وایت پیپر ارز اسلیپ چیست؟ | معرفی بخش‌های مهم آن
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار
  1. بیت‌ کوین در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار؛ چرا این قیمت برای سودآوری ماینرها در سه‌ماهه سوم حیاتی است؟
  2. کلید امروز مینی گیم همستر کامبت جمعه ۳۰ شهریور + آموزش ویدئویی

وایت پیپر ارز اسلیپ (Sleepless) چیست؟ بررسی مهم‌ترین بخش‌های آن

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
نماد ارز اسلیپ که در وایت پیپر ارز اسلیپ آمده است.

هیچ حد و مرزی در فناوری وجود ندارد. تلفیق هوش مصنوعی و کریپتوکارنسی، خلاقیت اخیر توسعه‌دهندگان پلتفرم اسلیپ لس ای آِی (Sleepless AI) است. وایت پیپر ارز اسلیپ یک سند منتشر شده توسط تیم Sleepless AI بوده که در رابطه با کاربردهای این پلتفرم و برنامه آینده آن، جزئیاتی را بیان کرده است.

طبق وایت پیپر ارز اسلیپ هدف از ایجاد این پلتفرم، دوری کاربران کریپتویی از تنهایی و انزوا بوده است. همچنین این پلتفرم در تلاش است تا با گسترش روابط عاطفی افراد، زندگی بهتری در دنیای کریپتوکارنسی به آن‌ها هدیه دهد. اما آیا تمام کاربرد ارز اسلیپ به همین موارد، محدود می‌شود؟ در وایت پیپر (Whitepaper) ارز اسلیپ به طور مفصل در رابطه با مزایای این پلتفرم و توکن بومی آن صحبت شده که در ادامه به شرح جزئیات این پروژه پرداخته‌ایم. 

وایت پیپر ارز اسلیپ چیست؟

نماد ارز اسلیپ در میان صفحه سفید
پلتفرم اسلیپ برای توسعه روابط عاطفی کاربران ساخته شده است.

توسعه یک پلتفرم که ابعادی از زندگی عاطفی افراد را تحت تاثیر قرار دهد، هدف اصلی سازندگان اسلیپ لس ای آی بوده است. این پلتفرم که توکن بومی آن ارز sleepless ai بوده، یک هوش مصنوعی پیشرفته است که کاربران با انتخاب شخصیت‌های مختلف، می‌توانند با آن‌ها دوستی داشته باشند و نیازهای عاطفی خود را برطرف کنند. وایت پیپر ارز اسلیپ یک سند فنی است که هدف، ویژگی‌ها و فناوری پشت این ارز دیجیتال را توضیح می‌دهد. در جدول زیر موضوعات مهم در وایت پیپر ارز اسلیپ به همراه توضیحات آن‌ را می‌بینید:

موضوعتوضیحات
معرفی ارز اسلیپیک پلتفرم برای پیدا کردن شریک عاطفی مبتنی بر هوش مصنوعی که برای از بین بردن انزوای کاربران فضای کریپتوکارنسی ایجاد شده است.
چشم‌انداز و مأموریتگسترش روابط انسان‌ها با هوش مصنوعی با ارائه دوستان دیجیتالی
فناوری و بلاکچیناستفاده از هوش مصنوعی پیشرفته که قابلیت تشخیص عواطف انسانی را دارد، به عنوان یک توکن با استاندارد ERC-۲۰
موارد استفادهبه عنوان توکن حاکمیتی، توکنی برای پرداخت‌های متنوع درون پلتفرم اسلیپ لس ای آی
توکنومیک۷ درصد در استخر توزیع بایننس – یک درصد ایردراپ – ۱۸ درصد سرمایه‌گذاران – ۱۸ درصد تیم توسعه‌دهنده – ۲۹ درصد به منظور توسعه پلتفرم در کوتاه‌مدت – ۲۷ درصد به منظور توسعه پلتفرم در بلند‌مدت
تیم و شرکاBinance Labs- Folius Venture- Foresight Ventures
نگاهی کوتاه به پلتفرم اسلیپ لس ای آی

در ادامه به بررسی برخی جزئیات این پروژه پرداخته‌ایم.

معرفی پروژه؛ اولین قسمت وایت پیپر ارز اسلیپ

در ابتدای وایت پیپر ارز دیجیتال اسلیپ، به‌صورت مختصر، پروژه معرفی شده است. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، اسلیپ لس ای آی یک هوش مصنوعی است که با استفاده از کریپتوکارنسی، سعی در گسترش روابط عاطفی انسان‌ها دارد. در این پلتفرم، شخصیت‌ها در قالب Him (مرد) و Her (زن) ارائه می‌شوند. کاربران در این پلتفرم، می‌توانند یکی از این دو گزینه را انتخاب و پس از آن، از میان ۱۰‌ شخصیت، یک کاراکتر را انتخاب کنند. 

بررسی شخصیت Him و Her در وایت پیپر ارز اسلیپ

Him و Her از نمادهای شریک‌های عاطفی پلتفرم اسلیپ
در اسلیپ می‌توانید یکی از شخصیت‌های Her یا Him را برای ادامه بازی انتخاب کنید.

پس از اینکه کاربران با کلیت پروژه در صفحه اول آشنا شدند، نوبت به معرفی شخصیت‌ها می‌رسد. شخصیت Her که نماینده خانم‌ها هستند، با خصوصیات اخلاقی و شخصیتی مختلف نمایش داده می‌شوند. در مقابل، کاراکترهای Him نیز به همین شکل هستند. از آنجایی که در هرزمان و مکانی امکان دسترسی به شخصیت‌ها را دارید، می‌توانید یکی را انتخاب و با او در رابطه با موارد مختلف صحبت کنید. 

دانلود برنامه؛ بخش سوم وایت پیپر ارز اسلیپ

پس از اینکه در قسمت‌های اولیه وایت پیپر، پروژه به‌طور کامل شرح داده شد، در صفحه سوم، لینک سایت اسلیپ لس ای آی قرار داده شده است. کاربران با کلیک روی لینک مورد نظر، می‌توانند وارد سایت شوند و به راحتی از بازی لذت ببرند. البته به خاطر داشته باشید در حال حاضر فقط نسخه اندروید بازی در دسترس است. 

معرفی شریک‌های تجاری 

می‌توان مهم‌ترین بخش وایت پیپر ارز اسلیپ را معرفی شرکای تجاری این پروژه نامید. با توجه به نام‌هایی که در وایت پیپر آمده، می‌توان آینده‌ای درخشان را برای ارز اسلیپ در نظر گرفت. ۳ شرکت زیر از شرکای اصلی پروژه اسلیپ لس ای آی به‌شمار می‌روند:

  1. Binance Labs
  2. Folius Venture
  3. Foresight Ventures

معرفی توکن sleepless ai در وایت پیپر ارز اسلیپ

یکی از بخش‌هایی که در وایت پیپر ارز اسلیپ بیشترین اهمیت را دارد، معرفی توکن بومی آن است. توکن اسلیپ، به طور کلی ۳ کاربرد زیر را دارد.

  1. خرید محصولات مختلف بازی در قالب NFT برای شخصیت‌ها
  2. استفاده از امکانات ویژه بازی
  3. استفاده از خدمات مختلف 

اما برای اینکه بتوانید از موارد فوق استفاده کنید، باید توکنی به نام «الماس» یا «Diamond» را پیش از هرچیزی با ارز اسلیپ خریداری کنید. به الماس برای استفاده از موارد فوق نیاز خواهید داشت. اما تنها کاربرد ارز اسلیپ به استفاده از خدمات ویژه محدود نمی‌شود. از جمله کاربردهای ارز اسلیپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مدیریت پلتفرم: دارندگان ارز AI می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مهم پلتفرم شرکت کنند.
  • تخفیفات ویژه: هر کاربری که تعداد توکن بیشتری داشته باشد، از تخفیفات ویژه پلتفرم بهره‌مند خواهد شد. 
  • استیکینگ: با استیک ارز اسلیپ، کاربران پاداش دریافت خواهند کرد. 

توکنومیکس توکن sleepless ai در وایت پیپر ارز اسلیپ

در آخرین بخش وایت پیپر ارز اسلیپ، به نحوه توزیع توکن آن پرداخته شده است. تخصیص توکن اسلیپ لس ای آی به شکل زیر صورت گرفته است.

  • ۷ درصد در استخر توزیع بایننس
  • یک درصد ایردراپ
  • ۱۸ درصد سرمایه‌گذاران
  • ۱۸ درصد تیم توسعه‌دهنده
  • ۲۹ درصد به منظور توسعه پلتفرم در کوتاه‌مدت
  • ۲۷ درصد به منظور توسعه پلتفرم در بلند‌مدت

جمع‌بندی

در این مقاله از رمزینکس به معرفی وایت پیپر ارز اسلیپ و بررسی جزئیات آن پرداختیم. پس از اینکه در اوایل وایت پیپر ارز اسلیپ به معرفی پروژه پرداخته شده، در ادامه به شرکای تجاری، نحوه توزیع توکن و کاربرد ارز اسلیپ پرداخته شده است. با توجه به وایت پیپر ارز دیجیتال اسلیپ، هدف اصلی آن توسعه روابط عاطفی انسان‌ها و برطرف کردن نیازهای اجتماعی آن‌ها است. به‌نظر می‌رسد این پلتفرم در آینده می‌تواند جای پلتفرم‌های جمعی متمرکز را به راحتی بگیرد. 

سوالات متداول

آیا برای استفاده از پلتفرم Sleepless AI به ارز اسلیپ نیاز داریم؟

برای اینکه بتوانید از خدمات مختلف این پلتفرم استفاده کنید، باید مقداری ارز اسلیپ در ولت خود داشته باشید.

آیا پلتفرم Sleepless AI نسخه موبایل هم دارد؟

این بازی قابلیت اجرا در موبایل را نیز دارد. البته نسخه iOS آن همچنان توسعه نیافته است و فقط در دسترس کاربران اندرویدی قرار دارد.

منبع: sleeplessailab

به این post امتیاز دهید
درباره اشکان ریاحی
شوق نوشتن، در کنار هیجان ترید، از سال ۹۶ از من یک نویسنده تخصصی حوزه کریپتو ساخته که در کنار نویسندگی، مشغول ترید و تحلیل بازارهای مالی هستم.
درباره اشکان ریاحی بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید

بنر استیکی موبایل تند تند تون ببر