دنیا، در آن زمان برای موارد مختلف، خرید FTT را یک الزام می‌دانست. کاربران با خرید ارز دیجیتال اف تی ایکس می‌توانستند از قابلیت استیکینگ، پرداخت هزینه تراکنش‌های مختلف، مدیریت شبکه و وثیقه‌گذاری استفاده کنند. ارز دیجیتال FTT در واقع یک توکن کاربردی مبتنی بر بلاکچین اتریوم با استاندارد ERC-۲۰ است. البته صرافی ارز دیجیتال FTX در معاملات فیوچرز پیشتاز بود که توکن FTT از ارکان اصلی آن محسوب می‌شد. 

توکنومیک ارز دیجیتال FTT

با توجه به اینکه ارز دیجیتال FTT کاربردهای فراوانی در صرافی FTX داشت، در ادامه به بررسی توکنومیک این رمزارز در قالب جدول پرداخته‌ایم. 

موردتوضیحات
نام توکنFTT
نوع توکنکاربردی (Utility)
قیمت۱ دلار و ۴۲ سنت
توکن در گردش۳۲۸,۸۹۵,۱۰۴ (تقریبا ۳۲۸ میلیون)
عرضه کل۳۲۸,۸۹۵,۱۰۴ (تقریبا ۳۲۸ میلیون)
بالاترین قیمت تاریخی۷۷.۶۹ دلار
جدول توکنومیک ارز FTT

در حال حاضر، کاربرد ارز دیجیتال FTT چیست؟

توکن اف تی تی کاربردهایی در استیکینگ، پرداخت هزینه تراکنش و مدیریت شبکه دارد. با توجه به اینکه صرافی ارز دیجیتال FTX به ورشکستگی کامل رسید، توکن FTT همچنان توانسته به حیات خود ادامه دهد. این توکن کاربردی در حال حاضر نمی‌تواند مانند گذشته درخشان باشد؛ زیرا فضایی که محل اصلی جولان FTT بود از بین رفته و عملا FTT دیگر کاربردی ندارد. اما در حال حاضر، با توجه به تعداد زیاد کاربرانی که به دلیل ورشکستگی FTX دارایی خود را از دست دادند، توکن FTT در حال جبران ضرر آن‌ها است. این تیم در نظر دارد تا با استفاده از رمزارز FTT، تا حد زیادی دارایی مالباختگان را به آن‌ها بازگردانند.

آینده ارز دیجیتال FTT چیست؟

نماد ارز دیجیتال ftx در کنار توکن‌های معلق ftt
توکن FTT برای جبران ضرر مالباختگان استفاده می‌شود.

تیم FTX با ارائه یک راهکار جدید، در حال ایجاد کاربردی نوین برای ارز FTT هستند. با توجه به ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX به نظر می‌رسد توکن FTT نتواند آینده درخشانی داشته باشد. زیرا تمام کاربردهایی که این توکن می‌توانست داشته باشد، با از بین رفتن صرافی اف تی ایکس کاملا تمام شده است. اما با حضور مدیریت جدید در راس این پروژه، مدیران پروژه در نظر دارند یک صرافی جدید راه‌اندازی کنند. ایده مدیران جدید، راه‌اندازی FTX ۲.۰ است. ایجاد یک صرافی جدید می‌تواند تاثیر مثبتی در قیمت ارز دیجیتال FTT داشته باشد. 

با تمام این موارد، پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش قیمت FTT تا ۳ دلار دارد. اما نگهداری طولانی مدت این رمزارز (HODL) توسط فعالان بازار کریپتوکارنسی پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا این توکن هر لحظه ممکن است به فعالیت خود پایان دهد و تمام دارایی شما از بین رود. 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال FTT چیست؟

برای ذخیره، نگهداری و تبادل ارز دیجیتال FTT، باید از یک کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید. به‌طور کلی کیف پول‌های رمزارزی به ۲ دسته زیر تقسیم می‌شوند.

  1. کیف پول سرد: این کیف پول‌ها به ولت سخت‌افزاری مشهور هستند. ولت‌های سرد به اینترنت متصل نیستند و عمدتا در قالب یک Flash USB ارائه می‌شوند. با اتصال این فلش به رایانه، می‌توانید رمزارزهای خود را جابه‌جا کنید. امنیت این نوع از کیف پول‌ها از سایر ولت‌ها بیشتر است. کیف پول لجر (Ledger) بهترین ولت سخت‌افزاری است. 
  2. کیف پول گرم: این نوع از ولت‌های ارز دیجیتال، دسترسی ساده‌تری نسبت به کیف پول‌های سرد دارند. ولت‌های نرم‌افزاری از طریق یک برنامه روی تلفن همراه قابلیت دسترسی دارند. این کیف پول‌ها دائما به اینترنت متصل هستند و امنیت کمتری دارند. کیف پول تراست ولت را می‌توان بهترین ولت گرم دانست. 

جمع‌بندی

ارز دیجیتال FTT توکن بومی صرافی ارز دیجیتال FTX است که کاربردهای فراوانی دارد. از ارز دیجیتال FTT برای پرداخت هزینه تراکنش، استیکینگ، وثیقه‌گذاری و مدیریت شبکه استفاده کرد. پس از ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX در سال ۲۰۲۲، بسیاری بر این باور بودند که کار رمزارز FTT تمام است. اما مدیران این پروژه به منظور جبران ضررهایی که به کاربران وارد شده، از این رمزارز استفاده کردند. حال مدیران پروژه FTX در نظر دارند تا با راه‌اندازی صرافی FTX ۲.۰، جان تازه‌ای به پروژه و توکن FTT دهند.

سوالات متداول

چطور می‌توان ارز FTT خرید؟

برای خرید ارز دیجیتال FTT کافی است به صرافی ارز دیجیتال رمزینکس مراجعه کنید و پس از افتتاح حساب، این رمزارز را به سبد دارایی خود اضافه کنید.

آیا احتمال انحلال ارز FTT وجود دارد؟

با توجه به برنامه‌های آینده مدیران FTX، بعید است که پروژه FTX با وجود ورشکستگی، توکن بسیار جذاب خود را از دست دهد. با این حال، احتمال انحلال ارز FTT نزدیک به صفر است.

منبع: thebigwhale

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر